JUMALAN SANA, ELÄVÄ JA VOIMALLINEN

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

JUMALAN SANA, ELÄVÄ JA VOIMALLINEN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tähän päivään ja hetkeen saatua näky/ sanomaa Herralta

https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... n.html?m=1

Rauhaa!

Hebr. 4:12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;



Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)

Saarn. 12:11 Viisaitten sanat ovat kuin tutkaimet ja kootut lauseet kuin isketyt naulat; ne ovat saman Paimenen antamia.

Jes. 49:2 Hän teki minun suuni terävän miekan kaltaiseksi, kätki minut kätensä varjoon; hän teki minut hiotuksi nuoleksi, talletti minut viineensä.

Jer. 23:29 Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?

Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

1Kor. 14:24 Mutta jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion,

Ef. 6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

1Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

Ilm. 1:16 Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.

📖🗡️🧕



Jumalan sana

https://youtu.be/QrsB2x0LsV8?si=ep5YiM68t2Dem0kR

Päivän sanaksi valitsin tuon jakeen hebreslaisille rinnakkaiviitteineen.

Sillä tässä aamussa rukoillessani sain näky kuvan naisesta, jolla oli yllään sininen päänyli vedetty viitta, kuin Raamatun Marialla aikanaan. Hän kantoi kainalossaan Isoa Kirjaa, jonka selkämyksessä oli kuva miekasta 🗡️📖.

Tuon ymmärsin Heti Raamatuksi, Jumalan Sana joka on oleva maailmalle kaksiteräinen miekka.

Eilen sain rukouksessa näyn jossa oli vanha haarniska ja sen ymmärsin myös heti Efes.6 olevassa sanassa sota asussa olevasta vanhurskauden haarniskasta joka uskoville on puettu ylle. Asioita joihin Jumala haluaa meidän kiinnittävän huomiomme näinä päivinä, lopunajan päivinä.



Tänään, saan ja saamme luottaa Jumalan voimaan. Illalla kun kävin nukkumaan rukoilin erään veljen puolesta ja siinä samassa sain nähdä kuvan vanhasta rauta haarniskasta. Tiesin Herran kuvaavan tuolla sota-asua, johon meidän tulee pukeutua, sillä meillä on vastassa vihollinen, joka valehtelee ja tappaa. Sillä on kaikkinainen vääryys käytössään. Se ei halua luovuttaa sitä minkä on saanut saaliikseen.

Vyöttäytkää siis tuohon asuun Jeesuksessa Kristuksessa.

Olkaa rohkeat ja siunatut!

Uskon kilvoitus

Efes.6.

10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.

11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

13. Sen tähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaiken suoritettuanne pysyä pystyssä.

14. Seisokaa siis lanteet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,

15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.

16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,

17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypärä ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella rukoillen kaiken aikaa Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestävyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta,

19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin sana rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,

20. jonka tähden olen lähettiläänä kahleissa, että puhuisin rohkeasti hänessä, niin kuin minun tulee puhua.

Amen 🙏✝️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.