Lopunajat mediassa 4

Keskustele eskatologisista asioista
Tuula1

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no kiitos Marie. Olen mukana perussuomalaisten vaalikampanjassa, mutta olen tällähetkellä silmätikkuna puolueessa, koska sanon suoraan asiat. mutta totuus ei pala tulessakaan ja siihen uskon. en pidä parempiosaisten nuolemisesta. minulla ei ole tarkoitus saada raharikasta pestiä puolueesta. haluan, että oikeus voittaa. jos en tule valituksi, niin Jumalan sana ei mene eteenpäin ainakaan sitten minun kautta.
Tuula1

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

-jarmo- kirjoitti: 02 Maalis 2021, 17:53 Nyt mun vaalisivu aukes: https://vaalit.perussuomalaiset.fi/kunt ... rmo-eklund
oikein hienot sivut sinulla Jarmo
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Tuula, tapahtukoon sinunkin ehdokkuudessa Jumalan tahto ja suunnitelma.
Tuula1

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Tuula1 kirjoitti: 02 Maalis 2021, 18:23 no kiitos Marie. Olen mukana perussuomalaisten vaalikampanjassa, mutta olen tällähetkellä silmätikkuna puolueessa, koska sanon suoraan asiat. mutta totuus ei pala tulessakaan ja siihen uskon. en pidä parempiosaisten nuolemisesta. minulla ei ole tarkoitus saada raharikasta pestiä puolueesta. haluan, että oikeus voittaa. jos en tule valituksi, niin Jumalan sana ei mene eteenpäin ainakaan sitten minun kautta. Niin ja onnea sinullekkin Marie vaali taisteluun. Toivottavasti moni uskova nyt pääsee tuonne kuntavaalin kautta, että tuo lika pyyhkiytys poissa tästä maasta.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Siunausta vaalitaistoon jokaiselle siskolle ja veljelle!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

No hieno juttu Jarmo, Marie ja Tuula! Viekää siellä ensisijaisesti meidän Herramme asiaa eteen päin ja Hänen Sanaansa kuuluville ja muistakaa että jos törmäätte maalliseen vastustukseen niin se on Herramne Totuus, jota sillä vastustetaan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Ella »

Siunausta kaikille valtuustoon pyrkiville. Tuula1, Marie. ja Jarmo.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos palautteesta, toivon että tulette valituiksi Jarmo ja Tuula1 Jeesuksenn Kristuksen nimessä.
Huomasitteko tuo uutinen että Gates rahoittaa Ruotsin Kiirunaan tieteellistä auringonpimennys koetta, tuli mieleen että mitä muuta ne puhaltaa tai spreijaa ilmaan siinä samalla. Nytkin lentokoneita on lennättänyt jo ilmaan raskashiukasmetalleja ympäri Suomea, ympäri maailmaa koska satelliitit ja "valvontalaitteet" tarvitsevat niitä toimiaksen. Lentokoneet on yleensä aamuöisin tai varhain aamulla levittäneet näitä, vaan vanat ovat jääneet leviäkseen.
Tietääkö joku näistä enemmän?
Joo, Gates on suurin viljelymaan/maan omista jenkeissä. Jos nää kokeet olisi turvallisia niin hänellä itsellään on maata niin paljon että voisi siellä vapaasti kokeilla, mutta ei, ei halua omalle tontilleen omia kokeilujaan. Ehkä ei kyseessä olekaan vain kalsiumkarbonaatti vaan seassa on taas partikkeleja joita tarvitaan kenties naapurimaamme varalle. Avaruussota varustelu on niin pitkälle kehittynyt ettei me edes tiedetä. Jos näin on naapurimaamme varmaan myös huomioi nämä ja profetiat täyttyvät.
Tuula1

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen Marie. Todellakin elämme lopunaikoja. Sekin vielä,mistä tuossa puhut, että aurinko vielä yritetään sammuttaa. Tänä aamuna minulla meni kuppi nurin, vaikka en yritä mitää maailmaa pelastaakaan, mutta hidastaa aion omalta osalta tämän hulluuden kehitystä niin tein oikeusasiamiehelle kantelun Sanna Marinista ja hallituksen toimista, koska ovat kykenemättömiä hoitamaan tätä corona jupakkaa.Lääkäreille on tullut uudet ohjeistukset WHO:lta, jossa aiemmin U07.2 koodin diaknoosi, jossa vaaditaan, että virustesti on positiivinen ja siihen kuollut. Nyt tuo on muuttunut siten, että vaikka corona testi olisi negatiivinen niin lääkäri voi muuttaa tulosta, jos potilaalla on nuhaa, yskää, keuhkokuumetta ym. Kyseessä voi olla mikä tahansa virus, tauti tai bakteeri. Tulosta voidaan siis pitää tilastoissa väärennetyin keinoin väärentämällä siis tavallinen flunssa koronaksi.
Tuula1

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Tämä gates tuntuu olevan jokapaikassa näpelöimässä nykyään näitä asioita. tuo auringon pimennys ja tää corona ja mitä vielä.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.kotimaa.fi/artikkeli/uutisa ... odotukset/
Paavin vierailu Irakissa.
Yksi uskonto? Yksi johtaja? Paavi?
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Franciscus sanoi irakilaisille:

– Tulen pyhiinvaeltajana, katuvana pyhiinvaeltajana, pyytämään Herralta anteeksiantoa ja sovintoa vuosien sodan ja terrorismin jälkeen, anomaan Jumalalta sydänten lohduttamista ja haavojen parantumista. Tulen myös rauhan pyhiinvaeltajana, toistamaan sanat: Olette kaikki veljiä.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

2 Korinttilaisille 11

11:3 Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan.
11:4 Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte.

11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Aikamoinen pyhiinvaellusmatka ja puhe paavilta.. katuva pyhiinvaelta. Voi veljet!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Linjalla 3 lähti käyntiin elikkä ketkä kaikki ovat paikalla nyt ja mitä kautta löysitte tähän viestiketjuun.

a. Pelastussanomaan-Päävalikko-Lopunajat?
b. Pikalinkit
Omat viestit
Uudet viestit
Lukemattomat viestit
Vastaamattomat aiheet
Aktiiviset viestiketjut?
Etsi
Käyttäjät
Ryhmät
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Päävalikosta punaisen ”pylpyrän” kautta eli lukematon viestiketju.

Kiitos kun nostit tuon Paavin kiertueen esille Sinettisornus. Oon koittanut miettiä, että onko sillä mitään profeetallista merkitystä tai historiallista vastinetta. Hänhän kävi Mosulissa eli muinaisessa Niinivessa ilmeisesti.

Jokin aika sitten tämä paikka oli mulla ”erityisesti” mielessä ja jotenkin on sellainen tunne että jotakin voi siltä suunnalta nyt ”nousta”. En tiedä mitä ja onko tämä vain tunne. Irakhan on aika lailla hajalle lyöty maa ja mitenkähän on ISISin laita, hävisikö se yhtä nopeasti kuin ilmestyikin vai horrostaako jossakin, länsimaisissa soluissa, olisiko mahdollista?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

"Päävalikosta punaisen ”pylpyrän” kautta eli lukematon viestiketju."

Hyvä tietää, en ole tuon kautta koskaan tullut lukemaan
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, mä käytän lähinnä sitä, koska palsta pitää tosiaan lukua niistä viesteistä, joita et ole henkilökohtaisesti vielä lukenut.

Jos haluat nollata tuon laskurin, niin paina palstan yläreunasta, oikealta puolelta ”merkitse kaikki luetuiksi”. Sitten voit alkaa seuraamaan sen kautta uusien viestien ilmestymistä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Arkeologin pissa­tauko johti huikeaan löytöön ”kauhujen luolasta” Juudean autiomaasta – ”Huusin kollegoitani tulemaan ja varmistamaan, etten näe unta”
Luolasta löytyi kaksituhatta vuotta vanhoja osia raamatullisista kirjakääröistä.

Hieno löytö! Ja vielä linkissä vähän tekstiä mitä kääröissä lukee.
Sitä kommentoin, tiedemihet hurraa taas, samasta paikasta löydetty luuranko noin 6000v vanha mutta kori 10000v vanha 🤪

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007864535.html
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Sama nbc:lta, lukekaa mikä raamatun teksti tässä kirjoituksessa!

https://www.nbcnews.com/news/world/dead ... e-n1261182
Vastaa Viestiin