NÄLÄNHÄTÄ - VARAUTUKAA

Keskustele eskatologisista asioista
Uskon Jeesukseen

Re: NÄLÄNHÄTÄ - VARAUTUKAA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Noin viikon ajan minulla on ollut mielessä isohkojen kannellisten pakkilaatikoitten hommaaminen... elikkä niihin esim. riisit...
Hernekeitto on ykkönen hankintalistalla... sitä voi syödä suoraan purkista ja sillä päivän... itselläni tällä hetkellä liki 130 tölkkiä, joita myös vanhimmasta päästä...

Samoin esim. teet ja kaakaot jääneet kokonaan vaikka en juuri juonutkaan... kahvia en koskaan olekaan juonut... 4-5 kupillista ehkä... pointti on lähinnä se että kantsii hyvissä ajoin irroittautua kaikesta koukuttavasta... sokeriakaan ei taloudesta löydy... paitsi koukuttavaa niin terveysriski jne.
Esim. ruusu- ja merisuolaa kantsii hommata enemmältikin...

Teksti on AI-vapaa ja näin ollen turvallinen lukea

Tarkistanut:
AI FREE BY UJ©®™
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 08 Maalis 2026, 10:51 Noin viikon ajan minulla on ollut mielessä isohkojen kannellisten pakkilaatikoitten hommaaminen... elikkä niihin esim. riisit...
Hernekeitto on ykkönen hankintalistalla... sitä voi syödä suoraan purkista ja sillä päivän... itselläni tällä hetkellä liki 130 tölkkiä, joita myös vanhimmasta päästä...

Samoin esim. teet ja kaakaot jääneet kokonaan vaikka en juuri juonutkaan... kahvia en koskaan olekaan juonut... 4-5 kupillista ehkä... pointti on lähinnä se että kantsii hyvissä ajoin irroittautua kaikesta koukuttavasta... sokeriakaan ei taloudesta löydy... paitsi koukuttavaa niin terveysriski jne.
Esim. ruusu- ja merisuolaa kantsii hommata enemmältikin...

Teksti on AI-vapaa ja näin ollen turvallinen lukea

Tarkistanut:
AI FREE BY UJ©®™
Kyllä minusta vaikuttaa vaaralliselta kun ei kahvia ole ollenkaan, tai suklaata, jäätelöä, tai olutta..... :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ilmanvaihto UJ:llä selvästikin kunnossa, hernekeitto purkkien määrästä päätellen. :shock: :D
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uskon Jeesukseen

Sota on alkanut tosissaan
Maanantai, 03/09/26
Source:ashab
Viesti vastaanotettu 01/03/2026

Älä pelkää maan päälle nyt tulevia asioita. Sota on alkanut tosissaan. Nyt on aika vyöttää lanteesi. Nyt on aika jatkaa minussa ja olla valmis päivää vastaan.

Katastrofit ovat nyt laskeutumassa moniin kansoihin, kuten ei koskaan ennen olisi ennustettu. Monet kansat tuodaan matalalle paikalle. He kaikki joutuvat epätoivon kuoppiin. Sota ja nälänhätä kohtaavat nyt monia maan kansoja. Runsaus ja miekka, niin kuin se on kirjoitettu minun sanaani. Monet kaatuvat nyt eivätkä kuule minua enää, sillä he kieltävät minut ja monet ovat hyljänneet minut.

Älä pelkää jatkaa minussa kaikissa sanoissani. Valmista, valmista ja valmista uudelleen. Ole valmis kaikille on joutumassa sekaisin ja monet kärsivät nyt suuresti tottelemattomuudestaan, kun he eivät valmistaudu ennen tapahtumaa. Ne, jotka ovat valmistautuneet, kuten olen käskenyt, pärjäävät hyvin. Mutta ne, jotka eivät ole valmistautuneet, kärsivät suuren menetyksen.

Tämä on viimeinen pyyntö, jonka annan valmistelujen suhteen. Sen jälkeen ei tule enää mahdollisuuksia. Vartioi kaikkea, mitä sinulla on, sillä mikään ei katoa. Säilytän kaiken, mitä sinulla on. Merkit on osoitettu maailmalle, mutta monet eivät ole huomioineet monia merkkejäni. Nyt on aika. Valmistautua. Tarkista kaikki ja valmistaudu siihen, että monet tulevat. Suojelen lapsiani. Suuria tekoja tehdään nyt maan päällä. Ole kuuliainen sanalleni ja ole valmis päivää vastaan. Ole valmis.

Viesti vastaanotettu 04/03/2026

Sota on nyt käynnissä tosissaan. Sota tulee todellakin näille rannoille (*Yhdistyneelle
kuningaskunnalle). He saavat aikaan suurta tyrmistystä kansan keskuudessa ja monet pelkäävät.

Nyt tapahtuva vaikuttaa moniin kansoihin kaikkialla maailmassa. Vain ne, jotka ovat valmistautuneet, pystyvät selviytymään myrskystä. Järistys on alkanut. Ne, jotka ovat kuuliaisia ja kuulevat minun sanani, eivät lankea. Jatkakaa minun sanassani. Maailmaa järkkyy ja sodan tullessa tulee myös nälänhätä. Nämä ovat niitä päiviä, joista puhun sanassani. Monet sanovat näkevänsä, mutta jotka eivät valmista. Monet kärsivät, jos he eivät valmistaudu. Puhun sinulle vain henkeä ja olen totuutta.

Ilmestyskirja 6:1-8

*Tänään tieto siitä että UK sallii Usan käyttää sen maaperää Iraniin kohdistuviin pommituksiin.

3 B-52 Stratofortress-pommikonetta ja 12 B-1B Lancer-pommikonetta ovat valmiina lähtemään liikkeelle.
Uskon Jeesukseen

GigaNälänhätä... jos tavatankuljetukset eivät onnistu Suezin,Gibraltarin kautta niin vaikuttaa asiaan... muistuu mieleen Joona Isokorven "Syksyllä kaikki pysähtyy"-profetia...
IMG_20260314_122001_803.jpg
Ei käänny hyvin suomeksi:

🚨The coming GigaFamine will be the worst famine in history. — Michael Yon

“GigaFamine forming — long flash to BOOM.

Eyes on Suez, Turkish Strait, Strait of Gibraltar, Danish Strait, Malacca, Panama Canal. Pipelines. Production. Refineries. Grid.

This is going down.”

Follow @trumpetnews1 🔥
BP News | Alert App | Donate
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 11 Maalis 2026, 03:43 Sota on alkanut tosissaan
Maanantai, 03/09/26

Tämä on viimeinen pyyntö, jonka annan valmistelujen suhteen. Sen jälkeen ei tule enää mahdollisuuksia.

Sota on nyt käynnissä tosissaan.
Vain ne, jotka ovat valmistautuneet, pystyvät selviytymään myrskystä. Järistys on alkanut. Ne, jotka ovat kuuliaisia ja kuulevat minun sanani, eivät lankea.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: Eilen, 21:29
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 11 Maalis 2026, 03:43 Sota on alkanut tosissaan
Maanantai, 03/09/26

Tämä on viimeinen pyyntö, jonka annan valmistelujen suhteen. Sen jälkeen ei tule enää mahdollisuuksia.

Sota on nyt käynnissä tosissaan.
Vain ne, jotka ovat valmistautuneet, pystyvät selviytymään myrskystä. Järistys on alkanut. Ne, jotka ovat kuuliaisia ja kuulevat minun sanani, eivät lankea.
Olivatko nuo alleviivaukset kommentti... eli tulee valmistautua ja pysyä Jumalan sanassa...
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Viimeinen varoitus annetaan 1.3.26 sitten tulee samaan aiheeseen liittyvä varoitus 4.3.26 ja kuten korostuksista nähdään, kirjoittaja antaa ymmärtää saaneensa sanan korkeammalta taholta.
Pistää miettimään.
Ehkä viestin lähde jota en tämän perusteella sanoisi ainakaan Kaikkitietäväksi, ei tarkoittanutkaan viimeisellä viimeistä..
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin