Älkää murehtiko huomisesta päivästä

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Älkää murehtiko huomisesta päivästä

Viesti Kirjoittaja Tuija »

ÄLKÄÄ MUREHTIKO HUOMISESTA PÄIVÄSTÄ
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... vasta.html



Herran huolenpidossa ...

Aamulla herätessäni, olin rukouksessa Jeesuksen edessä. Lopussa pyysin että Hän tänäänkin kulkee aivan minun ja meidän vierellämme, tuossa edessämme. Että saisimme nähdä Hänet tässäkin päivässä, siinä kaikessa mitä teemme olisi Hänen elävä kosketus.

Jäin hetkeksi kuulolle josko Hänellä olisi jotain kerrottavaa. Ensin siinä ajattelin, että ehken tänään saa mitään ja ilmoitin että nyt minun on noustava tähän päivään. Samassa näin kuvan joka oli mustavalkoinen. Se oli kuin kuva jostakin vanhasta kotimaisesta elokuvasta. Näin kuinka vanha mies kulki iloisena hiekkatietä iloisena. Hänellä oli vaalea puku päällä jossa oli myös liivi. Vähän se oli nuhjuisen näköinen, mutta puhdas ja ehjä. Mies ei kulkiessa katsellut eteensä, (tulevaisuus) vaan Hän katseli johonkin ylös. Liekö katsellut taivaan lintuja, vaiko ohi kiiltäviä perhosia? Vaiko taivaalla lipuvia valkoisia pilviä? Ilma oli siinä aurinkoinen ja Jumalan huolenpito huokui tuosta miehestä. Hän kulki niin huolettomasti. Hän varmasti tiesi kuka Häntä johdattaa ja ohjaa joten ei ollut huolen päivää. Ehkä hän siinä keskusteli Jumalan kanssa, niin kuin minä äsken vuoteellani. Iloitsin kuvasta. Siitä tuli hyvä ja iloinen mieli.

Nousin ylös vuoteeltani ja näin ikkunasta kuinka aamu oli kirkas ja aurinko loisti iloisena siniseltä taivaalta. Tästä oli hyvä päivä alkaa, Jeesusta Kristusta seuratessa. Häntä katsellessa.

Tahtoisin laulaa: https://youtu.be/6wxLKX86Pr4

Löysin tähän sopivan Raamatun paikan:

Matt.6.

6:25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
6:26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
6:27 Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
6:28 Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
6:29 Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
6:30 Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
6:31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
6:34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa.



Amen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Älkää murehtiko huomisesta päivästä

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Aamen aamen aamen! Tämä oli hyvin ajankohtainen sanoma, mitä lempein muistutus. Pyhään huolettomuuteen ja taivaan ihanuuden katselemiseen ja lepoon Isä kutsuu lastaan vaikka mitä ääniä kuuluisi tästä kuoleman maailmasta. Olemme matkalla kohti oikeaa elämää.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Älkää murehtiko huomisesta päivästä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Vapauteen meidät on kutsuttu ❤️

Meillä ei mies suostu kirkkoradioita saunassa kuuntelemaan ja itselle iskelmä on sellainen kevyt versio jota pystyn kuuntelemaan toki en kaikkea. Suihku laulantana oli eilen Katri Helenan kesän lapsi.
Vilkkaalla mielikuvituksella siihen ja moneen muuhin saa hengelliset sanat.

Aa kesän lapsi kun oon.
Aa Jeesus Herrani on.
Aa kesän lapsi mä oon.
Aa poissa huoleni on.

Kiitos näystä. Tätä huolettomuutta meidän on syytä pukea yllemme loppua kohden jotta saisimme kanssa sisaria ja veljiä ympärillemme lisää 😇
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin