https://halturnerradioshow.com/index.ph ... t-imminent)
Avautuu ehkä vain tilaajille...?
"Eilen hiljaisten tapaamisten jälkeen Yhdysvaltain kongressin jäsenten kanssa Israelin pääministeri Benjamin Netanyahu sai "vihreän valon" "täydelliselle sodalle Hizbollahia vastaan Libanonissa".
Yön aikana Israelin puolustusvoimat myönsivät, että kaikki "Libanonin maaoperaation valmistelut" ovat valmiit - ja lisäsivät "Kaikki viivytykset hyödyttävät Hizbollahia".
Israelin hyökkäys Libanoniin on nyt välitön.
Jos Israel tekee tämän, Iranin odotetaan osallistuvan taisteluun Hizbollahin puolella.
Voisimme nähdä täysimittaisen alueellisen Lähi-idän sodan alkavan tänä viikonloppuna."
Päivitys
Lähteet Washingtonista ovat nyt kertoneet minulle, että Israelin sota Hizbollahia vastaan etenee muutaman seuraavan tunnin sisällä.
Minulle kerrotaan lisäksi, että Netanyahu yhdessä suuren Israelin valtuuskunnan kanssa tapasi Bidenin Valkoisessa talossa tänään ja esitti erittäin laajan luettelon aseista, joita he tarvitsevat välittömästi ja "olettavat saavansa" Yhdysvalloista!
Bidenin väitetään suostuneen toimittamaan kaiken.
Lopuksi minulle kerrotaan, että Netanyahu lentää ULOS Washington DC:stä tänä iltana, ja kun hän palaa Israeliin, hän matkustaa välittömästi IDF:n päämajaan "Kiryassa" määräämään sodan aloittamisesta.
En ole varma kuinka pitkä lentoaika on Yhdysvalloista Tel Aviviin, mutta kuinka monta tuntia se kestääkin, on aikakehys Israelin sodan alkamiselle Hizbollahia vastaan.
Tunteja, ei päiviä tai viikkoja.
Kun tämä konflikti puhkeaa kokonaan, Iranin ja lukuisten Lähi-idän järjestöjen odotetaan osallistuvan taisteluun. Tästä tulee todennäköisesti suuri, ja se tapahtuu hyvin nopeasti.
Lähteet, joiden kanssa puhuin, EIVÄT luota Israelin kykyyn tehdä tämä.