K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Maria kirjoitti: 09 Elo 2021, 09:19 Sisältö ei ole käytössä. Yritin juuri katsoa videon.
Näemmä poistettu (FB:n toimestako?) - itse ehdin katsoa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://everykneeshallbow.cw.center/tha ... by-marcos/

Tervehdys kaikille! Tämä on taas Marcos. Halusin kertoa unen, jonka Herra antoi minulle eilen, 28. heinäkuuta 2021. Tämä unelma on vahvistus siitä, mitä monet veljet ja sisaret ovat sanoneet COVID-19-rokotteesta; ja vaikka olin aiemmin kuullut joidenkin kristittyjen sanovan sen olevan merkki, halusin HERRAN vahvistavan sen minulle henkilökohtaisesti.

Päivää ennen unta olin perhekokouksessa naapurin talossa, ja yksi perheenjäsenistäni kohtasi minut epämiellyttävällä tavalla ja kysyi, olinko rokotettu vai en. Tämä vuorovaikutus antoi minulle sääliä heitä kohtaan, ja olin hieman raivoissani, koska olen huomannut, että rokotetut ihmiset ovat yhä aggressiivisempia edistämään tämän rokotteen propagandaa. No, joka tapauksessa, tässä on uneni:

Uni: Olin tuntemattomassa talossa ja siellä oli toimintaa koulussa, jossa kävin yhdeksännellä luokalla. Olin talon huoneessa kahden muun ystävän kanssa tuosta koulusta: toisen nimi oli Felipe (Phillip) ja toisen naispuolinen luokkatoveri, joka lähti koulustamme hirmumyrsky Marían iskun jälkeen vuonna 2017. Molemmat makasivat lattialla kädet leväten päänsä takana. Seisoin heidän edessään, nojaten suureen koneeseen, jossa oli kuljetushihna, joka peitti puolet huoneesta; mutta en tiedä mitä kone on tuottanut.

Olimme kaikki innoissamme ja puhuimme, mitä suunnitelmia meillä oli ensi lukukaudeksi koulussa. Yhtäkkiä huoneeseen tuli mies postimiehen univormussa ja hän keräsi todistuksia influenssarokotteesta. (Tosielämässä muistan, että tämä influenssarokote tuli vuoden 2020 alussa, ennen kuin rokotetta COVID-19:lle oli olemassa; ja päätin olla ottamatta sitä, vaikka melkein otin Walgreensissä! Kiitän Jumalaa, joka esti minua ottamasta sitä.)

Kun kerroin hänelle, etten ottanut sitä, yksi ystävistäni nauroi ja sanoi: ”Sinulla ei ole influenssarokotetta?”. Sitten sanoin hänelle: ”Ei! Enkä myöskään ota COVID -tautia! ”. Sitten näin, mitä Felipe ajatteli, ja hän mutisi sanoen: "Voi kiitos, tämä on yksi niistä" vastustajista "." Kun jatkoimme kiistelyä, yritin vakuuttaa heidät siitä, kuinka vaarallista se oli sen perusteella, mitä tiedän rokotteesta ja kuinka valtava tämän rokotteen propaganda on.

Väittelyn aikana he kertoivat minulle, mitä heille tapahtui, kun he ottivat COVID-pistoksen. He sanoivat, että kun he saivat sen, heidän ruumiinsa alkoivat täristä väkivaltaisesti noin kolme minuuttia ja he vapisivat. Joten kysyin heiltä: "Ja mitä vanhempanne sanoivat tästä?". (Koska luulin luonnollisesti, että heidän vanhempansa olisivat huolissaan nähdessään tämän reaktion.) Mutta he toimivat kuin he eivät välittäneet siitä, mitä heidän vanhempansa sanoisivat.

Sitten minusta tuntui, että PYHÄ HENKI tuli ylitseni ja HERRA alkoi puhua suustani. Tiesin, että he eivät ymmärtäneet sitä, vaan todisteena ja todistajana hengellisestä maailmasta.

“WOE, WOE, WOE MY HUMANITY! HOW THEY WASTE THEMSELVES TAKING THAT THING! SO MANY MILLIONS HAVE TAKEN IT ALREADY!”

HERRAN SANA :
”Voi voi voi minua ihmisiäni ihmiskunnassani! Kuinka he menevätkään hukkaan ottaessaan tuon. MONET MILJOONAT ovat ottaneet sen jo!”

(HERRA itki ja itki niin katkerasti sanoessaan tämän, ja tunsin hänen surunsa erittäin voimakkaasti nähdessään Hänen tärkeimmän luomuksensa tuhoutuvan rokotteella. Tunsin Jumalan ja ystävieni ajatukset samanaikaisesti, ja eräs ystäväni pilkkasi minua, kun Jumala puhui minun kauttani ja sanoi ajatuksissaan, että minä olen yksi niistä "kirkon fanaatikoista". Yhtäkkiä, kun hän sanoi tämän, HERRA sai minut osoittamaan sormella molempia sanomalla):

"Se on pedon merkki, jota kristityt ja muut ihmiset ovat odottaneet vuosisatoja, ja katso, se on kasvojesi edessä. En tiedä miten he eivät ymmärrä !!! ”

Sitten uni päättyi.

Aiemmin olen kuullut muiden veljien ja sisarten sanovan, minä he pitivät rokottetta. Mutta halusin HERRAN kertovan minulle mielipiteensä rokotteesta ja monista muista asioista. Rukoilen aina, että HERRA voi kertoa minulle kantansa asioihin, vaikka ne olisivatkin inhimillisiä asioita, koska tiedän, että Hän sanoo aina totuuden. (4.Mooseksen kirja 23:19)

Tämän unen jälkeen, kun kirjoitin unen alkuperäistä espanjankielistä versiota (uni oli espanjaksi), löysin artikkelin (joka ei tietenkään näy valtavirrassa), joka saattaa selittää edelleen, miksi Jumalalta tuntuu niin raskaalta (kyse on siitä, kuinka nuoret kuolevat sen vuoksi, jopa 13 -vuotiaat).

Joten nyt voin sanoa luottavaisin mielin, koska Jumala sanoi sen ensin, että COVID-19-rokote on pedon merkki.
Kiitos, että luit, ja Jumala auttakoon sinua kaikkia,
Marcos (Puerto Rico)

Linkki: https://healthimpactnews.com/2021/covid ... th-murder/
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tähän ketjuun teknologiasyystä:

Yli 20 vuotta vanha lukijan yleisönosastokirjoitus:

Lukijoilta
Mikrosiru vangitsee ihmisen sielun?
Turun Sanomat

Monikohan ihminen tietää mikrosirun vaarallisemmasta puolesta ja siitä, miten sen avulla tieto voi joutua helposti vääriin käsiin. Epäillään, että sirukortti on vain väliaikainen, koska ihmiset hukkaavat niitä. Mikrosirun laittaminen käteen tai otsaan takaa ettei se joudu hukkaan. Raamatussakin on ennustettu, että tulee aika jolloin ei voi ostaa eikä myydä jos ei ole ottanut merkkiä.

Tällainen on vaarallista kehitystä, koska mikrosirun välityksellä jokainen ihminen on yhteydessä tietokoneeseen ja siten täysin valvottavissa. Asiaan perehtymättömästä tämä saattaa kuulostaa utopistiselta, mutta esimerkiksi koiravaljakkokilpailuissa koirilla on käytetty turkin alle asennettua mikrosirua.

Tieteen Kuvalehdessä 13/97 kerrotaan brittitutkijoista, jotka kehittelevät ihmisen kokemuksia tallentavaa mikrosirua. Heidän mukaansa ihmiseenkin voidaan asentaa samanlainen tallennin kuin lentokoneessa oleva mustalaatikko. Englantilainen tutkija Chris Winter johtaa British Telecomin tutkijaryhmää, jonka tavoitteena on kehittää Soul Catcher eli sielunvangitsin. Siru sijoitetaan todennäköisesti silmien takana olevaan aivojen osaan. Siruun tallentuisi käsittämättömän paljon tietoa, mm. kaikki aistikokemukset ihmisen koko elämän ajan. Maailmalla tällaisesta kehityksen suunasta ollaan huolestuneita, meillä siitä vaietaan.

