MINÄ OLEN, TIE TOTUUS JA ELÄMÄ

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2790
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

MINÄ OLEN, TIE TOTUUS JA ELÄMÄ

Viesti Kirjoittaja Tuija »

MINÄ OLEN TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ
https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... elama.html



Rauhaa teille rakkaat ...

Tänään, herätessä näin kuvan, liikkuvan kuvan, jossa henkilö auto kulki todella lumisella tiellä ja auton takaluukku oli auki. Sen perässä näytti tulevan joku pakettiauto. Lumi vain pöllysi kun tuo pikku auto yritti aurata itseään tuon lumen läpi.

En tiedä liekö tällä mitään merkitystä mutta tämän näin ja siitä nousi mieleen että jollain on paljon vaikeuksia ja yrittää puskea eteenpäin omissa voimissaan. Tuo pakettiauto perässä oli isompi ja voimakkaampi ja kuvastasi mielestäni Kristusta. Hänen kuuluisi olla elämässämme se edellä kulkija ja Hänen voimassaan ja tahdossa meidän tulisi kulkea. Tuossa kuvassa se järjestys oli juuri väärinpäin ja siksi se eteneminen oli hyvin epätoivoista.

Olemme hyvin jääräpäisiä luottaaksemme Jeesuksen apuun! Huutaaksemme Häntä turvaksemme hädän päivänä. Jos koet että sinun elämä on tällä hetkellä kuin tuolla pikku autolla, niin nöyrry Jumalan eteen ja ota Jeesus Kristus elämääsi. Anna Hänen olla se joka johdattaa. Nuo kulkuneuvot näyssäni olivat hengellisiä kulkuneuvoja. Näin Jumala meille viestittää monasti vertauskuvallisesti.

Tiedän että tässä ajassa on paljon niitä jotka yrittävät omissa voimissaan aurata itseään eteenpäin ja se on kylmää kyytiä. Siinä ei ole Rakkauden häivää, mutta Jumala on Rakkaus ja voit ottaa tuon Rakkauden vastaan. Tämä on tärkeä näky ja viesti Herralta meille ja sinulle joka tämän luet ja otat vastaan ja ehkä niitä viimeisiä hetkiä tarttua tähän mahdollisuuteen. Uskon vahvasti, että Jeesus Kristus tulee pian, siis HYVIN PIAN! Silloin on tuo mahdollisuus käytetty, sillä siinä hetkessä Herra hakee pois omansa ja tämä on totuus. Me jotka Häntä seuraamme, Hänen ominaan, tiedämme Raamattua lukeneina, että sen Todet Sanat ovat toteumassa kovaa vauhtia. Raatatun ennustukset ovat käymässä toteen viimeistä piirtoaan myöten. Älä siis enää aikaile.

Rakas Jumala opeta meidät asettamaan Jeesus Kristus meidän edellä kulkijaksi kaikessa. Jeesus sanoi: " Minä olen tie, totuus ja elämä."

Käänny Jumalan puoleen rukoillen. Viime kädessä rukouksen sanamuoto tai sen lausuminen ei ole ratkaisevaa vaan aito sydämen suostumus Jumalan edessä. Silloin Jumala voi synnyttää pelastavan uskon sydämeesi Pyhän Hengen ja Sanan voimalla.



Uskonrukous

Voit rukoilla näillä sanoilla. Paina pääsi Jumalan edessä ja sano hänelle sydämestäsi ja mielestäsi:

Pyhä Jumala, rakas Taivaallinen Isä.

Pyydän, että sinun tahtosi tapahtuu elämässäni.
Annan itseni kokonaan sinun käsiisi. Ota minut ja elämäni sinun haltuusi.

Tunnustan, että olen elänyt itsekkäästi ja tehnyt monin tavoin syntiä.
Anna minulle anteeksi. Kiitos, että olet sovittanut ja armahtanut minut Jeesuksen ristinkuolemassa. Tule Jeesus minulle Vapahtajaksi ja Herraksi.

Ole aina kanssani, johdata ja varjele minua.
Ota käyttöösi ja anna elämälleni syvä tarkoitus.

Auta vaikeina aikoina ja pidä minusta huolta.
Vie minut taivaan kotiin.

Jeesuksen Kristuksen nimessä,
aamen.



Vahvistus

Sinä saat olla armahdettu Jumalan lapsi ja uskoa kaikki syntisi anteeksi
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen!

Amen.



Kiitos Jeesus että saan Sinut elämääni. Saat johdattaa ja ohjata minua kaikessa tekemisessäni. Saan olla lammas ja taimi Sinun tarhassa ( psalmi 23) ja Sinä suojelet minua kaikelta pahalta. Pimeys yrittää pyörittää minua mutta Sinä olet minun apuni ja suojani (psalmi 91).

Johannes 14:6 Jeesus vastasi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Tie, Totuus ja Elämä: https://youtu.be/aLC9EcA_xeg
Päättänyt olen seurata Herraa: https://youtu.be/7qBd9wTuAWg

Ota Raamattu joka päiväkseen käyttöön se on paras ohjekirja joka päiväisessä elämässä. Se on Jumalan Sana ja Totuus!

Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.