Raamattua tikulle!

Valvoja: Magda-sisko

Magda-sisko

Raamattua tikulle!

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Tämä metelöivä maailma kuvittelee itsestään liikoja. Me uskovaiset tunnemme erään, jolla on kaikki valta, sananmukaisesti KAIKKI. Oli aika, jolloin rukoilin ja anoin usein, että anna Jeesus, minun näyssä nähdä kasvosi, ja etenkin silmäsi. Nähtyään ne jotkut ovat sanoneet, että siitä jakautui elämä kahtia. Ennen ja jälkeen, kun saivat nähdä Jeesuksen silmät.

Tänään luin sinusta evankeliumeista ja Paavalin kirjeistä. Täytit minut niin suurella ilolla, ettei ollut mitään tarvetta nähdä näkyjä. Ikäkulun ja monesti paikatun Raamattani rapiseva paperiversio kasvoistasi valaisi aamuni ja päiväni. Silmiesi ihana rakkaus on kätketty minun risaiseen ja teipattuun kirjaani!

Minulla on hyllyssä monia eri Raamattuja, eri käännöksiä, uusia ja vanhoja. Miksi vain tämä ikäkulu Raamattuni elää minulle? Mitä sitten tapahtuu, kun se lahoaa lukukelvottomaksu?

Niin monia asia jää nähtäväksi, tämäkin. Voi tulla aika, että ne kootaan pois kaikilta, ja tietoverkosta hävitetään jäljetkin Sanastasi. Silloin olisi hyvä, että jokin Raamattuversio olisi tallessa muistitikulla. Tässä lähipäivinä toteutankin sen.

Mutta nyt, kun aurinkokin on kerinyt itsensä aamutaivaalle, aloitan kiitollisena ja iloisena siunatun päiväni.