Pedon merkkikö?

https://www.electronicsweekly.com/blogs ... r-2017-11/

Kirjailija David Manners 17. marraskuuta 2017

Sielun sieppari

Kun länsirannikon teknikot harjoittavat kovasti kuolemattomuutta - muista Soul Catcher?

Soul Catcher oli 25 miljoonan punnan tutkimusohjelma BT: n Martlesham -laboratoriossa.

1990 -luvulla BT:n Martlesham Labsilla oli 'Artificial Life' -ryhmä, joka käsitteli Soul Catcherin löytäneen tavan tallentaa kaikki sähköiset pulssit, jotka virtaavat hermostostamme silmistä, korvista, kosketuksesta, nenästä ja kielestä, ja tallentaa tiedot istutettu siru.

Hermoissamme on arviolta 10 12 neuronia, joissa on 10 15 synaptista yhteenliitäntää, joten datavirta olisi paksu, mutta jo 90-luvun puolivälissä Martlesham ajatteli, että meillä olisi 10 tegatavua muistisiruja vuoteen 2025 mennessä ja Samsung lupaa 1Tbit-sirun ensi vuonna; se on mahdollisuuksien rajoissa.

Tässä mielikuvitus valtaa alaa.

Jos voit tallentaa henkilön elinikäiset kokemukset, voit siirtää henkilön kokemuksen toisen ihmisen kehoon.

Bingo - sinulla on kuolemattomuus tai reinkarnaatio.

Kuvittele, että kutsut re-inc-keskuksen: ”Reinkarnaatiosi on jonossa, kunnes keho on käytettävissä vastaan-ottamaan sen. Odota, kunnes vartalo on vapaa. Kiitos, että soitit Afterlife Centraliin. ”Yksi Martleshamin tutkija vuonna 1996 ennusti:” Tämä on kuoleman loppu.
Anujohanna74
Viestit: 19
Liittynyt: 05 Syys 2021, 11:51

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Anujohanna74 »

Onko PCR testi pedon merkki?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Anujohanna74 kirjoitti: 05 Syys 2021, 11:57 Onko PCR testi pedon merkki?

Ei ole.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja ... irustestit
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Anujohanna74
Viestit: 19
Liittynyt: 05 Syys 2021, 11:51

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Anujohanna74 »

Mutta se on toinen tie, millä voi ostaa näinä rajoituksen aikoina. Ehkä kuitenkin vain tilapäinen. Siksi olen huolissani. Onko siinä samoja aineita kun rokotuksessa? Sain varotuksen Jumalalta DNA-muokkauksesta kun kyselin, miksi Nooan aikana ihmiset tuhottiin (kun maailma on nytkin niin paha ja on aina ollut). Sain sydämeeni ohjeen lukea Eenokin kirjaa. Luin Eenokin kirjan Nooan ajoista, ja minulle tuli vahva sana, että jos meno olisi jatkunut, ei olisi ollut enää Jeesuksen tulon mahdollisuutta, koska kaikki liha (eli ihmisen DNA) oli saastunut langenneiden engelien verestä. Jumala tietenkin esti tämän. Mutta nyt on Nooan päivät taas. Ajattelin ensin että tämä DNA muokkaus koskee vain rokotetta, mutta nyt en ole enää varma. Mitä aineita siinäkin on? Miksi se pitää ottaa aivoista? Koitelkaa itse, onko saamani sanoma ja varoitus oikea. Luin tämän jälkeen Matutiksen sanoman sattumalta Jouko Pihon sivuilta ja järkytyin, että vastasi minun saamaani sanomaa.
Anujohanna74
Viestit: 19
Liittynyt: 05 Syys 2021, 11:51

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Anujohanna74 »

En osaa sanoa, onko tämä sana jonka sain oikea, joten koetelkaa. Voin olla väärässäkin. Mutta sen tiedän, että aika on paha ja hallitukset on pahoja. Kaikki maailman hallitukset toimivat yhdessä, niillä yksi mieli = peto. Nyt tarvitaan Jeesuksen lapsilta viisautta.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Anujohanna74 kirjoitti: 05 Syys 2021, 13:31 En osaa sanoa, onko tämä sana jonka sain oikea, joten koetelkaa. Voin olla väärässäkin. Mutta sen tiedän, että aika on paha ja hallitukset on pahoja. Kaikki maailman hallitukset toimivat yhdessä, niillä yksi mieli = peto. Nyt tarvitaan Jeesuksen lapsilta viisautta.
Anu, käyppä täällä blogissani, siellä on mm. uskovan läkärin Veli-Pekka Joki-Erkkilän video tuosta "pedon merkistä".

viewtopic.php?f=34&t=2275

Myös löydät tamperelaisen virologi Minna Hankaniemen mielipiteitä suomalaisesta rokotetukimuksesta.

Molemmat ovat varmasti sinua rauhoittavia linkkejä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Anujohanna74 kirjoitti: 05 Syys 2021, 13:21 Mutta se on toinen tie, millä voi ostaa näinä rajoituksen aikoina. Ehkä kuitenkin vain tilapäinen. Siksi olen huolissani. Onko siinä samoja aineita kun rokotuksessa? Sain varotuksen Jumalalta DNA-muokkauksesta kun kyselin, miksi Nooan aikana ihmiset tuhottiin (kun maailma on nytkin niin paha ja on aina ollut). Sain sydämeeni ohjeen lukea Eenokin kirjaa. Luin Eenokin kirjan Nooan ajoista, ja minulle tuli vahva sana, että jos meno olisi jatkunut, ei olisi ollut enää Jeesuksen tulon mahdollisuutta, koska kaikki liha (eli ihmisen DNA) oli saastunut langenneiden engelien verestä. Jumala tietenkin esti tämän. Mutta nyt on Nooan päivät taas. Ajattelin ensin että tämä DNA muokkaus koskee vain rokotetta, mutta nyt en ole enää varma. Mitä aineita siinäkin on? Miksi se pitää ottaa aivoista? Koitelkaa itse, onko saamani sanoma ja varoitus oikea. Luin tämän jälkeen Matutiksen sanoman sattumalta Jouko Pihon sivuilta ja järkytyin, että vastasi minun saamaani sanomaa.
Tässä lyhyt ote Eenokin kirjasta. lukvusta 60, Tuomas Leväsen kääntämänä ;

" [Luku 60] Katkelma Nooan kirjasta.

Vuonna 500, seitsemännessä kuussa, kuukauden neljäntenätoista päivänä Eenokin elämässä. Tuossa vertauksessa minä näin, kuinka mahtava järistys laittoi taivaiden taivaan järisemään, ja Korkeimman sotajoukko ja enkelit, tuhansien tuhat ja 10000 kertaa 10000 tehtiin levottomiksi suurella häirinnällä. Ja Kaiken Alku istui kunniansa valtaistuimella, ja enkelit ja vanhurskaat seisoivat Hänen ympärillään."


Pelkästään tuossa on jo yksi selvä virhe ; "vuonna 500 "

----> Raamatun kronologian mukaan Eenok ei ollut edes syntynyt vuonna 500 !
:geek:

Ote luvusta 65 Eenokin kirjasta ;

