UUSI LIITTO, todellakin!

Valvoja: Magda-sisko

Magda-sisko

UUSI LIITTO, todellakin!

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Miten kiitollisena lepään tässä tänään, terveenä ja elossa. Aurinko lämmittää, tosin vain kun ikkunalasi on kiinni. Oleskeluni etelässä päättyi juuri ennen kuin alkoi tulla lentoperuutuksia ja enemmälti koronaa. Viimeisenä päivänä ennen kotilentoa sairastuin pahaan nuhaan. Nyt se alkaa olla ohi, eikä tullut mitään keuhkoihin. Pidän silti kiltisti suositellun kahden viikon karenssin, omaehtoisesti.

Siivoskelen, lueskelen ja lepäilen, laitan joitain kuvia saarelta naamakirjaan. Menen kauppaan sunnuntaina heti aamulla ja ostan kerralla viikon ostokset, en hamstraa mitään. Teen uusia löytöjä ja havaintoja Raamatusta.

- - -

Minulla on tapana kuunnella ja asettaa tilaukseen Youtubeen saarnoja. Tänään tilauksiin tuli uusi tuntemattoman puhujan puhe. Äänitys on huonolaatuinen ja puhuja puhuu monotonisella äänellä, aiheena uusi liitto. Olin lähellä poistua, kun tunsin jotain valtavan lämmintä ja autuasta läsnäoloa. Jatkoin kuuntelua, ja siitä se johtui. Huono äänitys eikä puhujalla äänessä mitään vaihtelua, ei myöskään ylilyöntejä eikä mitään omia mielipiteitä. Ja miten melkein hylkäämäni puhe elähdytti minua kokonaisuutena! Se aivan kuin taivaallisena lauluna resonoi jokaisessa solussani. Sopii minulle, kiitos Herrani tästä päivästä!