Lopunajat mediassa 5

Keskustele eskatologisista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Lopunajat mediassa 5

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Eero kirjoitti: 29 Tammi 2025, 15:39 Kyllä, mutta jos saavat krisitityn ihmisen nalkkiin, niin sitten ollaankin pulassa! :D
Hah hah. Joku undercover uskovainen ottaa homman haltuun ja käännyttää koko porukan 😀
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tääkin kävi mielessä, mutta tarvitaanko siihen wi-fi -verkko Taivaassa :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Eero
Viesti:

No joo, vakavissaan, kyllähän tekoäly on uhka, ohjaili sitä sitten kone tai ihminen, koska ihmisten ajatukset toisiaan kohtaan ovat lopulta koko ajan pahat ilman Herran Henkeä. Mutta kyllä tämä on mielenkiintoinen aihe, varsinkin jos pedon kuvalla ja sen hengellä on jokin aivan konkreettinen toteutumistapa lopunaikoina ja siitä varmaan voi kaikki olla yhtä mieltä mieltä, ettei siitä turhaan ole Raamattuun kirjoitettu.

Mutta miten se tapahtuu, varmaan jonkinlaista transhumanismia on ollut jo antiikin ajoista lähtien, ellei ihan alusta asti, vihollinen tarvitsee ihmisen kehoa toteuttaakseen lopullisen suunnitelmansa siihen vähään aikaan mikä sille on sallittu.

Eero
Viesti:

Huomasin muuten, että Jarmokin oli sivunnut tätä aihetta omalla videollaan. En siis ole kuunnellut sitä, mutta kaivoin tuon videon kansikuvassa näkyvän uutisen esiin. Ja vaikka tää nyt on vielä kaukana maailmanhallinnasta ja täydestä tietoisuudetsa, niin siinä kerrotaan, että tekoälylle olisi muodostunut jonkinlainen itsesuojeluvaisto, joka on askel tähän suuntaan:

"Itsensä kloonaaminen ilman ihmisen avustusta on kriittinen askel, jonka myötä tekoäly kykenee päihittämään ihmisen älykkyydessä. Se on myös yksi ensimmäisistä merkeistä, että tekoäly karkaa [ihmisen] hallinnasta, tutkimuksessa kerrotaan.
...
Tutkijoiden mukaan tuloksista voi päätellä, että jo nykyiset tekoälyjärjestelmät kykenevät replikoimaan itsensä ja luomaan toimintatapoja, joilla ne kykenevät kehittämään selviytymiskykyään entisestään."

"Tutkijat kauhistuivat: Tekoäly on oppinut replikoimaan itsensä"
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ ... 93faefe7b7

Rutger
Site Admin

En ole katsonut kyseistä filmiä. Kiitos tiedosta.
Yksittäinen, laajallakin tietopohjalla varustettu, viisaskin ihminen on helppo voittaa tehokkuudessa käytettäessä ihmisten kollektiivista muistia.
Tästä syystä kone tulee hakkaamaan ihmiset lukuisilla aloilla.
Itsensä replikointi ei mielestäni osoita älykkyyttä itsessään vaan vielä hyvin primitiivistä käyttäytymistä.
Kerrottiinko jutussa tuon itsereplikaation olevan se ns "itsesuojeluvaisto"?
Bakteeritkin monistautuvat tietämättä edes olevansa olemassa.
Koneiden rakentamat konetehtaat joissa koneet tekevät lisää kaltaisiaan, on tuttu scifi teema. Se lienee hyvinkin varteenotettava, jo nyt toteuttamiskelpoinen ja monen haluama tulevaisuus. Se voisi auttaa ihmiskuntaa monissa asioissa, mutta kuten tiedämme, siinä on iso vaara.
Koneiden overlordi saattaa ollakin joku Gatesin kaltainen empatiakyvytön kaheli.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Joo, en ole siis tuota Jarmon videota ehtinyt latsomaan, mutta Iltalehden jutussa puhutaan ”selviytymisestä” ja että kopioinnin yhteydessä tekoälymallit sammuttivat itsestään toimimattomia osia ja aloittivat ”korjaustoimenpiteet”. Mutta tuossa jutussa se on siis selvitetty, tää on mun tulkintaa sen pohjalta.

Mä en tiedä, onko Terminaattori-tyylinen tekoälytehdas enää pahin skenaario tai on se tietenkin, mutta ehkä se lopullinen toteutus on jotain ”softapuoleen” liittyvää, kuten tuo pahan hengen pilvipalvelu, jos selainen siis tulee.

Rutger
Site Admin

Joo toki näin, puhuvine kuvineen, totaalikontrolleineen jne. Ei varmaan Arnoldeja ollakaan kokoamassa mutta esim. valtavat dronearmadat ja Kiinan ja Boston dynamicsin sotakoirat ovat hyvinkin realistinen mahdollisuus lähitulevaisuudessa ja robocopit tarkkailemassa, että kaikki kumartavat kuvaa. Luonnollisesti peto ottaa tuonkin tekin haltuunsa, jos se siis jotenkin liittyy tähän transhumanismibuumiin.
En myöskään poissulje skenaariota, että peto haluaa rakentaa valtaisan armeijan itselleen. Onhan sillä iso sota edessä, Jumalaa vastaan.
Taas tuli ajatus mieleen, että miten viisas voikin olla tyhmä. Yrittää sotia Jumalaa vastaan 🤔
Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Sanna: Laita nämä 2 viestiäsi tuonne terveysosioon, koska ne piiloutuu ennenpitkää tänne lopunaikoihin näkymätttömiin.
Eero
Viesti:

Jaaha, nyt on tainnut alkaa Venäjän vastasyyttelyt Suomenlahdella:

”Propagandisti syytti Suomea Koala-tankkerin onnettomuudesta – Laukaansuun tapahtumista alkoi villi huhumylly Venäjällä”
https://yle.fi/a/74-20142746

Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Paavin tila on kriittinen
Vatikaani kertoo uutta tietoa paavi Franciscuksen tilasta

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0fe ... 3ef7b381ee

Katolisen kirkon ja paavin löytänee jokainen Raamatusta. Mitäs veikkaatte, tuleeko vallanvaihto pian? Ja ennen kaikkea, ollaanko hyvin lähellä ac heppua tai ainakin sen oikeaa kättä? Franciscushan on jo kattanut pöydän uuden maailman uskonnolle 🤔
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Luulisin tetä hengissä pidetään,. liian tärkeä henkilö eliitille.
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Joku löytänee lisää tietoa... pitääkö edes paikkaansa... vai onko kyse rauhanturvaajien lähettämisestä, mistä jo ollut puhetta...?
⬇️

BREAKING: EU-johtajat ovat juuri ilmoittaneet, että Eurooppa lähettää joukkoja taistelemaan suoraan Venäjää vastaan ​​Ukrainassa

Globalistit vaativat Yhdysvaltoja liittymään tähän NATO-sopimuksen artiklan 5 mukaiseen psyykkiseen hullutukseen! Trumpin on nyt vedettävä Yhdysvallat pois Natosta estääkseen todennäköisen tuhon.
...
Telegramissa oli...

Aiheen tiimoilla toisaalla lisää:
https://www.nowtheendbegins.com/eu-army ... rld-war-3/

EU ARMY: Euroopan komission puheenjohtaja Ursula Von Der Leyen ilmoittaa "ReArm Europe" -aloitteesta maanosan valmistelemiseksi kolmanteen maailmansotaan
Marie

Olen huolestuneena seurannut taivasta, se on jo muutaman viikon ollut harrmaata massaa, sään muokkaus on meneillään.
En ole ollenkaan perehtynyt millä keinoilla ne sen tekevät. Tällainen muokkaus epävakauttaa Jumalan luoman athmoshäärin toiminnan ja saa aikaan odottamatonta käytöstä.
Sen tiedän että lentokoneilla ruiskutettavilla kemikaalivanoilla on myrkytetty ilmaa jo ainakin vuosikymmen.

Minun käy kateeksi kun USAN pressa, Unkarin ja Skovakian pressat ovat kansansa tukena, eivät ole menneet globbien retkuun.
Tanskakaan ei ole ottanut massamaahanmuuttajia ollenkaan , ei yhtään. Siellä on vaan työperäisiä muuttajia.

Nämä sotaa lietsovat haukat pitäisi panna itse taistelemaan toisiansa vastaan kun kerran haluavat sotia. Ja antaa muiden olla ja elää rauhassa.
Marie

Katsokaapa mitä google on tänään laittanut alkusivun kuvakkeiksi. Googlen ympärillä on : virus, pätkä dna:ta, koeputki, dinosaurus, sekä ihminen puketuneena sujapukuun.
Eikö olekin liian hävytöntä jo että näin röyhkeästi kertovat mitä tuleman pitää, mitä on tehty. Ehkä tällä kertaa väitetään että virus on saanut aalkunsa muinaisista luista, vai mitähän tämä suuri ja terävä hampainen dinosaurus peto tarkoittaa, ehkä että se syö paljon lihaa.
Voi tätä pahuutta.

Joitakin kuukausia sitten luin artikkelin jossa valtavan suuri kanala tuhottiin valtion toimesta salmonellaepäilyn vuoksi. Ja sieltä paljastui että kanalassa ei ollut salmonellaa. Omistajalle tuli miljoonatappiot, kertoi siinä että ei korvata mitenkään.
Eilen kuulin että ovat taas "salmonella epäilyn" vuoksi tuhoamassa lisää suurkanaloita. Tätä on jenkeissä tehty jo muutaman vuoden. Voi tätä pahuutta.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Joo siinähän ne, kaikki valheet kauniissa rivissä. Toki dna ei ole valhe, mutta Jumalan kädenjälki tuhottu välistä. Lisäyksenä, kanasta on alettu uutisoida, ettei kannattaisi syödä, tilalle teollista kasvis"ruokaa".

Joo kyllähän tässä mennään tuota jenkkitouhua kohti, maanviljely, karja ja kanalat ajetaan alas. Kohta ei ole mitään luonnollista ruokaa saatavilla ja siihen soppaan kun päästää jonkun vanhanviiruksen irti, niin ei taida sirkkaproteiinit suojella. Herra varjele meitä.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Rutger
Site Admin

Bidenin hallinnon aikana tuhottiin lähteistä riippuen 150 - 200 miljoonaa kanaa.
Tämä tarkoittaa 200 miljoonaa kananmunaa vähemmän markkinoilla päivässä.
Verukkeena oli lintunuha.
Jälkeenpäin on selvinnyt, että testaus oli vähintäänkin epäluotettavaa, joskus jopa olematonta.
Kananmunien hinta nousi pilviin. Nyt siitä syytetään Trumpia niiden toimesta jotka tuhonnan määräsivät.
Trump on ollut vallassa 6 viikkoa. Kanalta kestää kasvaa munintaikään 18 viikkoa.
Siis menee vielä 12 viikkoa ennenkuin kananmunien hinta palaa lähes ennalleen.
Huomasitteko muuten miten ruoantuotantolaitosten yllättävät tulipalot ja niihin pienkoneiden törmäykset loppuivat samaan aikaan kun Trump voitti vaalit?
Uskon Jeesukseen

Onko kukaan seurannut taloustilanteita... Johtuuko indeksien painuminen Uuden Maailmanjärjestyksen valmisteluista... vai seurausta Trumpin valtaanpääsystä... seurausko Trumpin tullimaksujutuista...?

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/trum ... hjausboksi

Trump sanoi viimein sen, mitä sijoittajat ovat pelänneet – Wall Streetin indeksit painuvat

Myös Teslan kurssi laskussa...
Rutger
Site Admin

DS huojuttaa tahallaan jotta Trumpin linja näyttäisi mahdollisimman huonolta. Se ei voi sietää ajatusta, että protektionistinen linja leviäisi muihinkin maihin ihmisten nähdessä sen olevan hyvä. Itse olen arvaillut ottavan vuoden, että yksilön ahneus voittaa agendassa mukana olemisen tärkeyden ja homma vakaantuu.
Tämä sillä edellytyksellä etteivät saa maailmansotaa aikaan ennen sitä.
Nythän on selkeästi DS vaihtanut hevosta. Kun ei ole enää oma marionetti vallassa Valloissa, alettiin pelaamaan Euroopan hevosia tässä julmassa ravipelissä.
Albert Piken opetuslapset satsaavat nyt resurssinsa Eurooppaan saadakseen EU:n uudeksi sotaratsukseen.
Uskon Jeesukseen

Hal Turner Radio Show:

"Yhdysvallat on useiden päivien ajan lähettänyt Persianlahdelle sotilasvalvontalentokoneita ja ne ovat ottaneet kiertokulkuja lähellä Iranin Bushehrin ydinvoimalaa."

Jonkun kommentti: Taitaa olla lähellä USA:n isku Iraniin.

Hal Turner Radio Show:

"Moskova tekee selväksi – ei Natoa Ukrainalle.

Venäjän varaulkoministeri Aleksandr Grushko sanoi, että Venäjä pyrkii saamaan vakuudet Ukrainan puolueettomuudesta ja että se pysyy liittouman ulkopuolella osana rauhansopimusta.

Grushko: "Vaadimme, että rautaiset turvallisuustakuut tulevat osaksi tätä sopimusta. Osana näistä takuista tulee olla Ukrainan puolueeton asema, Nato-maiden kieltäytyminen hyväksymästä sitä liittoutumaan.""
Uskon Jeesukseen

Puolustusministeriön lähde: Turkki on valmis lähettämään joukkoja Ukrainaan "tarvittaessa".
...

Turkey ready to send troops to Ukraine ‘if needed’: defense ministry source

https://www.scmp.com/news/world/europe/ ... try-source

SEKÄ:

Britannian erikoisjoukot lähetetään Ukrainaan

https://inews.co.uk/news/special-forces ... SupbEtuJyl
Vastaa Viestiin