jarmo. mistä löydän tietoa tuosta arista?

Keskustele eskatologisista asioista
tuula

jarmo. mistä löydän tietoa tuosta arista?

Viesti Kirjoittaja tuula »

hei jarmo.

olen koettanut hakea sinun pelastussanomien sivulta tietoa tuosta arista, joka nousee inarista.mistä löydän tuon tekstin sivuiltasi? :?:
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Re: jarmo. mistä löydän tietoa tuosta arista?

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sieltä Miekka Suomelle löytyy jonkin verran ja pitkin matkaa sitten olen monessa yhteydessä kertonut hänestä vaan. En ole mitään isoa juttua hänestä tehnyt erikseen mihinkään, vaan maininnut hänet monessa muussa yhteydessä. Kun löydät Pohjolan-Valo termin, niin sieltä löydät myös tämän profetian.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Täytyy muistaa että olen koittanut suojella hänen identiteettiä koska hän ei itsekään tietenkään usko vaikka hän on saanut kuulla olevansa ko. henkilö joka kulkisi nimellä Suomen profeetta. Hän siis tietää mutta pitää asiaa yhtä hulluna kuin tiedätte miten Jumalan poikaakin pidetään hullutuksena.

Annetaan ajan kulua siihen kun on hänen vuoronsa kohdata Damaskoksen tie.
tuula

kiitos. täytyypä perehtyä asiaan ja lukea kirjoituksesi tarkkaan arista.
tuula

onkohan tuolla arilla perhettä?
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Lapset aikuisia ja vaimo sillä kuoli pian 7-8 vuotta sitten.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Mulla olis hänestä kymmenittäin pieniä profetian tyyppisiä Jumalan ilmoitusvahvistuksia muttei kukaan niillä tee sinällään mitään, koska ne liittyvät niin paljon henkilökohtaisiin elämänkokemuksiin, joista sitten on tullut vaikka mitä lisävahvistuksia ja yhtymäkohtia. Nämä kaikki tapahtuivat pikkuhiljaa siellä 2006 syksyn aikana, aina siihen saakka kunnes hyväksyin tämän profetian ja aloin julistaa sitä... siis kertoa tästä "inarinmiehestä".

Minähän aluksi sain tämän profetian hengessä Rauno Helpin kokouksessa Tuusulassa erittäin vahvana. Tuntui että näin sen profetianan katon rajasta käsin alas katsoen. Sitten kun lähdin sieltä, niin omavoimaisuus ja arjen tuleminen vastaan, syrjäytti sen hengenkokemuksen ja aloin etsiä syitä oman mielenterveyteni pönkittämiseksi ja hylkäämään asian hulluna juttuna, joka oli minun mielikuvitusta. Mutta Henki ei antanut rauhaa, vaan palautti minut kymmeniä ja kymmeniä kertoja tähän samaan antamalla kaikenlaisia pieniä mutta järkeenkäypättömiä todistuksia että sanoma oli Pyhän Hengen tuoma viesti jota minun tulisi jakaa eteenpäin. Lopulta minä aloin jakaa...
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Ajatelkaa esimerkiksi kun monta viikkoa kokosin kaikkea mahdollista ohjetta yms. tarpeellista tälle Arille ja sitten viimein sain sen postiin lähetettyä, niin siitä 15 minuuttia ja minut määrättiin mielentilantutkimukseen Peijakseen. Niin isosta asiasta oli kyse ja niin tarkalle Jumala kaiken tämän ohjasi.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Vielä tuosta Arin henkilökohtaisesta identiteetistä sen verran että hengessä en tunne tarvetta olla kertomatta näitä yksityiskohtia. Tavallaan kuitenkin minun pitää suojella tätä Aria koska Suomessa on myös laki jota minukin on noudatettava. Sen sijaan luotan niin täysin Jumalan Henkeen joka kertoo minulle kyllä sydämessä jos sanon liian paljon tai jos olen jo sanonut liikaa. Nyt henki on sisälläni ainakin rauhallinen, mikäli ymmärrätte mitä sillä tarkoitan.
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rukoillaan arin puolesta että hän kestäisi kaikki koetukset mitä hänellä on edessä!
Viimeksi muokannut katso7, 27 Helmi 2017, 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Jumala tekee omaa työtään. En minäkään ole tehnyt muuta kuin sen minkä Hän minulle antoi tehtäväkseni. Ilmoitin tästä ja sen koen olleen riittävä työ minun osaltani. En ota kantaa sen enempää, koska luotan Jumalan kaikkivoipaisuuteen ja Hän tekee sen minkä täytyy.
En tiedä missä Ari on syntynyt, enkä tiedä hänstä tänä päivänä oikeen mitään muutakaan. Tunsin hänet vuosina 1985-2005 välisen ajan, joten tunnen hänet kyllä.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Kerron vielä yhden seikan joka liittyy siihen, miten Pyhä Henki avasi minulle asiaa.

Ihan aluksi kun menin kokoukseen Tuusulaan ja Rauno Helppi saarnasi, siellä vallitsi erittäin voimakas Pyhän Hengen läsnäolo. Siellä mm. kehitysvammainen 5v tyttö näki enkelin seinän ja katon rajalla siellä jossain ja toisteli äidilleen että katso äiti "kirkkoenkeli". Hän oli ennekin nähnyt niitä kuulemma.
No sitten minä aloin saada näkyä. Ensin sain näyn pelastusrenkaasta joka johdettiin siihen että etsin koko edellisen joulun Helsingissä pelastusrengasta Arin kalastusveneeseen, joka oli Inarin järven rannalla. Hän olisi sinä kesänä saanut siihen ko. renkaa mutta en koskaan löytänyt sellaista vaikka hain kaikki mahdolliset paikat. Ei niitä talvella saanut oikeen mistään.
Sitten minulle alettiin näyttää että ihmiset hukkuvat kun ei ole pelastusta eikä rengasta joka heitetään veteen ja näin että Arilta puuttuu tämä rengas jonka minun pitää hänelle koittaa saada jotenkin hankittua. Arin koin näyssä olevan tämä joka heittää ihmisille tuon renkaan ja minä tavallani hommaan sen renkaan tälle ennen sitä kun ihmiset alkavat hukkua.
Sitten minulle alettiin näyttää pohjolan tähtitaivasta, jossa on yksi kirkas tähti, Pohjantähti, joka loistaa sieltä pohjolasta koko maailmaan. Yhdistin tämän yöhön, joka on kohta tulossa sekä Ariin, joka heittää renkaan jolla pelastaa paljon ihmisiä. Hänelle on vaan saatava se rengas ja hän tulee sen saamaan kun on sen aika. Näin sen koin ja se tapahtuu kun yö alkaa. Näin syntyi käsitys jo silloin POHJOLAN VALO. Sitten tuli jännä profetia joskus vuoden kuluttua siitä, Pihon sinuille. Joku profetoi saaneensa sanoman "Solna Polaris" joka tarkoittaa vaan ihan samaa asiaa. Pohjolan valo, eikä silloin kukaan vielä tiennyt saamastani profetiasta. Meni vasta vuosia kunnes tämä profetia on saanut siipensä alleen. Ilmeisesti saatana on koittanut tyrehdyttää sen eteenpäin menemistä kaikin keinoin, koksa ilmeisesti sekin vaistoaa ja tajuaa että kyse on jostain isommasta Jumalan suunnitelmasta.

Kun tämä henkilö/tehtävä asia oli mulle valjennut ja Jumala oli sen minulle näyttänyt, niin sen jälkeen alkoi minun epäilyt itseäni, uskoani ja ymmärrystäni vastaan ja aloin taistella omaa inhimillisyyttäni sanomaa vastaan ettei tämä ole tosi, vaan selitin itselleni monta, monta kertaa että nyt mä sekoilen ja ajattelen omiani. Tämän Jumala minussa tyrmäsi kymmeniä kertoja vahvistamalla uudelleen ja uudelleen että sanoma on aito. Se oli iso prosessi saada mut uskomaan että olen saanut sanoman joka on totta. Kunnes sitten yhtenä päivänä sanoi että pakkohan minun on sen nyt vaan uskoa ja sitten aloin julistaa tuota sanomaa.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Tänään tuli katseltua Suomi24 palstaa kun siellä jotain pelastussanoman jarmoa pyöriteltiin ja kiusattiin. Omituista porukkaa kun tolleen ovat yhden ja saman ihmisen kimpussa ketju toisen perään samaa.

No mutta siinä silmäillessä tuli melkoinen ketju vuodelta 2013, johon olen jo silloin kommentoinut.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/11775842 ... -salaisuus
Niilo Yli-Vainio oli 57 VUOTIAS, kun herätys alkoi v.1977 kesällä. Kathryn Kuhlman profetoi, että kun on kulunut 30 vuottaNiilon kuolemasta, niin Suomessa alkaa suuriherätys.

Kaikki uskoivat siihen. Meni 30vuotta Niilon kuolemasta.

Markku Koivisto oli odottanut sitä hetkeä ja uskoi olevansa Suomen herättäjä, mutta hän "kompastui" ollessaan 57 VUOTIAS. Sitten nousi Michael Howard ja ilmoitti olevansa huutavan ääni Suomessa. Perustipa vielä yhdistyksenkin Huutavan ääni ry.

Kun Niilo Yli-Vainion kuolemasta oli kulunut 16.11.2011 30vuotta, täytti Michael Howard samana päivänä 57 VUOTTA.

Vuonna 1956 Yli-Vainio näki näyn Suomessa alkavasta herätyksestä. Tänävuonna näystä tulee kuluneeksi 57 VUOTTA.

Niilo Yli-Vainio tunnusti katkerana v.1981, että tämä ei ole se herätys, josta hän näki näyn vuonna 1956.

Tuleva herätys...

Onko mies, jonka Jumala nostaa, 57 VUOTIAS ?
Kirjoitin tästä päivittäiselle näin:

Inarin mies, Ari Suomen tuleva profeetta on nyt ilmeisesti 57-vuotias
Inarin profeetta Ari, elkkä siis saamani profetian päähenkilö on nyt mitä ilmeisimmin juuri 57-vuotias ja aika alkaa olla nyt täysi. Olemme odottaneet 10 päivää ahdituksissa ja vuosi 2017 kesällä tulee kuluneeksi 40 vuotta Ylivainion 1977 herästyksen alusta.
Morsiamen temapus on se joka sytyttää herätyksen ja Omerin laskenta osuu aina juuri kesän kynnykselle ja Ari aktivoituu heti. Hän tietää kyllä merkin ja mitä pitää heti tehdä, vaikkei siihen vielä osaakaan uskoa. Hänet on kyllä valmisteltu huolella työhönsä.

Lisäksi meillä on erityisen merkittävä muukin ajankohta saman vuorokauden aikana, nimittäin 5.6.1967 alkoi kuudenpäivän sota, siis 50 vuotta sitten, joka taas on riemuvuosijuhla.

Monta merkittävää asiaa osuu nyt paikoilleen! Eikä siis ole ihme jos nyt on koko maailma suurinpiirtein hyäkännyt suurena joukkona allekirjoittanutta vastaan tuomitsemaan ja haukkumaan vaikka miksi eksyttäjäksi ja juopoksi ym. mitä nyt keksivät...
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo, toi pysäytti minutkin, itekkin täytän tänä vuonna 57 ..... mutta enhän se minä ole, mutta nämä hupsut ajatukseni .... :lol:
Vastaa Viestiin