Kirjoita Sydämesi Tauluun

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Kirjoita Sydämesi Tauluun

Viesti Kirjoittaja Tuija »

https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... uluun.html

Shalom!

Olen uudelleen alkanut maalaamaan tauluja. Pidin siitä jonkin aikaa väliä. Nuorempana piirsin, etenkin lyijykynällä ja muotokuvat oli usein teemana. Sitten siihen tuli katkos. 2004 aloin taas uudelleen tästä innostua ja halusin alkaa myös kokeilla maalaamista. Maalasin vesiväreillä ja öljyväreillä alkuun. Sitten löytyi nuo acrylimaalit ja niillä nykyään maalaan, sillä kuivuvat nopeaan.


Oli vuosi 2004 kun sen ensimmäisen maalasin. Ensin piti vain maalata kuva joka olisi sini valkoinen, erisävyineen, mutta taulu muuntui kuin itsekseen. Tuntui että se ei ole koskaan valmis ja sitten eräänä päivänä sanoin että nyt se saa olla siinä.
Mietin sen nimeä, ehkä Magda? Näytin sitä veljelleni joka kommentoi heti ettei Magda ole noin ylhäinen nainen. Olin samaa mieltä. Mietin mihin tuon taulun laitan ja sitten se unohtui moniksi vuosiksi varaston kaappiin. 2010 kävin uskon kasteella, jonka jälkeen menin seurakunnan tilaisuuteen. Seurakunnan virallinen profeetta tuli luokseni ja sanoi että hänellä on minulle sanoma:
-" Sinua valmistetaan kuin Esteriä, näen sinut vesialtaassa, jossa on marmoriset reunat. Altaan ympärillä on naisia jotka palvelivat minua ja olivat valmistaneet minun allas veteni eri tuoksuin. Mirhaa ym. Allas oli tähtitaivaan alla.."
Kävin uudelleen n. vuoden päästä tuossa seurakunnassa ja tämä profeetta profetoi minulle uudelleen tuon saman, sanoen että minua valmistellaan edelleen.
Kaksi vuotta sitten kun suunnittelin kotikokousta, mietin mistä löytäisin jonkun sinisen taulun seinälle?
Silloin muistin tuon taulun ja lähdin hakemaan se sisälle. Olin täysin unohtanut sen.
Kun otin sen käsiini, muistin heti sitä katsoessa tuon profetian minulle.
Samalla ymmärsin että olin 6 vuotta aiemmin profetoinut sen itselleni maalaamalla, sitä ymmärtämättä. Eikö tuo profeetta tuntenut minua eikö ollut koskaan nähnyt taulua.
Näin heti että todellakin, se on Esteri!!!
Esteri kyynelehtii kansansa puolesta. Kyynelistä muodostuu virta hänen ympärilleen, joka höyrystyy hänen taakseen ja ylös muodostaen ristin joka kuvaa hänen uskoaan. Esteri on tähtitaivaan alla.
En muista vuotta, (2012)? mutta muistan kuinka kuulin kerran äänen sanovan:
-" Nyt on tähtitaivaan aika.

Moni on kehoittanut minua pitämään noille tauluille näyttely, joita olen vuosien varrella maalannut. En ole kuitenkaan rohjennut. Mutta nyt, 27.8. sain kysyttyä Orimattilan Toivonkeskus seurakunnasta, voisinko pitää siellä tauluilleni näyttelyn ja sain myönteisen vastauksen.


Seuraavana aamuna, 28.8. rukouksessa, kun kyselin ja rukoilin tuon taulu näyttelyn puolesta, niin Herra siinä kaiken keskellä näytti minulle kuvaa jossa oli muutama erivärinen, iso maali tuubi. Siinä taisi olla ainakin sinistä 💙 punaista ❤️.. ja keltaista maalia 💛🎨🖌️🖼️ .. ehkä sitä on sitten lisää luvassa. ✝️

Tiesin tuosta että se oli hyväksyvä vastaus myös Herraltani, Jeesukselta Kristukselta. Nuo värit joita Hän minulle noissa tuubeissa näytti, olivat hyvin taivaalliset värit.

Nyt taulut ovat näytillä ja pari on jo myyty. Kiitos Herralle että saan myös evankelioida noiden taulujen kautta, sillä olin päättänyt että taulut joita maalaan olisi hengellisiä ja nyt aloin lisäämään niihin jonkun Raamatun jakeen, joka kuvastaisi taulun aihetta. Aina kun näyttää että maalaamisesta ei tahdo tulla mitään, niin pyydän että Jeesus tulee maalaamaan kanssani ja heti alkaa tapahtua parempaan suuntaan ...

Kiitos Jeesus! Olet minun ykkös asia!

💖👑💖

Mestaripiirros: https://youtu.be/g9G3eLKkAyM

Sananl. 3:3 Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,
Sananl. 7:2 Noudata minun käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi.
Sananl. 7:3 Sido ne kiinni sormiisi, kirjoita ne sydämesi tauluun.

Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1240
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kirjoita Sydämesi Tauluun

Viesti Kirjoittaja Sanna »

🙏 🖼🎨

Olikos sulla tota esteri/madga taulua jossain kuvattuna?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kirjoita Sydämesi Tauluun

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Se on tämän ketjun viimeinen kuva.
viewtopic.php?f=33&t=1973

Eli se on tuo sama mistä Eero teki tuon minun uuden profiili kuvan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2816
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kirjoita Sydämesi Tauluun

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ps. Huomasin että oli tullut tänne tuplana tuota tekstiä mutta nyt korjattu.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1240
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kirjoita Sydämesi Tauluun

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Oo, hieno kuten muutkin 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Pi_O
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Heinä 2022, 15:31

Re: Kirjoita Sydämesi Tauluun

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Hienoja taideteoksia Tuija!
Vastaa Viestiin