KOHOTA KÄTESI KOHTI LASTESI ELÄMÄN PUOLESTA

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2821
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

KOHOTA KÄTESI KOHTI LASTESI ELÄMÄN PUOLESTA

Viesti Kirjoittaja Tuija »

KOHOTA KÄTESI KOHTI LASTESI ELÄMÄN PUOLESTA
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... laman.html

 

SHALOM... HERRAN RAUHAA

Herra, Sinä näytit minulle varhaisessa aamun unessa kauniin lapsen jota rinta ruokin. Se oli jo syntynyt. Sillä oli paksut lämpöisen ruskean väriset hiukset ja oli myös toinen nainen joka myös imetti juuri syntynyttä lastaan. Nuo lapset vaihtuivat meiltä hetkeksi. Tuo nainen oli ottanut vahingossa lapseni hoitoonsa. Minä siis hoidin sitten hänen lastaan. En tahtonut aiheuttaa paniikkia, repimällä lastani häneltä, vaan rauha sydämessä tiesin että kohta nainen näkee erheen ja palauttaa lapsen kaikessa sovussa ja niin kävi.

Se oli kuin joku koulutus tilanne missä olimme. Siellä oli paljon muitakin ihmisiä ja tohusimme kovasti jotain jota en nyt muista mitä se oli, mutta minullakin oli jotkin valkoiset paperit käsissä josta sai seurata tapahtumien etenemistä. 

Mietin.. miten osuikaan tuo sananpaikka tähän aamuun?

Vuodata sydämesi tuska Herran kasvojen eteen. Kohota kätesi häntä kohti lastesi elämän puolesta.

Valit. 2:19

Herra, olet laittanut minut ja meidät jonkin uuden eteen. Se uusi jo on ja me saamme nyt opiskella sitä keskenämme. Johdata ja ohjaa Sinä meitä. Anna meille viisautta ja ymmärrystä meille, tehdä ja edetä siinä Sinun tahtosi ja suunnitelman mukaisesti. Säilytä rauha sydämissä vaikka inhimillisiä erheitä sattuisi.

Amen. 🤍🤍👑🙏🙏🙏

  https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... ehto=1ku+3

Tässä vielä syvempää mietittävää Kuningas Salomonista ja kahtiajaosta. Sopii tämän aamukseen uneen ja ajatuksiin:  https://raamattuajassamme.fi/kuninkaiden-kirjat/

Amen. 

Kun heräsin tuosta unesta, muistin heti Raamatusta tuon kohdan kahdesta naisesta ja viisaasta kuninkaasta joka tuomitsi oikein ...

Unessani ei tarvittu tuomaria sillä säilytin malttini ja rauha oli sydämessä että saisin tuon lapseni kyllä takaisin. Tuo toinen hoiti lastani hyvin, kuin omaansa, joksi lasta luuli. Unessa oli molemmat lapset elossa, ne oli vain vaihtunut.

Näen tässä vertauskuvallista sanomaa, että oppisimme jakamaan meille tärkeitäkin asioita, rauhassa, menettämättä malttia. Maailma on jakautumassa kahtia, tai se on jo sitä, Jumalaan uskovat ja ei uskovat. Luotetaan, että kaikki kääntyy hyvin, kuin itsestään. Jumalan tahdon ja suunnitelman mukaisesti. Herra pitää meistä huolen. Hän tietää asiamme. Hän on järjestyksen Jumala. Hän tuomitsee oikein.

Amen. 

Sotajoukkojen Jumala:  https://youtu.be/T9qE_V2k8Yo

 
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1244
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: KOHOTA KÄTESI KOHTI LASTESI ELÄMÄN PUOLESTA

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Silloin jokainen heistä on kuin turvapaikka myrskyn tullen,
kuin suoja rankkasateen puhjetessa,
kuin virvoittava vesi aavikolla,
kuin kallionjärkäleen varjo helteen uuvuttamassa maassa.

Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse?
Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää.
Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.


Jesaja 32:2, 15,17, 55:1-5



Ruokkikaamme muiden lapsia kuin omiamme ja luottakaamme että meidänkin lapsistamme huolehditaan. Olkoon sydämemme kuin avoin hauta - täynnä tilaa ottaa jokainen vastaan. Rintaruokkikaamme Sanan puhdasta maitoa 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2821
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: KOHOTA KÄTESI KOHTI LASTESI ELÄMÄN PUOLESTA

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen 🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin