Jumalan johdatuksessa 3

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Ihanaa Pyhän Hengen Rauhaa ja Johdatusta!

Viime yönä, aivan koko yön näin unta Pyhästä Hengestä. Sen vaikutuksista eri tehtävissä. Välillä heräsin ja kun nukahdin uni jatkui. Näytettiin, että siinä kaikissa pienimmässä ja mitättömimmässäkin asiassa, Pyhä Henki on mukana, siis aivan kaikessa. Ei ole asiaa jossa Pyhä Henki ei olisi läsnä. Kun olemme Jumalan omat Jeesuksessa Kristuksessa ja tahdomme elää Jumalan tahdon mukaisesti ja haluamme ottaa Pyhän Hengen asumaan sydämeemme, Hän on meissä todella alati toimimassa. Luotetaan siihen. Annetaan Pyhän Hengen toimia kauttamme.
Näin meissä on yhtä aikaa läsnä Isä, Poika ja Pyhä Henki!
Halleluja!!! Amen.
💓👑🕊️😇
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.gotquestions.org/Suomi/Pyha ... minen.html
Apostoli Paavali selvästi opetti, että me saamme Pyhän Hengen juuri sillä hetkellä, kun me otamme Jeesuksen Kristuksen vastaan Pelastajanamme. Ensimmäinen Korinttolaiskirje 12:13 julistaa, "Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.” Room. 8:9 kertoo meille, jos jollakulla ei ole Pyhää Henkeä, hän ei kuulu Kristukselle. "Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa." Ef. 1:13-14 opettaa, kuinka Pyhä Henki on kaikkien uskovien sinetti: "Kristukseen tekin nyt uskotte kuultuanne totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin. Häneen uskoessanne te myös olette saaneet luvatun Pyhän Hengen sinetiksenne. Se on meidän perintöosamme vakuutena, joka takaa meille lunastuksen, Jumalan kirkkauden ylistykseksi."

Nämä kolme raamatunkohtaa ilmaisevat selvästi meidän saavan Pyhän Hengen pelastuksemme tapahtumahetkellä. Paavali ei olisi voinut sanoa meidän tulleen kastetuiksi yhdellä Hengellä ja saaneemme juoda samaa Henkeä jos kaikilla Korintin uskovilla ei olisi ollut Pyhää Henkeä. Room. 8:9 ilmaisee saman asian vielä voimakkaammin sanoessaan, että jos henkilöllä ei ole Pyhää Henkeä niin hän ei ole Kristuksen oma. Siksi Pyhä Henki meissä on todistus pelastuksestamme. Edelleen, Pyhä Henki ei voisi olla "pelastuksen sinetti" (Ef. 1:13-14), jos hän ei siirry uskoviin pelastuksen hetkellä. Monet raamatunkohdat tekevät erittäin selväksi sen, että pelastuksemme on turvattu siitä hetkestä alkaen, kun otamme Kristuksen vastaan Pelastajanamme.

Tämä on ristiriitainen aihe, koska Pyhän Hengen toiminta on monille epäselvä. Pyhän Hengen saaminen ja uskoviin siirtyminen tapahtuu pelastuksen hetkellä. Pyhällä Hengellä täyttyminen on jatkuva prosessi kristityn elinaikana. Me olemme sitä mieltä, että myös Pyhän Hengen kaste tapahtuu pelastuksen hetkellä. Toiset ovat tästä asiasta eri mieltä. Tästä johtuen jotkut pitävät Pyhän Hengen kastetta pelastuksen jälkeisenä tapahtumana ja se sekoitetaan "Pyhän Hengen saamiseen".

Lopuksi, miten me saamme Pyhän Hengen? Me saamme Pyhän Hengen yksinkertaisesti vastaanottamalla Herran Jeesuksen Kristuksen pelastajanamme (Joh. 3:5-16). Milloin me saamme Pyhän Hengen? Pyhä Henki tulee pysyväisesti omaksemme uskomme hetkellä.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom..

Loma terveiset täältä jostain ...
Tänään oli hauskaa johdatusta vaiko ohjausta?
Käytiin raatteentiellä rajalla. Siellä vanhassa rajavartio tuvassa. Juotiin siellä kahvit siinä kantiinissa ja maksu meni ukrainalaisten hyväksi.
Mies joka piti sitä kantiinia ym. huomasi ristin kaulallani ja mainitsi siitä. Kerroin että Jumala oli käyttänyt sitä minun työssäni Hänelle ja että ihmeitä olin saanut kokea. Mies oli uskova ja myi hengellisiä kirjoja siellä myös ja sanoi että siellä voi järjestää myös hengellisiä tapahtumia. Tuli mieleeni heti eräs Henry veli, kun näytti pihassa vartiotornia ja oli ajatellut pitäisikö tehdä nuorten kanssa siinä elokuva; Raatteentien salaisuus? 🤗
Kerroin että pidän myös blogia ja halusi sen osoitteen ja kun kerroin niin sanoi heti että oli tuon sinettisormuksen jossain kait kuullut tai nähnyt?
Se oli iloinen yllätys. Perhettäni ei keskustelumme liioin kiinnostanut, mutta itse iloitsin ja lähtiessä siunasin uudesta veljestä jonka sain tavata. He ovat tehneet jo vuosia työtä Ukrainalaisten sotalasten hyväksi. Näin Jumala meitä yhdistää .. ❤️👑❤️
..... Siellä venäjän rajalla ..
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa.. Rauhaa teille toivotan.

Rauha ja hiljaisuus on sydämessäni. Olen miettinyt, miksi on näin hiljaista, ehkä jonkun suuren edellä?
Monasti Herra on ollut hiljaa näin kesällä. Hän on minulle ilmoittanut että nyt on "loma". Olen kyllä Hänelle sanonut että en halua lomaa mistään mikä liittyy Häneen.
Sain nyt kahtena yönä unet joista muistan pätkät ja olen niitä miettinyt josko niissä olisi sanomaa?
Tänä aamuna sitten pala palalta ne ovat kuin auenneet, kun niitä olen ihmetellyt Herralle.
11.8. yönä näin unta että olin viettämässä häitäni.
Minulla oli hääpuku joka oli valkoinen, mutta jossain kohdin siinä oli koristeina kukkia.
Tuo puku oli minulle hieman löysä, mutta hyväksyin sen.
Häät saatiin pidettyä ja aloin kysymään vierailta haluavatko että palautan tuon puvun heille, sillä se oli minulla vain lainassa? Ja he tahtoivat sen takaisin. Oli vielä farkkuhaalarit jotka olivat myös lainassa ja palautin myös ne...

Sitten näin 12.8. yönä unta jossa minun oli paha olla ja tuota mietin mistä se johtuu.
Kävin tutkituttamassa itseni ja syyksi löytyi korvani, jotka oli pahoin tulehtuneet .. muuta tuosta en muista. Mutta kyselin tästäkin Herralta ja tänään sekin alkoi avautua.

Tuo hää uneni avautui minulle näin:
Tuo puku oli isoksi käynyt kun olin itse sen sisässä käynyt pienemmäksi. En enää elänyt minä, vaan Jeesus minussa.
Olin pukua, kihlauduttuani Jeesukseen, Hänen morsiamenaan täällä maailmassa käyttänyt, että maailma näkisi kuka ja kenen olin.
Nuo kukkaset kertoivat siitä, kuinka sain vapaana tehdä työtä Herran kanssa, kukkakedoilla. Sinne minne menimme, siellä kukkaset alkoi pelolla kukoistaa. Näin minulle on kahdesti noista kukkapelloista profetoitu.
Ja nuo farkkuhaalarit oli peltotöitä varten ja nyt ne tahdoin myös jättää maailmalle. Olin vihitty ja työ oli tehty.

Tulehtuneet korvani avautui tänään näin:
Ensin kysyin Herralta, luinko liian vähän Hänen sanaansa? Joka päivä kuitenkin jotakin ja enemmänkin voisin lukea. Johtuiko siitä?
Sitten mietin miksi nuo korvat oli tulehtuneet, tuo paha olo joka minussa velloi unessa?
Tutkin ja kuuntelin sydäntäni ja huomasin kuinka väsynyt olin tähän maailmaan ja sen valheeseen.
Se maailman valheen huuto on käynyt yli sietorajani, niin että unessa nuo korvani oli tulehtuneet, ulkoisista ärsykkeistä, jota maailma nyt suoltaa. En ole yksin tämän asian kanssa. Moni uskova haluaa jo pois. Tämä maailma ei ole enää se johon synnyimme. Se huutaa nyt valheen kaikella voimalla.

Herra armahda meitä ja hae meidät omasi.
MARANATA!!!!

👰🤵💍💖👑💖
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. Nuo tulehtuneet korvat osoittivat, kuinka sydämeni itkee tämän kaiken puolesta, koko maailman, niin kuin Jeesus silloin, kun itki Jerusalemin puolesta. Se oli ja on liian suureksi käynyt.

Jeesus palaa Jerusalemiin:
https://youtu.be/730AuFiQ83w
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ylöstempauksessa elonkorjuussa käytetyt työvaatteet jäävät alas.

Sain ev.lut.Herätysseuralta paketin ja siinä oli mukana kolme pehmukkeena ollutta A4 kokoista paperia, jotka sisältönsä puolesta puhuttelivat. Siis muuta pakkausmateriaalia paketissa ei ollut.

Kolme kuukautta tai vuotta kestävä herätys ja elonkorjuu?

Kolminkertainen vahvistus asialle?

Kenelle taivaallinen vilja leikataan kysytään paperissa? Isä, poika ja Pyhä Henki tai sitten evankelioitujen pelastukseksi, oman työmme palkaksi ja Jumalalle kunniaksi.

Jälkimmäinen tai-vaihtoehto kenties ongelmallinen näkökulma.

Laitan tähän vielä kuvan:
IMG_20210813_110047.png
Johannes 4:35-38

Ettekö sano: 'Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu'? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi. Jo nyt saa leikkaaja palkan ja kokoaa hedelmää iankaikkiseen elämään, että kylväjä ja leikkaaja saisivat yhdessä iloita. Sillä tässä on se sana tosi, että toinen on kylväjä, ja leikkaaja toinen. Minä olen lähettänyt teidät leikkaamaan sitä, josta te ette ole vaivaa nähneet; toiset ovat vaivan nähneet, ja te olette päässeet heidän vaivansa hedelmille."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Kuva
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos UJ tuosta tuomastasi elonkorjuu vaate vahvistuksesta.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Raamatun jakeita vaatteista
https://dailyverses.net/fi/vaatetus
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jesaja 9. 📖
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa ..

Tänään, näin pitkästä aikaa kuvan rukous hetkessäni aamulla. Mietin tarkoittiko tuo mitään ja kyselin sitä Jeesukselta.
Ei mennyt kauaa kun tuo kuva alkoi avautua.
Näin pihassa olevan rinteen, joka oli nurmella. Tuon rinteen yläpäässä oli yksinään vanha astia. Oliko se vanha kattila tai vati, mutta se oli otettu käyttöön kukka ruukuksi. Siihen oli istutettu kukkia.
Tuo ruukku oli kovin yksinäisen näköinen tuolla rinteessä, muita istutuksia ei ollut lähettyvillä tuon nurmen lisäksi.
Yksi kivi pilkotti maasta joka ei liioin lohduttanut näkymää.
Mietin kuvaa ja sitten se lähti avautumaan. Monet meistä on kuin paikalleen istutettuja kukkia/ taimia ja siihen me käperrymme, yksinäisyyteen jos ei mikään ulkopuolinen tule liikuttamaan tuota kukka astiaa. Siinä se on voimattomana tehdä mitään.
Monesti koen tuon kukka astian tavoin, kun olisi halua käydä hengellisissä tapahtumissa, mutta koska minulla ei ole sitä ajokorttia, olen niistä ulkopuolisista auttajista riippuvainen.
Haluaisin kukoistaa ja kasvaa, kunhan siihen saisin oikeanlaista apua. Siirtyä paikasta toiseen. Iloita muiden uskovien kanssa.
Laitoin tähän itseni esimerkiksi, mutta tiedän että meitä on paljon. Joudumme kerjäämään ulkopuolista apua ja se vie voimia. Joskus sitä tahtoo lopettaa kaiken ja hiljentyä omaan yksinäisyyteen. On niin helppo myös käpertyä tuohon astiaan, tehden sen reunoista rajat, joiden yli emme halua mennä, vaikka se olisi mahdollista. Tehdä niistä tekosyy ettei tarvitse lähteä mihinkään, aloittaa mitään.
Siksi on tärkeää uskovien yhteys että voimme toinen toistamme tukea. Kokea tuota yhteyttä.
Siinä tuo kasvi alkaa kukoistaa. Sen juuret saa möyhimistä ja on hyvä ja turvassa kasvaa, kun on joku jonka kanssa voi yhdessä harrastaa ja mennä näihin uskon asioihin. Yhdessä jakaa ja liikkua.
En tiedä sainko tuon pointin tuotua tuohon kuvaani? Mutta ei jätetä noita astioita yksin, missä käytössä ne sitten onkaan.
Jeesus Kristus on kutsunut meidät yhteyteen.

25 raamatunjaetta yksinäisille
https://aktiivikristinusko.fi/25-raamat ... aisyydesta

Teitä siunaten
👑💖
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Tämä vanha kukkabalju hiljenee. Niin on eksynyt yksin ruukussaan.
Koen itseni ulkopuoliseksi. Rukoilin Herralta äsken mitä teen ja Hän muistutti minua tuosta vanhasta, yksinäisestä kukka baljusta, joka oli jokin päivä sitten näkyni ja tiesin ja ymmärsin heti mitä se tarkoittaa. Kukinta täällä on käynyt heikoksi ja on aika hiljetä.

Jeesus Kristus olkoon teidän kanssanne ...
Siunaten : sinetti
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Lasten kylpyvanna Kristuskalliolla - lapset tässä ajassa ovat Kristuksessa puhtaita
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Maria »

❤️ Älä suotta hiljene. Herra toi sinut tuossa hetki sitten mieleeni. Hän antoi sydämelleni tämän aiheen: Rukoile, että xxxxx alias Sinettisormus muistaisi alkuperäisen kutsunsa. Näin sinut hengessä valtavan onnellisena ja täynnä riemua. Murhe muuttuu nyt iloksi. Anna ilon vallata sydämesi. Pyydän, ano, että ilosi oli täydellistä kuin kukkaparatiisi. Siinä on niin paljon kauniita ja erivärisiä kukkia, että et voi olla ilahduttamatta muitakin niillä. Niitähän on aivan valtoimenaan. Sinun tarvitsee vain selkäsi kääntää.

Muistathan vertauksen Pietarista, kuinka he eivät olleet saaneet yhtään kalaa, vaikka olivat olleet koko yön kalastusreissulla. Herra kutsuu uudestaan sinua ja meitä jokaista uudenlaiselle kalareissulle. Tällä kertaa emme anna kalojamme viholliselle, vaan me annamme ne Herrallemme. Meidän saalista ei ryöstä kukaan. Hän on meidän purtemme, verkkomme ja ennen kaikkea, Hän on meissä ja toimii meidän jokaisen kanssa, ja jokaisen kautta. Hän ei ylennä eikä alennna, vaan hän nostaa meidät sille paikalle, jossa näemme taas Yljän, kuten morsian näkee. Morsian ei ole enää uupunut ja väsynyt. Hän on täynnä riemua ja iloa. Vaikka hän on valvonut, mikään ei estä häntä enää. Hän haluaa juosta kohti ylkää. Siksi hän riisuu kaikki painavat kantamukset matkallaan. Hän ei tarvitse niitä enää. Nyt saa jäädä vanha ja yljän kanssa kohtaaminen saa voimaantumaan.

Tuossa puhdistaessani sitruunantuoksuisella puhdistusaineella valkoista lavuaariani, joka oli pienen pesun tarpeessa matkan jälkeen, sain yhtäkkiä ajatuksen. Aivan kirkkaan. Se oli hyvin lapsellinen varmaan, mutta samalla kun vanha lavuaari alkoi kiiltämään, mieleeni tuli, miten ihanaa on, että Jeesus on niin puhdas ja Hän haluaa meistä täydellisen puhtaita. Ei vain sinne päin vaan kokonaan puhtaan. Hän on niin onnellinen, kun me alamme erottautua tästä maailmasta ja löydämme uudestaan ne jalanjäljet jotka johtavat meidän jalkamme kohti luvattua maata. Ole siunattu Sinettisormus, Jumala on avannut oven eteesi 🙏❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herran Rauhaa...

Jeesus halajaa näyttää sinulle, että hän voi luoda uutta sinunkin elämässäsi. Sinun tarvitsee vain pyytää apua. Meidät on luotu yhteyteen toistemme ja Jumalan kanssa. Jeesus tekee tämän mahdolliseksi yhdistämällä ihmisyytemme Jumalan kanssa omassa persoonassaan. Henki on Jeesuksen Henki, joka auttaa meitä tulemaan Jeesuksen kaltaisiksi ja yhdistää meidät Jumalaan. Usko yhdistää meidät Jumalan Poikaan lujasti ja varmasti. Ja uskon kautta me omistamme kaikki Jumalan lupaukset ja olemme Hänen yhteydessään.

”Kristus on avannut meille pääsyn tähän armoon, jossa nyt lujasti pysymme.” (Room. 5: 1).
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Jumalan Armo olkoon yllämme...

Tänään kun heräsin ja rukoilin, sain nähdä sen päätteeksi kuvan jossa oli jonkin korokkeen päällä seisomassa kolme miestä, vanhan aikaisissa sotilas asuissa, haarniskat yllä. Tuo keskimmäinen oli hieman noita kahta edempänä. Olen heitä tänään miettinyt, oliko he jotain mitä Jumala halusi kertoa. Äsken sain tuosta ajatuksen jota halusin nyt nostaa. Olivatko nuo kolme, ylimmät Arkkienkeliä? Gabriel, Mikael ja Rafael?

Raamatussa Mikael mainitaan nimeltä viisi kertaa. Danielin kirjassa (10:13) Mikael on "yksi suurimmista enkeliruhtinaista", (10: 21) - hän on myös "teidän enkeliruhtinaanne" ja (12:1) "suuri enkeliruhtinas". Danielin kirjassa Mikael esiintyy Israelin kansan suojelijana. Uudessa testamentissa Mikael mainitaan kahdesti ja häntä kutsutaan nimellä (Juud. 9) "ylienkeli Mikael". Ilmestyskirjassa (2:7) kerrotaan, että "Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan". Monen muunkin raamatunkohdan on perinteisesti tulkittu tarkoittavan Mikaelia, esim. (Joos. 5:13-15): "Mies (paljastettu miekka kädesään) vastasi: Olen Herran sotajoukon päällikkö..." Nimi tarkoittaa ”Hän, joka on Jumalan kaltainen” tai ”Hän, joka näyttää Jumalalta”. Arkkienkelikolmikosta jokainen on myös suojeluspyhimysten lailla suojelija. Mikaelin erityissuojelussa ovat kaikki vaarallista työtä tekevät, kuten poliisit ja sotilaat, Gabrielin hallussa ovat viestitysvälineet, kuten radio ja televisio, Rafaelin suuressa suojeltavien ryhmässä erityisen ryhmänsä muodostavat kaikki suojelusenkelit ja rakastavaiset.

Mikael seisoi tuossa kuvassa hieman edempänä, niin kuin johtajan sopii. Maailma huutaa ja sodan läheisyys on hyvin läsnä. Onko Mikael lähdössä joukkoineen lohikäärmettä vastaan? Henkimaailmassa käydään sotaa. Noilla miehillä ei ollut siipiä, mutta he olivat vahvoja ja heillä oli nuo vanhanaikaiset sotaasut joissa heidät on meille kuvattu..

Tämä jää nähtäväksi, mutta halusin jakaa, jotta en tuota näkemääni jättäisi kertomatta... vaan vartiopaikaltani sen ilmoitan.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Herra, Ravitse meidät tänäänkin ja tulevassa ...

Tänä aamuna, kun olin rukouksessa ja olin nousemassa ylös, sain kuvan puisesta pöydästä. Se oli tyhjä pöytä ..ei Edes liinaa pöydällä. Sitä ei ollut katettu .. Herra kertoo tällä vaikeiden aikojen koittavan? Varoitus? Vai kertooko tämä maailman tilanteesta, sen hengellisestä nälästä? Se on eksynyt kauas Jumalasta, eikä Häntä enää tunne. 🙏🙏🙏🙏🙏 Ole Herra meille armollinen 💓👑💓

Jeesus otti ajallisesta ravinnosta vertauskuvan: ”Minulla on ruokaa, josta te ette tiedä” (Joh. 4:32).


Kun Jeesus hieman myöhemmin ruokki viisi tuhatta miestä, hän sanoi: ”Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan.” (Joh. 6:35.)


Elävässä yhteydessä Kristukseen uskovaiset voivat olla osallisia siitä hengellisestä ravinnosta, jonka varassa Vanhan testamentin uskovatkin tekivät matkaa, kun he luottivat lupauksen sanaan. Paavali kirjoittaa: ”Kaikki he söivät samaa hengellistä ruokaa ja joivat samaa hengellistä juomaa. Hehän joivat siitä hengellisestä kalliosta, joka kulki heidän mukanaan; tämä kallio oli Kristus.1. Kor. 10:3–4.)

Herra Ravitse meidät Sanallasi.

Amen 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Herra on avaamassa ovia ..

Tuon kaksi näkyä eiliseltä ja tältä aamulta, joissa on samaa sanomaa ja ne liittyvät varmaankin toisiinsa.

Eilen rukous hetkessäni aamulla, sain nähdä kuvaa, jossa nainen näytti tulevan jostakin, kuin toimisto huoneesta ulos. Tuo ovi oli puinen ja siinä oli pieni lasi ikkuna. Hän tuli johonkin käytävään. Siinä tapahtui siis kulku avautuvasta ovesta johonkin tilaan.

Kun rukoilin tänään ennen kuin ylösnousin, pyysin Herraa että Hän on kanssani tänäänkin ja tuolla lääkärin vastaanotolla johon olin menossa. Sain nähdä samassa kuvan, jota katselin jossakin aulassa. Siinä oli automaatti lasiovet joissa oli mustat kehykset/ pokat ja nuo ovet auvautivat itsestään, toinen toiselle sivulle ja toinen toiseen ja ulkona oli kaunista ja kirkasta. Nuo ovet oli samankaltaiset automaatti ovet kuin terveyskeskuksessa johon menen. Koin että Herra haluaa näyttää näin että Hän on avannut/ avaamassa ovet johonkin uuteen josta tulen käymään sisään. Kuljen/ kuljemme noista ovista johonkin tilaan, mitä se sitten onkaan. Ehkä tässä on sanomaa meille kaikille.

Kiitos Jeesus Kristus. 🙏👑🙏❤️

Avaa sydämesi ovi Jeesukselle: https://youtu.be/injnrsquHfk

KR 1933/-38
Ilm. 3:8 Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.

KR 1933/-38
Matt. 16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Jes. 22:22 Ja minä panen Daavidin huoneen avaimen hänen olallensa; ja hän avaa, eikä kukaan sulje, ja hän sulkee, eikä kukaan avaa.

Amen.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunausta sinulle uuteen päivään ja tähän uuteen aikaan johon Herra avaa meille ovia. Uutta kohti 🙏👼 👑 ... näin rukouksessa tänään suloisen kuvan. Se oli sellainen postikorttimainen jossa on noita pieniä valkopukusia lapsi enkeleitä. Näin Jeesuksen valtaistuimellaan ja sitten kuva siirtyi Hänen edessään olevaan pikku enkeliin. Tuo enkeli oli polvirukouksessa edessään olevan valkoisen kiven äärellä, se oli tuon pienen enkelin 👼 rukousalttari 👼🙏👑

Kiitos Jeesus että näin meitä lohdutat, meitä jotka kannamme eteesi nuo kaikki rukouksemme, kuin tuo pieni enkeli.. sinä 👼... ja minä 👼 ... me kaikki yhdessä 👼👼👼👼👼👼👼💓 Etsin tähän sopivaa laulua ja tulihan se vastaan. Se on suloinen kuin tuo saamani kuva. 💖 Liittyy tämän aamun näky kuvaani ...👼🙏

Suojassa Enkelin :

https://youtu.be/auh7ENajqSc

Heprealaiskirjeessä puhutaan Jumalan pojan ja enkeleiden suhteesta. Kirjeen mukaan Jumalan poika on enkeleitä suurempi. ”Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: - Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.” (Hepr. 1:5.) Enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä Jumalan sanansaattajia. Uskon kohde on Jeesus. Enkelit kuuluvat kuitenkin uskonelämään, ja sanoma enkeleistä on tarkoitettu kaikenikäisille.


Evankeliumi Matteuksen mukaan 18

1. Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
2. Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
3. ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
4. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
5. Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
6. Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
7. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
8. Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.
9. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.
10. Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa ........

.................

Amen.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, Herrassa, Jeesuksessa Kristuksessa.

Olen taas ommellut ja tehnyt noin viikon ajan, "Se on täytetty ristejä" ja ne ovat taas minua siinä tehdessä puhutelleet niin että välillä olen huomannut olevani siinä ompelukoneen ääressä suu hymyssä.

Halusin niitä ajatuksia tässä teillekin jakaa, sillä ristien valmistus kertoo minulle uskon tietä, alusta loppuun.

Kun alan valmistamaan ristiä/ ristejä, sillä teen niitä kerralla aina useamman. Valitsen ensin kankaan, niin kuin ihmisten kalastaja, etsimme tuon ihmisen joka on valmis pelastuksen tielle elämässään. On monenlaisia kankaita, kuin on myös ihmisen luonteita. On ulkokultaisia ja kimaltavia, ylpeyttä täynnä. Jotkut on liukkaita eikä niistä tahdo saada pidettyä kiinni. Jotkut niin niin jäykkiä että käännytys työ on vaikeaa. Jotkut taas niin ihanan pehmeitä, että työ niiden kanssa on todella ihanaa ja helppoa. Mutta on myös niitä karheita kankaita, jotka saa kädet rikki niitä tehdessä. Näin on ihmiset, niin kuin nuo kankaani.

Levitän kankaan pöydälle, oikeat puolet vastakkain. Näin tapahtuu myös kun alan keskustella tuon ihmisen kanssa. Levitämme hänen elämänsä siihen eteen. Sitten piirrän kankaalle kaavakuvan rististä, eli kerron evankeliumia, Jumalan Sanaa todeksi, tuoden myös omia todistuksia, mitä Jumala on armossaan tuonut elämääni.

Leikkaan kappaleet irti kankaasta, eli alamme erottautua siitä vanhasta joka ihmisen elämässä on. Luomme uutta. Seuraava vaihe on ommella palat yhteen, niin kuin tapahtuu kun tuemme ihmistä ottamaan askeleen seurakunta yhteyteen, kasvamaan ja vahvistumaan ensiaskeleissaan uskontielle. Etsimään hänelle sopivia uskovia sisaria ja veljiä tukemaan häntä. Yhdistää hänet ennenkaikkea Jeesukseen Kristukseen.

Kun tämä on tehty, leikkaan kaikki turhat osat pois, se on kuin oksastus, jossa ihmisen kaikki turhuus karsiutuu pois, se mitä maailmasta on meihin tarttunut. Se tapahtuu Jumalan toimesta ihmisen uskon kasvaessa.

Sitten käännän tuon ristin, että sen oikeat puolet tulee näkyviin, eli tuemme häntä tulemaan näkyväksi uskossaan. Tunnustamaan suullaan uskonsa ja alkaa tekemään niitä hyviä töitä Jumalan valtakuntaan.

Lopuksi täytän ristin vanulla ja suljen sen kuin sinetiksi ommellen. Siitä on tullut Jumalan oma, Jumalan lapsi. Jumalan sovitustyö on antanut tämän täyteyden Kristuksessa myös ihmiselle. Sitten vielä vielä viimeistelen tuon ristin tekstillä: "SE ON TÄYTETTY". Sillä niin on kirjoitettu ja todeksi tehty että Jeesus Kristus ilmoitti sen Isälleen, viimeisinä sanoina ristillä, että sovitustyö meidän puolestamme oli tehty/ TÄYTETTY, eikä mikään sitä voinut estää. Kuolema oli kukistettu ja se on kaikille jotka sen haluaa ottaa vastaan.

Joh.19: 30.Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.

Näin minulle ristit puhuu, kun niitä jaettavaksi valmistan. Niissä on Jeesuksen koko sanoma, meille kaikille. Se on yksi osa Jumalan työtäni. Työtä, jonka Jumala itse minulle näytti ja sille olen kuuliainen.


Kuva



Kiitos Jeesus Kristus, kaikesta mihin minua ja meitä kulkevat ja ohjaat.

👑📿

Amen.
Vastaa Viestiin