Lopunajat mediassa 5

Keskustele eskatologisista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Breaking!
Venäjä kuulemma puuhaa "kansojen koalitiota" suojelemaan Irania USAn ja Israelin pommittaessa Irania.
Huom. Iranin kansa haluaa mustakaapujen kaatuvan ja iloitsee (välillä liiankin lähellä räjähdyksiä) pommituksesta, koska näkevät, että melkein 50 vuotta kestänyt orjuus ja piina on mahdollisesti päättymässä.
Lähde: Josh Peck
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Oma arvioni: Ei vielä tällä erää onnistu Putinin koalitiohanke. Ei ole vielä GM aika. Voin toki olla väärässäkin 🤔
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, mietin vaan, että jättäytyikö Suomi pois, ainakin toistaiseksi, Ranskan ydinasepelotteesta, koska meillä lainsäädäntö estää ydinaseet maan alueella kaikissa muodoissaan, mutta Ruotsissa "vastaava keskustelu" on jo käyty.

Mutta voi tosiaan olla, että asialla on jo kiire tai sitten Herra on puuttunut peliin niin, että lopulta tämän maan ainoa turva on yksin Hänessä, niin kuin se tietenkin on jo nytkin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin