Jumalan johdatuksessa 3

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen AO. Ymmärrän täysin sinua.
Minäkin mieluummin kyllä kirkastan Jeesusta Kristusta.
Siihen meidät on tarkoitettu ja kutsuttu.
Olen miettinyt mitä Jeesus tekisi jos olisi täällä?
Puhuisiko tämän maailman menosta vaiko taivasten valtakunnasta?
Taidanpa tietää vastauksen. 😉
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En tiedä mitä palstalla on tapahtunut, mutta Henki on todella muuttunut.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

2Kor. 3:17 Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.

Voisiko olla kontrollin tai pelon henki? Ja jotka heijastuisivat maailmasta seurakuntiin ja foorumeille.

Tänään menin erääseen pikkuseurakuntaan ja sinne eteiseen oli tullut lappunen jossa luki, että muista käyttää maskia ja käsidesiä.
Henkilö, joka laski sisääntulijoiden määrän, käytti sellaista mekanista laskuria, jonka avulla pyrittiin selvittämään 20 henkilön kokoontumisraja.
Hän tiesi, etten käytä maskia enkä käsidesiä ja sanoi, tosin leikillisesti että menehän pesemään kädet ettei tarvitse viedä sinne.

Kontrolli ja pelko ovat henkivaltojen aikaansaamia hengellisiä ilmapiirejä.

Täällä, jossa tosin aiheellisesti selvitämme pandemiaan liittyviä seikkoja, voimme tuoda tietämättämme esiin sitä pimeyttä, joka maailmassa vallitsee.
Aivan kuin yrittäisimme jopa jouduttaa mielissämme Herran paluuta maailman tapahtumien ja pimeyden tekojen esilletuomisen kautta sen sijaan, että malttaisimme etsiä Jumalan ääntä ja ohjausta teoissamme ja sanoisamme.

Pimeyden sijaan meidän tulisi etsiä Jumalan kasvoja aina ja kaiken aikaa antaen Hänelle kaikki kiitos, kunnia, ylistys ja palvonta niin, että päädymme erityiseen Jumalan kirkkauden ja Jumalan antaman rauhan ja ilon ilmapiiriin
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Maailmassa olevien lopunaikaan liittyvien "totuuksien" tietäminen ja ymmärtäminen omasta mielestä muita paremmin voi johtaa ylpeyteen ja hengelliseen sokeuteen, mikä taasen voi aiheuttaa jopa halveksuntaa niitä uskovia tai uskosta osattomia kohtaan, jotka eivät tiedä kuinka asiat todellisuudessa ovat.

Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Rinnakkaisviitteet
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
Ef. 2:14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
1Joh. 5:4 sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman; ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.
...
Luuk. 21:28 Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

Rinnakkaisviitteet
Room. 8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
...
1Piet. 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,

Rinnakkaisviitteet
Room. 12:10 Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
Ef. 4:3 ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
1Tim. 1:5 Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.
Hebr. 13:1 Pysyköön veljellinen rakkaus.
1Piet. 2:17 Kunnioittakaa kaikkia, rakastakaa veljiä, peljätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta.
1Joh. 5:1 Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt.
...
1Joh. 4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
...
Joh. 13:35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."
...
Roomalaiskirje:
5:5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.
12:9 Olkoon rakkaus vilpitön, kammokaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni.
13:10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.
...
1.Korinttolaiskirje:
13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.


13:13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, oon samaa mieltä että palstan Henki on muuttunut tai minusta tuntuu että viime viikot on ollut vaikea pysytellä Hengellisesti hereillä ja se on tuo maailma, jonka ahdistus tuntuu täälläkin. Tekisi mieli sanoa, että olemme ahdistuksessa, emme ehkä vielä siinä Suuressa Ahdistuksessa, mutta ahdistuksessa kuitenkin.

Tää nyt on vaan mun mielipide, mutta kyllä mun mielestä täällä palstalla, kaiken tämän ympäröivän maailman seuraamisen taustalla näkyy, että Jeesus on se tärkein. Koitetaan olla kärsivällisiä toisiamme kohtaan, jokaisella meillä on oma tehtävämme Kristuksen Ruumiissa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Todellakin UJ. Kontrollin ja pelon henki.
Tätä maailman kuohua tulee ylitarjoten. En sano että siitä pitää olla täysin hiljaa, mutta se että sitä on joka ketjussa ja osiossa ja kaikkeen se tulee vastaukseksi. Sitä tulee liikaa. Paljon enemmän kuin Jumalan sanaa ja uskon asiaa.
Sitä haluaisi tulla tänne rauhaan kaiken tuon tv ja media tarjonnan keskeltä, mutta täällä sama jatkuu.
Tuntuu ettei ole enää muuta paikkaa kuin hiljentyä omaan kammioon, jotta pääsee hetkeksi irti tästä kaikesta.
Ei ole enää asiaa mihin ei liityttäisi tuota ikävää " k" sanaa.. en jaksa sitä edes kirjoittaa.
Siksi toivoisinkin että yritettäisiin keskittää se maailman tarjonta omaan osioon ettei kaikki osiot täälläkin ole täynnä sitä vihollisen agendaa.
Olen tästä yrittänyt jo pitkään hienovaraisesti kertoa, mutta sitä ei ole otettu vastaan.
Nostetaan Kristus takaisin arvoiselleen paikalle täällä. Hänestä meidän tulee kertoa, iloita Hänen totuudestaan ja Hänen annistaan.
Tämä ei ole loukkaukseksi kenellekkään vaan yhteiseksi rakennukseksi.
Tiedän että täällä on paljon Kristuksen rakkautta, viritetään se palamaan. Antaa kanteleiden soida. Ollaan valona maailmaan.
Siunausta teille ja palstan hengelliseen elämään.

Amen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, oon aivan samaa mieltä, että ei tuoda sitä koronaa (<- sanon tarkoituksella ääneen) joka paikkaan. Sä tuskin UJ pahastut, jos sanon, että laita hieman sordiinoa päälle, niin viestisi menee myös paremmin perille.

Tää on tämä maailmantilanne mikä on, mutta ei Herra poistu sen myötä mihinkään. Päinvastoin, musta tuntuu että meitä tarvitaan kohta enemmän kuin koskaan, koitetaan me pysytellä keskinäisessä sovussa, toinen toisiamme vahvistaen, silloin siihen eivät pääse vihollisen juonet väliin.

Kun on ollut jo pitempään kehotusta "laittaa huoneensa kuntoon" ja sisar Mariekin tästä tuolla Kaikenlaisessa jutustelussa puhui, niin aivan varmasti se tarkoitti myös tätä aikaa sekä Hengellisesti että fyysisesti.

Multa ainakin putosi raskas kivi sydämeltä näitä sanoja kirjoittaessani, Adonai, rakas Vapahtajamme on tulossa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Marie »

Voin kertoa että olen lukenut Pelastussanomia melkein sen alkuajoista lähtien joka päivä. Olin todella taakoitettu monella tavalla, ilman seurakuntaa, raskaassa työelämässä vuorotyössä ilman uskovia ystäviä. Sain aina suuren lohdutuksen luettuani täällä Jumalan Pyhää Sanaa. Jumalan Sana toimi kohdallani. Virvoituin ja taas jaksoin eteenpäin päivän kerrallaan.
Se oli tämä Sana joka tuli todeksi. Kiitokset jokaiselle joka on tuonut tänne uskollisesti Jumalan Sanaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mulla on aivan sama juttu, enkä voi sitä millään tavoin selittää, että tänne "ajauduin", kuin että se oli Herran johdatusta. Mä en kirjoittele nettifoorumeilla tai vielä vähemmän ole misään adminina. Ilman Pelastussanomia olisin Hengellisesti todella yksin, siksi tätä palstaa yritän vaaliakin, se on Herran Tahto mun kohdalla ja se paikka, jonka Hän on mulle osoittanut.

Tämä on Henkireikä tämä palsta, eikä sitä voi tukkia mikään maailman meno! Luotetaan Herraan ja ollaan toisiamme kohtaan avoimia ja rakastavia, niin tuo Pyhä Henki täällä pääsee vaikuttamaan kaikessa täyteydessään!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
Annetaan tila täällä Kristukselle ja vähennetään tilaa saatanalta. Se on vallannut maailman median ja koen kuinka se hykertää ivallisesti mielissään ja koettaa viedä tilan näiltä hengellisistä foorumeiltaki. Ei anneta sille periksi.
Koin tässä aamulla, sen jälkeen kun tänne kirjoitin, kuin Jumala olisi kysynyt:
-" oletteko minun omia? Missä on minun omani "?
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me uskomme Jeesukseen Kristukseen, siitä ei ole epäilystä. Meillä on Hänen rakkaus sydämessä, mutta se tulee näkyä meistä ulospäin, eikä pitää sitä kuin vankina sydämessä. Jeesus huutaa sydämissämme:
- " Päästäkää minut ulos täältä, antakaa valoni ja rakkauteni loistaa teistä kaikkialle!"
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eero kirjoitti: 15 Maalis 2021, 09:15 Aamen, oon aivan samaa mieltä, että ei tuoda sitä koronaa (<- sanon tarkoituksella ääneen) joka paikkaan. Sä tuskin UJ pahastut, jos sanon, että laita hieman sordiinoa päälle, niin viestisi menee myös paremmin perille.
Kuva
Yösordiino viululle

Job 30:31 Niin muuttui kanteleeni soitto valitukseksi ja huiluni sävel itkun ääneksi."

https://www.youtube.com/watch?v=3aT38m_gWtM
Konsta Jylhä - Vaiennut viulu
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen Aamen
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Marie »

Laitettiin UJ:n kanssa yhtäaikaa viestiä. Tää Aamen oli Sinettisormuksen kirjoitukseen. Haluan lohduttaa kuitenkin sinua UJ, sinun tekstisi (ei k. jutut mutta muut) on ollut ilahduttavan eläväistä, hauskaa, hienoja oivallukksia, hyvää luettavaa. Olet tuonut myös Jumalan sanaa. Älä vaan lopeta kirjoittamista vaan keskitä KAIKKI k-jutut ym. johonkin yhteen samaan paikkaan. Ei tarvi viulun vaieta eikä kanteleen ääni hiljentyä. Soitetaanhan me kaikki samassa orkesterissa kuka mitäkin instrumenttia.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Marie.
Ilmoitin tässä vähän aika sitten UJ , että näin sinusta aivan uuden ja ihanan puolen, kun toit noita aivan omia profetioita palstalle.
Niissä on vahvaa sanomaa ja ne mitä Herralta saamme, ne on myös tarkoitettu jaettavaksi. Se on sitä parasta antia. Se tulee henkilökohtaisesti sydämeltä.
Lauantaina olin kokouksessa ja luin siellä erään sinun saamasi profetian ja siellä kaikui siihen hetkeen Aamenet.
Kiitos Jeesus että annat UJ lle vahvaa sanomaa ja juuri tähän hetkeen.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Me olemme Jumalan lampaat laitumella.
Viheriäisillä niityillä.
Paimenen ohjauksessa.
Keskellä laumaa osa.
Osa lauman reunoilla.
Toiset vasta laumaan löytämässä.
Ei ole parempaa sijaa kellään.
Olipa keskellä tai reunalla.
Tai vasta matkalla.
Kaikki mahtuvat.
Kaikki kuuluvat joukkoon.
Yksikään ei häviä.
Viimeinenkin haetaan.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Ei ole parempaa sijaa kellään!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Seuraaja. Amen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Hyvin sanottu Seuraaja, me kaikki ollaan lopulta Yhtä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, me olemme yhtä ja Jumala on järjestyksen Jumala. Nousi tämä että etsikää aina ensin Taivaan valtakuntaa. ( n. vapaasti sanottuna).
Vastaa Viestiin