NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Tuija »

NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1
https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... mia-1.html

 

 Käykäämme uskalluksella armon istuimen eteen .....

Tänään näin rukous hetkellä kuvan tulivuoresta joka oli sortunut. Sen sisin oli ammottava aukko ...
https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... &kirjat=kr

Tuohon aamuiseen näky kuvaani, jos se Herralta oli, koin ensin ylösnoustessa josko jossain tapahtuu tuollaista? Sitä Herralta kyselin ja rukoilin asian puolesta.
Kun lähdimme kaupalle, siinä matkalla minulle nousi sydämelle tämä Jeremia 1, josta Herra on jo aiemmin puhunut mantelipuun kautta ja nyt tuolla Israelissa kukkii jo mantelipuu.
Nyt koin tuohon kuvaan jakeet 13 ja 14.
 
 13. Minulle tuli toistamiseen Herran sana, näin kuuluva: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen kiehuvan padan; se näkyy pohjoisen puolelta".
14. Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli. 
 
Kuvastiko tuo tuota kiehuvaa pataa? Oliko se vertauskuvallinen? Herra näyttä tuota kuin palapeliä.
Keskustelimme tästä minun watsapp sinetti ryhmässä ja se oli hyvin vahvistavaa:

Sanna:
Kiehuvan kattilan vertaus:

HESEKIEL 24
 
3 Lausu uppiniskaiselle suvulle vertaus ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Pane pata liedelle, pane. Kaada myös siihen vettä. 4 Kokoile siihen lihakappaleet — kaikki hyvät kappaleet, reittä ja lapaa — ja täytä se valituilla luilla. 5 Ota valiolampaita, lado myös halkoja sen alle. Anna sen kiehumistaan kiehua, niin että siinä luutkin tulevat keitetyiksi. 6 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Voi verivelkojen kaupunkia, pataa, joka on ruostunut ja josta ei lähde sen ruoste! Tyhjennä se kappale kappaleelta: sille ei ole langennut arpaosaa. 7 Sillä sen vuodattama veri on sen keskellä, paljaalle kalliolle se on sen koonnut, ei ole vuodattanut sitä maahan, tomun peitettäväksi. 8 Nostattaakseni kiivauden, tuottaakseni koston minä olen pannut sen veren paljaalle kalliolle, ettei se peittyisi. 9 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra:Voi verivelkojen kaupunkia! Minäkin suurennan liettä.10 Lisää halkoja, viritä tulta, keitä liha loppuun, kiehuta liemi kuiviin, polta luut karreksi.11 Anna sen sitten olla tyhjänä hiiltensä päällä,
niin että se kuumenee, sen vaski hehkuu ja sen saastat siitä sulavat,sen ruosteesta tulee loppu.12 Siitä on ollut vaivaa väsymykseen asti,mutta ei ole lähtenyt siitä sen ruosteen paljous.Tuleen sen ruoste!13 Sinun iljettävän saastaisuutesi takia — koska minä tahdoin puhdistaa sinut, mutta sinä et puhdistunut saastaisuudestasi — sinä et enää puhdistu, ennenkuin minä olen tyydyttänyt kiivauteni sinussa. 14 Minä, Herra, olen puhunut. Se tapahtuu, ja minä teen sen. Minä en hellitä, en säästä enkä kadu: teittesi ja tekojesi mukaan sinut tuomitaan, sanoo Herra, Herra."
15 Ja minulle tuli tämä Herran sana: 16 "Ihmislapsi, katso, minä otan sinulta äkkikuolemalla pois silmiesi ihastuksen, mutta älä valita, älä itke, älköönkä tulko sinulta kyyneltä. 17 Huokaile hiljaa, mutta älä pane toimeen kuolleenvalittajaisia. Sido juhlapäähine päähäsi, pane kengät jalkaasi, älä peitä partaasi äläkä syö suruleipää." 18 Ja minä puhuin kansalle aamulla, mutta illalla kuoli minun vaimoni; sitten aamulla minä tein, niinkuin minun oli käsketty tehdä. 19 Niin kansa sanoi minulle: "Etkö meille ilmoita, mitä se tietää meille, kun sinä noin teet?" 20 Minä sanoin heille: "Minulle tuli tämä Herran sana: Sano Israelin heimolle: 21 Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä häpäisen pyhäkköni, joka on teidän varustuksenne ja ylpeytenne, teidän silmienne ihastus ja sielujenne ikävä; ja teidän poikanne ja tyttärenne, jotka teidän on ollut jätettävä, kaatuvat miekkaan. 22 Sitten te teette, niinkuin minä olen tehnyt: ette peitä partaanne ettekä syö suruleipää, 23 juhlapäähineen pidätte päässänne ja kengät jalassanne, ette valita ettekä itke, mutta te riudutte syntivelkanne tähden ja huokailette toinen toisellenne. 24 Hesekiel on oleva teille ennusmerkki: aivan niin, kuin hän on tehnyt, niin tekin teette. Kun tämä tapahtuu, te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.
25 Ja sinä, ihmislapsi! Sinä päivänä, jona minä otan heiltä heidän varustuksensa, ihanan ilonsa, silmiensä ihastuksen, sielujensa halajamisen, heidän poikansa ja tyttärensä, 26 sinä päivänä tulee pakolainen sinun luoksesi ilmoittamaan tätä korvaisi kuullen. 27 Sinä päivänä avautuu sinun suusi yhtaikaa kuin pakolaisen, ja sinä puhut etkä enää ole mykkänä. Sinä olet oleva heille ennusmerkki, ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

Minä:
.. tuo voisi kertoa samaa. Joskus vuosia sitten Herra antoi minulle näkyjä juuri Hesekielistä. HESEKIEL oli kirjoitettu suurin ja vahvistetuin kirjaimin, niin kuin tuossa jakeessa 24 mainitaan. HESEKIEL on oleva ennusmerkki.

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.

Sanna jakoi aiheeseen sopivan näyn:

Näky:

En tiedä oletko koskaan lukenut viestiäni foorumilla "keittimestä", mutta haluan kertoa sinulle nyt, että olen täysin varma, että sain ilmestyksen Isältämme.

Näin unta keväällä/kesällä 1985. Olin kuusivuotias. Tässä on unelma:
Katsoin pohjoiselle taivaalle ja koko horisontti oli verenpunainen - hullu väri, jota en ollut koskaan ennen nähnyt horisontissa. Siellä oli myös savua ja tulta. Taivaalla oli kelluva musta pata, jonka sisällä huusi ihmisiä. Koko maa oli peitetty ihmisillä, jotka huusivat pelosta kuivalla maalla ja rukoilivat, ettei kattilan sisältö joutuisi maan päälle. Kun näin tämän unen 6-vuotiaana, heräsin kauniiseen aurinkoiseen päivään. Kun mietin tätä, se tuntuu nyt oudolta, koska yleensä kun näkee painajaista, herää pimeään huoneeseen keskellä yötä. Tiedän, että tämä oli merkittävää, koska muistan kuutena ajatelleeni, kuinka outoa oli olla kaunis päivä ja silti olla niin peloissani! Muistan itkeväni, koska tiesin tuolloin, että unessa oli enemmän kuin osasin selittää 6-vuotiaana. Juoksin isäni luo hakemaan lohtua, mutta hän vain sanoi minulle tietysti, että ei ole mitään pelättävää... mutta unelma on vaivannut minua koko elämäni. En ole koskaan nähnyt sellaista unta sen jälkeen.
Synnyin uudelleen vasta noin 2 vuotta sitten. Olen ollut tulessa Herran tähden ja tunnen, että Jumala on antanut minulle profeetallisen lahjan. Sanon sen (kuten sanoit) suurella pelolla ja vapinalla, koska se on niin valtava vastuu. Yritän olla hämmentämättä ihmisiä ja olemaan liian innokas ja henkinen. En halua pettää Jeesusta.

Joka tapauksessa, vietin iltaisen omistautumiseni kylpyammeessa eräänä iltana. Herra käski minun mennä Jeremian lukuun. Luin luvun ensimmäisen ensimmäistä kertaa elämässäni, ja siellä pyhien kirjoitusten sivuilla oli kuva kiehuvasta kattilasta ja unestani - alkaen luvun 1 jakeesta 8.
Tässä Jeremian luvun 1 jae jakeesta 7 alkaen jakeesta 7 loppuun asti, jos luultavasti muistat:

7Mutta HERRA sanoi minulle: "Älä sano: 'Minä olen vasta lapsi'. Mene jokaisen luo, jolle lähetän sinut, ja sano, mitä minä käsken sinun. 8 Älä pelkää heitä, sillä minä olen sinun kanssasi ja pelastan sinut", sanoo Herra
https://www.bible-codes.org/letters-dru ... ng_pot.htm

Sanna: Se selittäisi noi tuli näyt ja kehotukset ihmisille valita puolensa jos Jumalan tuomiot alkavat nyt

Minä: Amen. Tuo on vahvistavaa. En tiedä koska tuo on julkaistu mutta jos vasta äskettäin tullut uskoon eli syntynyt uudelleen, voisi ajatella että tämä on se aika johon tuo näky viittaa.
Itselle Jeremia 1 on puhunut myös vuosia vahvasti. Alussa Herra vahvisti tuon luvun 1 alun kautta. Nyt tuo luku jatkaa matkaansa kohti tuota loppu osaa .. 
 
Uskova veli löysi vielä näky kuvaan sopivat jakeet:
 
https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... &kirjat=kr

https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... &kirjat=kr
 
Vie vuorille tää viesti: https://www.youtube.com/watch?v=cKaJaHNmRnw
 
Se jolla on korvat, kuulkoon!
 
AMEN!
Viimeksi muokannut Eero, 23 Helmi 2023, 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos kun jaoitte tämän, täytyy vielä lukea ajatuksella!

Korjasin linkityksen Raamatunkohtiin, olivat menneet rikki.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen, jumalattomat saavat tuta. Isä ei katsele pilkkaa ja vääryydentekoa loputtomiin. Lisätään vielä:

Ennenkuin teidän patanne tuntevat tulen altansa orjantappuroista, hän myrskyllään puhaltaa pois kaiken, niin raa'an kuin kypsänkin.
Psalmit 58:10
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. 🙏
Ja kiitos Eero että huomasit ja korjasit.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aikamoisen Raamatunkohdan löysit Sanna, kaikki tämä todistaa siitä, että maailma ei jatku loputtomiin ja että se ei ole hyvä enää ja jatkaa pahenemistaan. Niin kuin oli Nooan päivinä, onko niin jo nytkin? Ollaanko jo siinä pisteessä, että tämä on se sukupolvi, jonka ajatukset ovat taas kauttaaltaan pahat? Löytyykö enää yksi perhe, joka menee Arkkiin? Kuinka kauan on Herra jo varoittanut.

Tuolla toisessa ketjussa puhuttiin, että menkää ja tehkää, mutta mitä se tarkoittaa ja mikä on se sanoma, joka meidän pitäisi ihmisille sanoa? Ota Jeesus vastaan, mutta miksi kukaan ottaisi kun maailma tarjoaa jo kaiken? Siksi mä luulen, että tämä kansa ja muut kansat eivät herää, ennen kuin se myrsky on jo päällä ja silloin joku muistaa sen varoituksen, jonka on jossain kuullut: "Ota Jeesus vastaan, kun Hän vielä on löydettävissä!".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jos Jumala sanoo että on kuin Nooan päivinä, niin silloin on oltava koska muuten Jumala olisi valehtelija.

Synti ja haureus on huipussaan, uudet tulemassa olevat lait romuttavat viimeisetkin 10 käskyyn perustuneet valtiolliset lait.

Nooa rakentaessaan laivaa vuosikymmeniä, on hänen täytynyt olla julman ja suuren pilkan kohteena. Ilman, että vettä edes näköpiirissä, on laivan rakentaminen hullua. Moni ihmettelijä varmaan on tullut huutelemaan laivan viereen että miksi rakennat? Nooa vanhurskaana miehenä on varmasti jokaiselle kyselijälle tarjonnut pelastuksen mahdollisuutta Jumalasta ja varoittanut tulevasta tuhosta. Mutta ihmiset eivät ole ottaneet onkeensa.

Jotkut luultavasti jopa näkivät, kun eläimiä lastattiin siihen. He katselivat, mutta eivät kuunnelleet Nooan varoituksia pilkatessaan.

Samaa pilkkaa me kuuntelemme kaduilla ja somessa. Koska Jeesuksen tulo "on kestänyt jo 2000 vuotta" siihen ei enää uskota. Jumalan pian on kuitenkin aivan eri kuin meidän. Meillä on tuon pian tulemisen, viimeisen tunnin, viimeiset minuutit menossa. Eroamme työpaikoistamme, myymme omaisuuttamme, luovumme maallisista asioista ja ihmiset pitävät meitä sekopäinä.

Yhä laajenevissa määrin näkyy kansainvälisesti somen kautta, kuten Suomessakin jopa meidän eduskunnassa on alkanut räikeä uskovien pilkkaaminen. Ano ja muutama muu ovat varsinaisia Nooan jälkeläisiä, kun katselee noita kyselytunteja missä muut kansanedustajat pyörittelevät silmiään ja rohkeimmat nauravat, kun mainitaan Jumala ja parannuksen teko. Ulkomailla mm. monessa urheilulähetyksessä jossa kilpailija haluaa voitostaan kiittää Jeesusta, lähetys siirretään äkkiä studioon tai se rupeaa pätkimään.


Nooan päivissä on kuitenkin vielä yksi asia, jota kukaan ei mainitse – jättiläiset (nephilim).
Nooan päivinä maailmassa oli Mooseksen kirjan mukaan jättiläisiä. Koska Jumalan pojat sekaantuivat ihmisten tyttäriin.

Tässä kohtaa ei ole väliä mitä Jumalan pojilla tarkoitettiin koska uusi superrotu oli "luotu." Jättiläiset.

Meille on geenimuokkauksen takia uusi käsitelty sukupolvi kasvamassa. Muskin ja muiden suunnitelmissa on luoda tekniikan avulla superihminen.

Geeniä muokaavien rokotuks¡en takia meille on kasvamassa tuntematon sukupolvi. Somessa leviää kuvia mustasilmäisistä lapsista jotka osaavat kannatella niskojaan.

Yhä enemmän leviää tietoa tekniikan avulla historiastamme ja nykyisyydestämme, joka ei istu maailman kertomaan totuuteen.

Mikä tahansa uusi superrotu onkin, tai vaikka se nykyisyydessä olisi kuvainnollinen, se on viimeinen silaus siihen, että tämäkin on täytetty.

Turmeltuneisuus näkyy myös ennennäkemättömällä tavalla, koska pahuus ei jaksa enää peitellä tekojaan. Oletteko huomanneet, että kaikki se, mikä nykyään on "normaalia" oli muutama vuosikymmen sitten sairasta. Myös WEF esittelee avoimesti suunnitelmiaan.
Se aikoo ryöstää ihmisiltä omaisuuden, pakottaa valvonnan alle ja antaa ruoaksi hyönteisiä. Nuoriso on saatu jo puolelle, koska ihmisten annetaan olla mitä sekasikiöitä ne ikinä haluavatkaan olla.

Maailmaa tarjoaa erityisesti nuorille ja lapsille valheellista rakkauttaan, koska uskovat ovat hiljaa Jeesuksen tarjoamasta oikeasta ja pelastavasta rakkaudesta.

Kun näitäkin uutisia ja klikkejä jaetaan tarpeeksi paljon, kohta ne ovat uusi normaali eikä ihmiset jaksa kyseenalaistaa eivätkä taistella vastaan.

Näemme myös oman eduskuntamme päätöksistä sekä varsinkin maailmalla tapahtuvista hallinnon päätöksistä ja ihmisten riistämisestä, että turmeltuneisuus on yltänyt kaikkialle. Jopa kirkkoihin.


Olen samaa mieltä Eero, että suurin osa ihmisistä herää vasta, kun jotakin radikaalia tapahtuu, on se sitten sota, pedon merkki tai joku mullistus, mutta siihen asti meidän tehtävä on jakaa siementä ja uskoa, että jos yhdellekkin ihmiselle saamme sen kylvettyä kerrallaan, se riittää.

Meillä on käsky jakaa Evankeliumi jokaiseen maailmankolkkaan ja sitten tulee loppu. Ei ole käskyä lopettaa kun synti kasvaa liian suureksi.

Jo nyt muutamia on herännyt kauhuun tulevasta pedonmerkistä ja noista digi-id suunnitelmista, joten meillä on uutta työsarkaa.

Ja sanoma on että Jeesus rakastaa sinua. Jumala on antanut rakkaudesta Poikansa sovitukseksi. Se kolahtaa niille, joille kolahtaa. Niille, jotka ovat jo murtuneet. Joko heti tai myöhemmin.

Anteeksi, ei ollut tarkoitus olla paatoksellinen asian kanssa 🤍
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Sanna. Ole rauhassa paatoksellinen sillä sitä ei ole riittävästi tässä maailmassa. Meidät, Herran omat yritetään hiljentää ja tämä on vasta alkua.
Olkaa rohkeat. Älkää pälyilkö, te Herran omat. Tulee aika ja se jo on kun Herra tulee hakemaan omansa. Silloin lopuille avautuu todellisuus joka on karuakin karumpi.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kiitos, mua auttaa matkani tällä kohtaa tosi paljon eteenpäin tämä Jumalan antama esikuva Nooasta rakentamasta valtavaa arkkia kuivalle maalle. Valtava työmäärä joka oli kaikki pois muusta työstä ja tavallisesta elämän vietosta. Nooa urakallaan erottui erilleen ja työtä todellakaan ei arvostettu. Jokainen naulanisku rakensi luottamusta Jumalaan, kun Nooa teki sen mitä Jumala oli hänelle sanonut eikä kuunnellut ihmisten mielipiteitä eikä laittanut edelle tavallista totuttua elämäntapaa.

En tiedä kuinka monta vuotta on Nooan arkin rakentamisesta, mutta koen että myös meitä kutsutaan samaan urakkaan. Lauta laudalta, naula naulalta, rakentamaan sitä mihin Jumala kehoittaa sanassaan ja kenties henkilökohtaisesti, Jumalan ohjeiden mukaisesti, rakentamaan yhteyttä häneen ja rakentamaan luottamusta ja rakentamaan valmiiksi asti, niin että hädän päivän tullen pelastumme, me, ja perheemme, arkkiin kutsutut. He jotka ottavat vastaan tämän Jumalan 'hulluuden', aikanaan arkin, Jeesuksen myötä ristin työn meieän edestämme.

Mua puhuttelee nyt eniten tuo kaikki aika minkä Nooa käytti. Hän näki valtavan vaivan. Hän kulki päivästä päivään omaa tietään yksinäisyydessä ja pilkattuna. Haasteita ei puuttunut. Mutta myös hän sai kokea Jumalan ihmeet ja huolenpidon.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen Tuija! Aamen Kulkija!

On pysäyttävän näköinen 154 metriä pitkä Kentuckyssa sijaitseva arkin jäljennös.
28945ff00fbf4baa03df4b92d8cf543e8031ac23c434954d5616eab4770a4667.jpg

Nooalla tuskin oli tietoa miltä laivat näyttävät mutta uskossa hän kykeni toteuttamaan tehtävän.

Nooa olisi voinut vedota ikäänsä ja lyödä hanskat tiskiin. On käsittämätön kasa rakennusmateriaalia, mitä tuon kokoiseen arkkiin on mennyt ja vielä sen aikaisilla rakennusmahdollisuuksilla.

Katsellessa tuota arkin jäljennöstä tuntee itsensä aika mitättömäksi. Rakentaminen vienyt varmasti aikaa noin sata vuotta.

Nooa oli kuitenkin tavallinen, syntiin kykenevä ihminen. Ei mitenkään erikoistekoa. Paitsi uskoltaan, joka oli todella vahva.

Kykenisinkö itse samaan projektiin?


Laittaa pohtimaan myös kuinka helppoa meillä uskovilla on tässä ajassa tekniikan ja vaurastumisen myötä, varsinaiset kissanpäivät, mutta samalla Jumalan tahdon seuraaminen on yhä vaikeampaa uskoville.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja jsj »

Onpa kyllä hieno tuo arkki, olisi kiva matkakohde.

Samaa mieltä kanssasi Sanna tästä nykytilanteesta.

Muuten, jos joku pilkkaa ja sanoo, että Jeesuksen tulo näyttää viipyvän, niin voi näyttää Raamatusta, että jopa tuo kyseisestä asiasta pilkkaaminen on ennustettu etukäteen:
2. Piet.
Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan

3: 4
ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

3: 5
Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta

3: 6
ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
Jännästi muuten tuossakin kohdassa on viittaus nimenomaan Nooaan (vedenpaisumukseen)! :)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jos sallit veli, niin jatkan vielä loppuun:
2Piet. 3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
Tämä on se kiehuva pata, josta meidät Temmataan pois!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: NÄEN KIEHUVAN PADAN; JEREMIA 1

Viesti Kirjoittaja jsj »

Eero kirjoitti: 26 Helmi 2023, 02:07 Jos sallit veli, niin jatkan vielä loppuun:
2Piet. 3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
Tämä on se kiehuva pata, josta meidät Temmataan pois!
Ilman muuta! Nämä ovat kaikki käsittämättömän väkeviä jakeita.
Vastaa Viestiin