Jumalan johdatuksessa 3

Valvoja: Tuija

Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 01 Heinä 2021, 09:20 Tänä aamuna rukouksessani, aivan siinä lopussa, näin kuvan kynttilästä jossa oli tuli.
kynttilä on rukouksen symboli. Se kuvastaa myös valon loistetta keskellä pimeyttä, kirjaimellisestikin, ja muistuttaa näin Kristuksesta valona maailmassa: "Valo loistaa pimeässä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa" (Joh. 1:5).

Jeesus Kristus on maailman valo!!!
Palava kynttilä kuvaa myös uskovaa ihmistä.... :)

Jes.42:3 Särjettyä ruokoa Hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä Hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti.

Matt.12:20 Särjettyä ruokoa Hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä Hän ei sammuta, kunnes Hän saattaa oikeuden voittoon.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN!!! Kiitos AO tästä, tuo oli oiva sananpaikka. Niin ihanasti täydensi tuota kuvaa .

💖👑💖
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa ...


Minun täytyi jakaa tämä vanha uneni teille, Jarmon tulkinta siinä mukana. Kävin noukkimassa tämän tuolta Pelastussanoman profetioista johon Jarmo sen oli tallentanut.

Jarmo:
Pyysin sisartamme Sinettisormusta kirjoittamaan hänen saaman unen uudelleen, koska muistan tuossa muutama viikko sitten sen lukeneeni häneltä ja se alkoi puhuttamaan minua huomattavasti ja pidän sitä merkittävänä. Sinettisormus siis kirjoitti unensa nyt minulle ja tässäpä se tulee:

Nimimerkki:
Sinettisormus
15.2.2015

Yritin etsiä muistiinpanoistani tuota unta, jotta saisin sen tarkemmin ja löytyisi sen tarkempi ajankohtakin, mutten sitä löytänyt, en ehkä kirjoittanut sitä koskaan ylös näiden lentävien jäniksien ja oravien takia ... mutta viritän taas muistiani ja koen että tämän näin noin parisen vuotta sitten unessa:
" Olimme korjaamassa satoa kotimme vierellä olevilla pelloilla, katsahdin metsänreunassa oleviin sähkölankoihin ja hämmästyin ja huudahdin: - "Ei voi olla totta....!"
Näin lankojen yllä lentävän jäniksiä ja oravia. Saimme sadon korjattua ja siemeniäkin jäi yli mutta hämmästyksekseni ne piti laittaa pellonreunaan olevaan laihoon, vaikka talvi oli tulossa. Olimme traktorin luona kun näin Jeesuksen tulevan väsyneenä ja ehdotin että hän jäisi meille yöksi, mutta hän kieltäytyi ja halusi vain levätä traktorin lavalla hetkisen. Sitten luokseni tuli mies jolla oli silmät melkein umpeutuneet kiinni, ja olivat kovin rähmäiset. Hän halusi että Jeesus hänet parantaisi mutta sanoin että anna minun ensin koettaa tehdä niin kuin Jeesus teki sokeaa parantaessaan ja jos ei parannusta tule, odotetaan sitten Jeesuksen heräämistä ja niin teimme... ja uni loppui".

Jarmo jatkaa:
3. Mooses 23:9-10 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: "Puhu israelilaisille ja sano heille: Kun te tulette siihen maahan, jonka minä teille annan, ja leikkaatte sen viljaa, niin viekää papille viljastanne uutislyhde.
Uutislyhde on siis morsian vanhassa liitossa, samana päivänä uhrattiin "virheetön vuoden vanha karitsa", joka on Jeesus itse.
Matteus 27:50-52 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. Ja katso, temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti, ja maa järisi, ja kalliot halkesivat, ja haudat aukenivat, ja monta nukkuneiden pyhien ruumista nousi ylös.
Ylösotto tapahtui samana päivänä, heilutuslyhde pääsiäisenä. Siinä nousi kaikki vanhassa liitossa kuolleet Pyhät.
Sitten 3. Mooses 23 jatkuu jakeilla 15-17 Sitten laskekaa sapatin jälkeisestä päivästä, siitä päivästä, jona toitte heilutuslyhteen, seitsemän täyttä viikkoa, laskekaa viisikymmentä päivää seitsemännen sapatin jälkeiseen päivään asti; sitten tuokaa Herralle uusi ruokauhri. Sieltä, missä asutte, tuokaa heilutusleiväksi kaksi kakkua, jotka on leivottava happamena kahdesta kymmenenneksestä lestyjä jauhoja, Herralle uutislahjaksi.
Näissä jakeissa 15-17 puhutaan morsiamesta tässä kuluvassa ajassamme, joka päättyy UUTEEN RUOKAUHRIIN, kaksi kakkua happamena/synnissä leivottu 1:20 osaa parasta jauhoa ja jälleen uutislahjaksi. Lisäksi 7 vuoden vanhaa virheetöntä karitsaa, ovat ne seitsemän seurakuntaa, joilla on Kristuksen teot ja armo. Siksi ovat virheettömiä.. ja papin omat jakeissa 18-20 Tämä on siis toinen ylösotto Jeesuksen kuoleman jälkeen.
Sitten tulee tämä lause jakeessa 22 Kun te korjaatte eloa maastanne, niin älä leikkaa viljaa pelloltasi reunoja myöten äläkä poimi tähkäpäitä leikkuun jälkeen, vaan jätä ne köyhälle ja muukalaiselle. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."
Juuri tämän vuoksi tämä uni on merkittävä, koska unessa satoa ei saanut korjata pellon reunoja myöden (3. Mooses 23:22) vaan ne oli jätettävä köyhälle kulkumiehelle, joka on Jeesus kun hän palaa häistään ja toivoo löytävänsä vielä uskoa maan päältä.
Sinettisormuksen unessa on monta merkittävää seikkaa, koska esimerkiksi juuri Jeesuksen rooli unessa. Hän nukkui kun vilja oli korjattu ja kielsi korjaamasta pellon reunoilta ja jopa kehotti kylvämään sinne vasten talvea. Sitten hän nukahti leikatun viljan keskelle traktorin lavalle.
Matteus 25:11-12 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
Luukas 12:35-36 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle.
Jeesus oli unessa Sinettisormuksen näyssä, eikä siis parantanut ennen kuin herää, eli palaa häistään, aivan kuten kahden edelliset Raamatun jakeet asiaa valottavat. Viljalaiho peltojen reunalla on kasvettava ja tultava kullan keltaisiksi, jotta Kuningas voisi saapua, ironisesti "köyhä kulkumies" korjaa syötävänsä pois.

Näin oli tuo uni ja tulkinta ..
Eilen illalla, pihalla käyskennellessä, nauttien kauniista kesä illasta tuo uni nousi uudelleen mieleeni ja juuri tuo kohta:
Olimme korjaamassa satoa kotimme vierellä olevilla pelloilla, katsahdin metsänreunassa oleviin sähkölankoihin ja hämmästyin ja huudahdin: - "Ei voi olla totta....!"
Näin lankojen yllä lentävän jäniksiä ja oravia.
Kun tuon unen näin ihmettelin noita lentäviä oravia ja jäniksiä, mitä tekoa niillä oli unessa?
Mutta nyt tuo avautui minulle.
Se kertoi ajasta tuossa unessa. Ne olivat valheellisia asioita, sillä eihän jänikset lennä.
Siinä kerrottiin valheen hengestä tuossa hetkessä ja tuo aika on nyt!
Meille syötetään nyt pajun köyttä, valheellisia asioita, " lentäviä jäniksiä ja oravia". Valheen henki on nyt kaikella voimalla maailmassa ja ihmiset ei sitä näe, sillä heidän silmänsä ovat hengellisesti sokeat, tuon "rähmän" peittämät!
Tämä minulle illalla avattiin, muistuttaen sen tuon unen kautta!

https://kangasalanhelluntaiseurakunta.f ... -salaisuus

Valvokaa, Jeesuksessa Kristuksessa!!!
Amen!
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Kiitos tästä Sinetti 💕
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä katso7 tuoma tämän aamuinen sanoma sopii tähän minun saamaani avaukseen täydellisesti:
Minun kansani rakastan sinua. En sinua ole hyljännyt. Tahdon sinua kuljettaa ja viedä taivaan ilohon. Vihollinen on sinut saanut epäilemään rakkauttani mutta minä olen sinulle uskollinen. Olen vanhurskas ja vakaa. Olethan kokonaan minun. Vien sinut kohti kutsumustasi. Saat olla valona vielä monille mutta sinun täytyy olla rohkea. Pelkurit eivät peri taivasten valtakuntaa mene kohti pelkoja ainoastaan siten voit ne voittaa. Saatana peräytyy ja häviää koska minä olen olen voittaja. Maailma ei sinua saa saaliikseen sillä voittaja Kuningasten Kuningas on kanssasi ja hän on Jeesus Kristus. Jalopeura ärjyy kuka ei pelkäisi. Maa vapisee minun edessäni silloin tiedät että Messias on sinun Kuninkaasi. Odota minua ja uutta voimaa niin minä annan sitä mitä odotat. Saat heikon voiman sijaan uutta voimaa. Puhallan sinun yllesi Pyhän Hengen ja saat heittää heikkouden voiman kauas majastasi. Iloitse tytär Siion Kuninkaasi tulee ja saat rientää eteenpäin minun voimastani. Pian saat olla minun tykönäni sillä totisesti minä tulen pian.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tempauksen jälkeen ...
https://youtu.be/n8nzoec5POI
Juhani Laukkonen

Tätä kuunneltiin ja katsottiin lauantaina Ullakko seurakunnassa. Tärkeää sanomaa. Suosittelen kuuntelemaan 🤗🙏👑🙏
Ajatelkaa minkälaiseen valheeseen jäljelle jääneet jää, kun meidät haetaan pois. Uskotellaan että ufot meidät vei, ei mikään Jeesus ...
Tämä valhe on jo alkanut.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa ..

Tänään rukouksessa näin asfaltilla olevan kaasupullon, sellaisen joita grillissäkin käytetään.
Kyselin Herralta mitä tarkoittaa? Oliko edes Häneltä? Pyysin Häntä avaamaan.
Ymmärsin, että tuo voi kuvata räjähdys alttiutta, joten nyt on maltti valttia, kenelle tuo on tarkoitettukaan. 🙏🙏🙏

Kuva

Rauta rautaa hioo, ihminen ihmistä. Rohkeus auttaa kestämään sairaudenkin – mutta kuka jaksaa elää, jos rohkeus pettää. Mielenrauha on terveyden perusta, intohimot kalvavat kuin tauti. Säilytä, poikani, harkinta ja maltti, ne ovat sinun elämäsi tae, ne ovat sinun kaulaasi kiertävä koru. Iloinen sydän pitää ihmisen terveenä, synkkä mieli kuihduttaa ruumiin.

KR 1933/-38
Sananl. 10:19 Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillitsee, se on taitava.

Biblia (1776)
Sananl. 10:19 Jossa paljo puhutaan, siitä ei synti ole kaukana: mutta joka huulensa hillitsee, hän on toimellinen.

Kiitos Jeesus että annat tänäänkin rauhan ja rakkauden sydämeemme.

🙏💖👑💖🙏
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos erityisesti tuosta Sananlaskut 3:5-6 kohdasta. Koen, että se on minulle rohkaisuksi. Olen päättänyt antautua Herran varaan tietyissä asioissa ja odotan Hänen aikaansa. Se oli aluksi hulluutta joillekin, mutta ajan mittaan olen huomannut, että Jumala ei jätä mitään sattuman varaan. Nyt koin,että sain pyytämäni vahvistuksen. Tämä avauksesi puhui myös odottamisesta, ja olen nyt kuullut hiljattain uskovilta, että heidän on aivan vast'ikään pitänyt tehdä jotain, mutta se on väkisin estynyt. Herra on sitten näyttänyt,että nyt täytyy rukoilla. En tiedä onko tässä kyse siitä,jaan vain tämän tähän. Liikennevalot tulee myös mieleen, onko nyt keltainen vai onko kohta punainen? Rukoilen, että Herra avaa tätä asiaa enemmän, tämä oli kuitenkin tärkeä sana tänään minulle.
Siunausta 🙏❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Nyt on aika jättää kaikki oma järkeily ja suunnitelu Herralle. Tehköön Hän tahtonsa mukaan kaikki meidän asiamme.
Kun tämän tekee, alkaa pian tapahtua muutosta. Olen tämän nyt kokenut ja olen kuullut muilta uskovilta samaa jotka ovat jättäneet haaveensa ja asiansa Herran tahtoon ja suunnitteluun.
Kun tämän opimme saamme olla vapaat.
Hän kyllä pitää huolen omistaan.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Uutisvirrassa tuli tänään, 13.7.2021, vastaan Kaasupullo (Ylen sivuilla).

'Kaasupullot uhkaavat loppua kesken kuumimman grillikauden – "Kaikki menisi, mitä irti saadaan".'

https://yle.fi/uutiset/3-12019082

Tällä kuumuudella kaasupullot ympäri Suomea ovat toki kovassa käytössä, mutta samalla varmaan myös jonkinlainen turvallisuusriski. En toki tiedä onko tällä uutisella mitään yhteyttä saamaasi näkyyn?
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos tuolla näyllä on tarkoituksensa, Herra tulee sen avaamaan ja näyttämään. 🤗💖👑
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa siskot ja veljet ...

Levossa Herrassa on hyvä olla.
Tänään sain rukouksessani monta kuva välähdystä ja jaan ne ennen kuin ne pääsevät unohtumaan.
Rukouksen alussa, näin kuvan jossa samanlaisiin vaaleisiin ja leveähelmaisiin pukuihin pukeutuneet naiset tanssivat rivissä. Siinä he pyörivät edessäni, kuin häätanssia tanssahdellen.
Sitten näin monta kuvaa kirjoituksista. En pystynyt niitä lukemaan, mutta niissä oli mustaa tekstiä valkoisella paperilla. Muistin sanat; On kirjoitettu.
Sitten kuulin rauhallisen äänen sanovan käskevästi:
-" Älä sano että Suomessa on kaikki hyvin jos pitää parannusta tehdä. "
Sitten näin kuvia joissa oli kansaa kokoontuneena ja viimeisessä kuvassa oli vasemmalla puolella kansa joka katsoi oikealla olevaa, valkopukuista Jeesusta Kristusta.
Kiitos Jeesus sinun tulemuksesi on jo lähellä ja on vielä hetki aikaa tehdä parannusta. Älä siis sano ettei tehtävää olisi, älä sano että kaikki on hyvin ..
Hääjuhla alkaa pian, mutta onko tulijoita?
Meitä on kutsuttu mutta kaikilla on omat kiireensä, mikä syy kelläkin? Nyt on aika valmistautua, yksin ja yhdessä. Miltä pukusi näyttää? Miltä meidän pukumme näyttää? Vierellä olevan puku? Älä sano että kaikki on hyvin, että Suomessa kaikki on hyvin.

Siunaten näihin mietteisiin ...
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sain myös sanat ”älä turhaan murehdi”, ajattelen että tarkoittaa että antaa Herran tehdä työtä kauttamme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Eero.. juurikin näin. Emme me itsessämme Jumalan työtä tee, vaan Hän tekee työn kauttamme, kunhan olemme kuuliaisia ja uskallamme lähteä.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me olemme Hänen kädet ja jalat, jäsenet, joita kuhunkin hetkeen tarvitaan. Hän on kanssamme.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/i-told-you- ... -the-wall/

(Osa sanomasta suomennettuna)

Uskotko vielä? Lapseni - pyydä Minua antamaan sinulle uskon lahja. Annan sen. Asiat eivät tapahdu taianomaisesti. Olen puhunut sinulle laeistani. En voi muuttaa niitä kenenkään mukauttamiseksi. Sinun täytyy kysyä, sinun täytyy puhua, sinun täytyy antaa.

Teille on tullut nyt tuomion aika. Monet teistä eivät ole valmiita tietämättömyytensä takia. Olen pyytänyt teitä tutkimaan Sanaani. Jos et ymmärrä kysy !!!!!! En aio ladata kaikkea mitä sinun tarvitsee tietää ilman vaivaa ja yhteistyötä. Tämä on suhde, tämä on rakkautta, tämä on suojaa, kunniaa, vapautta, monilla monilla kerroksilla. Tämä ei tule yhdestä laajasta kokemuksesta. Tämä on rakennettu käskyjeni määräysten perusteella. Täällä vähän siellä vähän. Mutta sinun on haluttava tätä sydämestäsi, ei päästäsi. Tämä on sydänsuhde. Jos ilmestyt eteeni, niin myös Minä ilmestyn sinulle.

Valmistaudu seuraavaan yhteisösi tuomioon. Tuomioita tapahtuu päivittäin kaikkialla ympärilläsi, mutta tiedotusvälineesi eivät ilmoita siitä. He käyttävät mielenhallintaa aiheuttamaan pelkoa paitsi jumalattomille myös lapsilleni.

Pelko - Kun pelkäät, kysy itseltäsi, johtuuko se siitä, että seisot Minun, Pyhän, Pyhän, Vanhurskaan Jumalan edessä (ja olet syntiäsi saastassa).

Sitten hän antaa minulle näyssä välähdyksen - Naisesta, jolla on kaunis hääpuku, kaikki yksityiskohdat valmiina, valmis tapaamaan sulhasensa, paitsi että hänet peittää sumu ja mutaa polviinsa asti, niin ettei hän ei voi liikkua. Muta roiskuu ympäri häntä.

Vihollinen käyttää mainostauluja, radiota, Podcastia, uutisia ja jopa kirkkoja edistääkseen jumalatonta pelkoa. Jos pelkäät, et ole Kristuksessa Jeesuksessa. Et ole arkissa ... ..

Anna Minun pestä sinut elävissä vesissäni. Salama visio: Hän näyttää minulle tämän saman morsiamen, joka on pesty kirkkaassa vedessä. Pukeudu puhtaaksi ja kauniiksi, täydelliseksi!!

Anna Minun puhdistaa sydämesi jokainen halkeama ja rako. Älä jätä yhtä täplää, murusta tai siementä (kuten puhdistat jääkaapisi, täydellisen valkoi sen puhtaaksi). Satuin juuri puhdistamaan yhtä jääkaappiamme, kun Hän, Herra antoi tämän viestin.

Tämä on Minun aikajanani - Aika on lyhyt, jokainen kirjoitettu sana täyttyy ajoitukseni mukaan, käskyni, jokainen sana, kirjani, tahtoni ja tapani toimia toteutua. Vihollinen ei ole hallinnassa, vaan Minä olen. Siksi pysähdy ja rukoile paitsi Minun tahtoni toteutumista myös Henkeäni avuksesi helpottamaan pelkoasi.

Älä anna vihollisen pettää sinua teoillaan. Hän haluaa, että menetät toivosi ja uskosi Minuun. Siksi sinun täytyy muistaa Sanani ja pyhät kirjoitukset. En koskaan jätä sinua tai unohda sinua, ei väliä vaikka mitä tapahtuisi. Antaudu Minulle näinä hetkinä, ja luota siihen, että Minulla on vain hyviä suunnitelmia ja menestystä sinulle. Älä menesty maailman tavalla vaan Valtakuntani tavoin.

Käytä 90 minuuttia ajastasi kuullaksesi sanaani kerran läpi; ei ole tekosyitä lapsilleni tehdä toisin.

Kuinka moni teistä voi lausua kuuluisia lainauksia, elokuvien, kirjojen tai TV-ohjelmien osia? Kuinka monta voitte lausua? Voitteko lausua saman tai enemmän Raamatun pyhitsä kirjoituksissa? Kuinka moni teistä muistaa suosikkitelevisio-ohjelmia, jaksoja tai elokuvia, joita katsotte toistuvasti? Voitteko lausua saman määrän kontekstia, samoja yksityiskohtia raamatullisista tarinoista?

Ymmärrätkö mielipiteeni? Lasteni tulisi olla Sanani tutkijoita, rakkauteni asiantuntijoita, sanani työntekijöitä, jos olette panostaneet Sanaani samaan tapaan kuin teette Babylonin asioita.

Monet teistä haluavat uskoa vihollista, kun hän kertoo Sanani olevan tylsää, sitä on mahdotonta ymmärtää tai kaikki ovat satuja.

Hän haluaa sinut helvettiin hänen kanssaan !!!

Sitä sinun pitäisi pelätä. Ei tämän maailman asioita. Pelkää mitä seuraavaksi, jos et kävele kanssani.

Aloita nyt, aloita tänään.

Tee parannus - tänään on uusi päivä. Älä usko, että helvetti on juhla. Se ei ole juhla. Nautinnot, joita tunnet täällä maan päällä, ovat vain maapallon aikaa varten, jos valitset sen tien. Ikuisuus se ei ole. Jos olet tarpeeksi rohkea pyydä Minua näyttämään sinulle helvetti. Pyydä Minua näyttämään sinulle helvetti. Pyydä Minua myös näyttämään sinulle taivas.

Olen täällä, Olen Pyhä, odotan sinua. Kyllä, vain sinä tulet vihdoin alistumaan Minulle.

Älä ota tätä aikaa itsestäänselvyytenä. Koska arkin ovi sulkeutuu pian (armo). Ne, jotka hylkäsivät Minut (valitsivat syntinsä Poikani yläpuolelle), ajautuvat tuomioihin ilman minua. En kuule sinun huutoasi. Olet pelossa, yksin ilman ohjausta.

Valitse Minut, valitse jo tänään. Tulen nopeasti morsiameni. Hän, morsiameni on piilossa näinä aikoina. En alista häntä asioille, jotka haalean tulee kokea hylätessään Minut.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos nimimerkki Uskon Jeesukseen, olet saanut sydämellesi varoittaa muita uskovia.

Luin ulkomailta tuomasi sanoman, jossa oli lause: "Tuomioita tapahtuu päivittäin kaikkialla ympärilläsi, mutta tiedotusvälineesi eivät ilmoita siitä." Se toi mieleeni ilmoitustaulun rappukäytävästäni. Joka päivä se aivan kuin "huutaa" minulle, huomaa minut. Aiemmin en ole ymmärtänyt syytä siihen. Luettuani tuon edellä mainitun lauseen tuomasi profetian yhteydessä, kuva ilmoitustaulusta yhdistyi siihen.

Ilmoitustaulun koon ennaltamäärää joku taho.
Ilmoitustaulun koko taas määrittelee ihmisille näytettävän tiedon. Ilmoitustaululle ei näin ollen mahdu kuin rajallinen määrä informaatiota, ja infokin on aina taloyhtiön hallituksen ja isännöintiyrityksen mielestä se tärkein tieto asukkaille. Silläkään ei ole merkitystä kuinka monta asukasta, asuntoa, rappua jne. taloyhtiössä on. Joku tärkeä asia voi siis jäädä pois, vaikka tiedottajilla viisautta olisikin yllin kyllin.

Se että mediassa "Jumalan tuomioita" paljastetaan vaihdellen, ja monin eri tavoin (totuus välillä "unohtuu/muuttaa muotoaan"), on minua välillä vaivannut. Uutisethan tulevat pääasiassa samoista lähteistä, niiden jakelukanavatkin omistaa usein samat tahot, aivan kuten kaiken muunkin ns. "suuren".
Siksi meidän uskovien yksi tehtävä onkin tuoda Jumalan ilmoitustaululle niitä Hänen mielestään tärkeitä asioita. Saamme jakaa asioita suoraan Jumalan sydämeltä.

Meidän ilmoitustaululla voisi olla nähtävillä jotain, mikä edustaa puhtautta, näkyen samalla morsiamen valmistautumisena. Jonain erityisenä valona pimeydessä. Mieleeni tuli vahvasti Raamatun alkulehdiltä: "Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, Jumalan Henki liikkui vetten päällä. Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus" ja valkeus tuli."
Vain valo loistaa pimeydessä. Jeesus loistakoon valona meidän ilmoitustaulullamme.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin