AJATTELENVainYksinJeesus kirjoitti:Eihän se tarkota sitä että ahdistuksen aikana Jumala antais meidän tuntea Hänen vihansa. Eikö silloinkin Jumala ole voimallinen suojelemaan omiaan vaikka olis kuin kovat ajat. Toisissa maissa tälläkin hetkellä on monilla kristityillä todella vaikeeta, miten helppoa meillä onkaan täällä Suomessa heihin verrattuna.
Revelation 7:4-8 (VOICE) Then I heard that 144,000 would receive the seal, that is 12,000 from every tribe of Israel: Judah, Reuben, Gad, Asher, Naphtali, Manasseh, Simeon, Levi, Issachar, Zebulun, Joseph, and Benjamin.Ilm. 7:4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
Siis "loppu" tarkoittaa tämän pahan aikamme loppua ja 1000-vuotisen rauhan alkua.Biblia (1776) Matt. 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.
Biblia (1776) Ilm. 20:2 Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,
VainYksinJeesus. Katson Jarmon käsittäneen sinut väärin, kun vertasit Suomen kristittyjen tilannetta sellaisten maiden tilanteeseen, joissa kristittyjä vangitaan, kidutetaan, tapetaan ja murhataan. Toivon ja pyydän, että solmitte rauhan, jotta voisimme jatkaa ajatustemme vaihtoa ja kenties kehittää kykyämme olla toisillemme armolliset. Olemmehan itsekin saaneet vastaanottaa ansiottoman armon.VainYksinJeesus kirjoitti:Siis anteeks mitä? Eikö täältä oo enää mahollista saada poistettuu ees omaa nimimerkkiäkään? Mulla ei ole tarvetta enää kirjotella tänne, ja tää ei oo mikään hetken mielijohde vaan miettinyt tätä jo pitkään. Keskustelkaa te muut, jotka jaksatte.
Joh:
1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
1:15 Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
1:16 Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.
1:17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.
AAMENJa tuosta tempauksesta, vaikka sitten tapahtuisi niin, että tulisikin tälläinen tempaus mistä monet puhuu, niin siinä tempauksessa on mukana jokainen Jeesuksen oma. Eikai kukaan väitä, että ne jotka ei nyt usko tätä tempausoppia, niin jäisivät pois sen takia.
Jokainen, joka on Jeesuksen verellä pesty, ja saanut Pyhän Hengen sinetiksi, on matkalla taivaaseen.
Siksi tästä on turha uskovien kiistellä, koska kukaan ei voi toiselle sanoa, että sorry mut sä et pääsekää meijä mukana vaan jäät tänne vihan aikaan, kun et usko tätä tempausoppia.
Tulipa Jeesus nyt tai kymnenen vuoden päästä, niin valmiina pitäisi olla aina, koska eihän me tiedetä vaikka huomenna jäädään auton alle ja tää vaellus tässä ajassa päättyy siihen.
Biblia (1776) 1Moos. 28:14 Ja sinun siemenes pitää oleman niinkuin maan tomu, ja sinun pitää leviämän länteen ja itään, pohjaan ja etelään päin. Ja sinussa pitää kaikki sukukunnat maan päällä siunatuksi tuleman, ja sinun siemenessäs.
5Moos. 32:8 Kun Korkein jakoi perinnöt kansoille, kun hän erotteli ihmisten lapset, silloin hän määräsi kansojen rajat israelilaisten luvun mukaan.
Dan. 12:1 --- Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
Luuk. 13:35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"
Suomea pidetään Isaskarina.Ilm. 20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
http://www.sinikivi.com/keskustelu-sini ... u-historiaIsaskarin heimolaiset vaelluksellaan nimesivät paikkoja aivan samoin esi-isiensä mukaan kuin vanerit, Danin heimolaiset. Tola, (Tula ja Tulitsa) on Isaskarin pojan nimi. Sana tola kuuluu vieläkin suomenkieleen. Asiat ovat jollain tolalla.
Mikä mielenkiintoista, jos teoretisoidaan Tola-linjalla on se, että Ruotsin kuuluisimman riimukiven on kirjoittanut Tola-niminen viikinki poikansa Haraldin ja Ingvarin? muistoksi joka kuoli Bagdadissa kullanetsintämatkalla.
Tutkiskelin hieman Isaskarin heimon partialaista aikaa ja silloin Parthiassa vaikutti muiden heimojen muassa tokari tai tokariaanit. Collinsin mukaan To tulisi Tolasta ja kari Isaskarista.
Tokarit (tai osa heistä) asustelivat myöhemmin itäisimpänä indoeurooppalaisena ryhmänä nykyisen luoteis-Kiinan alueella. Tokaarien kieli hävisi siellä heidän sekoituttuaan uiguureihin. Olisivatko tokarit sulautuneet myös suomalais-ugrilaisiin tai ainakin omaksuneet heidän kielensä?
http://www.pelastussanoma.fi/paivittais ... askeleita/Joten mihin tempausta tarvitaan jos kerran Jeesus tulee maan päälle? Mutta tempausta tarvitaan, mikäli Jeesus pelastaa sanansa mukaan morsiamensa hädän hetkestä ja tempaus toteutetaan selvän sana mukaisesti siten että toinen otetaan ja toinen jätetään. Näin Raamattu asian selvästi ilmoittaa ja silloin alkaa karitsan häät.
Mutta mitkä häät ne sellaiset on, joissa ei olisi loogisuuden nimissä häävieraita? Täytyy siis tulla suurempi tempaus vielä, koska loogisuuden nimissä, eihän morsiamia ole häissä enemmän kuin vieraita, vaikka millaiset häät olisi.
Luukas 12. luvussa kerrotaan näistä ihan loppuun asti jäävistä, odottakaa kupeet vyötettyinä milloin Herra palajaa häistään. Loogisuuden vuoksi voinen sanoa että miksi Jeesus palaa häistään kaikkine pyhinensä, jos ei ole ensin noutanut morsianta ja häävieraita häihinsä?