MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN
https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... lmaan.html


 

 Mennään siis ja tehdään!

Tänä aamuna kun rukouksen jälkeen jäin kuulolle, näyttääkö tai puhuuko Herra Sanomaansa, kuulin äänen, jota mietin oliko Herran vaiko minun oma ajatuksen ääni, sitä olen Herralta kysellyt ja pyytänyt vahvistusta. Tuo ääni sanoi:" Koko tehtävä on siirrettävä pääkadulle."

Mietin mikä tehtävä? Jos olisi Herran, mikä oli Hänen tehtävä meille ja siihen kyllä on helppo vastaus, minkä Hän antoi päätehtäväksi meille:

" Markus 16:15, Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."

Matt: 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 

28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Tuo lähetys käsky nousi heti sydämelle. 💓👑✝️

 Ja tuohon löytyy myös lisä tehtäviä, Matt.25:

:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. 

25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;

25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'

25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?

25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?

25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'

25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;

25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'

25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Eli työtä on paljon ja Herra tahtoo meidät nyt avaralle paikalle, tuolle " pääkadulle"
Uskova ja rakas sisko, laittoi linkkiä mitä oli saanut sydämelle ja se on vahvistusta jota pyysin Herralta omaan Sanomaani, eli Kristityn vastuunkanto: https://siunattuamatkaa.blogspot.com/20 ... o.html?m=1

Hän teki kaiken:  https://youtu.be/Ge6iGafgkBA

Evankeliumi: https://www.youtube.com/watch?v=D8t_J1pytKs&t=8s

Kertokaa: https://www.youtube.com/watch?v=MjrUKgp7vhs

Onko meistä siis lähtijöiksi? Olemmeko oikeasti kuuliaiset Hänelle? Tämä on tärkein tehtävä tänään ja tästä eteenpäin.  Nyt siis NOUSE, sinä uskova sisko tai veli, nyt on aika nousta, NYT TAI EI MILLOINKAAN!!!!

Amen. 🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen Tuija. Kuinka mahtavaa, että Jeesus tämän meille vahvisti 🙏

Meidän on noustava Isän pöydästä jo ruokailemasta ja mentävä pellolle töihin. Sadonkorjuu odottaa! 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ilm.22:2Keskellä kaupungin pääkatua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät antaen hedelmänsä joka kuukausi. Puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.

Tämä kai Raamattu kansalle.

Ilmestyskirja 21:21 FINRK
Ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä, kukin portti oli yhdestä helmeä. Kaupungin pääkatu oli puhdasta kultaa, kuin läpikuultavaa lasia.
FINRK: Raamattu Kansalle
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja jsj »

Tuija kirjoitti: 27 Helmi 2023, 14:04 Ilm.22:2Keskellä kaupungin pääkatua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät antaen hedelmänsä joka kuukausi. Puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
Onkohan tämä sama elämän puu, joka oli myös Eedenissä?
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Rukoilin aamulla tuohon vahvistusta, pyysin että vaikka jonkun toisen kautta, vaikka Sannan sillä hänkin on näkijä.
Ja kun tuon sinetti ryhmässäni watsapissa jaoin niin Sannalta tuli vahvistusta. Oli saanut sydämelle tuota samaa.
Pyydän Sanna että jaa vielä tuossa omassa blogissa tuo tekstisi, vaikka sen tuohon omaani liitin vahvistuksena.
Näin me tuemme toinen töistämme, uskossa Jeesukseen Kristukseen.
🛐🛐💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

jsj kirjoitti: 27 Helmi 2023, 14:19
Tuija kirjoitti: 27 Helmi 2023, 14:04 Ilm.22:2Keskellä kaupungin pääkatua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät antaen hedelmänsä joka kuukausi. Puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
Onkohan tämä sama elämän puu, joka oli myös Eedenissä?
Voisinpa sydämessäni uskoa niin. En usko että on kahta elämänpuuta Taivaan valtakunnassa/ Paratiisissa. Sillä tuonne paratiisiin me Herran omina saamme mennä tämän maallisen kuoleman jälkeen. Sieltä meidät Jumala karkoitti Adamissa ja Evassa. Kuolema tuli verhoksi välille. Mutta vielä saamme Häntä katsoa peittämättäkin kasvoin. Näin tuo ymmärrän. Moni etsii vielä tuota Edeniä täältä maailman päältä, ovat tehneet tutkimus matkoja, mutta enpä usko löytyvän, sillä välillämme on tuo verho. 💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nousi tuo pääkatu vahvasti ja sitä aloin tutkia. Sitä ei liioin näissä norm.teksteissä tullut vastaan mutta nuo tuli ja oli jokin teksti jossa Esteri 4 kerrottiin heti ensimmäisessä jakeessa pääkadusta jonne Mordokai meni revittyä vaatteensa ja tuhkattuaan itsensä.
Se mietitytti sillä tuo Esteri minulle on pari kertaa profetoitu. Että minua valmistetaan kuin Esteriä. Tosin siinä on kyse morsiamesta ja sitä tahdon olla. 💍👑
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Voi Tuija, kutkuttava tuo löytämäsi kohta Mordokaista pääkadulla. Monta kertaa eri paikoista olen viime päivinä lukenut kuinka Jumala on ihan lähiaikoina puhunut omilleen katumuksesta, parannuksen teon tärkeydestä. Kuinka Pyhä Henki tulellaan puhdistaa meitä synnistä. Koskien meitä ihan jokaista.

edit. nyt luin Esterin kirjan luvun, oliko sittenkin kyse paasto, itku ja valitus tilanteen puolesta.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Kulkija ... samoissa mietteissä täällä. Olisiko paaston rinnalla järjestettävä valittajaisia?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tuija kirjoitti: 27 Helmi 2023, 14:20
Pyydän Sanna että jaa vielä tuossa omassa blogissa tuo tekstisi, vaikka sen tuohon omaani liitin vahvistuksena.
Näin me tuemme toinen töistämme, uskossa Jeesukseen Kristukseen.
🛐🛐💖👑💖
Mä tipuin kärryiltä. Tarkotitko täällä olevassa blogissa?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mahtavaa että Herra herättää meitä kaikkia! Niin olen minäkin tätä rukoilut!

Ja kyllä valittajaisille! Meidän uskovien pitää näyttää Isälle että olemme Hänen lakien puolella. Meidän ei kuulu kumartaa sen enempää Haamania, Baalia, kuin tämän maan valtaapitäviä.
Valittajaiset, että Isän lait ajetaan alas. Oikeasta tehdään väärää, väärästä oikeaa ja köyhää sorretaan.

Ja kehotus parannukseen ja siitä saarnaamiseen on todellinen! Siihen käsketään nyt ennenkuin pohjoisen pata valuu päällemme, niin kuin Tuija on nähnyt. Tuosta keittokattilasta, jossa keitetään niin haalea kristitty kuin ateistikin on varoitettava.

"Paavali oli useiden vuosien ajan halunnut ja rukoillut päästäkseen Roomaan (Apostolien teot 19:21 ; Room. 1:11,15 ; 15:23,24 ). Herra oli juuri vakuuttanut hänelle ( Apostolien teot 23:11 ), että kuten hän todisti Jerusalemissa, "sinun täytyy todistaa myös Roomassa". Tämän lupauksen ja suunnan pitäen hän kiirehtii kohti maailman pääkaupunkia ja maailman vaikutuskeskusta "
Biblestudy


Tarkoitetaanko pääkadulla Arkadianmäkeä? Onko meidän itse luotava Asburyn herätys tänne, pidettävä valittajaiset ja mentävä mielenosoituksena tai rukousryhmänä eduskuntatalon eteen peruuttaman viimeaikaiset päätökset. Rukoiltava ja huudettava niin kovaa ja sydäntäraastavasti että kansanedustajissa herää synnin tunto kuten Mordokai meni kuninkaan porttien eteen?

Rukoustapahtumahan on jo suunniteltu samaiseen paikkaan parin kuukauden päähän, siinä on ensimmäinen iso tilaisuutemme! Se kenen leipää syöt, sen lauluja laulat! Taistelkaa sen Jumalan lakien ja sanan puolesta, kenen leipää syötte!

Vaikka kaikkiin lopun asioihin emme voikkaan vaikuttaa, meidän tehtävämme ei ole jäädä tumput suorana seisomaan ja näennäisesti jäädä hiljaisuudella hyväksymään kaikkea. Jos me olemme hiljaa, uskosta osattomat eivät tiedä missä ollaan menty vikaan! Jos me emme puutu syntiin, uskosta osattomat eivät tiedä, että se edes syntiä on. Jos kukaan ei varoita vaarasta, ihmiset tuhoutuvat. Meidän on oltava palavia! 🔥🔥

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty! Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita!
Olet saviastia jaloon käyttöön.
Näytä vahvuutesi, taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!

https://siunattuamatkaa.blogspot.com/p/ ... 7.html?m=1

Kiitos Jeesus tästäkin sanomasta 😭💖🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MENKÄÄ KAIKKEEN MAAILMAAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Aamen Sanna. 🙏
Tarkoitin Sanna tätä linkkiä ja tekstiä jonka sain sinulta jakaa omassa tekstissä vahvistuksena.
On hyvä että jaat sen myös täällä omassa blogissa.
https://siunattuamatkaa.blogspot.com/20 ... o.html?m=1

Kiitos että sain käyttää.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin