KAULAKORISTEESI KÄÄTY - SANOMA RAKKAALLENI

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

KAULAKORISTEESI KÄÄTY - SANOMA RAKKAALLENI

Viesti Kirjoittaja Tuija »

KAULAKORISTEESI KÄÄTY - SANOMA RAKKAALLENI
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... aleni.html



Jumalan Rakkaus meitä kohtaan...

Muutama aamu sitten näin rukouksessa kuvan jossa vanhempi nainen istui vanhalla tuolilla ja oli aivan paikallaan. Tuota näkyä olen miettinyt ja nyt sain ymmärryksen siihen. Eräs uskova sai tiedon sanat keväällä, että odota! Älä tee mitään. Ole siinä missä nyt olet. Muistin nyt nuo sanat kun tuota näkyä mietin ja sen tarkoitusta. Se kuvasti hyvin tätä aikaa mitä nyt käyn läpi.

Tänä aamuna rukouksessa sain nähdä kauniin kaulakorun/ käädyn. Siinä oli kaksi vitjaa ja molemmissa keskellä kaunis kivi.

Tuota olen tässä miettinyt mitä tahtoo kertoa?

Raamatusta olen yrittänyt hakea jakeita joissa kerrotaan tuollaisesta? Se tuotiin eteeni esille kuin ilmassa roikkuen. Uskova sisko toi minulle viestinä tämän sanan paikan ja se avasi jotain sydämessäni kyyneliin asti :

Olet lumonnut minut, siskoni, morsiameni, lumonnut minut yhdellä ainoalla silmäykselläsi, yhdellä ainoalla kaulakoristeesi käädyllä.Kuinka ihana onkaan sinun rakkautesi, siskoni, morsiameni! Korkea Veisu 4:9-10.

Olen pitkään ollut oudossa hiljaisuudessa. En ole päässyt kokouksiin, ne on kuin estetty minulta. Olen sitä ihmetellyt Herralle ja sitä hiljaisuutta joka henkisesti on ollut ympärilläni.

Olen maalannut hengellisiä tauluja ja jokin aika sitten maalasin puun joka oli tyhjä lehdistään, se oli kuin riisuttu kaikesta mikä maailmassa vaikuttaa. Se oli puhdistettu kaikesta vanhasta. Koin että elin tuollaista hetkeä ja olin siitä hyvin hämillään ja suruissani. Mietin, olinko tehnyt Jumalan edessä jotain väärin Jumalan edessä? Sitten aloin kuulla toisilta samaa, että nyt tullaan uskovia riisumaan kaikesta turhasta, ettemme eläisi enää itse vaan Jeesus meissä. Room.13:12.

Sitten maalasin taulun jossa oli mantelipuu valkoisissa kukissaan. Siihen avautui Raamatunpaikka Jer.1:11.

Kun maalasin sitä, mietin mitä siihen vielä maalaisin ja muistin että olin sinä aamuna nähnyt rukouksessa tuon puun jossa oli valkoisia kukkia ja se selittyi mantelipuuksi.

Eräs uskova sisko näki unen/ näyn jossa oli multainen maa jossa ei kasvanut mitään, vain jokunen kuollut lehti siellä oli. Sitten siitä alkoi nousta vihreitä taimia jotka olivat krookuksen kukkia ( sahrami). Koin sen kertovan tuota samaa sanomaa jota Herra oli puhunut minulle. Mantelipuu kukkii tuolla Israelin suunnassa joskus tammikuulla ja on ensimmäinen kulkija niin kuin nuo Krookuksetkin. Ne ovat uskovat jotka on tuon puhdistuksen ja leikkauksen läpikäyneet. Siskot ja veljet versovat pian uutta. Saamme pian kokea Jeesuksen läheisyyden, kun Hän tulee noutamaan omansa.

Olin niin tyhjä ja itkin tuota pitkään. Huusin Herralle tuskissani. Hän muistutti minua lapsuudestani jolloin itkin Hänelle kun en osannut vielä lukea suoraan kun toiset jo luki. Itkin aapisen kanssa vuoteellani ja rukoilin Jeesusta, että Hän auttaisi. Nukahdin kyyneleisiini ja aamulla heräsin, otin aapisen ja OSASIN LUKEA SUORAAN! Tuo muistutus oli tärkeä. Ymmärsin, että en silloinkaan omassa voimassa selvinnyt vaan sain avun Jeesukselta, enkä lapsena sitä kyseenalaistanut. Jeesus oli ja on ENSIRAKKAUTENI! Nytkin itkin Hänelle ja huusin ääneen että vaikka olisi kuinka hiljaista ja tyhjää en uskosta Häneen luopuisi. Hän on ainut Rakkauteni, ENSIRAKKAUTENI! Sen Hänelle huusin ja kerroin ettei Hän näin minusta pääse eroon, ettei ole mitään mikä erottaisi minua Hänestä.

Sitten sain tänään tuon kaulakorun näyssä ja tuo siskon jakaman Raamatun paikan Korkea veisusta. Se oli vastaus Jumalalta tuohon huutooni.

Kiitos Jeesus. Nyt ymmärrän ja odotan kuuliaisesti. Tiedän että olen malttamaton.. mutta ehkä nyt kestän. 😍😘💖👑💖



Tähän kuin jatkoksi sopii Uskovan veljen saama Sanoma tänä iltana, kuin sinettinä tälle kaikelle:

Katsahda tänne minun puoleeni. Minä näen sinun kasvosi ja tunnen sinut. Sinun on jätettävä taaksesi kaikki se mikä on ollut ja mennyt. Saatana tahtoo sinun unohtavan minun hyvät tekoni sinua kohtaan. Se on varastaja ja tappaja ja tuhoaja ollut alusta lähtien mutta minussa sinä saat voiman vastustaa tätä perkelettä. Minä olen sinut lunastanut ethän jätä omaan arvoonsa minun tekemääni työtä sinussa. Kulje koko tie minun huomassani niin saat kokea taivaan maan päällä. Hellin sinua rakkaudellani ja sinä voimistut koska minä sen teen. haluan sinun parastasi eikä kukaan riistä sinua minun kädestäni. valkeus on sinun pukusi pukeudu siis siihen. Pimeys on jo peittänyt maan mutta minussa sinä loistat valkeutta ja kirkkautta. Minussa saat mennä eteenpäin uskon tietä eikä kukaan ole estävä sinua. Häät alkavat kohta ja sinä saat olla minun morsiameni sillä rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella. Siksi turvaa minuun koko sydämestäsi.

Amen! Halleluja!!!!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1241
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: KAULAKORISTEESI KÄÄTY - SANOMA RAKKAALLENI

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen 🙏

Sillä näky odottaa vielä aikaansa,
mutta se rientää määränsä päähän,
eikä se petä.
Jos se viipyy, odota sitä;
sillä varmasti se toteutuu,
eikä se myöhästy. 💝
Habakuk 2:3
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin