PUHDISTA SYNNIT VALKEAKSI KUIN PUHDAS LUMI

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

PUHDISTA SYNNIT VALKEAKSI KUIN PUHDAS LUMI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

PUHDISTA SYNNIT VALKEAKSI KUIN PUHDAS LUMI
https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... -lumi.html

 

Herran Vanhurskautta yllemme !

 Tänä aamuna rukouksessa sain nähdä ihmeelliseen kuvan? Sitä olen miettinyt Aamulla rukouksessa näin kuvan jonka yläkulma oli valkoinen ja alakulma täysin musta. Tuossa valkoisen ja mustan rajalla, mustan puolella oli kuin muutama iso lumihiutale, siltä ne minusta näytti. Pitkin päivää ja minulle nousee siitä koko ajan tämä Raamatun jae: Jeesus sanoo Matt. 24:20: ”Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.”

 Tänään on satanut lunta. Tuo kuvan yläosa näyttää lumipilveltä?

Ala osa on täysin musta. Ilta/ yö? Elämme ilta hetkessä. Mutta se voi tarkoittaa yhtä aikaa maailman synkkyyttä. Sitähän tämä on ja yhä synkemmäksi käy.

Mutta miten tuota muuten voi tulkita? Vanhursaus/ Synti ?

Saanko kerran lunta valkoisemmaksi: https://youtu.be/fHVGvd5kmbU

Hakusanalla lumi löytyy Raamattu-sovelluksen kautta runsaasti Sanan paikkoja, tässä yksi;

"Niin kuin sade ja lumi tulevat taivaasta eivätkä sinne palaa vaan kastelevat maan, joka hedelmöityy ja versoo ja antaa kylväjälle siemenen ja nälkäiselle leivän, niin käy myös sanan, joka minun suustani lähtee: se ei tyhjänä palaa vaan täyttää tehtävän, jonka minä sille annan, ja saa menestymään kaiken, mitä varten sen lähetän."

Kävin keskustelua kahden uskovan siskon kanssa ja tässä otetta aiheeseen joka alkoi muodostua hyvin tärkeäksi:

 Minä: "Amen🙏"Hän vuodattaa vanhurskauttaan tänne maailman pimeyteen. Siinä on kuin Vanhurskaus vs. synti."

Rosa: "Minulle myös noussut se kuinka Jeesuksen omat voi olla valona pimeydessä ja levittää sitä valoa minne ikinä menevät. Näin pimeyteen tulee valkeus kuten tuosta "lumipilvestä" voi sataa lumi joka valkaisee maan. Ajatelkaa kuinka pimeää on ennen lumen tuloa, mutta jo pienikin lumikerros maan pinnalla moninkertaistaa valon".

Minä: "Amen.🙏" Meinasin tuon jo heivata pois mutta se palasi koko ajan uudelleen ja uudelleen. Ja tuota olen miettinyt."

Sanna: "Älä peitä Minulta kasvojasi. Minä iloitsen kyyneleistäsi, surustasi. Minä iloitsen kanssasi. Minä herätän sinut ja vahvistan. Kun te suljette silmänne, te näette Minun kirkkauden. Minä olen teissä. Ilman Minua, te ette mitään ole. Tulkaa ja menkää ja tehkää. Maailma on teidän. Poika on annettu ohjenuoraksi ja pelastukseksi. Ikiaikainen Jumala on hänessä. Minä Herra Sebaot, minä olen Hänessä. Olkaa siunatut, menkää ja olkaa väkeviä. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa. Mikä on Minun, on sinun. Veljesi ja siskosi tarvitsevat sinua. Kukaan ei ole ulkopuolinen. Kaikki ovat minun. Te olette tekijöitä. Älkää jääkä puhujiksi. Teissä on voima. Se on teille annettu. Menkää. Olette Minun. Kaiken minä voin tehdä kauttanne. Älkää siis pelätkö. Teidän on kutsuttu parantamaan, auttamaan ja lääkitsemään. Jokainen teistä on sopiva. Minä en kysy kelpaavuutta, Minä kysyn rohkeutta. Minussa te olette ja Minun te olette. Rohkaistukaa, jokainen teistä. 

 Koetteluun. Tämä tuli tänään. Todella merkillinen aamu. Tämä aamu taitaa olla vanhan elämän viimeinen päivä 🙏"

Rosa: Wau! Jumalan Sana saakoon valaista meidän sielut ja sydämet tänäänkin, menestyköön kaikki Jumalan Sanan julistus täällä Suomessa ja tavoittakoon mahdollisimman monia. Ja jos joku kokee, että haluaisi olla jakamassa konkreettisesti myös Jumalan Sanaa muille, kertoa evankeliumia uskosta osattomille, niin olisi kiva yhdessä lähteä sitä toteuttamaan!

Minä: "Tuosta kuvasta tuli paljon vanhurskauden sadetta yllemme ja kohta olisi tuo musta osa täynnä valkeutta .

Löysin todella osuvan tekstin tähän tärkeään asiaan.

Valkeaksi kuin puhdas lumi:

https://www.paivamies.fi/matkaevaaksi/v ... eb26592158

Kiitos Jeesus mitä avasitkaan tänään, niin tärkeää tähän aikaan joka vain pimenee. Nyt alkaa olla viimeiset hetket miettiä mitä haluaa tulevaisuudelta? Valkeus vai pimeys joka on mustaakin mustempi. Mutta Jeesus voi sen kirkastaa. Hän on maailman valo. Vanhurskauden Herra!

Halleluja Amen! 
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: PUHDISTA SYNNIT VALKEAKSI KUIN PUHDAS LUMI

Viesti Kirjoittaja jsj »

Kiitos jakamisesta!

En osaa välttämättä tulkita oikein, joten kannattaa suhtautua skeptisesti tähän mitä sanon, mutta itselleni tuli tuosta mieleen, että raja valon ja pimeyden välillä tulee yhä selkeämmäksi. Pimeän puolella olevat harjoittavat satanismiaan aina vain rohkeammin ja avoimemmin, eivätkä edes yritä piilotella pimeyttään. Näin ollen myös valon puoli erottautuu selkeämmin. Pimeydessäkin on kuitenkin Jumalan sinne asettamia valkeuden välikappaleita, sillä Jumalan käsi ulottuu synkimmänkin pimeyden keskelle ihmisiä sieltä pelastamaan. Viesti pakenemisesta voi hyvinkin tarkoittaa sitä, että ainakin osa meistä joutuu pakenemaan sitä, mikä on tulossa. Voi kuitenkin olla että osa jää lumihiutaleiksi keskelle pimeyttä.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: PUHDISTA SYNNIT VALKEAKSI KUIN PUHDAS LUMI

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen, valkeuteen olemme kutsutut ja sitä jakamaan 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: PUHDISTA SYNNIT VALKEAKSI KUIN PUHDAS LUMI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen!
Hyvä oli myös tulkintasi. Tuosta pimeydestä ja vaikeudesta on todella kyse ja niiden vahvistumisesta. Oikeilla jäljillä olet myös sinä. Tämä on laaja alainen asia. Ja meidän tulee NYT valita kumpi puoli kuuluu elämäämme. Meidän tulee vahvistua siinä ja viedä tavalla tai toisella evankeliumia eteenpäin. Sillä pian, ehkäpä hyvinkin pian täällä ei ole enää ketään joka pidättää.
Jeesus tulee hakemaan omansa ja jos sitä tahtoo olla, on myös valmistauduttava.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin