Totuuden etsintää

Keskustele eskatologisista asioista
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Linkki sivustolle: http://seekingtruth.simplesite.com/
Minusta ihan luettavia profetioita, koetelkaamme.. tässä viimeisin sivuilta. Sivuilla on kaksi ekaa koskien amerikkaa ja trumpia mm. Mutta sitten muitakin.


Te aloitte palvomaan tuota vaskikäärmettä (Donald Trump); Sanomia seurakunnalle 24.1.2021

Sanoma Herralta Caroline Diademille 24.1.21

Niillä profeetoilla, jotka profetoivat Trumpin palaavan virkaansa ei ole hengellistä erottelukykyä. Varo heitä! He eivät puhuneet Herran nimessä vaikka he toistuvasti profetoivat Herran nimeen sanoen, että Amerikka tulee olemaan taas mahtava. Herra ei koskaan lähettänyt heitä profetoimaan. Tämä sanoma ei ollut sanoma Herralta. Älä usko heitä! Minä olen julistanut lopun jo alussa. Minä olen Herra. Minä en saa mitään iloa väärintekijöistä, jotka eivät lakkaa vääryyden tekojensa harjoittamista. He valehtelevat ja huijaavat vaeltaen korruption tiellä ilman Minun todellista tuntemista. Minä tulen hajottamaan heidät alas palleiltaan. Minä tulen myös hajottamaan sinun yksinvaltiuden, Amerikka. Pidä Trumpia viimeisenä presidenttinäsi, sillä se hän todellakin on. Sinun maasi on kääntänyt uuden lehden ja sen tehdessään te saatte nähdä Minun käteni tulevan sen ylle. Joe Biden täyttää vain aukon tässä vallan vaihdoksessa. Vihollinen on jo sinun teltoissani, Amerikka. Hän tulee käyttäen laittomia voimakeinoja. Hän on terrorismin mestari, joka on piiloutunut valheiden ja petoksen viitan alle.

Seurakunta, te ette ole olleet hereillä. Mutta nyt Minä herätän teidät. Te olette nukkuneet mukavasti, mutta nyt on aika ravistella teidät hereille. Rakastan teitä liian paljon salliakseni teidän jatkaa nukkumistanne. Kun te heräätte, niin Minun voimani tulee yllenne voimistamaan ja rakentamaan teidät. Nouskaa sotaan. Nouskaa voimaanne. Nouskaa ottamaan omaksenne sen minkä Minä olen ottanut omakseni teitä varten. Nouskaa kirkkauteenne, sillä Minulla tulee olemaan loistokas huone, sanoo Herra. Jälkimmäinen huone tulee olemaan loistokkaampi kuin ensimmäinen, sillä Minä olen sanonut niin Sanassani. Teitä tullaan ravistelemaan, mutta te nousette, Minun rakas morsiameni. Sillä sinun tulee herätä. Sinun tulee olla valmis, sillä aika on päälläsi ja hetki on hyvin myöhä. Minun armoni on uusi joka aamu. Suuri on Minun uskollisuuteni.

Sinun Messiaasi ja sielusi rakastaja, Jeesus
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Samalta sivulta

Akuutti kutsu Jeesuksen sydämeltä
Rukouksessa saamani sanoma 16.11.2020

Tyttäreni, kirjoita nämä sanat. Pian tulee aika kun Minun omieni tulee valita ketä he palvovat ja ihailevat - Minun Sanaani, mikä on totuus, vaiko tämän maailman sanoja. Ei ole mitään keskitietä. Ei ole enää aikaa istua aidalla kahden maan välissä. Minun kansani tulee nyt päättää, että haluavatko he elää täysin Minulle vaiko puolisydämisesti, mikä on tuhoon johtava tie. Minun armoni on venynyt jo niin pitkälle, että sitä ei voida enää venyttää. Sinä joko elät Minulle tai et. Minun aikani on loppumassa. Minä tulen pian. Pelastukseen johtava tie on kapea. Monet eivät halua sitä kulkea. Minun valittuni ovat kuitenkin luovuttaneet kaikkensa seuratakseen Minua. Liitytkö sinä heihin? Otatko sinä ristisi ja seuraat Minua, kun ajat käyvät vaikeiksi? Minä annoin sinulle kaikkeni, koko sydämeni, sieluni ja ruumiini. Minä annoin elämäni puolestasi. Minun morsiameni tulee tehdä nyt valinta. Enää ei ole aikaa leikkiä seurakuntaa ja olla etsimättä Minua koko sydämestänne. Minun lunastus on tulossa niille, jotka odottavat Minua. En etsi mitään muuta uhria kuin sinun koko sydämesi. Rakastatko sinä minua koko sydämestäsi, sielustasi ja mielestäsi? Olenko Minä sinulle kaikkein rakkain? Kenetkä Minä lähetän ellen sinua? Minun valtakuntani on tulossa. Sinulla ei ole enää aikaa rakentaa omaa valtakuntaasi. Tämän maailman voimat ja valtakunnat ovat sortumassa. Niiden sydämissä tulee olemaan kipua ja ahdistusta, jotka vielä etsivät nautintoja ja lohtua tästä maailmasta. Älä siis odota enempää, vaan luovuta koko elämäsi Minulle - ihan kokonaan! Minä haluan olla sinun kaikkesi, jokaisen päiväsi ensimmäinen ja viimeinen ajatus. Minä rakastan sinua ja olen sinusta kateellinen. Etkö anna Minun olla sinun kaikkesi? Minä etsin jokaista eksynyttä lammasta. En halua menettää yhtäkään. Anna Minun olla pelastajasi ja parantajasi tulevina aikoina. Halajan pitää sinua käsivarsillani. Sinulla ei ole parempaa paikkaa, kuin olla kätkössä Minun siipieni suojassa. Kiirehdi lapseni - juokse luokseni nopeasti! Jätä koko elämäsi eteeni. Joka menettää elämänsä, hän saa sen. Katso, Minä tulen pian, ja Minun palkkani on minun kanssani.

Sinun sielusi rakastaja, Jeesus Kristus
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Onko tämä totuuden etsintää -sivusto jonkun pelastussanoman lukijan/kirjoittajan sivusto? 💕
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ei ole tuttu entuudestaan, kiitos Spring82! Ihan hyvää ja ajankohtaista sanomaa näyttäisi siellä olevan.

Nyt kun pitäisi näitä sanomia aina tosiaan koetella, niin nousi tuosta ensimmäisestä sanomasta esiin lause: ”Jälkimmäinen huone tulee olemaan loistokkaampi kuin ensimmäinen, sillä Minä olen sanonut niin Sanassani”. Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa ja sanotaanko Raamatussa näin jossain kohtaa?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Eero kirjoitti: 27 Tammi 2021, 09:20 Ei ole tuttu entuudestaan, kiitos Spring82! Ihan hyvää ja ajankohtaista sanomaa näyttäisi siellä olevan.

Nyt kun pitäisi näitä sanomia aina tosiaan koetella, niin nousi tuosta ensimmäisestä sanomasta esiin lause: ”Jälkimmäinen huone tulee olemaan loistokkaampi kuin ensimmäinen, sillä Minä olen sanonut niin Sanassani”. Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa ja sanotaanko Raamatussa näin jossain kohtaa?

Raamattu 1776, Hagg. 2:9
"Tämän jälkimäisen huoneen kunnia on suurempi oleva kuin ensimäisen,
sanoo Herra Zebaot; ja minä tahdon antaa rauhan tälle paikalle,
sanoo Herra Zebaot
."
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvä löytö Magda-sisko eli puhutaan Temppelistä tai mahdollisesti Uudesta Jerusalemista? Siinä on myös mielenkiintoista tekstiä ennen tuota Haggai 2:9:ää, nämä on käännöksestä 33/38:

2:6 Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Vielä vähän aikaa, ja minä liikutan taivaat ja maan, meren ja kuivan.
2:7 Ja minä liikutan kaikki pakanakansat, ja kaikkien pakanakansojen kalleudet tulevat, ja minä täytän tämän temppelin kunnialla, sanoo Herra Sebaot.
2:8 Minun on hopea, ja minun on kulta, sanoo Herra Sebaot.
2:9 Tämän temppelin myöhempi kunnia on oleva suurempi kuin aikaisempi, sanoo Herra Sebaot. Ja tässä paikassa minä annan vallita rauhan, sanoo Herra Sebaot."
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Eero kirjoitti: 27 Tammi 2021, 12:27 Hyvä löytö Magda-sisko eli puhutaan Temppelistä tai mahdollisesti Uudesta Jerusalemista? Siinä on myös mielenkiintoista tekstiä ennen tuota Haggai 2:9:ää, nämä on käännöksestä 33/38:

2:6 Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Vielä vähän aikaa, ja minä liikutan taivaat ja maan, meren ja kuivan.
2:7 Ja minä liikutan kaikki pakanakansat, ja kaikkien pakanakansojen kalleudet tulevat, ja minä täytän tämän temppelin kunnialla, sanoo Herra Sebaot.
2:8 Minun on hopea, ja minun on kulta, sanoo Herra Sebaot.
2:9 Tämän temppelin myöhempi kunnia on oleva suurempi kuin aikaisempi, sanoo Herra Sebaot. Ja tässä paikassa minä annan vallita rauhan, sanoo Herra Sebaot."

Miten minua siunaakaan tuo sana RAUHA. Jeesus on toistaiseksi tuonut maailmaan miekan,
mutta tässä Rauhan Majassa toteutuu Hänen nimensä RAUHAN RUHTINAS!

Voi miten odotan tuon temppelin aikaa. Olen niin väsynyt tämän sairaan maailman perverssiin menoon.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Onneksi Herran lupaukseen voi luottaa, tule Herra pian, Sinun Rauhaasi kaivaten!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Totuuden etsintää

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Eero kirjoitti: 27 Tammi 2021, 15:12 Aamen! Onneksi Herran lupaukseen voi luottaa, tule Herra pian, Sinun Rauhaasi kaivaten!
ämmä-crop.JPG
ämmä-crop.JPG (12.52 KiB) Katsottu 2951 kertaa
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Vastaa Viestiin