" Ja noina päivinä Nooa näki maan, että se oli vajonnut ja sen tuho oli lähellä. Ja hän nousi sieltä ja meni maan ääriin ja huusi ääneen isoisäänsä Eenokia: ja Nooa sanoi kolme kertaa katkeroituneella äänellä: "Kuule minua, kuule minua, kuule minua." Ja minä sanoin hänelle: "Kerro minulle, mitä tämä on, mitä on tapahtumassa maalle, että maa on pahassa pulassa ja vapisee, etten menehtyisi sen kanssa." Ja oli suuria äkillisiä tärähtelyjä maan päällä, ja taivaasta kuului ääni ja minä kaaduin kasvoilleni. Ja isoisäni Eenok tuli ja seisoi vierelläni ja sanoi minulle: "Miksi olet huutanut minua katkeralla huudolla ja itkulla? Ja käsky on lähtenyt Herralta liittyen kaikkiin niihin, jotka vaeltavat maan päällä, että heidän raunioitumisensa on täyttynyt, koska he ovat oppineet kaikki enkelien salaisuudet ja kaiken saatanan väkivallan ja kaikki heidän salaisimmat voimansa, ja kaikki niiden voimat, jotka harjoittavat velhoutta ja kaiken noituuden voiman ja kaikki niiden voimat, jotka tekevät sulatettuja patsaita koko maalle. Ja kuinka hopeaa tuotetaan maan tomusta ja kuinka maasta saadaan pehmeää metallia. Sillä lyijyä ja tinaa ei tuoteta maasta samoin kuin muita: lähde tuottaa niitä, ja siellä seisoo enkeli, ja se enkeli on huomattava." Ja sen jälkeen isoisäni Eenok otti minua kädestä ja nosti minut ylös ja sanoi minulle: "Mene, sillä minä olen pyytänyt Herraa tämän maan järisemistä koskien. Ja Hän sanoi minulle: ”Heidän vääryytensä tähden heidän tuomionsa on päätetty, enkä enää pidättele sitä, velhouksien tähden, joita he ovat etsineet ja oppineet, maa ja ne, jotka kulkevat siellä, tuhotaan.” Ja näillä ei ole milloinkaan tilaa katumukselle, koska heille on näytetty se, mikä oli salattu ja he ovat kirottuja: mutta mitä sinuun tulee, minun poikani, Herra tietää, että sinä olet puhdas ja syytön tähän salaisuuksiin liittyvään nuhteluun."

----> Virhe samasta asiasta, Eenok ja Nooa eivät koskaan eläneet maan päällä yhtä aikaa ! :roll:

Ote luvusta 68 ;

Ja tuon jälkeen minun isoisäni Eenok antoi minulle opetusta kaikista niistä salaisuuksista Vertauksien kirjasta, niistä, jotka oli annettu hänelle, ja hän laittoi ne yhteen minua varten Vertauksien kirjan sanoihin. "..... :roll:

Tässä linkki Tuomas Leväsen kotisivuille, jossa on luettavissa kymmeniä niin Raamatun kaanoniin kuuluvia tekstejä kuin myös näitä "hölynpölyn" tekstejä, kuten Eenokin kirjat, kirjat.

http://apokryfikirjat.com/
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Anujohanna74 kirjoitti: 05 Syys 2021, 11:57 Onko PCR testi pedon merkki?
PCR on menetelmä millä selvitetään ja kopioidaan geenikoodi. Se ei ole pedon merkki eikä rokote ole pedon merkki mutta se on silti myrkky ja geenimanibulaatiota eikä perinteinen rokote.

Tämä rokoteohjelma testaa saako peto koko maailman tottelemaan itseään ja kuten näemme, on saanut.
Näin voimme todeta että maailma on valmis pedon vastaanottamiselle ja kun sirutus alkaa niin se on pedon merkki.

Aikaisemmin historiassa monet valtiaat ovat yrittäneet saada valtaansa koko maailman mutta epäonnistuneet.
Nyt on pari usalaista miljardööriä tässä sujuvasti ja vaihdilla etenemässä. He eivät sodi vaan alistavat maailman "rauhallisesti rahalla" niin että kaikki voivat ostaa ja myydä vain heidän systeemillään.

Jos saat itsellesi selkeän ymmärryksen kirjoituksista niin älä usko ihmisiä jotka opettaa päinvastaista. Siitä tulee vain vuosikymmenien ahdinko kun yrittää soveltaa ihmisten puhetta ja Raamattua yhteen.
Maaret

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tässä on kuvia erilaisista PCR-laitteista. Niihin ohjelmoidaan erilaisia lämpötiloja ja sisään laitetaan oikeat aineet (pitkä luento) koeputkeen ja siinä syntyy pätkä geeniä.

Eli se on "tavallista" geenitutkimusta ja sen menetelmä.
Mutta nyt on uutta se että halutaan piikittää ihmiseen niitä uusia tuotteita, joita tuolla laitteella valmistetaan vaikka ei tiedetä mahdollisia hyvin tuhoisia seurauksia ihmisen solujen terveydelle -> syöpä.

https://fi.vwr.com/store/category/pcr-laitteet/598355
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Koeteltavaksi sanoma, jossa esitetään pedonmerkin muodostuvan rokotteiden kautta. Vastaavia sanomia sivustolla on muitakin.

Lisäksi Bitchute-video ja tieteellinen näkökulma liittyen solujen yhteydestä internetiin.

https://444prophecynews.com/abomination ... rine-orts/

VAROITUS , MERKKI , ROKOTE , SANA

Kauhistuksen kauhistus
Ankara varoitus lopun ajan kristityille pyhien jäännökselle
1. SYYSKUUTA 2021 15:10
MICHELLE KATHERINE ORTS

Rakas perheeni, ystäväni ja iankaikkinen perheeni, kaikille maailmanlaajuisen lopun aikojen jäännöksen kristityille pyhille, olen pitänyt kiinni tästä Jeesuksen ilmestys-sanasta jo jonkin aikaa. Aviomieheni Davidin kanssa rukouksen jälkeen olen juuri saanut Jeesuksen Pyhältä Hengeltä luvan vapauttaa sen maailmanlaajuiselle Kristuksen seurakunnan jäännökselle, jonka Sana teki lihaksi.

Tämä on ankara varoitus Kristuksen Jeesuksen seurakuntaruumiille,

Jeshua Ha Mashiachin lopulliselle soturimorsiamen maailmanlaajuiselle jäännökselle,

...

Antikristus ja väärä profeetta julistavat pian itsensä vääräksi kolmiyhteiseksi "Jumalaksi", mutta antikristus EI ole eikä tule koskaan olemaan Luoja-Jumala!

Hävityksen kauhistus tulee häpäisemään Pyhää temppeliä. Mutta älä odota Israelilta tätä tapahtumaa. Sitä ei tapahdu uudelleen rakennetussa fyysisessä temppelissä Jerusalemissa. Se tapahtuu Jumalan temppelissä Kristuksen ruumiissa jokaisen Jumalan lapsen sisällä, jokaisessa Pyhän Hengen temppelissä, joka ottaa vastaan ​​pedon merkin. Älä ota merkkiä, numeroa tai hänen nimeään. Älä kunnioita tai palvo pedonmerkkijärjestelmää tai petoa!

ÄLÄ ota mRNA-injektioita! Jeesuksen Pyhä Henki on selvästi osoittanut minulle (ja uskon myös muiden), että nämä mRNA-pistokset sisältävät langenneiden enkelien DNA:ta ja ovat profeetallinen täyttymys autioituksen kauhistuksesta.

Saatana yrittää julistaa olevansa Jumala kristittyjen ruumiissa. Saatanan langennut DNA, saatanan ”siemen” yrittää sekoittua Jumalan siemeneen Jumalan lasten DNA:han ihmisessä, joka on tehty Jumalan kuvaksi!

Jeesus sanoi, että elämä on veressä. Tämä on viimeinen sota! Älä tule petetyksi. Tee parannus, jos sinua on petetty. Rukoile muiden puolesta, jos sinulla on perhe tai ystäviä, joita on petetty!

ÄLÄ OTA enää COVID- (tai flunssa ym.) pistoksia tai tehosteita.

Minulle on osoitettu, että lopulliset mRNA/DNA -päivitykset muuttuvat vähitellen pedon merkkiksi. Ja kun joku ottaa halukkaasti ja tietoisesti pedon merkin ja palvoo mielellään ja tietoisesti petoa, se on anteeksiantamaton synti Jeesuksen Pyhää Henkeä vastaan!

Pedon-merkki on autioituksen kauhistus, joka häpäisee Jumalan pyhän temppelin = Kristuksen ruumis = kristityt, joissa Jeesuksen Pyhä Henki asuu!

Tämä synti, jos se etenee loppuun asti, muuttaa ikuisesti Jumalan lapsista tunnistamattomiksi langenneiksi enkeliolennoiksi, raudan ja saven seokseksi! Aivan kuten Nooan päivinä, kun langenneet enkelit sekoittuivat naisten kanssa ja nämä kantoivat jättiläisiä, nefilimejä, niin samoin tulee olemaan viimeisinä päivinä ennen Jeesuksen paluuta. Jumala ei riko vapaata tahtoasi! Valitse elämä Jeesuksessa!
..................
Erilainen video liittyen pedonmerkkiin: Merkki otsaan (Mieli/sielu) ja oikea käsi (ruumis)

https://www.bitchute.com/video/39ww1VYXa03M/
THE MARK = FOREHEAD (MIND/SOUL) & RIGHT HAND (BODY) = SPIRIT DESTINATION

Where the Body & Mind go, the Spirit follows.
Rev 13:17 And that no man might buy or sell, save he that had the mark, OR THE NAME OF THE BEAST, OR THE NUMBER OF HIS NAME.
Rev 13:18 HERE IS WISDOM. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is Six hundred threescore and six.
Rev 13:16 And he cause all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads:

The Bible is not literal, mostly figurative and why most do not understand it. Additionally, you must have the Holy Spirit to discern its true meaning. Forehead (G3359) in Greek . When one takes (accepts) the Mark of the Beast, they are bowing down to Satan. Even with the Muzzle because it is a conscious decision. When you choose to stay at your job wearing a muzzle, go shopping with a muzzle and do what you are told in THE BEAST SYSTEM, you have made a conscious decision to accept and wear The Mark of the Beast.

You are silently screaming that you have no faith in God to say no. There is a cost for salvation. If you do not know this, you are not saved nor have the Holy Spirit.

Also, when you comply you strengthen satans army, not God's. You make it that much harder for other's to not comply, so you are culpable in their destruction.

Right (G1188) = feminine, right brain, go the right way, conscience, allegiance, right as in good Hand (G5495) = accept, receive, take

People should take some time to research and study this. I don't care if you don't agree with me, go tell someone else, on a channel where people don't understand the times we are living in. There is nothing you can do to change what I think. Get behind me Satan.

They already scan the pineal gland for temperature to condition the masses. This is also where they kill cattle with a nail gun.
The jabs include nano-particles which can be detected from any place on the body. They scan the phone, an extension of satan's seed (apple). This is why they are removing cash and all who comply will be connected to the block chain via their internal dna change. They are already connected. Lock Step
.............................

Alla oleva sivusto osoittaa kuinka pitkälle tiede on etenemässä ihmisen yhdistämisessä esineiden internetiin.

https://twtext.com/article/1324097206467596288
INTERNET OF NANOTHINGS &
BIO-NANOTHINGS
"CELLS WIRELESSLY CONNECTED TO THE INTERNET" "Coronal" - Solujen langaton yhteys internetiin
IMG_20210905_162054.jpg
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

ILMAN PCR-TESTIÄ EI OLE PANDEMIAA?

Nyt USAssa PCR-testi poistetaan käytöstä. Syy, että korona ja influenssa voidaan erottaa toisistaan.

https://www.google.com/amp/s/avoin.medi ... paluu/amp/

Yhdysvaltain tartuntatautivirasto CDC (Centers for Disease Control & Prevention) tiedotti 21.7.2021 tulevista muutoksista koronavirustestaukseen.

CDC ilmoittaa peruvansa Yhdysvaltain elintarvike- ja lääketurvallisuusvirasto FDA:lle (Food and Drug Administration) jätetyn koronaviruksen tunnistamiseen käytetyn RT-PCR -testiä koskevan hätätilakäyttö-lupahakemuksen (Emergency Use Authorization, EUA): 31. joulukuuta 2021 jälkeen laboratorioiden on käytettävä virustestauksiin jotain muuta kuin RT-PCR -testiä.

CDC kertoo haluavansa ennakkotiedotteella antaa virustestausta tekeville laboratorioille aikaa valmistautua jonkin muun testimuodon valitsemiseen ja käyttöön ottamiseen.

