Jokainen Sana, joka Jumalan suusta lähtee

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Jokainen Sana, joka Jumalan suusta lähtee

Viesti Kirjoittaja Tuija »

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... ahtee.html

Shalom Shabbat, te rakkaat siskot ja veljet ...

Jeesus on tänäänkin on kanssamme, joka hetki. Aamuisessa rukoushetkessäni, sain nähdä kuvia jotka puhui selvää kieltään:

Näin hyvin kirkkaat auton valot, ne oikein häikäisivät silmiäni. Tiesin auton voimakseni joka minua johdattaa ja ohjaa. Hän on Jeesus Kristus. Hän kuljettaa meitä sinne, minne on Hänen tiensä meille. Jumala ei kuitenkaan jättänyt ihmistä pimeyteen. Hän lähetti valonsa maailmaan Pojassaan.

”Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle pojalle antaa.” (Joh. 1:14.)

Sitten näin kun auton takaovi avautui. Pieni tyttö nousi autosta, nukke kainalossaan. Muistoissani näin itseni tuossa pienessä tytössä. Sain tuntea Jeesuksen tuon ikäisenä.

Galat.4:6 Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"4:7 Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.

Lopuksi näin vielä kuvan pöydästä joka oli katettu ja siihen tuotiin annoslautanen joka oli suorakaiteen muotoinen ja annoksena lautasella oli kirkas risti. Hänen sana meidät ravitsee, tehden meistä vahvoja, Hänessä, Jeesuksessa Kristuksessa. Hänen sovitus työnsä kautta saamme nauttia tästä kaikesta, Hänen armossaan. Tätä tulee tavoitella, vielä niin kauan kun on aikaa riittää, niin kauan kun Hänet löytää voidaan, sillä se on vähiin käyvä.

"Raamatussa Jeremia, Hesekiel (Hes. 2:8, 3:3) ja Johannes (Ilm. 10:10) saivat kukin käskyn syödä Jumalan sanat. Tämä edelsi heidän profeetallista julistustyötään. Myös Jeesuksen puheista saa kuvan, että Jumalan sana on jotakin, joka otetaan sisään kuin ruoka. Se valtaa, ravitsee ja tuo elämää. Vain tämä Jumalan sanojen syöminen mahdollisti profeettojen julistustyön.

”Kirjoitettu on: ’Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee’” (Matt. 4:4).

Jumalan puhe on siis ruokaakin tärkeämpää. Paasto kirkasti totuuden: ihmisen elämä riippuu Jumalan sanoista.



Nykyään meillä on paremmat välineet Raamatun opiskeluun kuin koskaan. Saatavillamme on kaikki mahdolliset käännökset, puhelimella pääsemme tutkimaan alkukieliä ja lenkillä voimme kuunnella ääniraamattua. Mutta olemmeko Sanan täyttämiä? Saammeko elämämme Jumalalta, vai olemmeko aliravittuja?

Olemmeko löytäneet sen, mistä Jeremia kirjoitti: ”Sinun sanasi tulivat, ja minä söin ne, ja sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo; sillä minä olen otettu sinun nimiisi, Herra, Jumala Sebaot” (Jer. 15:16)?

”Kirjoitettu on: ’Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee’” (Matt. 4:4). "

Amen.


Koko tien Hän kanssain kulkee: https://youtu.be/8tREol0x4VY
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pienimies
Viestit: 29
Liittynyt: 14 Loka 2022, 15:16

Re: Jokainen Sana, joka Jumalan suusta lähtee

Viesti Kirjoittaja Pienimies »

Amen sisko.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Jokainen Sana, joka Jumalan suusta lähtee

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tuija kirjoitti: 21 Loka 2022, 09:43 Nykyään meillä on paremmat välineet Raamatun opiskeluun kuin koskaan. Saatavillamme on kaikki mahdolliset käännökset, puhelimella pääsemme tutkimaan alkukieliä ja lenkillä voimme kuunnella ääniraamattua. Mutta olemmeko Sanan täyttämiä? Saammeko elämämme Jumalalta, vai olemmeko aliravittuja?

Aamen 🙏

Katsoin joskus dokkarin, missä oli tällaisia yli 300 kiloa painavia ihmisiä ja vaikka he olivat määrällisesti paljon ravintoa nauttineet, he olivat silti aliravittuja.

Määrä ei korvaa laatua. Meillä on kaikki avaimet käsissämme, mutta onko Jeesus sydämessämme ja elämmekö uskoa niinkuin kirjoitit? Saammeko liikaa ravintoa vai löydämmekö me yltäkylläisyydestä sitä oikeaa sanaa?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jokainen Sana, joka Jumalan suusta lähtee

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Pienimie veli ja Rosita sisko.
Olen muuten myös katsellut noita dokkareita noista isoista ihmisistä ja koin vahvasti, kuinka vihollinen on saanut nämä ihmiset pahaan koukkuun, ruuan himoon. Tuo himo vie lopulta ihmiseltä hengen mutta jo aiemmin täydellisesti vapauden.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin