MINÄ JOHDATAN TEITÄ KUN KULJETTE RUKOILLEN

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

MINÄ JOHDATAN TEITÄ KUN KULJETTE RUKOILLEN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

MINÄ JOHDATAN TEITÄ KUN KULJETTE RUKOILLEN
https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... jette.html



Tänäänkin saame käydä Herran johdatuksessa ...

Aamulla kun lopetin rukouksen niin kuin joka aamu juuri kun olen nousemassa ylös, sanoin; Jeesus johdata ja ohjaa tänäänkin minua ja meitä, tee tästä erityinen päivä ... samassa eteeni tuli kuva jossa pienet lapset polvisukissa ja kengissä marssivat tien täydeltä samaan suuntaan. Se sai hymyn sydämeen. Jeesus halusi näin näyttää että Jumalan lapsina olemme Hänen johdatuksessa joka hetki ja meitä johdatettavia on paljon ..
Kiitos siitä rakas Jeesus, Kiitos rakas Isä Jumala. Halusin tämän teille jakaa sillä tämä oli niin rakkautta ja lohdutusta täynnä, minulle ja meille kaikille.
💖🚶‍♀️🚶🏻‍♂️🚶‍♀️🚶🏻‍♂️🚶‍♀️🚶🏻‍♂️🚶‍♀️🚶🏻‍♂️🚶‍♀️💖🙏👑✝️

Ottakaa vastaan.

Kuljeta ja johda: https://youtu.be/Gj7v2Wjf2F4

Minä johdatan teitä, kun te kuljette rukoillen” (Jer 31:9). Jumalan johdatus toimii parhaiten kun ihminen sitä pyytää ja haluaa. Jos ihminen ei halua, Jumala antaa ihmiselle tietyn vapauden kulkea niin kuin haluaa. Jumala ei väkisin sotkeudu ihmisten elämään.

Jumalan johdatus on salattu, mutta se on varma. Jaakobin ei tarvinnut etsiä joka tienhaarassa ja keitaalla Jumalan tunnettavissa olevaa johdatusta eikä hänen tarvinnut yrittää laittaa itseään yläkerran kauko-ohjaukseen. Kunhan suunnisti ja käveli, kesti helteet ja kylmät ja luotti Jumalaan. Ja vaikka Jumalan johdatus on salattu, se on varma: Herra on luvannut pitää huolen omistaan ja hän pitää sanansa. Jumala, joka antoi sinulle Kristuksen, ei sinua unohda. Kun Jumalan salattu johdatus kerran paljastuu – usein jo tämän elämän aikana ja viimeistään iankaikkisuudessa – kiitollisuus tuo kyyneleet raavaankin miehen silmiin.

Psalmi 23:

23:1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

23:2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.

23:3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.

23:4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.

23:5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.

23:6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Amen. 🙇‍♀️💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.