CDC rohkaisee laboratorioita käyttämään testiä, joka mahdollistaa koronaviruksen (SARS-CoV-2) ja influenssaviruksen havaitsemisen (detection) ja erottamisen toisistaan (differentiation). Testin vaihtaminen sellaiseen, joka kykenee erottamaan korona- ja influenssaviruksen säästää aikaa ja resursseja, CDC perustelee.

Suomen terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL on käyttänyt oman kertomansa mukaan 40-45 kierroksen monistusjaksoja RT-PCR-testissä suositellun 23 kierroksen sijaan
Anujohanna74
Viestit: 19
Liittynyt: 05 Syys 2021, 11:51

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Anujohanna74 »

Luin juuri erään tutkimuksen, että PCR voi olla yhtä kuin rokote. Jumala meitä auttakoon!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Maria »

Anujohanna74 kirjoitti: 05 Syys 2021, 18:52 Luin juuri erään tutkimuksen, että PCR voi olla yhtä kuin rokote. Jumala meitä auttakoon!
Aamen sille, että rukouksessa anotaan rohkealla mielellä terveyttä.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jeesuksen nimessä voimme sanoa, olen sairas ja tarvitsen parasta parantajaani, Jeesusta. Herra varjele meidät omalta väärältä valinnaltamme. Että emme joudu minkäänlaiseen väärään liekaan. Pidä meidät armon ja ristin turvissa. Ja jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut oikealle tieille, kuten Sanasi opettaa. Näyttäköön Herra meille totuuden ja varjelkoon kaikilta sellaisilta asioilta, joilla on meihin haitallinen vaikutus.

On hyvä tutkia ja koetella Herran edessä ne seikat, joita meidän eteemme nyt on tuotu. Herra antaa sydämeen rauhan, joka on ymmärrystä ylempänä, kuten Sana meille ihanasti kuvailee, jos olemme päässeet vapaaksi kahleista.
Maailmassa meillä on ahdistus, mutta Jeesus on voittanut maailman. Paranna meitä Jeesus Kristus. Sinä olet tie elämään ja tie ulos maailmasta. Halleluja🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Maria »

Maria kirjoitti: 05 Syys 2021, 21:14
Anujohanna74 kirjoitti: 05 Syys 2021, 18:52 Luin juuri erään tutkimuksen, että PCR voi olla yhtä kuin rokote. Jumala meitä auttakoon!
Aamen sille, että rukouksessa anotaan rohkealla mielellä terveyttä.
Lopusta jäi sana apua pois. Anotaan rohkealla mielellä rukouksessa apua ja terveyttä Jumalan Pojan nimessä. Apua pyytäessämme voimme jo uskoa ristillä saavutettuun apuun! ❤️ Apu on jo matkalla. Kiitetään avusta, kunnes se on näkyvissä.
Jeesus on apunamme kaikkina päivinä ja kaikissa asioissamme. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Anujohanna74
Viestit: 19
Liittynyt: 05 Syys 2021, 11:51

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Anujohanna74 »

PCR testi on netistä lukemani perusteella pedon merkki. Loppuelämäni tavoite on varoittaa muita tästä hirveästä testistä.
Maaret

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Anujohanna74 kirjoitti: 06 Syys 2021, 07:26 PCR testi on netistä lukemani perusteella pedon merkki. Loppuelämäni tavoite on varoittaa muita tästä hirveästä testistä.
Ei kannata lukea kaikkea mikä ei ihan pidä paikkansa. Se luo vain pelkoa.
Tämä asia on riittävän kamala ilman liioitteluakin.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: K o r o n a v i l k k u ja PCR-testi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Anujohanna74 kirjoitti: 06 Syys 2021, 07:26 PCR testi on netistä lukemani perusteella pedon merkki. Loppuelämäni tavoite on varoittaa muita tästä hirveästä testistä.
;) Taidat Anu olla" provo" ,vai kuinka ?

Katsoitko noita laittamiani linkkejä suomalaisille sivustoille ? Olisi hyödyllistä lukea, niin et turhaan pelkäisi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin