Jumalan johdatuksessa 3

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Veljeni koki tänään näin ja jakoi äsken:

Kehoitus some paastoon ja rukoukseen Herramme kunniaksi. Uhri.
Viikko alkuun.


Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?
Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

Jesaja 40

Onko meillä aikaa Jumalalle. Koin tämän. Rukoilin kielillä. Koin anteeksipyyntöä kaatuneilta nuorilta, vanhemmilta ja taisteluissa olleilta, koin anteeksipyyntöä entisaikojen rukoustaistelijoilta. Naisilta, Miehiltä, lapsilta. Koin surua Suomen tilasta. Koin, etten voi omin voimin tekstein, puhein muuttaa mitään, mutta koin, että nöyrtyessä ja antaessa aikaani Jumalalle, Hän mieltyi uhriini. Voin olla ilman somea viikon. Taistele kanssani. Suomi voi varjeltua kun Rukous on harras.
Ole Siunattu ♥️🙏👑
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tietäkää Herra on luonut, eikä tarvitse neuvonantajaa.

Jesaja 44

Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta: Minä olen Herra, joka teen kaiken, joka yksinäni jännitin taivaan, joka levitin maan - kuka oli minun kanssani? -
joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi.
Mutta palvelijani sanan minä toteutan ja saatan täyttymään sanansaattajaini neuvon. Minä olen se, joka Jerusalemille sanon: "Sinussa asuttakoon!" ja Juudan kaupungeille: "Teidät rakennettakoon!" Sen rauniot minä kohotan.
Minä olen se, joka sanon syvyydelle: "Kuivu; minä kuivutan sinun virtasi!"
joka sanon Koorekselle: "Minun paimeneni!" Hän täyttää kaiken minun tahtoni, hän sanoo Jerusalemille: "Sinut rakennettakoon!" ja temppelille: "Sinut perustettakoon!"

Rukousuhri elävänä uhrina alkakoon!
MARAN ATA 🇫🇮
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinetti kirjoitti: "Kehoitus some paastoon ja rukoukseen Herramme kunniaksi. Uhri. Viikko alkuun."

Viikon päästä on 14 päivä - Jarmo oli kirjoittanut tuonne päivittäiseen seurantaan, että hänellä on sellainen tuntuma että 14-15 toukokuuta tapahtuisi jotain?

Elikkä viikon päästäkö paasto tulisi aloittaa vai jokinko alkaisi tuolloin? Voi olla että, media alkaa nyt herätyksen alla vyöryttämään valhetta niin paljon, että siitä tulee pysyä erossa ja nyt rukoilla elon Herraa, että Hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseen ja puhdistaisi sydämemme tulevia vaikeita aikoja varten.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Keskiviikkona päättävät elvytyspaketista. Oli tarkoitus heti alkaa🇫🇮🙏
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


https://youtu.be/hfzOtbdrr10
Kotka lentää aurinkoon.

Täytyy laittaa tämä .. aamulla rukouksessa näin kuvan jossa Kotka lensi taivaalla, katse minuun ja näin kuinka sen pään ympärillä oli kirkas valokehä.
Päivällä kun tulimme kaupalta kotia, radiosta kuului kuin vahvistukseksi tuo kappale Englannin kielellä ja ymmärsin sen olevan Sanomaa Jumalalta.
🦅🦅🦅

https://www.koivuniemi.com/raamattu/?ti ... to=psa+105

Tänään psalmi 105 ..
Amen .. nyt Herra puhuu minulle vahvasti. Tuo psalmi oli vahvistusta viime ajan tapahtumiin ...
Tuo Kotka puhuu minulle Jumalan tahdosta ja Hänen luottamuksessa elämisestä.
Ettemme olisi kuin Israelin kansa joka kaanain maahan saavuttua, ei uskaltanut luottaa Jumalan tahtoon antaa tuo maa heille.
Vaikka Jumala oli vahvasti heille näyttänyt voimansa. He pelästyivät jättiläisiä tuossa maassa ja unohtivat Jumalan voiman joka heidät sinne olisi asettanut, niin kuin Hän pelasti heidät egyptistäkin.
Me aina rukoilemme sitä mikä on meidän omaa tahtoamme, vaikka Herralla on meille vielä parempaa.
Tätä Hän on opettanut minulle viime syksystä ja nyt alan ymmärtää ja olo on vapaa ja kirkastunut kuin tuolla Kotkalla. Olen ja olemme pitkään rukoilleet että pääsisin sairauteni vuoksi eläkkeelle ja vapautuisin vain Jumalan työhön.
Olen ollut 2014 vuodesta asti kuntouttavassa työtoiminassa sairauteni vuoksi ja nykyään teen vain 4 tuntia yhtenä päivänä viikossa, se on vain ylläpitävää.

Sitten sain profetian eräältä uskovalta siskolta äskettäin, että Jumala ei tahdo minua vielä laakereille lepäämään vaan minulla on vielä kohtaamisia tuolla vammaisten ja mielenterveys asiakkaiden kanssa. Olen heille tärkeä.
Kun sain tämän aloin miettiä ja sanoin Herralle että jos näin on niin tapahtukoon HÄNEN tahto, Hän kyllä minut sitten vapauttaa kun sen aika on.
No, viime keskiviikkona tapahtui jokin ihme!!!
Minulle oli tullut uusi pomo jota en ollut vielä tavannut. Hän tuli luokseni ja menimme toimistoon juttelemaan. Kerroin hänelle tarinani ja hän oli ihmeissään. Sanoi että ei näin voi olla. Hän ottaa asiaksi että minä vapaudun tästä.
En edes itse pyytänyt vaan hän halusi hoitaa minut vapaaksi.
Sain kertoa hiukan myös uskostani hänelle.
Ihmeissäni kuuntelin häntä. Hän oli ensimmäinen joka oikeasti välittää. Kotona sitten mietin että oliko tämä koetin kivi/ testi minulle Jumalalta.
Jättäydyin Hänen tahtoonsa vaikka tuo eläke oli se mitä itse tahdoin jo kauan.
Kun ilmoitin että tapahtukoon HÄNEN tahto, ei mennyt kuin hetkinen kun tuli eteeni tämä joka haluaa auttaa minut vapaaksi!!!
Ja tänään tuo Kotka kuva ja vielä tuo laulu..
Kiitos Jeesus Kristus, Rakas Jumalani!
Sinun tahdossa kuljen! 🦅☀️🦅👑
Oliko tuo ymmärrettävää?..🤗
Tuo on minulle iso juttu. 🙏👑🙏

Asioita tapahtuu kun unohdamme sen mikä on tahtomme, vaikka se olisi kuinka tärkeää ja ilmoitamme että tapahtukoon se niin kuin Jumala tahtoo.
Olemme aika itsekkäitä omissa asioissa. 😍

Jumala, Sinä tunnet minut ja asiani, tapahtukoon edelleen Sinun tahtosi minun elämässäni. Johdata ja ohjaa elämääni niin kuin on tahtosi. Ota täysi hallinta VALTA.
Amen. 🙏👑🙏

Lasketaan irti niistä asioista joita olemme vuosia kantaneet mukana ja itse olemme yrittäneet niitä muokata oman tahdon mukaisiksi.
Mutta luovutetaan ne Jumalalle ja luotetaan siihen miten HÄN haluaa ne toteuttaa. 🙏👑🙏
Näin saamme vapauden kuin tuo Kotka 🙏👑🦅
Nyt odottelen että oliko tuo todella Jumalan testi minulle kun luovutin tuon eläke asian Hänelle. Että vapauttaa minut kun aika on.
Nyt mietin ... pitäisikö seuraavaksi maalata tuo Kotka näky? 🤗🤔☀️🦅
... mietin sitä jo heti päivällä kun kuuntelin tuota laulua.
Voi olla vaikee.. mut Jeesuksen kanssa. 🎨☀️🦅👑❤️
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://youtu.be/Yc0AG2Mub5c

Tuo video minulle jaettiin vastaukseksi kokemaani. Harmikseni en tuosta ymmärtänyt paljonkaan mitään.
Mutta kotkasta siinäkin puhuttiin.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jesaja 40. 31. mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

http://sinettisormus.blogspot.com/2021/ ... t.html?m=1
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

No Aamen! Hieno kuulla tämä asia, katsoin ihan alkua tuosta videosta ja siinä on siis vastaus jollekin uskonsisarelle hänen tyttärensä maalaamasta taulusta, joka videolla näkyy ja jossa on siis kotka ja silta.

Tällä videon tekijällä on orpokoti Meksikossa, jonka nimi on Rakkauden Sillan Koti.

No Jeesus on tietenkin tämä silta Isän luo ja onko kotka sitten Henki? En tiedä, mutta varmaankin tämä Steve kertoo videolla mitä se heille merkitsee, minusta orpokodin ja tämän sinun työsi välillä on selkeä yhteys kyllä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Eero.
Jotain tuollaista olin ymmärtävinäni..
Orpokodissa en kyllä ymmärtänyt..mutta tuon sillan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, orphanage on orpokoti. Mutta mutta, olisikohan tuo kotka sittenkin vapautus niin kuin itse ajattelit, maailmasta irroittautuminen. Nyt oli jokin aika sitten Youtubessa tuore lyhyt viesti, että ”pidättäjää” oltaisiin poistamassa tieltä, katsotaan josko tälle tulisi varmistusta jostakin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kotka

Kotka on komea lintu, jonka siipien väli voi olla 2,5 metriä. Lintu painaa n 6 kg, Se syö pikkueläimiä, kaloja ja raatoja. Sanotaan että se lentää linnuista korkeimmalle ja on voimakkain. Kotkan terävät kynnet ovat pelottavat. Eipä ihme , että sitä pidetään vielä nykyäänkin lintujen kuninkaana ja vallan ja voiman vertauskuvana. Raatoa syövänä tosin Raamattu ei kelpuuta sitä puhtaitten ja syötävien lintujen joukkoon, mutta symboliikassa ajatellaankin sen muita ominaisuuksia.

Pohjois-Amerikassa elävä valkopäämerikotka valittiin v. 1782 USA:n kansallislin-
nuksi . Tarina kertoo, että Benjamin Franklin vastusti valintaa, koska ehdokas oli varastelevainen ja omasi rähjäytyneen näköisen ulkomuodon. Kotkalla valtasymbo-
lina oli kuitenkin takanaan pitkä historia ja ehdokas tuli valittua.
Jo roomalaisilla oli kotkan kuva sotatunnuksissaan. Venäjän kaksipäinen kotka oli
Venäjän vallan aikana tuttu Suomessakin

Mielenkiintoista on, että J.E.Cirlotin mukaan Egyptin hieroglyfijärjestelmässä kirjain A esittää kotkaa, joka on puolustamassa elämän iloa, syntymistä ja päivää. Tunnetumman tulkinnan mukaan A esittää nautaa eli Apis-härkää sarvineen.

Väitetään että kotka on lintu jonka silmiä aurinko ei sokaise. Tämän tiedon ympärille on liitetty auringon palvontaa. Intiassa kotkaa pidetään jumalatar Indran lähettiläänä.
Kun jossain on kuvattu kotka haudan ylle se tarkoittaa että kotka olisi sielunkantaja.
Kotkasta on kerrottu samantapaista kuin feniks linnusta : kun kotka vanhenee ja sokeutuu, se etsii nuoruuden lähteen, kastautuu siinä kolme kertaa ja lentää sitten kohti aurinkoa kohti uudistuakseen ; opetukseen kuuluu että samoin on ihmisenkin uudistuttava ikuisen elämän lähteessä Kristuksessa ja kurotuttava Häntä kohti kun sielun silmät hämärtävät. Tähän psalminkirjoittajin ja Jesaja viittaavat :
...joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan. (Ps 103 : 5 )
...mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy. (Jes 40:31)

Kun kristillisessä symboliikassa kotka kantaa käärmettä kynsissään, se merkitsee, että Kristus voittaa pahan. Kun taas kotkan kynsissä on kala, se merkitsee että kristus nostaa uskovan pahan lähteestä.
Tunnetumpi vertauskuva on , että kotka tarkoittaa evankelista Johannesta. Hänen
evankeliuminsa alkaa ylhäältä taivaasta, Logoksen luota. Tavallaan evankelista katsoo "suoraan aurinkoon" eli Jumalaan, jonka vertauskuvana pidetään aurinkoa.
Saman evankelista Johanneksen arvellaan kirjoittaneen myös Ilmestyskirjan, jossa
monessa kohdassa on "ikkunoita" taivaan tapahtumiin.
Keskiajan lukupulpeteissa, joissa Raamattua pidettiin oli usein kotkan kuva edustamassa Sanaa eli Logosta. Tästä tuli vähitellen lukupulpetin nimeksi akvila,
latinankielen sanasta akvila, joka tarkoittaa kotkaa.
Raamatussa kotka on nopeuden, uudistumisen ja Jumalan voiman vertauskuva :
Minun päiväni rientävät juoksijata nopeammin, pakenevat onnea näkemättä,
ne kiitävät pois niinkuin ruokovenheet, niinkuin kotka, joka iskee saaliiseen. (Job 9:25-26 )
Älä näe vaivaa rikastuaksesi, lakkaa käyttämästä ymmärrystäsi siihen.
Kun silmäsi siihen lentävät, on rikkaus mennyttä; sillä se saa siivet kuin kotka, joka lentää taivaalle. (Snl 23 : 5)

Ilmestyskirjassa on kotka esiintyy lopunaikaisena varoittajana :
Silloin näin kotkan, joka lensi korkealla taivaan laella ja huusi kovalla äänellä: "Voi! Voi! Voi niitä, jotka asuvat maan päällä! Vielä tulevat torvet soimaan, vielä puhaltaa torveensa kolme enkeliä." (Ilm 8: 13 )
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom .. Herran Rauhaa.

Tänä aamuna rukouksessa näin kuvan morsiammesta jolla oli kaunis prinsessa mallinen, valkoinen hääpuku ja kuninkaallinen kruunu päässä. Hänellä oli pitkät hiukset kuin itselläni ja koin olevani siinä.
Sitten näin 2 virallista valkoista paperia vieretysten. Minulle ei näytetty mitä niissä luki. Valo joka osui niihin, heijasti niiden pintaa niin että ne olivat vain valkoisina edessäni, mutta niistä nousi minulle että ne olivat kuin lupa vihkimiseen...
Yhteenvetona tästä oli se että Hää juhla on pian alkava. Morsian on kaunistettu ...

He tulivat suuresta ahdingosta, mutta olivat pesseet matkavaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. Jumala oli pukenut heidät pitkin valkeisiin vaatteisiin, hääpukuun Karitsan häitä varten. He olivat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelivat häntä päivin ja öin (Ilm.7:13–17).

👰👰👰👰👰
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa ...

Viime yönä, näin koko yön unta jossa kehotin uskovia puhumaan kielillä, virittämään kielet eläviksi niillä taidoilla mikä kullakin oli.
Välillä heräsin unesta ja kun taas nukahdin tuo sama uni jatkui .. läpi yön
Illalla olin rukoillut Raamattu rinnallani, että saisin Pyhän Hengen armolahjoja ja vahvistuksia niihin.
On tärkeää tiedostaa, että Pyhä Henki on Jumala, hän ei ole ihmisen hallittavissa, vaan hän itse hallitsee. Ensisijaisesti hän kirkastaa Kristusta ja siten synnyttää uskon. Kielten viriäminen meissä Pyhässä Hengessä on lahja Jumalalta.

Kiitos Jeesus että vaikutat meihin myös tänään.
Viritköön kielemme rukoukseen ja lauluun Pyhän Hengen kielillä. Tee meistä vahvat Sinussa, Jeesus Kristus, Jumalamme!!!

Amen.
🙏🔥🕊️🙏🔥🕊️🙏
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://aktiivikristinusko.fi/mita-raam ... uhumisesta

Mitä Raamattu sanoo kielillä puhumisesta.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

2Kor. 3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Kielillä puhuminen ja laulaminen tuo vapautumisen ilmapiiriin ensinnäkin omaan elämäntilanteeseen ja myös yhteydessä siihen ilmapiiriin, jossa armolahjoja harjoitetaan. Armolahjoja käytettäessä siirrytään kirkkauteen kohtaamaan Herraa ja kun palaamme tuolta kirkkaudesta me palaamme muuttuneina. Mukanamme ymmärrys siitä, että on olemassa todellista pyhyyttä ja Herran Hengen läsnäolon tuomaa iloa ja rauhaa.

"Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti."

Psalmi
23:1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
23:2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
23:3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
23:4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi
minua lohduttavat.
23:5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
23:6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mökki terveisiä ...

Minulla on täältä mökiltä kivaa kerrottavaa:
Tämä sai ehkä alkunsa tästä kun katselimme Suomen hopea ottelua. Rukoilin että Herra antaisi Suomelle maalin ja samassa Suomi sai sen toisen maalinsa. Kerroin tästä Jimille ja miehelleni. Jimi innostui tästä niin ja pyysi että rukoilisin lisää, mutta lisä maaleja ei sitten enää tullut...
Viime yönä sitten heräsin kun Jimi huusi unissaan:

Kuulkaa Herra puhuu!! Herra puhuu .. ( jotain tuollaista).
Kun Jimi yöllä puhui tuon unissaan oli hassua myös kuinka nosti päätään ylös ja yritti unissaan istuma asentoon 🙌🙌🙌

Aamulla sitten kerroin tuosta, ja Jimi sanoi että näki unta Jeesuksesta. Kysyin että minkälainen uni se oli? Ei suostunut kertomaan ja ymmärsin ettei tehnyt sitä vaarin kuullen.
Kun vaari lähti ulos kysyin unesta uudelleen ja nyt Jimi oli valmis siitä kertomaan:

- Olin täällä mökillä ja joku koputti oveen. Sisään tuli Jeesus.
Sitten Jeesus otti minut syliin ja kantoi ulos nurmikolle. Nurmikolla oli enkeleitä ja ne ottivat minut syliin ja kantoivat ylös taivaaseen.
Siellä oli kaunista ja joka puolella oli kultaa. Minulle annettiin siellä sininen jalokivi...

Sitten Jimi sanoi, että ymmärsi miksi näki tuon unen, siksi, koska oli ennen nukahtamista ollut rukouksessa. Ei ollut ennen sitä tehnyt eikä nähnyt tuollaisia unia.
Kyllä minä iloitsin tuosta ja kerroin kuinka olin myös saanut tuon samaisen kiven sormukseeni. Se on Safiiri; totuuden ja oikeudenmukaisuuden kivi.

Ihmettelinkin jo, kun mitään en ollut täällä nähnyt enkö kokenut, mutta tässä vastaus ja tämä on vielä parempaa.
Kiitos Jeesus!!!

Jimi on meidän 12 v. pojan poika.
💓👑💓🙌🙌🙌🙌🙌
Maaret

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ihana tapahtuma. 😍
Tuo 12v tuntuu olevan jotenkin tärkeä ikä ihmisen elämässä. Ihan kuin monella tapahtuisi silloin jotain ratkaisevaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

:D :D :D :D :D

Aamen. Teillä taitaa suvussa olla nyt nämä"Jeesus-jutut" geeneissä... :) :) :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin