Lopunajat mediassa

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5024
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Inari (!) tuli tänään vastaan Ylen Facebook-sivuilla. Nettiartikkeli on vuodelta 2006 ja uutinen vuodelta 1984, en kyllä ymmärrä miksi se nyt nostetaan esiin, ellei sitten ole tarkoitushakuista.

"Ohjus Inarijärvessä!"
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/10/17 ... rijarvessa

Tuo jutun kuva kiinnitti minun huomioni ensin, koska siinä oli jotain täältäkin tuttua. En muista oliko täällä vai jossakin muualla, mutta muistan lukeneeni, että herätys nousisi pohjoiseen Jerusalemista Pohjoisnavalle kulkevaa linjaa pitkin, joka menee itärajasta hieman edempänä. Ja koska maa-alue loppuu, niin herätys "koukkaa" takaisin Suomeen päin.

Nuoli voi tietenkin kuvastaa myös hyökkäyssuuntaa tai sitten hyökkäystä ja herätystä yhdessä tai erikseen.

Kuva
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

HerranNimessä kirjoitti:Inari (!) tuli tänään vastaan Ylen Facebook-sivuilla. Nettiartikkeli on vuodelta 2006 ja uutinen vuodelta 1984, en kyllä ymmärrä miksi se nyt nostetaan esiin, ellei sitten ole tarkoitushakuista.
-------
Tuo jutun kuva kiinnitti minun huomioni ensin, koska siinä oli jotain täältäkin tuttua. En muista oliko täällä vai jossakin muualla, mutta muistan lukeneeni, että herätys nousisi pohjoiseen Jerusalemista Pohjoisnavalle kulkevaa linjaa pitkin, joka menee itärajasta hieman edempänä. Ja koska maa-alue loppuu, niin herätys "koukkaa" takaisin Suomeen päin.

Nuoli voi tietenkin kuvastaa myös hyökkäyssuuntaa tai sitten hyökkäystä ja herätystä yhdessä tai erikseen.
HALLELUJA! Ettei paremmin enää osu nuo luvut ja kaikki... katsokaa:

Nettiartikkeli vuonna 2006 = minä kirjoitin nettiartikkelin vuonna 2006 ja jouduin siitä pöpilään. Sain silloin myös tuon Inarin miehen profetian.
Uutinen vuodelta 1984 = viittaus suoraan Tukholman profetiaan, jossa puhutaan myös tästä Inarin miehestä ja tarkemmasta profetiasta
Jerusalemista pohjoisnavalle linja = saman profetian olen saanut valvenäyssä, josta muodostui ristin muoto Turun kohdalla
Nuoli jota kautta ohjus aikoinaan tuli Inarin järveen = tuo sama linja josta hyökkäys Suomeen alkaa (mm. näky niskaan kohdistuva kipu ym. ym.)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5024
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Onpa Herra ihmeellinen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MEN!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tää oli kyllä aikamoinen vahvistus. Ilo omalle uskolle joka on monta kertaa ollut koetuksella kun olen koittanut julistaa tätä varoitussanomaa.

Muistan vielä erään jutun, vuodelta 2005 juuri ennen tuota vuotta 2006 jolloin minusta tuli varoitussanoman julistaja ja yleinen pelle, jonka päälle kaikki sylkivät ja nauroivat. Jousuin pöpilään jne. jne.

SIIS vuonna 2005 olin Kallioniemen Adventistien lastenleirillä ohjaaja ja turvallisuusvastaava. Noh lapsille piti iltaohjelmiin saada jotain kivaa ja minä keksin itselleni hahmon joka olisi samalla hauska mutta opettavainen. Keksin hahmon nimeltä SOS-MAN jota kuulemma vuosia on siellä jatkettu koska se oli hyvin mukava hahmo. Se tuli aina iltanuotiolla tai pirtissä kertomaan hauskalla tavalla lapsille vaaroista ja muista turvallisuuten liittyvistä asioista. Hahmo oli sellainen "hieman tyhmä" jota lapset saivat pistää 6-0 koska tämkä hahmo ei oikeen ollut aina ihan "tässä päivässä" niin sanotusti. Lapset pitivät sitä pilkkanaan. Liitän kuvan hahmosta, joka on mahtipontinen supersankari "omasta mielestään" joka luulee itsestään liikoja mutta paljastaa aina omat heikkoutensa nololla tavalla.
sosman.jpg
Hassua, eikös totta, kun ajattelette tarkemmin. SOS-MAN on varoittanut ihmisiä nyt yli 10 vuotta ja sitä edelleen pidetään pellenä ;)
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hauska tarina Jarmo ja kiitos että toit sen. :lol: Täällä Pelastussanomissa et ole meille pelle, emmekä pidä sinua pilkkanamme, vaikkakin huumorin tajua sinulta löytyy.
Tuollaista SOS-MANIA, on varmasti helppo lähestyä ... :roll:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä mä tiedän ihan tarkkaan Rakas Sinetti :D
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. ja hienoa, että tuo perinne, tuosta SOS-MANISTA, jäi elämään!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ai niin... muistan vielä SOS-MAN tunnarin. Sen koko hahmon sisääntulo tavallaan niinku pohjustettiin tunnarilla, jonka kitaristi soitti ennen kuin SOS-MAN ilmestyi estraadille. Se alkoi silleen ihan yhtäkkiä ja kaikki lapset tiesivät että nyt se tulee ja alkoivat heti vilkuilla mistä suunnasta se SOS_MAN nyt tulee :D
Se tunnari oli Batmanin tunnari: "dää-dää dää-dää dää-dää dää-dää sosmään-sosmään-sosmääm" jos ymmärrätte mitä tarkoitan?
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JES!!! :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Se oli tosi rakas hahmo ja helposti lähetyttävä, kuten Sinetti sanoi...
sosman2.jpg
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

BATMAN TUNNARI; kuvitelkaa sen tilalle SOS-MAN! : https://www.youtube.com/watch?v=N6Cfy58-zPU
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

VAROITUSMIES!!! Ennen kaikkea!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hahaa... just tota kitara soitti kauan aikaa ennen ku SOS-MAN saapui ja lapset kurkki olkiensa yli mistä se tällä kertaa tulee :D
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja Tuo alkuperäinen TV-versio: https://www.youtube.com/watch?v=MymrYhNxJKE :lol: - OI NIITÄ AIKOJA -!!!


... olin tuolloin, 1965, 5 vuotias tytön tyllerö ... :P
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 03 Tammi 2017, 12:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

SOS-MAN oli siis profetiaa sekin!
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ENKÖS MINÄ AINA OLE HOKENUT; MIKÄÄN EI OLE SATTUMAA!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niinpä! Sitä minäkin olen miettinyt ja kun usko on kasvanut hyvään mittaan, niin ei sitä enää epäile edes.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ps. eikä sekään ole sattumaa, että näissä ominaisuuksissamme kirjoittelemme täällä, Pelastussanomissa, kaikki on Herran huolella suunnittelemaa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin on! Amen ja Kiitos ja Ylistys Herra Jeesus vapahtajamme!
Vastaa Viestiin