Catherine Booth; Army-mother

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Catherine Booth; Army-mother

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Catherine_Booth

Tänä aamuna kun olin rukouksessa, näin kuvan joka oli vanhanaikainen ja siinä oli nainen. Tunnistin hänet hatusta pelastusarmeijalaiseksi. Tätä jäin ihmettelemään ja pyysin Herralta vahvistusta. Äsken Googletin tuota aihetta ja tuo kuva tuli vastaan. Nyt olen hyvin ihmeissäni .. tuo Catherine ja kuva hänestä on niin täysin saman näköinen kuin kuvani. Minulle näytettiin tuota kuvaa ....
Mitä Herra tahtoo tällä sanoa?
Ehkä elämää tuollaisessa antaumuksessa, palvellen lähimmäistä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/William_Booth

Herra avaa!

🙇‍♀️👑🙇‍♀️
Sinettisormus

Re: Catherine Booth

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
1. Korinttilaiskirje 13:1‭-‬13 FB38
https://bible.com/bible/365/1co.13.1-13.FB38
Sinettisormus

Re: Catherine Booth; Army-mother

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Boothien usko oli ehdotonta: Jumalan kuului saada heissä kaikki! Tähän vaikutti myös heidän metodistitaustansa ja innostuksensa amerikkalaisesta pyhitysliikkeestä. Erityisesti Catherinea motivoi hänen perusteellinen Raamatun tuntemuksensa, raittiusaate ja pyrkimys täydelliseen sukupuolten väliseen tasa-arvoon. William taas oli karismaattinen johtaja ja tiesi, mitä köyhyys on. Molemmat olivat hyviä puhujia.
Sinettisormus

Re: Catherine Booth; Army-mother

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blo ... eutumassa/

No VAU!!! Tästäkö onkin kyse? Tai myös tästä.

🙌🙌🙌🙌🙌
Sinettisormus

Re: Catherine Booth; Army-mother

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lue laajemmin allekirjoituksena olevasta blogistani.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1242
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Catherine Booth; Army-mother

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Varsin osuva profetia kyllä nykyaikaan. Ehkä Herramme haluaa ja tarvitsee meistä kaikista tuon pariskunnan kaltaisia julistajia. Kun kirkot vääristää Raamatun synnit synnittömiksi on meillä Jeesuksen seuraajilla kova työ saarnata totuutta. Siihen ei varmasti ilman tuota rakkautta ja raittiutta Herran sanaan pysty.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Sinettisormus

Re: Catherine Booth; Army-mother

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Juuri näin. Uskon että Herra näytti tuon kuvan Catherinesta, herättääkseen ihmisiä, muistuttaen ja varoittaen tuon vanhan profetian kautta joka jo toteutuu.
MEIDÄN tulisi sitä oikein julistaa, että ihmiset heräisi näkemään, missä me ja maailma on menossa.
Koen itse tämän hyvin tärkeänä. Se että Herra näyttää valokuvaa minulle ihmisestä jota en ole nähnyt, mutta tuo kuva oli löytyvissä, saa minut aivan hämilleni. Päivä on mennyt tätä ajatellessa.
Sinettisormus

Re: Catherine Booth; Army-mother

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Tämän kuvan näin näyssä, rukouksessa ...
Aluksi olin todella ihmeissäni. Kysyin Herralta, mikä tämä kuva on? Mitä tästä voin kertoa? Miten liitän Raamatun sanaan? Mutta sitten se alkoi kuitenkin avautua. Mietin vielä, että tuo profetia oli Williamin saama, miksi en siis saanut kuvaa hänestä? Miksi kuva Catherinesta? Ehkä silläkin on oma tarkoituksensa ..
Vastaa Viestiin