Rokotekeskustelu 2

Keskustele eskatologisista asioista
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Näin unen aikaa sitten (jossain täällä pitempi versio) mutta tuli mieleeni uudestaan, eli siitä lyhyt versio; että ensimmäinen rokote piikki menee (uppoaa) ihosta läpi, mutta toinen piikki ei enää uppoa. Yritetään laittaa ihon alle, mutta piikki ei uppoa.

Olen jo kuullut ja lukenutkin jonkun verran ekan korona-annoksen ottaneita, etteivät todellakaan mene toiselle. Näe ja tiedä sitten jatkosta, massoista ..
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom rakkaat palstalaiset!

Sain eräältä vanhemmistosisarelta jaettavaksi videon liittyen Israeliin, siellähän on ilmeisesti suuri osa kansaa jo rokotettu, tästä ei mun mielestä ole keskustelua näkynyt missään.

En ole myöskään ehtinyt katsoa vielä kokonaan:

——-

https://vimeo.com/515154878

Israelista tuli tämmönen hätähuuto! Kuunnelkaa tämä ihmiset, se on TODELLA TÄRKEÄÄ ja koskee meitä jokaista nyt!! Käänsin tämän suomeksi. Noin 9 min. Uskova mies puhuu vakavan varoituksen.

- S.Rikkinen
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
pieniäiti
Viestit: 18
Liittynyt: 25 Loka 2020, 18:09

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja pieniäiti »

Rauhaa! Mietin tuossa, että mitenköhän on nyt sitten näiden rokotettujen verenluovutus ja sen jälkeen verensiirto ei rokotetuille valvottua vai onko edes? Ja se, ettei ota rokotetulta luovutettua elintä vastaan? Ym. Onko tässä laitettava verensiirto ym. kielto voimaan? Mitä mieltä olette te muut tämmösestä asiasta?
Sinettisormus

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niinpä .. eipä ole tullut ajateltua noin pitkälle?
🤔🤔🤔
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mäkin mietin jossain vaiheessa, että eipä ole verenluovutuksesta puhuttu koko tämän koronanhomman aikana mitään. Katsoin, että Veripalvelun sivuilla on kyllä ohjeita todetulle taudille ja altistumisille, mutta rokotteesta en nähnyt mainintaa...
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Eero kirjoitti: 22 Helmi 2021, 19:06 Shalom rakkaat palstalaiset!

Sain eräältä vanhemmistosisarelta jaettavaksi videon liittyen Israeliin, siellähän on ilmeisesti suuri osa kansaa jo rokotettu, tästä ei mun mielestä ole keskustelua näkynyt missään.

En ole myöskään ehtinyt katsoa vielä kokonaan:

——-

https://vimeo.com/515154878

Israelista tuli tämmönen hätähuuto! Kuunnelkaa tämä ihmiset, se on TODELLA TÄRKEÄÄ ja koskee meitä jokaista nyt!! Käänsin tämän suomeksi. Noin 9 min. Uskova mies puhuu vakavan varoituksen.

- S.Rikkinen
Minä olen tätä miettinyt...pidemmän aikaa...Näin kymmnenisen vuotta sitten unen, jossa musta saapasmies piti jalkaansa arkulla, jonka sisällä oli miljoonia kärsiviä, pelokkaita ja sykkiviä sydämiä. Hätä tuntui kaikkialla kehossani, koski ja sitä oli vaikea kestää. Vielä tähän vuoteen asti ajattelin, että unen sydämet olivat sodassa hävitettyä kansaa, juutalaisia. Nyt on unta avattu uudestaan, ajankohtaistettu. Israel on rokottanut eniten väestöänsä mailmassa. Pakostakin tulee pohdittua, että se mikä jäi mustilta saappailta kesken holokaustissa, viedään loppuun jollain muulla tavalla. Kukaan ei tiedä, mitä rokote tuo tullessaan. Nyt tihkuu sen verran, että rokotehaittojen hoidossa ollaan aika kädettömiä. Viruksen ja sen ennalta ehkäisy on avannut mustille sieluille omat visiot. Kaikki on käännettävä ja katsottava. Meitä varoitettiin lopunajan eksytyksestä. Se, ettei ota rokotetta, ei ole välttämättä sen helpompi tie kuin rokotetuksi tuleminenkaan.Aika tulee näyttämään, mihin rokottomattomat suljetaan ja ulkoistetaan yhteiskunnasta. Pirullinen plaani.

Tuossa unessa seisoin itse vakaalla peruskalliolla. Kalliolla ei ollut tungosta.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Sinettisormus

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minäkin näin parisen vuotta sitten kuvan jossa maa oli peittynyt kuolleista. Ruumiita oli vieri vieressä, eikö siltä maata näkynyt.
Tämä on nyt muistunut mieleeni ja olen sitä miettinyt että tätäkö sillä kuvattiin?
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Veripalvelu.fi sivuilta löytyi tietoa.
Koronarokote ei estä verenluovutusta. Voimakas rokotusreaktio (esim kova särky, kuume tai ihottuma)
aiheuttaa kahden vuorokauden luovutusesteen oireiden päättymisestä lukien.
Mutta ei löytynyt tietoa, miten se veri vaikuttaa potilaaseen joka sen saa???
Vai tietävätkö hoitohenkilökunta vastausta siihen? Onko tutkittua tietoa???
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

En ehdi juuri nyt kääntää - liittyykö mielestänne rokotteeseen?

PROPHECY REVELATION & MESSAGE: Is ‘2021’ the Year of the MARK?
February 21, 2021 2:41 PM
Elizabeth Marie
latterrain333.wixsite.com/lifeline/

There is so much talk lately about the MARK OF THE BEAST…..and, no wonder, considering everything that is happening all around us! The LORD continues to show me more about this topic as well, and many of its ramifications.

For example, on 2/19/21, I was led to look up in the STRONG’s Concordance the year that we are now in:

2021

I was completely SHOCKED to find out what it meant in the GREEK: (Strongs #2021)

–TAKE IN HAND
–GO ABOUT
–TAKE UPON

“TAKE IN HAND???” Like the MARK OF THE BEAST?? Yup! And it even gets better, when you look at the 2 ROOT WORDS that it comes from:

Strongs # 1909: “IN”
Strongs #5495: “HAND”
Both of these words, “IN” and “HAND” are the exact words that your used in the SCRIPTURES for the MARK OF THE BEAST:

“And he causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand (#5495), or in (#1909) their foreheads:” Revelation 13:16

“And the third angel followed them, saying with a loud voice, If any man worship the beast and his image, and receive his mark in (#1909) his forehead, or in his hand, (#5495) Revelation 14:9

Also, please notice that the KING JAMES VERSION says the mark is ‘IN’ the hand, not ‘ON’ the hand!

Is it JUST a coincidence that the year ‘2021′ in the STRONG’s Concordance of the Bible actually means to ‘TAKE IN HAND,’ and that the references point back to the Scriptures of the MARK OF THE BEAST?? There are NO coincidences with the LORD!

–There are many saying that what is happening now is only the beginning of the MARK of the BEAST being implemented. You decide.

–Others say that it is here now, and once you get it, it travels around in your bloodstream, therefore it goes through your ‘hand’ and ‘forehead.’ You decide.

Then there others, who are bringing false teachings by saying, that if you take the ‘MARK’ accidentally or ignorantly, you will be ‘OK’ IF you sincerely repent.

WRONG!!!!

If you take the MARK, there is NO GONG BACK!!! It is a done deal!! Whether you take it because you were DECEIVED…..it does not matter!!! Do NOT listen to these false teachings and prophets!!!

What the LORD has showed me is that IF it is BODILY FORCED upon a completely HELPLESS person, like an infant, then the LORD GOD ALMIGHTY, who is a JUST and MERCIFUL GOD, will not count it against them. That means that for ALL OTHERS, it is up to THEM to AVOID the ‘MARK’ at all costs, no matter what!

That means FLEE from it… or anything resembling it! It says in the Bible that we are not to fear him who kills the body, but we are to fear him who can destroy the soul!! (Matthew 10:28) Our bodies are only temporary, and short lived, but our spirits are eternal. Choose correctly so you will be able to live with our LORD and SAVIOR forever. Choose wrong and you will be separated forever from GOD in the lake of fire.

Remember this: there is ETERNAL DOOM for those who get the MARK….PERIOD!!!

“Then a third angel followed them, saying with a loud voice, “If anyone worships the beast and his image, and receives his mark on his forehead or on his hand, he himself shall also drink of the wine of the wrath of God, which is poured out full strength into the cup of His indignation. He shall be tormented with fire and brimstone in the presence of the holy angels and in the presence of the Lamb. +

– And the smoke of their torment ascends forever and ever; and they have no rest day or night, who worship the beast and his image, and whoever receives the mark of his name.” Revelation 14:9-11

MESSAGE: The Mark

(This is a DIFFICULT message that I received from the LORD, while praying on February 12, 2021:)

“The MARK will harm those who take it. They will never be the same again! They have entered into the world that is not covered with MY BLOOD. They have looked to ‘man’ for their solution, and not to ME! They trust that the ‘beast’ will save them. NO! He will kill their bodies and then their souls!

Their hearts are not for ME, but against ME. They love the BEAST more! Their very hearts are being revealed and exposed. Their words do not matter, for it is their actions that speak loudly.

Woe, how can man be so deceived as to trust in the power of darkness…..the very forces of evil that want their very demise! MY people perish because of their lack of knowledge and discernment. Many follow all but ME! They follow the ‘so-called’ spiritual leaders and pastors that spew out lies about the ‘MARK.’ They are damning people to hell, but they will face even a greater consequence, because they lead the sheep astray!

MY anger burns at their wayward ways. It would be better for them that a mill stone was roped around their neck and thrown into the ocean! (Luke 17:1-2) Their torment will be great, once they pass over in death. MY anger has no limits as I see the sheep of MY pasture falling for such lies.

–Where are the truth-seekers?
–Where are MY holy ones?
–Who will stand up against the beast?
–Who will say ‘no’ to its very face?

It will be those who have built a solid foundation on the ROCK! Those who have submitted their whole being to ME! Those who love ME with all of their hearts, souls and minds! They are My remnant…my Chosen Ones, who follow after the LAMB wherever HE goes. These are MY witnesses who testify that I AM the KING above all KINGS and the LORD above all LORDS!

Go now go into your chamber and seek ME. Hide for awhile while the tempest is raging.

Meet with ME, and let me give you instructions. I will show you, and guide you through these last days.

–Do not let fear grip your hearts.
–Do not let worry and anxiety was over you like a flood.
–Hold on tightly to ME and TRUST in ME, and I will accomplish all that is written.
–Keep looking up, and watching for the days are evil, but MY return is imminent.

YOUR LORD & SAVIOR,

JESUS “

:

–Oh foolish Galatians, who has bewitched you?
–Body snatchers are now in motion
–Their fate is sealed!
–Pray for those who have not succumbed, that they will stay strong till the end.
–The beast is not only coming after your body, but your soul….WILL YOU RESIST??
–Just say NO!

REVELATION 13
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Lyhyesti. Esim. kaikki vanhukset, sairaalapotilaat, kehitysvammaiset joutuvat kadotukseen, jos ottavat rokotteen ? Vai, näinkö tosiaan on ?????
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Todellako ?

Suomessa rokotteen ottaneet uskovat, ja ne jotka jatkossa tulevat ottamaan rokotteen, joutuvat siis kadotukseen ??

Eli, Martti ja Mirja Ojares, Päivi Räsänen, Pekka Reinikainen, ja tuhannet, tai kymmenet tuhannet uskovat joutuvat kadotukseen ??????????????

Kertokaa rohkeasti oma mielipiteenne, uskotteko todella näin ????????
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://www.thl.fi/episeuranta/rokotuks ... minen.html

Tänään, 23.2.2021 on pelkästään Suomessa 288 467 ihmistä lopullisesti ja pysyvästi määrätty kadotukseen...............koska heidät on nyt rokotettu

Onko todellakin näin ?

Olen luullut, että Pyhä Henki on PUOLUSTAJA.

Eikö Hän sitten puolustanutkaan ???
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jos rokotekattavuus Suomessa nousee, ehkä tuonne 70-80 prosenttiin, niin se tarkoittaisi 5,52 miljoonan väestöstä.....tuollaista 3 864 000 - 4 416 00 ihmistä , joilla ei ole enää mitään mahdollisuutta pelastua ......???

Jeesuksen Veri ei siis riitäkkään heille ???
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskova, hieman alle 80-vuotias nainen, jonka kanssa itsekin olen rukoillut ns. aamurukouksissa vuosikausia, joka aikoo ottaa rokotteen,joutuu kadotukseen ???

Samoin hänen aikuinen sairaanhoitaja tyttärensä, uskova, joka on jo saanut rokotteen, koska työskentelee Tampereen Rauhaniemen sairaalassa vanhusten parissa, joista monet ovat sairastuneet, ja osa kuolleet koronaan, tuokin uskova tytär joutuu kadotukseen ???


Rehellisesti. Kuka palstalainen uskoo näin käyvän ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

En usko että korona rokotteen takia joutuu kadotukseen
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

En usko minäkään että rokote vie kadotukseen. Mutta tässäkin (koronassa) kun luottaa ihmisen apuun enemmän kuin Jumalaan, Kärsimyksiä tulee ..
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Mun näkökulma tähän rokotekeskusteluun on koko ajan ollut se, että rokote tuo näitä ns. lopunajan kärsimyksiä ja vitsauksia (sairauksia) lisää .. ?
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Otan vastaan ihmisen apua rokottajalta niinkuin lumiauraajaltakin. Syön myös vitamiineja ja lääkkeitä tarvittaessa, käytän silmälaseja ja kiitän Herraa. Ja sitten kun on aika lähteä, on aika. Siihen asti opettelen sanoja: älä pelkää. Luota Herraan.

Jeesus ainoastaan on tie totuus ja elämä. Ei meidän oikeat(?) valintamme. Hän on ikiaikojen turva ja tänäänkin on. Ja huomenna. Huomispäivä tulee aina, hänen ansiostaan. Katse häneen😊🙏
Sinettisormus

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin, emme kukaan tiedä tässä asiassa totuutta. Tästä puhuimme myös viime kokouksessa.
Ristiriitaiset puheet ja kirjoitukset aiheuttavat ei luottamusta. Saman tunnin aikana kuule asiantuntijoiden puhuvan samasta asiasta montaa eri versiota. Tämä on huolestuttavaa.
Mutta kuka päättää mitäkin, ei meidän ole syytä lähteä syyttelemään toisiamme, kumpaankaan suuntaan.
Tämä on laaja alainen asia. Vain Jumala tietää totuuden. Raamatussa on kerrottu että sairaudet pahenee, tulee paiseita ja ihmiset on jopa niin tuskissaan että purevat kieleensä.
Ja jossain kohtaa meille annetaan se pedon merkki. Uskon, että morsiusseurakunta ennen sitä merkataan sinetillä, Jumalan omat. Hän pitää omistaan huolta.
Yhä enempi ja päivä päivältä minulta menee luotto maailmaan, se mitä se edustaa ihmisen tekemänä. Haluan vain pois .. en halua osallistua tähän mitä maailma on jo tänään ja miksi se vielä muuttuukaan. En voi enää allekirjoittaa mitään tästä.Olen maailmassa.. mutta en enää maailmasta.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rokotekeskustelu 2

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/the-vaccine ... -cryptic1/

3.2.21/Cryptic

Rokote ei voi pelastaa sinua. Itse asiassa se tuottaa korjaamatonta haittaa, ja sen vaikutuksia ei voi kumota. Monet ovat päättäneet uskoa tiedotusvälineiden ja lehdistön ja niin kutsuttujen tiedemiesten sanoja profeettojeni ja Sanani yli. Älä ota rokotetta äläkä merkkiä. Rokotteen tai merkin ottaminen on jo itsessään kuolema ruumiissa ja sielussa. Ne, jotka ottavat rokotteen, ottavat väistämättä merkin. Tämä on kansakunnan ja maailman järjestelmällistä kaatamista. Viimeisten vapauden ja kansalaisvapauksien riisuminen ja viimeinen isku johtavat maailman ja sen ihmisten tuhoutumiseen. Minä olen se joka Minä olen.

Ei ole toiveeni, että kukaan joutuisi kadotukseen mutta monet joutunevat sinne tulevina päivinä. Kutsun monia luokseni, mutta harvat vastaavat. Koputan sydämesi oveen. Etsikää minua ennen kaikkea. Minulla yksin on etusija sydämessäsi. Tunnen kunkin teistä nimeltä. Tämä on se hetki, tämä on se päivä, jona jokaisen on otettava kantaa. Valitse viisaasti. Ikuinen elämä ja kuolema riippuvat tasapainossa.

Menen nyt valmistelemaan paikkaa omilleni.

Tulen pian lapset kirkkauden pilvien päälle kirkkaudessa.

Amen Amen, Olen mitä olen, Herrasi, pelastajasi ja kuninkaasi

Yeshua Hamashiach

Näin olen puhunut

Amen Maranatha

This message was received at 3:33am on 2.3.21

The Vaccine cannot save you. In fact it will do irreparable harm and its effects cannot be undone. Many have chosen to believe the words of the media and press and so called scientists over My prophets and My Word. Do not take the Vaccine nor the Mark. Taking the Vaccine or the Mark is death itself in the body and in the soul. Those who take the Vaccine will inevitably take the Mark. This is the systematic planned overthrow of your nation and the world. It is the taking down of the last vestiges of freedom and civil liberties and the final blow that will result in the annihilation of the world and its people. I Am that I Am.

It is not my wish that any should perish but many will in the days to come. I call many to Me but few answer. I knock on the door of your heart. Seek Me above all else. I alone have your best interests at heart. I know each of you by name. This is the hour, this is the day that each must take a stand. Choose wisely. Eternal life and death hang in the balance.
I go now to prepare a place for My own

I come soon children upon the clouds of glory upon glory

Amen Amen,I Am that I Am, Your Lord your Savior and King

Yeshua Hamashiach

It is so I have spoken

Amen Maranatha
Vastaa Viestiin