Suomi24 kristinuskosta
Tulin uskoon viime vuonna ja ostin itselleni Raamatun. En osaa sitä vielä paljon ulkoa ja en ole lukenut sitä edes loppuun asti, mutta uskon sen että uudestisyntynyt ihminen saa Herralta voimaa ja viisautta kulkeakseen oikeaa tietä ja Pyhä Henki johdattaa meidät totuuteen.
Olen ihmeissäni tästä Suomi24 palstasta, että uskovat ihmiset väittelevät siellä uskon asioista ihan kuin fariseukset ja ovat unohtaneet uskon päämäärän eli sielujen pelastuksen.
Uskon että lopun aikoina uudestisyntyneet kristityt löytävät lopulta toisensa ja alkavat käymään yhdessä sotaa saatanaaa vastaan. Herra, pue päällemme täysi sotavarustus ja tee meistä sinun sotilaitasi!
Suomi24 Kristinusko
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Suomi24 Kristinusko
Amen, Juhani... Sinua ohjaa Jeesuksen pYhä Henki joka huomauttelee sinua vaikkei tietämys olisi niin hallussa. Olen iloinen sinusta täällä 

Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Kiitos sinulle kauniista sanoistasi Jarmo, mutta kiitos ja kunnia kuuluu vain Herralle Jeesukselle!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
JUURI NÄIN! Amen!
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Amen, Juhani! Olet oikealla tiellä ja Herran ohjauksessa!
Eilen luin erästä kirjaa ja siinä oli ihanat sanat jotka jäi kaikumaan korviini: " Minä olen kanssanne maailman loppuun asti..."
Nämä ovat Jeesuksen sanat opetuslapsille, mutta myös meille, Hän on meidän kanssamme, Hän on minun kanssani, ja Hän on Sinun kanssasi.
Sefanjan, 3:17, tavoin saamme iloita yhdessä olosta Herran kanssa. Hän iloitsee että saa olla kanssamme ja minä iloitsen teidän kanssanne, että saamme olla Kristuksessa!
17. Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
Sef.3:17.
Eilen luin erästä kirjaa ja siinä oli ihanat sanat jotka jäi kaikumaan korviini: " Minä olen kanssanne maailman loppuun asti..."
Nämä ovat Jeesuksen sanat opetuslapsille, mutta myös meille, Hän on meidän kanssamme, Hän on minun kanssani, ja Hän on Sinun kanssasi.
Sefanjan, 3:17, tavoin saamme iloita yhdessä olosta Herran kanssa. Hän iloitsee että saa olla kanssamme ja minä iloitsen teidän kanssanne, että saamme olla Kristuksessa!
17. Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
Sef.3:17.