Jumalan johdatuksessa 3

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rauhaa teille rakkaat..

Aamulla ennen kuin nousin ylös, ennen työhön lähtöä, olin pitkään rukouksessa ja tänään Herra antoi nähdä minun paljon kuvia ja ne ovat tuoneet päivään valtavaa iloa.
Ensimmäistä kuvaa ensin pelästyin, mutta samassa ymmärsin sen tärkeyden. Näin verta valkoisella taustalla ja ymmärsin sen vanhurskauden veren suojaksi.
Jatkoin rukousta ja kohta näin kuvan pitkästä, keltaisesta talosta joka oli toisen keltaisen talon päätyyn tuotuna, kuljetusalustalla. Ne olivat siinä pihalla L muodostelmassa.
Meidän talo on keltainen ja siinä on punaiset nurkat. Tuossa tuodusta talossa oli valkoiset nurkat.
Mietin tuota kuljetuskärryä? Oliko se ilmoitus taivaan kotiin lähdöstä? Jatkoin rukousta ja kohta näin siiman ja tiesin että joku kalasti.
Sen perään näytettiin hyvin läheltä virvelin kelaa joka oli kirkkaan keltainen.
Keltainen ilmoittaa Jumalan kunniaa. Tuo ei ollut verkko kalastusta, vaan yksi kerrallaan. Me olemme ihmisten kalastajia.
Sitten näin kuinka käsi piteli sormiensa välissä sormusta ja kohta pujotti sen jonkun sormeen. Tunsin kuin sormeeni olisi laitettu sormus. 💍 Kohta näin valkoisen morsiushunnun ja se liehui iloisesti kuin tanssissa ... 👰‍♀

Työssä meidän piti tehdä erälle asiakkaalle yhdessä syntymäpäivä kortti. Minun täytyi valita sopiva kartonki siihen ja myös väri.
Valitsin keltaisen sillä sydämeni oli iloa täynnä ...

Kulta tai keltainen: symboloi Jumalan kunniaa; jumalallista luontoa, pyhyyttä, ikuista Jumaluutta, puhdistumista, majesteettiutta, vanhurskautta, jumalallista valoa, kuninkaallisuutta, tulella koettelua, armoa, voimaa, Hänen Jumaluuttaan, kunniaa, Ilm. 3:18, Ilm. 4:4, Mal. 3:3, 1. Piet. 1:7: että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa koetellaan, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä.
Keltainen tai kulta ovat myös primaarivärejä. Ne puhuvat koettelemuksesta ja puhdistumisesta
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumalan rauhaa tähän aikaan, tähän hetkeen..

Täytyi tämä tulla jakamaan, kaikessa lyhykäisyydessään, mutta koin tärkeäksi.
Jumala on ollut hyvin hiljaa ja sitä hänelle olen rukouksissa ihmetellyt.
Tänään kuuntelin erästä kokousta, jossa tuon seurakunnan pastori ilmoitti että näyt Herralta ovat katkolla.
Samoin olen kokenut, mutta tämä samalla kertoi minulle, ettei vain minun kohdalla vaan yleisesti.
Tänä aamuna yllättäin sain rukouksen jälkee pari kuvaa, mutta ajattelin ensin olla jakamatta niitä. Tuon pastorin sanat kuitenkin saivat ymmärtämään, että ne kuuluu jakaa, sillä vihollinen on uuvuttanut uskovat.
Näin Herra aamulla minulle näytti:

Näin jossakin maaperässä kiinni olevan vesiputken, mutta siinä ei virrannut vesi. Kohta näin kuinka putken päästä alkoi pursuva märkää hiekkaa, hiekkaa johon tukehtuu .. voi hyvä Jumala, anna lähteet aueta, anna sade joka elvyttää tämän erämaan!

Sitten sain nähdä heti toisen kuvan, jossa näin merellä olevan veneen, joka oli kovin kallellaan, miltei hukkumaisillaan.. voi Jumalani, ole meille armollinen. Estä meitä hukkumasta. Voimista uskomme niin ettemme hukkuisi. Virvoita meitä ja anna kasvosi ja valosi loistaa elämässämme!
Amen.

Näin näin ja ajattelin josko tuo on vain minulle .. josko kellekkään?
Mutta pastorin sanat antoi ymmärtää seurakunnan tilan josta myös nuo kuvat kertoi.
Korona ja tämä aika on saanut meidät uupumaan. Koemme valtavaa ahdistusta.
Mutta nyt on aika nousta, virittää ne kanteleet soimaan mitä kauneinta laulua Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle !!!
Meidän tulee tulla Hänen kasvojen eteen ja jättää tuo maallinen joka meidät näivettää.. Kohta kuoliaaksi, upottaen meidät.
Nyt on se hetki, NOUSE!!!
NYT RIITTÄÄ!! EI YHTÄÄN TÄTÄ MAAILMAN KÄRVISTELYÄ ENÄÄ!! EI YHTÄÄN!!!
Palvele Herraa niillä taidoilla mitä juuri sinulla on.
Nyt on aukaistava lähteet ettemme itse tukehtuisi.
Ei anneta enää pelolle valtaa, sillä se on vihollisesta!
Nouse Herran kansa! Nouse Jumalan soturi kaikessa suojavarustuksessa! Jeesuksen veressä on meidän suojamme. Olemme kalliilla ostetut!

Amen.

🌦🌧💦💦💦💦💦💦
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Konkretiaa: kanteleita johdatettu elämääni ja läheisteni elämään ihmeellisillä tavoilla lähiaikoina. (Opeteltu monikielistä virittämään ja soittamaankin, lähes kuin Suomalaisen Messun alkulaulussa). Johdatusta koettu arkielämän asioissa niin, että olemme lähinnä monttu auki ihmetelleet. Jälkikäteen ymmärretty, ettemme olisi voineet asioiden todellista laitaa (koneen kuntoa) tietää, ja miten Jumala meitä varjeli tekemisissämme (ja koneissa) jopa niin, että se vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen (koneeseen ja sen käyttäjän terveyteen).
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tässä myös toinen konkreettinen mahdollisuus, vaikka tämä on varmasti myös Hengellinen viesti, niin katsos Sinettisormus tätä:

"Venäläislaiva alkoi laskea Nord Stream II -kaasuputken viimeistä osuutta Tanskan vesillä"
https://yle.fi/uutiset/3-11777164
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuleeko sieltä lopulta Eurooppaan "vain hiekkaa" ja Euroopan (Saksan) alus uppoaa?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä ymmärsin sen varoituksena seurakunnan tilasta. On aika tehdä jotain. Aloittaa vaikka rukouksella. Meidät on kirjoitettu palvelemaan niillä talentilla mitä meillä on.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raam ... 1pi+4%3A17

4:10 Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.
4:11 Jos joku puhuu, puhukoon niinkuin Jumalan sanoja; jos joku palvelee, palvelkoon sen voiman mukaan, minkä Jumala antaa, että Jumala tulisi kaikessa kirkastetuksi Jeesuksen Kristuksen kautta. Hänen on kunnia ja valta aina ja iankaikkisesti. Amen.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nousi ajatus sydämelle -" Älkää katsoko olosuhteisiin".

https://www.koivuniemi.com/raamattu/?hakuehto=roo+12
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jos sen niin koit, niin se varmasti on niin myös!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin vahvasti koen .. henkilökohtaisia viestejä. Putki oli pieni putki ja tuo vene oli pieni hytillinen moottorivene...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Okei, no ei sitten käy tuohon Ylen uutiseen ainakaan suoriltaan. Tuli vaan mieleen, kun olin nähnyt uutisen putkesta ja laivasta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Yllättävän osuvaa kyllä Eero, mutta koen että tuo on viestiä henkilökohtaisesti, erikseen .. useammille. Sen tunnistaa sydämen tilasta tällä hetkellä. Vesi ei enää virtaa, on tukahduttava olo.
Hengellinen kulkuneuvolle on uppoamia tilassa.
Tähän on ainut lääke Jeesus Kristus. Jumalan sana ja Jumalan tahdossa eläminen, alkaen palvella oman talentin mukaan.
Tämä on vihollisen ansa jolle nyt pitää huutaa: EI!!!
Eteemme tulee kyllä hetkiä jotka Jumala meille osoittaa ja silloin voimme palvella, kunkin tilanteen mukaan.
Pian alkaa taas vesi virrata ja vene suoriutuu kuin Pietari tuolla järvellä Jeesuksen kanssa.
Lopetamme olosuhteisiin tuijottamisen, sillä sitä vihollinen tahtoo. Pois siis pelko. Älä enää sano: ei minusta ole."
Ota uskon askel, Jeesus kyllä raivaa tietä edelläsi.
Amen.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä on itselleni, en osoita ketään sormella. Jokainen tuntee sydämen tilansa ja tietää mitä on tehtävä.
Toivon myös ettei kukaan ota tätä loukkauskivenä. Jumala tuntee meidät jokaisen ja rakkaudessaan Hän tahtoo estää tuota tukehtumista/ hukkumista. Vain Hänessä on Totuus. Hänen Sanassaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Ymmärrän viestisi, äsken tuli radiosta laulettuna Isä meidän -rukous, ei kuulu kanavan normaaliohjelmistoon tämä. Koin sen vahvistukseksi ja täällä sinä olit tämän sanomasi vahvistanut! Aamen siis ja Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Isä meidän rukous laulettuna.
https://youtu.be/2zBjbPXuNiA
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lähd Jumalan
https://youtu.be/EThgJj8nOFs
Tähän nyt pyrimme .. 🙏🙏🙏
Pi_O

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Tämän päivän Raamatunlause on Uskonkirjoissa:

Gal. 5:13 Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.

Näin aikaisin aamulla unen, ja se oli henkilökohtainen viesti Jumalalta. Vähän vastaava, kun sinun Sinettisormus. Siksi kirjoitan uneni tähän. Tukisiko se sinun näkemääsi?

Näin unta, että olin nukkumassa ja heräsin, kun avoimesta ikkunasta ylitseni lennähti kotkanpoikanen kirjahyllyn päälle. Sitten samantien lensi toinen untuvikko sänkyyni ja herätti minut oikeasti. Nuo untuvikot näyttivät kotkanpoikasilta, mutta ne symboloivat myös pöllönpoikasia. Pöllöllä ja kotkalla on monta merkitystä. Nyt ne symboloivat Jumalan viisautta ja voimaa. Eli vielä olen untuvikko Jumalan Valtakunnan salaisuuksien tuntemisessa, mutta tästä se lähtee todellinen Jumalan Valtakunnan salaisuuksien tunteminen.

Nyt siis Raamattu ohjenuorana, ettei lähde tieto viemään värille teille vaan todellisen Jumalan Valtakunnan tuntemiseen ja käytöönottoon.
Jos oikeasti sänkyyni lentäisi kotkanpoikanen niin saattaisin tosissani säikähtää, mutta nyt ne toivat erittäin hyvän fiiliksen. Unissa fiilikset kertovat paljon unen merkityksestä.

Mark. 11:23 Totisesti minä sanon teille: jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen tapahtuvan, minkä hän sanoo, niin se hänelle tapahtuisi.

Kiitos ja Aamen, Jumalani, opettajani ja suojelijani!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Pi_O.
Kiitos unestasi. Todella, me käymme tätä elämän koulua viime sekuntiin asti ja meidän tulisi ottaa siitä se kaikki hyvä irti, mitä meille on luvattu kasvuksi, ettei kasvumme tyrehtyisi ja jäisimme heikoiksi. Emme pääsisi heikkoutamme lentoon tuon Kotkan siivin.
Korona on lannistanut meidät. Se on vihollisesta.
Ei anneta enää pelolle valtaa. Päästetään tuo pieni linnun poikanen meissä lentoon.
Amen.
Pi_O

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Sinettisormus!

Ja vielä, miksi nyt täytyy olla tarkkana ja kuulolla sekä aktiivinen.

Kun heräsin tuohon untuvikon saapumiseen ja ajattelin, että fiilistelen sängyssä vielä hetkisen. Siinä samassa silmääni alkoi särkeä ja tuntui, että olin sairastumassa flunssaan. Sain ymmärryksen, että nyt ylös ja toimiin. Joten nousin ylös. Siinä samassa särky ja flunssainen olo katosivat. Eli, nyt ei todellakaan pidä jäädä laakereille makaamaan vaan lähteä liikkeelle niin voimat lisääntyy.

Siunausta päiväänne! Tänään onkin kaunis päivä tulossa :) Hallelujah!
Vastaa Viestiin