Lopunajat mediassa 4

Keskustele eskatologisista asioista
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

En usko että ajattelee. Tuon tietäminen vaatii aika paljon asioiden selvittelyä ja monet yksinkertaisesti haluaa luottaa päättäjiin ja yhteiskunnan kehitykseen riippumatta kuinka paljon valheita tulee ilmi.
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Lisäksi eihän kukaan tiedä mitä muita seurauksia sillä ylimääräisellä mRNA-koodilla on ihmissolussa.

Jos ajattelee sitä ihan "tuotantolinjana" niin kaikki ravinteet joita solu käyttää tuon koodin käyttöön on tietenkin pois muusta solun aineenvaihdunnasta. Jos se monistuu tehokkaasti solussa niin mitä vaikuttaa "läjäpäin" vieraita proteiineja solussa itsessään.

Tai mitä lisäkoodeja siihen on liitetty. Ehkä ohjaamaan se kalvojen läpi tehokkaasti jotta se yleensäkään tulee ulos solusta immuunipuolustuksen ulottuville. Samoinhan se sitten voi kulkeutua läpi kaikista kalvoista, vereen , aivoihin?

Nämä "koodit" tarkoittaa siis keinotekoisen firmassa rakennetun mRNAn pätkiä eli sekvenssejä joita tuossa wikin kuvassa kuvataan mustanvetoketjun poikkiviivoina eli tekstin emäksinä. Näitä emäksiä voi labran PCR-laite liittää tuohon ketjuun suunnitellusta eli koodata halutusti.

Tässä kohtaa monet luulee että asiaan liittyy jotain mikrosirujuttuja koska käytetään samoja termejä kuin tietokoneohjelmoinnissa.
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tässä on vähänbtuosta sekvenssistä eli emäsjärjestyksestä jossa jokainen kirjain on emäs ja kuvan alla on niiden nimi.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sekvenssi_(biologia)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sehän tässä koko hommassa on myös huomattavaa, että
kyllä mä ainakin luotan lääketieteeseen ja lääkäreihin noin perinteisessä mielessä sekä rokotuksiin myös. Ilman sitä ja niitä meillä olisi riesanamme monia inhottavia sairauksia. Mutta voittoa tavoittelevana teollisuudenalana en sitten niinkään luota.

Lääketiede voi myös olla kokeellista ja siitä näissä rokotteissa on kyse, eikä siihen kannata suhtautua varauksettomasti. Tietenkin lääketieteen pitää kehittyä, mutta kokeet pitäisi nimensä mukaisesti suorittaa valvotuissa koeolosuhteissa, ei kaikille kansalle maailmanlaajuisesti, niin kuin nyt tehdään. Herätkää ihmiset näkemäön totuus tässä asiassa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 06 Touko 2021, 12:44 Herätkää ihmiset näkemäön totuus tässä asiassa!
Et siis aio ottaa rokotetta ? :geek:

Minä otan. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

No, sen asian päättää sitten Herra, mutta maallisessa mielessä mulla ei ole tarvetta siihen, varsinkin kun se ei takaa ettenkö edelleen voisi levittää virusta eteenpäin tai sairastua itse tautiin.

Kannattaa kysyä mikä on Herran tahto tähän asiaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt tapahtuu se mitä jo viime vuonna kokouksissamme puhuimme.

https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/4134808

Jos Räsänen on syyllinen, olemme kaikki uskovat syyllisiä ja vaadimme meidätkin vangittavaksi.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meidät kaikki pitää vangita .. riittääkö Suomen sellit?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Yllättävän hyvä kirjoitus ja ehkä yllättävältä taholta, Etelä-Suomen Sanomilta, kiitos että jaoit! Tämä ei ole politiikkaa, vaan uskonvainoa jo!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinettisormus kirjoitti: 06 Touko 2021, 18:57 Nyt tapahtuu se mitä jo viime vuonna kokouksissamme puhuimme.

https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/4134808

Jos Räsänen on syyllinen, olemme kaikki uskovat syyllisiä ja vaadimme meidätkin vangittavaksi.
Toimittajakin on huomannut että tämä on syyttäjän harrastamaa täysin yksityistä intressiä olevaa vainoa.

"Saul puuskui uhkaa ja murhaa ..... etsi kristittyjä vangittaviksi".
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Mulla on vähän sellainen asenne että jos vihaavat pelastumista ja hyvyyttä niin paljon, niin toki voin olla siitä puhumatta. Eihän ketään pelasteta väkisin.

Mutta kun pahuus alkaa kohdistua lapsiin ja tyttöjä hakataan kadulla eikä "syyttäjää" kiinnosta tippaakaan niin silloin alkaa kiehua enkä voi olla hiljaa.

Tuossa AlfaTVn ohjelmassa mainittiin että kyseinen syyttäjä on ottanut agendakseen vihapuheen ja vihatekojen vastustamisen. No se ei kyllä pidä paikkaansa jos ei mitään sano pikkulapsiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan.

Tykkää vainota yhtä naista (turvallista) mutta eiole kiinnostunut sen enempää naisten kuin lastenkaan hakkaamisista (vaarallista).

Siis valhetta tuonkin syyttäjän arvomaailma.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

No, tässä ollaan tekemässä ennakkotapausta, niin kuin se on tuossa ESS:n jutussakin todettu. En tiedä onko tällä valtakunnansyyttäjällä jokin henkilökohtainen motiivi asiassa, mutta kyllähän tämä siltä voisi vaikuttaa, koska hyvin ympäripyöreä lainkohta vihapuheesta on nyt otettu tällä tavalla käyttöön.

Mutta henkivallathan tässä ovat lopulta taustalla ja niiden mukaan kulkevat ihmiset. Ymmärrän kyllä sen että erilaiset sortoa kokeneet ihmisryhmät haluavat itselleen tasa-arvoa ja se on oikeinkin, mutta hyvin monessa kohtaa näyttää motiivina olevan kosto. Eli ihmiselle ei riitä tasa-arvo, vaan hän haluaa revanssin ja se johtaa helposti myös muiden ihmisten yläpuolelle asettumiseen, niin kuin tässäkin asiassa on käynyt.

Erilaiset vähemmistöt sanelevat mitä saa ajatelka ja pelotteena heillä on nyt ”laki puolellaan”. Mä luulen, että tämä kehitys tuskin pysähtyy tähän.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ja täytyy vielä erikseen mainita, että kyllä mä oon ainakin hyvin allerginen yhtään minkäänlaiselle ihmisten epätasa-arvolle, mutta siinähän se juju piileekin, että tasa-arvon kautta ei pidä kiipiä muiden ylitse.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Näitä uutisia valtakunnansyyttäjän kohdistamista syytöksistä Räsästä kohtaan, minulle nousi Maaretin kanssa sama Raamatunpaikka. "Saul puuskui uhkaa ja murhaa ..... etsi kristittyjä vangittaviksi".
Ei unohdeta rukousta Toiviaisen puolesta!! Herra teki ihmeellisen teon Saulin kohdalla ja kaikki on periaatteessa mahdollista myös tässä! Uskonvapaudesta tässäkin on kyse!!
Sana sanoo myös jotain oikean vääntämisestä vääräksi ja väärän oikeaksi!

”Kristillisdemokraatit haluavat rakentaa yhteiskuntaa kristillisiin arvoihin perustuvana demokratiana. Kristillisillä arvoilla tarkoitetaan niitä yleispäteviä ja kestäviä arvoja, jotka nousevat Raamatusta sekä kristillisestä perinteestä ihmisten hyvän ja toimivan yhteiselämän pohjaksi.”
Nähdäkseni Räsänen on puhunut ja kirjoittanut ihan puolueensa arvojen mukaisesti ja siksi kansa on hänet sinne äänestänyt!
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eero kirjoitti: 06 Touko 2021, 22:15 No, tässä ollaan tekemässä ennakkotapausta, niin kuin se on tuossa ESS:n jutussakin todettu. En tiedä onko tällä valtakunnansyyttäjällä jokin henkilökohtainen motiivi asiassa, mutta kyllähän tämä siltä voisi vaikuttaa, koska hyvin ympäripyöreä lainkohta vihapuheesta on nyt otettu tällä tavalla käyttöön.

Mutta henkivallathan tässä ovat lopulta taustalla ja niiden mukaan kulkevat ihmiset. Ymmärrän kyllä sen että erilaiset sortoa kokeneet ihmisryhmät haluavat itselleen tasa-arvoa ja se on oikeinkin, mutta hyvin monessa kohtaa näyttää motiivina olevan kosto. Eli ihmiselle ei riitä tasa-arvo, vaan hän haluaa revanssin ja se johtaa helposti myös muiden ihmisten yläpuolelle asettumiseen, niin kuin tässäkin asiassa on käynyt.

Erilaiset vähemmistöt sanelevat mitä saa ajatelka ja pelotteena heillä on nyt ”laki puolellaan”. Mä luulen, että tämä kehitys tuskin pysähtyy tähän.
Kehitys on jo liian pitkällä. Jos sitä yrittää muotoilla noinkin positiivisesti niin myötäilee vain laittomuutta.

Eilisessä ohjelmassa selvästi tuotiin esiin tuo "tarkoituksen" ja "ajatuksen" rikos. Se ei ole edes lain mukaista. Vaan rikos eli täysin selvää että syyttäjä ajaa vain omaa kostoa ja vainoa. Kyllä kai tuohon virkaan valittu ymmärtää tekstiä ja tietää mitä laki sanoo. Mutta kun on samas kokoomuslaista kieroa ajatusmaailmaa niin muotoilee selvänkin tekstin omiin uomiinsa.

Onko tämä jotain uskovien kiltteyttä että pitää selvästä pahuudestakin yrittää löytää myönteisiä asioita. Sitähänbtämä yhteiskunta juuri käyttää hyväkseen mennäkseen yhä syvemmälle pahuuteen.
"Olkaa nyt kilttejä ja myötäilkää meidän kierouksia".
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eero kirjoitti: 06 Touko 2021, 22:20 Ja täytyy vielä erikseen mainita, että kyllä mä oon ainakin hyvin allerginen yhtään minkäänlaiselle ihmisten epätasa-arvolle, mutta siinähän se juju piileekin, että tasa-arvon kautta ei pidä kiipiä muiden ylitse.
Se on kaukana tasa-arvosta kun tyttöjä saa hakata mutta terroristeista ei saa puhua pahaa eli totuutta.

Tämä yhteiskunta ei enää puhu edes samasta asiasta mitä ne perinteisesti ymmärrämme "tasa-arvolla", "ihmisoikeuksilla", tai edes "totuudella".
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuo kohta Saulista voisi myös viitata siihen että kun tässäkin tilanteessa on selvästi kyse henk koht vainosta niin vainoaja voi todella huonosti tästä aiheesta ja olisi varmaan siksi aiheellista todella rukoilla hänen puolestaan mieluummin kuin vainotun puolesta. Räsänen kuitenkin on kaikessa etuoikeutettu ja pelastuneena miljoona kertaa paremmassa asemassa. Hänellä riittää rukoilijoita mutta vainoaja on ehkä yksin pahuutensa vanki.

🙏
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Se tosiaan nousi itselle myös, että syyttäjän puolesta tulisi rukoilla! Odotetaan ihmettä tapahtuvaksi molemmin puolin!! 🙏
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me voimme siunata syyttäjää sillä vihollisen siunaamiset luo muutosta. Kun jotain missä on pahaa siunataan, se joutuu muutokseen että se hyvä heissä tapahtuu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, hyvä että löysit Maaret tuon Saulin esimerkin, siitä on helpompi kääntyä takaisin Herran puoleen kuin laimeudesta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin