Sotien melskettä ja sanomia sodista.
Re: Sotien melskettä ja sanomia sodista.
KREMLIN: “Not Our War”, sitting this one out.
Kremlin spokesman Dmitry Peskov says the war between the United States, Israel, and Iran in the Middle East is “not Russia’s war.”
Moscow says it will not intervene militarily, while continuing to call for de-escalation and diplomacy.
Kremlin spokesman Dmitry Peskov says the war between the United States, Israel, and Iran in the Middle East is “not Russia’s war.”
Moscow says it will not intervene militarily, while continuing to call for de-escalation and diplomacy.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
KREML: ”Ei meidän sotamme”, jätämme tämän väliin.
Kremlin tiedottaja Dmitri Peskov sanoo, että Yhdysvaltojen, Israelin ja Iranin välinen Lähi-idän sota ”ei ole Venäjän sota”.
Moskova sanoo, ettei se puutu sotilaallisesti, mutta vaatii edelleen tilanteen lieventämistä ja diplomatiaa.
Kremlin tiedottaja Dmitri Peskov sanoo, että Yhdysvaltojen, Israelin ja Iranin välinen Lähi-idän sota ”ei ole Venäjän sota”.
Moskova sanoo, ettei se puutu sotilaallisesti, mutta vaatii edelleen tilanteen lieventämistä ja diplomatiaa.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tuo taisi sinetöidä mustakaapujen kohtalon Iranissa.
Persia on tulossa takaisin.
Persia on tulossa takaisin.
- Uskon Jeesukseen
En nyt tiedä kumpaan ketjuun vastata, mutta tää mullekin tuli mieleen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger kirjoitti: ↑Eilen, 22:42Venäjän resurssit vyöryä mihinkään ovat tällä hetkellä aika olemattomat. Jos sillä olisi resursseja, niin se olisi puuttunut Venezuelan iskuun ja Iranin iskuun.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 22:21No tuohan kuulostaa siltä että Venäjän panssarit vyöryvät jo ensi viikolla rajan yli...tänne...Rutger kirjoitti: ↑Eilen, 19:19 KREML: ”Ei meidän sotamme”, jätämme tämän väliin.
Moskova sanoo, ettei se puutu sotilaallisesti, mutta vaatii edelleen tilanteen lieventämistä ja diplomatiaa.![]()
Postasin tuon tänne ja sitten suomennoksen ajatuksissani yleiselle.
Sotajutut tosiaan tänne.
Poistin omani ja UJ yhden viestin yleiseltä, ne ovat täällä nyt.
Sotajutut tosiaan tänne.
Poistin omani ja UJ yhden viestin yleiseltä, ne ovat täällä nyt.
Rutger kirjoitti: ↑Eilen, 19:21 KREML: ”Ei meidän sotamme”, jätämme tämän väliin.
Ukrainan sota on siis Venäjän sota, mielenkiintoista on mistä karhu lähtee sotasaaliin hakemaan, jos se ei ole Ukraina eikä Israel. Ketkä lopulta sotiikaan Israelia vastaan, vai muuttuuko motiivit matkan varrella?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Kyllähän Roos höökii G&M kanssa Israeliin kuolemaan heti sitten kun Jumala lyö koukut leukaan ja vetää ne sotimaan.Sanna kirjoitti: ↑Tänään, 08:14Rutger kirjoitti: ↑Eilen, 19:21 KREML: ”Ei meidän sotamme”, jätämme tämän väliin.
Ukrainan sota on siis Venäjän sota, mielenkiintoista on mistä karhu lähtee sotasaaliin hakemaan, jos se ei ole Ukraina eikä Israel. Ketkä lopulta sotiikaan Israelia vastaan, vai muuttuuko motiivit matkan varrella?
Ukraina saattaa juurikin olla se koukkujen asettelu leukaan. Venäjä kuivuu tuossa kokoajan, varsinkin nyt, kun Trump esti Venäjää saamasta Venezuelan ja Iranin öljyä. Suomesta Venäjällä ei olisi saatavana kuin 1300 km vastarintarajaa ja sissi-iskuja ynnä NATOn vihat.
Iran taas ampui pari päivää sitten ballistisen ohjuksen kohti Turkkia ja NATO tuhosi sen ilmassa joten G&M ei liene heti huomenna, Persia teki Erdoganista itselleen uuden vihollisen ainakin vähäksi aikaa.
On kuitenkin otettava huomioon ainakin kaksi asiaa.
Yhteinen Israel-viha ylittää yleensä muut vihollisuudet aika nopeasti ja saa Israel-vihaajat äkkiä löytämään yhteisen sävelen.
Venäjä, Turkki ja mustakaapujen Iran saattavat pelata rajua silmänkääntöä ja ollakin todellisuudessa kokoajan varustautumassa siihen kuuluisaan viimeiseen hyökkäykseensä ja siksi mm. Venäjä ja Turkki "jättelevät nyt väliin" kaikkea resursseja liikaa syövää.
Niin taukki kuin tuo Ukrainan ahne kääpiö onkin, joka kokaiinipäissään televisiokameroiden edessä uhkailee lähettävänsä sotilaansa tappamaan Orbanin, jos Orban uudelleen estää EU:ta lähettämästä Ukrainalle 90 miljardia tukirahaa, niin Ukrainalla on mielestäni merkittävä rooli eskatologisten asioiden edistäjänä. Ukrainan piti olla Venäjälle pelkkä suupala. Nyt Ukraina on antanut Venäjästä kuvan heikkona riippumatta siitä vaikka heti huomenna venäjä saisi vallattua koko maan. Tuommoisessa ei voi oikealla suurvallalla kestää vuosia.
On erittäin vaarallinen tilanne maailmalle kun suurvallan johtaja (toinen kääpiö) alkaa näyttämään maailman silmissä heikolta.
Vielä heti ei kuitenkaan ole G&M aika.
Valerauhan pitää ensiksi tulla.
En jaksa uskoa Venäjän sillä aikaa käyvän kokeilemassa ottaa Suomea.
Venäjällä on vielä elossa väkeä jotka muistavat edellisen valtiovierailuyrityksen.
Tuon sanottuani taas pitää ottaa huomioon sekin, että on tahoja (eräät muurarit) jotka kieli pitkällä odottavat ja edistävät kolmatta maailmansotaa, Albert Piken sotaa, joten rationaalinen päättelyni saattoi johtaa eri päätelmään kuin irrationaalisesti toimivat päättäjät todellisuudessa asiat sitten ajavat.