NOSTAN, KANNAN JA PELASTAN

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

NOSTAN, KANNAN JA PELASTAN

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Laitoin tämän ulkopuoliselle tarkoitetun ylisempään jakoon, koska sain siihen kehoituksen ...
******* ********************** **********************

NOSTAN, KANNAN JA PELASTAN



Pieni todistus kirje elämästäni ...


Juuri sinulle ... Kuinka päiväsi on alkanut?

Itse tässä yksinäni kirjoittelen. Mies lähti metsälle. Hänellä on omat harrastukset ja silloin koen myös yksinäisyyttä. Täältä maalta kun kulkee linja autot huonosti ja itsellä ei ole ajokorttia. Joskus tunnen olevani täällä vanki. Harvoin pääsen kokouksiin, sillä ystävilläkin on omat menonsa.

Näinä hetkinä höpötän kaikenlaista Jeesukselle, niinkuin sinulle tässä nyt. Minun ei tarvitse esittää Hänelle mitään, sillä Hän tietää ja tuntee minut kokonaan .. ne kaikki salaisuudetkin. Siksi on helppo olla Hänen edessä avoin. Joskus kuuntelen hengellistä musiikkia ja laulan siinä samalla Hänelle.

Luonnossa näkee hyvin Hänen kätensä teot ja sen kauneuden. Se on myös hyvä paikka olla Hänen kanssa. Hän on läsnä minulle kaikessa, ei ole mitään mitä en voisi jakaa Hänelle sillä tietää Hän kumminkin. Mutta uskon että Hän iloitsee jos kaikesta kerron Hänelle itse. Se on vuoropuhelua Hänen kanssa.

Olen uskonut lapsesta asti mutta olin myös siinä kasvussa heikoilla kun ei ollut vierellä ketään, joka olisi opastanut ja ohjannut johonkin seurakuntaan. Meni kauan ennen kuin pääsin siihen oikeaan kasvuun. Jumala kyllä omalla tavalla puhui minulle, mutta olin kovin ymmärtämätön ja virheitä tuli tehtyä. Mutta nekin lopulta kasvattaa, kun huomaa missä tuli tehtyä väärin ja voi siten ohjata muita. Löysin seurakunnat vasta kun 2010 kävin kasteella ja sitä kautta alkoi löytymään vierelle uskovia joiden kanssa aloin käymään kokouksissa. Siis monta kymmentä vuotta meni niin että olin Jeesuksen kanssa kaksin ja sen opin kanssa jota itse olin vaivoin haalinut, mutta siellä oli paljon sitä väärää. Olen miettinyt miksi näin, mutta ne oli oppirahoja jotka oli maksettava ja nyt on sitten parempi ymmärrys siitäki.

On tässä vieläkin paljon oppimista. Täydelliseksi en tule koskaan, mutta kelpaan Jeesukselle, koska olen Hänet suullani tunnustanut ja sitä teen edelleenkin pelkäämättä mitä muut sanoo, sillä ei ole enää mitään väliä. Nyt olen vain minä ja Jeesus. Hän on ainoa johon voin ja voimme luottaa ja niin se pitää olla.

Hän nostaa, kantaa ja pelastaa:

https://youtu.be/ZIRQny2-fM8

KR 1933/-38
Jes. 46:4 Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan.

Amen.

💖👑💖

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... astan.html
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.