ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Seuraaja kirjoitti: 30 Joulu 2020, 09:37 Suomalaiset ovat olleet 80-prosenttisesti immuuneja koronavirukselle. Tuo 80-prosenttinen laumaimmuniteetti on syntynyt aiemmista koronavirusinfektioista (koronavirukset ovat flunssaviruksia) ns. ristiin reagoivana T-soluimmuniteettina eli elimistön aiemmat infektiot ovat synnyttäneet soluvälitteisen immuniteetin, mikä ulottuu myös muihin koronavirusperheen viruksiin.
Tiedätkö, onko aiemmin otetuilla ns. vuosittain vaihtuvilla influenssarokotuksilla ollut vaikutusta immuniteetin syntymiseen tätä nykyistä korona-virustyyppiä vastaan ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jos tämä on totta niin se on varmasti lääkärikunnalla tiedossa. Miksi he siis silti tarjoavat rokotetta? Onko siinä kyse lääkeyhtiöiden ”voitelusta” vai siitä että ei uskalleta olla tarjoamatta, ettei käy ns. Ruotsin kohtalo ja sulku kansainvälisen yhteisön ulkopuolelle?

Vaikka lääkärit ovatkin koulutettu ja arvostettu ammattiryhmä niin eivät hekään ole erehtymättömiä tai vaikutteille altistumattomia, vaan ihmisiä kuten muutkin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Aimee
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Syys 2020, 18:15

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Aimee »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Turun myymälässä on vielä saatavilla 😬
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mieti minkä kokonen härveli se olis ollu höyrykoneaikaan. Steam punk ”nano”.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

olen ollut tämän päivän maallisista töistä vapaa 15 pv työputken jälkeen.kummasti Herra antaa voimaa inttää vielä globalistien kanssa tästä koronasta.. kyllä sen huomaa, kuinka suomen kansa on jakaantunut kahtia rokotuksen suhteen. vihaa en ala tuntemaan vaikka inttänyt olenkin sillä viha ei ole Jumalasta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Tuula, ei mikään eripuraisuus ole Jumalasta, Hän haluaisi että eläisimme sovussa keskenään, oli sitten mitä tahansa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen Eero. näin se vain on. totta puhut. Jeesus on Hyvä
Sinettisormus

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ilmoitettu ensimmäinen rokotteen haittavaikutus
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007715725.html
.. ja lisää tiedossa 🤔😉 .. "yllättävää" että enempää ei kerrota 😁
Tuula1

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

No nyt sain hoitajat liikkeelle tän rokotteen takia.kauan minä siitä sosiaalisessa medias huusinkin. Kritisoin kuuluvasti asiasta.kentältä kuuluu hyviä uutisia kun hoitajat nyt huutavat missä ne korona potilaat ovat? SAIRAALAT OVAT TYHJÄÄKIN TYHJEMPIÄ KORONA POTILAISTA.itsekää en ole niitä nähnyt sitten kevään, joten ihmisille valehtelu on loputtava. Lääkäreillä on huomenna kriisikokous tämän hoitajien asian vuoksi.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ohoh, tätä kuultiin maailmalta myös jo keväällä, että missä ovat potilaat? Mutta silloin se oli helppo leimata höyrypäiden puheeksi.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Herra puhui ajatukseen minulle tämän Sakarja 6:8.Sitten Hän huusi minut ja sanoi minulle näin: Katso ne jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat Minun Henkeni lepäämään Pohjoisessa maassa.
Herran Henki lepää vain, jos puhutaan asiat rehellisesti valehtelematta. Suomen yllä on vihollisen valheen seitti niinkuin hämähäkin seitti, joka estää totuuden tuomista julki, mutta yhteisrintamalla tämä seitti hävitetään.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Kiitos Tuula1 viestistä. Vahvistaa sitä, mitä minut on laitettu rukoilemaan - että olisi vain totuus ja puhtaus ja siunaus niiden yllä, jotka totuutta tuovat julki.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Tuula1

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Sinetti. Tuo vahvistaa sitä, miksi olen täällä ajassa. Olen rukoillut, että Herra ottaisi minut poissa vaikka sairauden kautta, koska en ole omasta mielestäni kuulunut mihinkään. olen ns. potkittu monelta suunnalta ja vähätelty minun olemassa oloa. sanottu suoraankin, että mikähän sinunkin virkasi on. et ole mitään.Politiikkaan lähdin juuri sen takia, että totuus tulisi julki. EN RAHAN TAKIA. vaan juuri totuuden takia.
Pi_O

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Tuula1 kirjoitti: 02 Tammi 2021, 10:52 No nyt sain hoitajat liikkeelle tän rokotteen takia.kauan minä siitä sosiaalisessa medias huusinkin. Kritisoin kuuluvasti asiasta.kentältä kuuluu hyviä uutisia kun hoitajat nyt huutavat missä ne korona potilaat ovat? SAIRAALAT OVAT TYHJÄÄKIN TYHJEMPIÄ KORONA POTILAISTA.itsekää en ole niitä nähnyt sitten kevään, joten ihmisille valehtelu on loputtava. Lääkäreillä on huomenna kriisikokous tämän hoitajien asian vuoksi.
Kiitos näistä tiedoista ja teoista, sillä on tärkeää tuoda totuus julki. Toki nykyinen yhteiskuntarakennelma on valitettavasti rakennettu korruptiolla, joten vääryys on syvällä. Siksi totuuden julkituojia nujerretaan pahoin voimin.

Katsoin eilen Areenasta Taivaan tulet -ohjelmaa ja hiki alkoi virtaamaan 3.tuotantokauden jaksoissa 3 (38 min eteenpäin) ja 4 (39 min eteenpäin) puhutaan pankkien toimintatavoista. Jotta pankit sai lisätukia niin moni terve firma ajettiin alas ja asuntovelallisten asunnot myytiin pilkkahinnalla. Näin ollen joillekin kansalaisille ei jäänyt mitään muuta kuin velkaa.
Tuula1

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Valvojalle vastaan tässä, kun en osaa vastata tuolla yksityssähköpostin puolella. Eikä minulla ole mitään salattavaa, niin vastaan tässä. Kyllä minä kiitän molempia, sekä seuraajaa, että sinettiä. seuraajalla on hyvin korkean tason tiedot tuosta koronasta. lienekö alalla töissä vaikka lääkärinä. ja sinetin ajatukset olivat vastaus minulle tuohon sanaan mitä sain.
Tuula1

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Pi_O kirjoitti: 02 Tammi 2021, 19:24
Tuula1 kirjoitti: 02 Tammi 2021, 10:52 No nyt sain hoitajat liikkeelle tän rokotteen takia.kauan minä siitä sosiaalisessa medias huusinkin. Kritisoin kuuluvasti asiasta.kentältä kuuluu hyviä uutisia kun hoitajat nyt huutavat missä ne korona potilaat ovat? SAIRAALAT OVAT TYHJÄÄKIN TYHJEMPIÄ KORONA POTILAISTA.itsekää en ole niitä nähnyt sitten kevään, joten ihmisille valehtelu on loputtava. Lääkäreillä on huomenna kriisikokous tämän hoitajien asian vuoksi.
Kiitos näistä tiedoista ja teoista, sillä on tärkeää tuoda totuus julki. Toki nykyinen yhteiskuntarakennelma on valitettavasti rakennettu korruptiolla, joten vääryys on syvällä.

Katsoin eile Areenasta Taivaan tulet -ohjelmaa ja hiki alkoi virtaamaan 3.tuotantokauden jaksoissa 3 (38 min eteenpäin) ja 4 (39 min eteenpäin) puhutaan pankkien toimintatavoista. Jotta pankit sai lisätukia niin moni terve firma ajettiin alas ja asuntovelallisten asunnot myytiin pilkkahinnalla. Näin ollen joillekin kansalaisille ei jäänyt mitään muuta kuin velkaa.


juuri niin. korruptio on rakennettu pikkuhiljaa vuosikymmenien ajan suomessa ja se on niin syvällä, että ihmeitä pitää tapahtua, että kaikki tulee julki. Vain Jumala voi nuo ihmeet tehdä. itse olen vain välikäsi ja haluan totuutta tuoda julki ihmisille
Pi_O

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos vastauksista Tuula1.

Siksi näin unen, jossa Jumala opettaa Kristusta ja järjesteli asioita.
Minun suurimmat ongelmat johtuvat just niistä asioista, joita muutama viranomainen ei voi enää korjata vaan itse Jumala. Korruption juuret ovat niin syvällä, että ihminen ei enää pysty niitä korjaamaan. Siksi rukousvastaukseni ovat kestäneet...

Mutta rokotteista sen verran, että nyt on hurja kilpailu suurista voitoista, jotta voittaa lopussa. Tähän NWO pyrkii, että saadaan tietyille firmoille monopoliasema. Siksi ei kannata just nyt ottaa mitään uutta rokotetta.

Jumala ei määräänsä enempää salli riistolla rikastua. Joten maailman "eliitti" saa aikansa ja lopuksi Taivaan valtakunnan eliitti laittaa asiat järjestykseen.
Tuula1

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kyllä. sitä olen näille hoitajille nyt painottanut, että jotkut tahot kuten who, lääkefirmat ja tietyt yksityiset tahot kuten maskikauppiaat jne. haluavat kaiken rahallisen hyödyn tästä koronasta. verorahat uppoavat kuin kankkulan kaivoon, eikä koira perään hauku. minua nytkin tänään haukuttiin vanhanaikaiseksi ja kapea linjaiseksi, jonka puheista tulee vain paha olo, joten ei olla kuivilla vielä, vaikka porukat olenkin saanut heräämään. siellä korkeimmalla mikrosoftin gates ja soros kumppaneineen vetelee narusta ja ohjailee huumehörhössä who:ta ja maailman valtioita.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, no sitten teet Tuula arvokasta työtä, siis kaikilla rintamilla.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin