OLEN AVANNUT OVEN SINUN ETEESI

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

OLEN AVANNUT OVEN SINUN ETEESI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

OLEN AVANNUT OVEN SINUN ETEESI
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... teesi.html


 

 Kiitos, Kunnia ja Ylistys on Herran, Jeesuksen Kristuksen ...

Amen 🙏🙏.. taas osui ja upposi 🙏👑

 Tuo kuva jonka juuri jaoin, osui taas tälle aamulle täydellisesti.

Kerroin tuossa joku aamu sitten ystävilleni kun näin tuon sumean ja pimeän kuvan jostain aukosta. Oliko se ovi vai ikkuna? 

Muutama päivä sitten näin taas tuollaisen kuvan rukous hetkessä ja nyt näyttti että tuon aukon edessä olisi ollut rappuset. En siitä kertonut. Tuo kuva oli jälleen hyvin musta ja epäselvä.

Tänään taas rukouksessa näin kuvan joka oli hyvin musta ja pimeä, mutta nyt se mitä näytettiin oli selkeä.

Näin taas edessäni tuon oven ja nyt sain nähdä kuinka se silmieni edessä avautui apposen auki.

Jotain uutta on tulossa. Vuosi pian vaihtuu. Mitä Sinulla Jeesus onkaan minulle ja meille tarjolla? Mikä on suunnitelmasi minulle ja meille. Mutta mitä se onkaan, niin nyt sille on ovi avattu! Nyt sen sain nähdä selkeästi. Näin vahvistit tuota saamaani.

Kiitos Jeesus! Pidä huolta meistä omistasi. 

Amen.

🙏🙏

Saan uskovalta ystävältä noita kuvia ja talletan ne tuonne galleriaan. Jaan niitä joka aamu watsapp ryhmääni järjestyksessä ja tänään osui tuo kuva josta kiitin heti Herraa. Hän kyllä on tietoinen kaikesta.

Ylösnousemisensa jälkeen Jeesus ilmestyi omilleen useita kertoja. Lukittujen ovien takana hän antoi heille Jumalan valtakunnan avaimet: ”Ottakaa Pyhä Henki. Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi.” (Joh. 20:22–23.)

Toisaalla Jeesus sanoi olevansa lammashuoneen ovi. Pyhä Henki avaa oven niille, jotka tahtovat saada syntinsä anteeksi ja haluavat päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Ovi avautuu evankeliumin saarnassa. Siinä saa uskoa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä. Olen saanut oppia tämän uskon matkani aikana, että kun Jumala sulkee oven, Hän myös avaa oven johonkin uuteen ja niin on nyt tässäkin hetkessä. Iloiten odotan tuon uuden saapuvan, mitä se tuokaan tullessaan.

Avaa sydämesi ovi Jeesukselle: https://youtu.be/injnrsquHfk

Löysin hyvän tekstin aiheeseen , jonka voit lukea linkin takaa:

Aterioiminen Jeesuksen kanssa: https://aktiivikristinusko.fi/aterioimi ... sen-kanssa

 1933/-38
Ilm. 3:8 Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt. 

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Kor. 16:9 sillä minulle on avautunut ovi suureen ja hedelmälliseen työhön, ja vastustajia on paljon. 
2Kor. 2:12 Tultuani Trooaaseen julistamaan Kristuksen evankeliumia avautui minulle ovi työhön Herrassa, 
Ilm. 2:2 Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;

Amen. 🙏🙏💖👑

Siunattua Joulun aikaa teille kaikille 💝💝💝 

 
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: OLEN AVANNUT OVEN SINUN ETEESI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Oli muuten hauska just äsken kun mieheni meni ulos touhuamaan ja kohta se koputti ovelle, kun ei muistanut laittaa ovea auki asentoon.
Kävin avaamassa ja samalla kerroin näkyni tuosta ovesta. 😂 🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin