Meteoriittikuuro tulee!!!

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Meteoriittikuuro tulee!!!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olen ymmärtänyt että puhumani "hädän hetki" joka on käyvä yli koko maan piirin käsittää kuudennen sinetin ja ensimmäisen pasuunan yhteisvaikutuksen. Siinähän tapahtuu seuraavaa:
Ilm. 6:12-17 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta! Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"
...ja sitten pasuuna samaan aikaan...
Ilm. 8:7 Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.
Tämä yhteisvaikutus muodostuu siten loogisesti että kun aurinko menee mustaksi, ilmakehään saapuu miljardeja meteoriitteja samaan aikaan, luonnollisesti alkaen jostain kohdasta taivasta, jolloin aurinkgonvalo väistyy ja taivas avautuu yötaivaaksi aivan kuin kirjakäärö ja samalla yötaivaalla sama näkymä on kuin kaikki tähdet yhtäaikaa tippuisi taivaalta. Loogista.
Sitten kun tuo kivisade saavuttaa stratosfäärin, niin se muodostaa kondenssivettä, joka jäätyy melkoisiksi lohkareiksi, jotka yhdessä putoavat ihmisten niskaan. Eipä siis ihme jos kuninkaat ja sotapäällikötkin piiloutuvat bunkkereihinsa.
Eikä siinä kaikki, vaan kun tuo kivisade on ohi, niin otsonikerrokset ovat tiessään ja aurinko pääsee polttamaan maata, aivan kuten tuossa puhuttiin.

Tulossa siis on jotain isoa, koska tätä tulee lisää ja lisää. Tästä on oma profetiakin olemassa, jossa mies ajaa bussilla, siis bussikuski ja lähetys radiossa keskeytyy ja tulee yleinen hätäviesti, hakeutukaa suojaan, tulossa suuri meteoriittikuuro, kaikilla ulkonaolijoilla välitön hengenvaara. Siitä bussikuski ajoi johonkin kallion suojaan koko bussin ja he selvisivät. Tulossa siis on sitten kaikenlaista, kun me täältä ensin lähdetään

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... ta/5790376
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Meteoriittikuuro tulee!!!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huomautan myös heti miksi viides sinetti on ylösotto. Se kuuluu näin:
Ilm. 6:9-11 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli. Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?" Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.
Vaikka tuossa puhutaankin marttyyreista, niin syy on heidän kuolemansa syy kysyä. Eihän syntiensä vuoksi kuolleen tarve ole valittaa ansaitsemastaan kuolemasta mutta marttyyrit ovat eri asemassa ja siksi he kysyvät tätä. Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.
Tämä tarkoittaa että kun Kristuksessa kuollut välttää Tuonelan, hänen sielunsa palaa Jumalan alttarin alle, niin siellä ei kukaan tarvitse vaippaa. Vaippa on ruumista varten ja pitkä vaippa pitkää ruumista varten :)
Minä en ole koskaan hyväksynyt raamatunselitykseksi sellaista että "no heille nyt vaan annetaan sellainen" ilman mitään syytä. Raamatussa ei ole mitään sellaista, mikä olisi vailla selitystä.
Kyseessä ei siis ole pelkkä kuolleiden ylösnoisemus, kuten minäkin olen aiemmin luullut, vaan tässä on koko morsiamen ylösotto kyseessä.

Sitten heille sanotaan että olkaa vielä vähän aikaa levollisia, kunnes merkitsemme kaikki pakanakansat ja he tulevat tänne. Sitten Jumalan viha saa syttyä ja maljat vasta kaadetaan maan päälle, jolloin marttyyrien kosto saa täyttyä.
olli

Re: Meteoriittikuuro tulee!!!

Viesti Kirjoittaja olli »

-jarmo- kirjoitti:Huomautan myös heti miksi viides sinetti on ylösotto. Se kuuluu näin:
Sitten heille sanotaan että olkaa vielä vähän aikaa levollisia, kunnes merkitsemme kaikki pakanakansat ja he tulevat tänne. Sitten Jumalan viha saa syttyä ja maljat vasta kaadetaan maan päälle, jolloin marttyyrien kosto saa täyttyä.
Minä olen kuitenkin aina mieltänyt nuo Ilm 6:9-11 juuri Ilm 14:13 ja Ilm 20:4 kautta marttyyreiksi jotka pelastuvat vihan aikana. Tämä näkemys tietysti edellyttää sitä, että Ilmestyskirjan aikajana ei ole lineaarinen; mutta toisaalta nuo kolme kohtaa tuntuvat puhuvan samoista henkilöistä.

Miksi tai siis millä perusteella näet asian eri tavoin ?
Vastaa Viestiin