Koronakruunajaiset

Valvoja: Magda-sisko

Magda-sisko

Koronakruunajaiset

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

En jaksaisi nyt ottaa vastaan mitään, henkiset paukut ovat lopussa. Ja tämän keskelle saan raskaan viestin, että lapsuudenystäväni on syöpäterminaalissa, enkä Uusimaa-rajoituksen takia pääse jättämään hänelle jäähyväisiä. Jollain merellä seilaa loputtomasti alus, jonka 10.000 matkustajaa ei oteta vastaan mihinkään. Alkoholistiperheiden lapset ovat hirveässä vaarassa kotiväkivallan takia.

Tilanne on epätodellinen kuin fantasiaelokuvasta. Tekeekö kukaan oikeita päätöksiä, tekisinkö minäkään? Eri asiantuntijat sanovat viruksesta kuka mitäkin. Joku tohtori sanoo, että virukset eivät tartu ihmisestä toiseen. Valtaisan valheenko takia kauaskantoisesti tuhoa tekevä karanteeni pakottaa koko maailman eristyksiin?

Näiden ja jonkun muun epämääräisen ahdistuksen takia itkien painun polvilleni, polvinivelrikkoista jalkaani asetellen. Kaikkien pitäisi laskeutua polvilleen Herran eteen, nyt jos koskaan.

Kaiken läpi tuikahtaa kaikesta huolimatta valonsäde, jonka tuo mukanaan ehkä se pienen kylän kujalta haettu siunattu aasinvarsa, joka kantoi Vapahtajan kaupunkiin. Jeesus on täällä Henkensä kautta, ja tulee oikean ajan koittaessa noutamaan omansa pois.

Nästä sanoista saan sittenkin lohdutusta ja rauhaa.
Marie

Re: Koronakruunajaiset

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Magda sisko. Vihollinen on todella kimpussasi. Jeeseksen Pyhä Henki elää sinussa, aja vihollinen pois Jeesuksen antamalla auktorittetilla. Vihollinen pyrkii tuomaan murheellista mielialaa, alakuloa, masennusta. Suutu saatanalle ja huuda sille ettää jo riittää, häivy. Ole luja ja vahva. Yritä tunnistaa ajatulset jo joita se lähettää, huomaa jo tässä vaiheessa ja aja se pois. Sinulla on valta . Varjele itseäsi ja älä katso uutisia kaikesta pahasta jota tapahtuu ympärilläsi. Näitä uutisia jauhetaan jokapuolella että saadaaan ihmiset enemmän pelkääväisiksi. Muista että Jumalamme tietää kaiken, hän tietää mitä tapahtuu ja mitään ei tapahdu Hänen sallimattaan. Hyvä että olet rukouksessa Jeessuksen lähellä. Hän kyllä pitää huolen sinusta. Olen huomannut itse että kun alan kiittämään Jeesusta kaikesta mahdollisesta ( pääsen kävelemään, pystyn seisomaan, voin syödä itse ei tarvi syöttää, on ollut aurinkoien ilma, minulla on koti, ym. ym.) niin vihollinen pakenee. Voimia sinulle Magda-sisko. Tähän tekstiin on tullut joka sanan alla punainen viiva. Toivottavasti se ei näy enää kun lähetän tämän.
Magda-sisko

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

"Tähän tekstiin on tullut joka sanan alla punainen viiva. Toivottavasti se ei näy enää kun lähetän tämän."

Ei se näy, se on ns. oikolukuviiva. Se hakee virheelliset sanat, mutta vain englanniksi. Siksi se alleviivaa melkein kaikki muunkieliset sanat.

Mutta kiitos rohkaisusta.
Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koen että nyt meidän tulee oikeasti alati ylistää laulaen Herraa. Kun sitä teemme, joutuu pelko ja masennus väistymään. Rukous ja ylistys on Jumalalta saatu ase joka toimii.
Halleluja.
Amen.

Amen Kunnia Kiitos Amen: https://youtu.be/PnFdie_orlM
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.

https://sinettisormus.blogspot.com/
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Matt. 5:4
Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.

Luuk. 6:25
Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!

Tämä tuli mieleen tästä kun nyt uskovat murehtii maailman pahuutta ja pahuuden tekijät juhlii. Mutta kaikki on kääntyvä päinvastoin.
Kuten köyhä Lasarus kerjäsi rikkaan ovella turhaan. Mutta sen jälkeen tilanne kääntyi päinvastoin.
Oikeus on vielä noudattava vanhurskautta, ja kaikki oikeamieliset seuraavat sitä
Vastaa Viestiin