Jumalan johdatuksessa 3

Valvoja: Tuija

Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Siirryn paastonajan omaehtoiseen kiihdytysvaiheeseen, joka samalla on neljän viikon loppukiri. Kuullaan taas suuren sapatin aikoihin!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rauhaa...

Näin eilen aamuna rukouksessani kuvan kirjoituksista valkoisilla papereilla.
Niissä oli paljon tekstiä ja siellä täällä oli tummalla korostettuja lyhyitä sanoja.
En saanut selvää mitä niissä luki ja niitä olen nyt miettinyt.
Tänään sain ajatuksen niihin sydämelleni, tuo sana oli epäolennainen.
Nuo sanat jotka olivat korostettu tummin kirjaimin oli hyvin lyhyitä, kuin esim. jos, ehkä, sekä, ja, mutta, että ja jne. jne. Tuollaisia apusanoja.
Siis kirjoituksen kannalta epäolennaisia sanoja jotka eivät ilmoita sanoman sisältöä.
Tuo minulle tänään nostettiin.
Saunassa rukoilin tuota Herralta, että olinko ymmärtänyt oikein ja rukoilin ja lauloin Hänelle kielillä.
Sen tehtyäni huomasin unohtaneeni tuon sanan?
Ja pyysin Herraa antamaan sen uudelleen jos sen olin oikein ymmärtänyt?
Samalla sekunnilla sain tuon sanan takaisin: " EPÄOLENNAINEN"
Ymmärsin, että todella usein juuri keskitymme kaikkeen tuollaiseen epäolennainen, joka ei kirkasta Jumalan Sanan totuutta, jossa jokainen sana on yhtäpainavaa ja merkityksellistä.
Jeesus turvasi Sanaan, mikä ilmenee muista evankeliumikirjoista. Tosin paholainenkin siteerasi ahkerasti Sanaa. Erona oli se, että Jeesus tunsi Sanan oikean ja syvän merkityksen, mutta paholainen käytti Sanaa vain muodollisesti, asiayhteydestään irrotettuna ja pelkästään oman, jumalanvastaisen propagandansa välineenä. Näin se toimii yhä tänäänkin: mediassa, politiikassa ja keskusteluissa Raamattua siteerataan vain siten ja silloin, kun se edistää omaa propagandaa, joka varsin usein on tarkoitettu Raamatun, kristillisen uskon kumoamiseksi. Yleisin esimerkki on se, että sana ”rakkaus” otetaan irti Raamatusta ja sille annetaan vieras, maallinen, jopa syntinen sisältö.
https://raamattuajassamme.fi/markuksen-evankeliumi/


Jeesus vastasi heille: ‘Te kuljette eksyksissä, koska ette tunne pyhiä kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.’” (Matt. 22:29)

“Jeesus sanoi heille: “Te kaikki luovutte minusta, sillä on kirjoitettu: ‘Minä lyön paimenen maahan, ja lampaat joutuvat hajalle.’” (Mark. 14:27)

“Jeesus tiesi, että kaikki oli nyt saatettu päätökseen. Jotta kirjoitus kävisi kaikessa toteen, hän sanoi: ‘Minun on jano.’” (Joh. 19:28)
Amen.

💖📖👑📖💖
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meni tuon avautumisesta tovi ja olin jo luovuttaa, mutta se ei antanut rauhaa ..
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Miksi poistut kommenttisi Uskon Jeesukseen?
Nuo Raamatun paikat oli tarkoitus laittaa tekstini loppuun, ei sinua niillä lyödäkseni.
Rauhaisaa yötä sinulle ja teille kaikille 💖👑💖
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuntui sisällöttömältä kommentilta. Varjelusta ennen kaikkea kaikille. Koen, en tiedä hengessänikö, mutta kuitenkin koen kontrollin lisääntyvän maailmassa esim. näissä rajoitustoimissa. Marie Licciardo profetoi minulle vuosituhannen alussa, että tulen näkemään mitä on kontrolli maailmassa ja mitä se on seurakunnassa.

Joskus kirjoitin, että pian voi olla että seurakuntiin pääsee vain rokotuspassilla.

Perjantaina tapasin ensimmäisen seurakuntaihmisen, joka oli ottanut rokotteen ja tulin hieman surulliseksi kun muistaa ne sanomat, joissa kerrotaan että rokotteen ottajat ottaisivat jatkossa myös pedonmerkin.

Monet eksyvät maailman uutisten tähden ja eksymyksessään tulevat myös sisälle luopumukseen.

Luukas 21:36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."


1.Korinttolaiskirje:
14:15 Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.
15:57 Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!

2.Korinttolaiskirje:
1:11 kun tekin autatte meitä rukouksillanne, että monesta suusta meidän tähtemme kohoaisi runsas kiitos siitä armosta, joka on osaksemme tullut.
2:14 Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 06 Maalis 2021, 23:10 Tuntui sisällöttömältä kommentilta. Varjelusta ennen kaikkea kaikille. Koen, en tiedä hengessänikö, mutta kuitenkin koen kontrollin lisääntyvän maailmassa esim. näissä rajoitustoimissa. Marie Licciardo profetoi minulle vuosituhannen alussa, että tulen näkemään mitä on kontrolli maailmassa ja mitä se on seurakunnassa.

Perjantaina tapasin ensimmäisen seurakuntaihmisen, joka oli ottanut rokotteen ja tulin hieman surulliseksi kun muistaa ne sanomat, joissa kerrotaan että rokotteen ottajat ottaisivat jatkossa myös pedonmerkin.
Marie Licciardo on myös minulle profetoinut, vuosia sitten, kaksi eri kertaa. Ensimmäisen profetian asiat eivät ole vielä tapahtuneet, ja toisen profetiat asiat olivat minusta outoja, joita en kunnolla ymmärtänyt. Kirjoitin kotonani saamani profetiat muistiin.

Tämän koronarokotteen ottamista ei tarvitse pelätä.

Eilen olin Raamattu- ja rukouspiirissä, meitä oli viisi. Kolme heistä oli saanut rokotteen, vanhempia ihmisiä. Itse otan kun vuoro tulee.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Miksi jos Suomessa on kuollut vain noin 700 henkilöä tähän mennessä keski-iältään 83 vuotta henkilöä. Pikemminkin niin, ettei koronavirusta tarvitse pelätä eikä rokotetta edes tarvita.

Ole turvallisella mielellä ja äläkä pelkää koronaa - rokotteen ottaminen vie ihmisen kaiken lisäksi vain rokotekierteeseen sekä digitaalisen rokotepassijärjestelmän piiriin, josta ei voi enää irrottautua.

Kilvoittele siis ja luota Herraan Jeesukseen Kristukseen sillä hänen haavainsa kautta sinä olet parattu.

Pyhä Jumala estäköön veljemme AO:n rokotteen ottamisen.

Amen

Rukoilkaamme veljemme AO:n puolesta ettei hän ottaisi tuota rokotetta

https://444prophecynews.com/the-vaccine ... -cryptic1/

3.2.21/Cryptic

Rokote ei voi pelastaa sinua. Itse asiassa se tuottaa korjaamatonta haittaa, ja sen vaikutuksia ei voi kumota. Monet ovat päättäneet uskoa tiedotusvälineiden ja lehdistön ja niin kutsuttujen tiedemiesten sanoja profeettojeni ja Sanani yli. Älä ota rokotetta äläkä merkkiä. Rokotteen tai merkin ottaminen on jo itsessään kuolema ruumiissa ja sielussa. Ne, jotka ottavat rokotteen, ottavat väistämättä merkin. Tämä on kansakunnan ja maailman järjestelmällistä kaatamista. Viimeisten vapauden ja kansalaisvapauksien riisuminen ja viimeinen isku johtavat maailman ja sen ihmisten tuhoutumiseen. Minä olen se joka Minä olen.

Ei ole toiveeni, että kukaan joutuisi kadotukseen mutta monet joutunevat sinne tulevina päivinä. Kutsun monia luokseni, mutta harvat vastaavat. Koputan sydämesi oveen. Etsikää minua ennen kaikkea. Minulla yksin on etusija sydämessäsi. Tunnen kunkin teistä nimeltä. Tämä on se hetki, tämä on se päivä, jona jokaisen on otettava kantaa. Valitse viisaasti. Ikuinen elämä ja kuolema riippuvat tasapainossa.

Menen nyt valmistelemaan paikkaa omilleni.

Tulen pian lapset kirkkauden pilvien päälle kirkkaudessa.

Amen Amen, Olen mitä olen, Herrasi, pelastajasi ja kuninkaasi

Yeshua Hamashiach

Näin olen puhunut

Amen Maranatha
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 06 Maalis 2021, 23:46 Miksi jos Suomessa on kuollut vain noin 700 henkilöä tähän mennessä keski-iältään 83 vuotta henkilöä. Pikemminkin niin, ettei koronavirusta tarvitse pelätä eikä rokotetta edes tarvita.

Ole turvallisella mielellä ja äläk pelkää koronaa - rokotteen ottaminen vie ihmisen kaiken lisäksi vain rokotekierteeseen sekä digitaalisen rokotepassijärjestelmän piiriin, josta ei voi enää irrottautua.
En pelkää koronaa enkä rokotetta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niin, eihän sitä tarvitse koronaa eikä rokotetta pelätäkäön, vaan sitä mitä sen varjolla tehdään. Mun mielestä tässä on moneen kertaan hyvin sanottu, että älkää kääntykö toosianne vastaan tämän vuoksi, tämä ei ole se pääasia, vaan Jeesus Kristus.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Eero! AMEN!!!
Kaikki muu on epäolennaista, paitsi Jeesus Kristus. Vain Hänessä meillä on turva ja suoja.
💖👑💖
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Itse käännyn Jumalan puoleen AO:n puolesta. Vaikka nyt tarjolla olisi pelkkä lasillinen vettä juotavaksi, niin järjestelmä on jo luotu niin pitkälle meneväksi, että seuraava vaihe on sitten pedonmerkkijärjestelmän tuleminen. Jatkossa vain rokotetut (aluksi pääsee vain lennoille etc.) saavat ostaa tai myydä.

Anteeksi, Sinetti, että esillä on tähän ketjuusi sinällänsä liittymätöntä aineistoa:

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3401752655
(Alla vain osa pitkästä kirjoituksesta)

12 tärkeää kysymystä ja vastausta ennen koronarokotuksen ottamista:
● "Jos saan rokotuksen, voinko lopettaa maskin käytön?"
Hallitus: "ET"
● "Jos saan rokotuksen, avautuvatko ravintolat, baarit, koulut, kuntosalit, kampaamot jne minulle. Ja voivatko ihmiset palata takaisin normaaliin elämään?
Hallitus: "EI"
● "Jos saan rokotuksen, olenko vastustuskykyinen Covidille?"
Hallitus: "Ehkä. Emme tiedä tarkalleen, mutta luultavasti et."
● "Jos saan rokotuksen, en ainakaan tartuta muita - eikö?"
Hallitus: "EI. Rokote ei lopeta tarttumista."
● "Jos saan rokotuksen, kuinka kauan rokote kestää?"
Hallitus: "Kukaan ei tiedä. Kaikki Covid-rokotteet ovat edelleen kokeiluvaiheessa."
● "Jos saan rokotuksen, voinko lopettaa sosiaalisen etäisyyden?"
Hallitus: "ET"
● "Jos vanhempani, isovanhempani ja minä rokotamme itsemme, voimmeko halata toisiamme?"
Hallitus: "ETTE"
● "Mitä hyötyä rokotuksesta on?"
Hallitus: "Toivotaan, että virus ei tapa sinua."
● "Oletko varma, että rokote ei vahingoita tai tapa minua?"
Hallitus: "EMME"
● "Jos tilastollisesti virus ei tapa minua (eloonjäämisaste 99,7%), miksi minut pitäisi rokottaa?"
Hallitus: "Muiden suojelemiseksi."
● "Joten jos saan rokotuksen, voin suojata 100% ihmisistä, joiden kanssa olen tekemisissä?"
Hallitus: "ET"
● "Jos minulla on vakava haittavaikutus, pitkäaikaiset vaikutukset (vielä tuntemattomia) tai kuolen rokotteesta, korvaako minulle (tai perheelleni) rokotteen valmistaja tai hallitus?"
Hallitus: "EI - hallituksella ja rokotevalmistajilla on täysi vastuuvapaus tästä kokeellisesta lääkkeestä"

Joten yhteenvetona, Covid19- "rokote" ...
Ei tarjoa immuniteettia
Ei poista virusta
Ei estä kuolemaa
Ei takaa, ettet saa virusta
Ei estä sinua siirtämästä sitä muille
Ei poista matkustuskieltojen tarvetta
Ei poista tarvetta sulkea yrityksiä
Ei poista lukitusten tarvetta
Ei poista maskien tarvetta

No, hyötyykö rokottamisesta kukaan yhtään mitään?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tottakai Jeesus on tärkein, mutta hän itse kehoittaa sanassaan tutkimaan ajan merkkejä. Meidän on mitä parhainta olla kuuliainen Herralle Jeesukselle Kristukselle sen sijaan, että olisimme kuuliaisia maailman järjestelmälle.

Suomi ei ole vielä päättänyt edes käyttötarkoituksesta, vaikka lakia jo valmistellaankin. Rokotuspassi on ollut EU:n suunnitelmissa ainakin vuodesta 2018, COVID-19 on ”vapauspassin” perustelu, jolla seurantajärjestelmää myydään.

Sitran Uudistumiskyky-teeman johtajan, Antti Kivelän mukaan Sitra selvittää parhaillaan maksu- ja luottokorttijärjestelmän käyttämistä henkilön koronastatuksen välittämisessä globaalisti. Järjestelmä toimisi seuraavasti: asiakas esittää pankki- tai luottokorttinsa palveluntarjoajan maksupäätteelle samalla tavalla kuin maksaessaan pikkuostoksen. Maksupääte kertoo, onko koronastatus kunnossa vai ei. Keskusteluja toimintamallin kokeilemisesta on käyty mm. kansainvälisen maksuvälitysyrityksen kanssa.

https://avoin.media/2021/02/27/rokotusp ... otetuille/

Käytännössä asiakas ei voisi ostaa mitään ilman rokotteiden voimassaoloa eivätkä myyvät tahot voisi myydä ellei noidet tahojen toimijoilla olisi rokotukset kunnossa.


Rokotteen ottamalla ihminen valitsee siirtymisensä rokoteseurantajärjestelmään

Lisäksi tämän yhden ainoan rokotteen ottamalla valitsee tehosterokotteiden ottamisen ja jatkossa tulevat muut rokotukset

Pandemiaa ei ole - järjestelmä, jossa lääkärit voivat tehdä koronadiagnoosin vaikka PCR-testi näyttäisi negatiivisen testituloksen ja jossa henkilö voidaan merkitä kuolleeksi koronaan vaikka positiivisesta testituloksesta olisi 28 vrk ja henkilö olisi jo parantunut ja kuolisi muuhun perussairauteen, on puhtaasti kontrollia ihmisten saamiseksi tulevan maailmanhallituksen lopulliseen kontrolliin.

Hengellisessä merkityksessä kyse on luopumuksesta - luopumus uskosta Herraan Jeesukseen Kristukseen sairauksiemme parantajana.

Ruumiimme on Pyhä Hengen Temppeli ja jos tuossa temppelissä on DNA:tasolla jotain sen toimintoja muuttavaa maailman järjestelmästä niin tuolloin Jumala ei voi enää tunnistaa tuota temppeliä siksi, joksi hän on sen luonut.

Tämä kirjoitus ei ole ketään vastaan vaan kaikkien puolesta, iankaikkisuuden puolesta - ikuisen elämän puolesta.

Aamen, Tule Herra Jeesus ja puhu sydämillemme, että vain sinun verihaavoissasi meillä on parantuminen ja vain sinussa meillä on oleva ikuinen turva ja turva myös tässä maailmanajassa olevaa kaikkea turmelusta vastaan sekä kaikkea sitä vastaan mikä voi muuttaa temppelimme maailman järjestelmän mukaiseksi rakennukseksi, joka on vaarassa autioitua, koska Herra Jumala Pyhän Henkensä kautta ei enää tunnistaisi sitä omakseen.

Kilvotelkaa siis ja tehkää parannus, sillä aika on paha sanoo Herra Sebaot ja joka sanoo myös pian lähettävänsä Poikansa Herran Jeesuksen Kristuksen takaisin meitä noutamaan. Valvokaa, ettei kukaan teitä eksyttäkö - ei luopiopaimenet tai -profeetat saati sitten tämän maailman asiantuntijat tieteessä, joka tarjoaa ikuista elämää ilman Kristusta.

Tunnistakaa jo tästä eksytyksen ajassa mikä on Minun ääneni - enhän ole koskaan lähettänyt tieteen edustajia profetoimaan kenelläkään mitä tulisi tehdä Korkeimman Pyhän luotujen Pyhän Hengen temppelien tuomiseksi osalliseksi ikuisesta elämästä lääketieteen keinoin - enhän?

Näin sanoo Herra Sebaot, joka on ja joka on ollut ja joka tuleva on näyttämään voimansa tässä ajassa kaikkea luotuihin kohdistuvaa eksytystä vastaan.

Aamen, Halleluja tule Herra Jeesus Kristus

Tämä kirjoitus koetaltavaksi sekä kokonaisuutena mutta myös profeetalliselta osaltaan.

Aamen.

Jeesus on Herra, Hän elää ja tänä päivänä hän tahtoo meidän etsivän niitä kadoksissa olevia, jotka vielä ovat tulossa sisälle pelastukseen.

Kilvoitelkaa siis kodeissanne - laittakaa jo pois tämän maailman viihde ja käyskennelkää turuilla ja toreilla kertomassa Jumalan sanan muuttavasta voimasta ja pelastuksen mahdollisuudesta uskon kautta Herraan Jeesuksaen Kristukseen.

Aika on paha ja monia on vielä tulossa sisälle Jumalan valtakuntaan ja kun tänä päivänä kun kuulette kehoituksen täyteen parannukseen ja kehoituksen luopua kaikesta muotojumalisuudesta niin älköön kukaan nyt enää paaduttako sydäntään.

Ettekö jo kuule kevätsateen kohinaa? Monet ovat jo luopumuksessaan niin pitkällä ettei heitä voi enää pelastaa mutta jokainen joka nyt kuulee Herran äänen ja kehoituksen Pyhän Hengen temppelin puhdistamiseksi kaikesta hapatuksesta on oleva niiden joukossa, joita kutsutaan voittajaksi ja joille eräänä päivänä asetaan kirkkauden kruunu ikuisessa elämässä kirkkaudessa, korkeuksissa kunniassa se on Herran Jumalan pyhyyden läsnäolon ikuisessa hyvyyden ja pyhyyden autuudessa.

Tämän olen puhunut palvelijani kautta tänään.

Älkää eksykö, vaan etsikää Minun tahtoani päivittäin kaikkiin menemisiinne ja tekemisiinne.

Aamen, Herra Jeesus Kristus on hyvä ja Jumala

Ja Sinä tyttäreni, joka tällä palstalla kirjoitat - varo maailman eksyttävää voimaa ja varo erityisesti valheopettajia, jotka kehoittavat luopumaan uskosta Herraan Jeesukseen Kristukseen ja siirtymään uskosta tieteen uskomuksiin. Minä olen sinun parantajasi, enkä ole vielä ottamassa sinua työelämästä pois sillä monia on vielä tulossa sisälle työyhteisösikin ihmisistä sisälle pelastukseen. Etkö jo näe kuinka istutukseni heissä kauttasi ovat jo nousemassa taimenesta kukkaan - etkö jo kuulekin kevätsateen kohinan sydämessäsi.

Laittaisinko sinut nyt laakereille lepäämään kun työ on vielä kesken - Karkeloitse siis päivittäin edessäni ja kutsu siis viikoittain juhlakokous paikkakunnallasi koteihin Herrasi kirkkauden saapumisen ja tulemisen mahdollistamiseksi. Varo herätysliikkeessäkin niitä valheopettajia, jotka puhuvat lääketieteen puolesta.

Avaa ovesi myös tuntemattomille, jotka ovat menettäneet kaikkensa ja lohduta heitä minun iankaikkisella rakkaudellani ja kerro heille pojastani Jeesuksesta, jonka haavain kautta hekin ovat paratut tämän ajan nuolten iskettyä heidän sydämiinsä verihaavoja ja jotka siis vain poikani, Herran Jeesuksen veri voi lunastaa ja parantaa.

Aamen.

Totisesta Herra Jeesus on hyvä ja pyhä.

Aamen, aamen, aamen!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskon Jeesukseen, oliko tuo viimeinen rukous sinulta minulle? Puhuiko Jumala sen sinulle vai oliko se jonkun toisen saamaa?
Tuo kirjoitus tyttärelle joka kirjoittaa tällä palstalla?
Ehkä vastaus ilpoistenpiiristä?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Näin minä koin sen olevan, siis Jumalalta sinulle. Koeteltavaksi tosin siis.

Temppeliemme puhdistaminen kaikesta tämän maailman saastutuksesta ja palaaminen apostolisen ajan voimaan ja kunniaan sekä Pyhän Hengen tulen kautta tulevaan ilmestystietoon ja vain jonka kautta, se on Pyhän Hengen kautta, voimme palvella Herraa Hengessä ja totuudessa niin, että sairaat paranevat ja riivajat joutuvat lähtemään.

Pian ei enää monissa seurakunnissa voi Herraan Jeesukseen Kristukseen sairauksien parantajana uskovat olla - siis kokoontukaa kodeissanne ja varautukaa myös varoin ja ruoka-annoksin auttamaan niitä jotka eivät rokotetta ota, siis niitä uskosta osattomia, jotka eivät edes ole vielä pelastuksessa sisällä. Amen

Amen

Rukoilkaa myös pääministerinne puolesta ja hallituksenne puolesta - sillä sitä ollaan vetämässä pois tahdostani tulevan maailmanhallituksen taholta. Seuratkka tämän ajan merkkejä, seuratkaa erityisesti Minulle rakasta Israeliani - siunatkaa sitä erityisesti päivin ja öin.

Tunnistakaa ääneni yli kaiken maailmasta tuleva eksytyksen ja seurakunnissa vallalla olevan valheopetuksen kautta.

On tulossa viimeinen suuri herätys mutta monet omani ovat nukahtaneet tämän maailman viihteen äärellä - vatsa on ollut heidän Jumalansa - rukoilkaa siis herätystä ennen kaikkea uskoville mutta myös kadoksissa oleville vahvinta mahdollista varjelusta ja pelastuksen ajan ihanuutta sekä kontrollista vapautumista. Nyt vuodatan etsikkoajan monien kadoksissa olevien sydämiin.

Lukitsen tämän rokoteluopumuksen monien sydämistä pois siten, että he kerta kaikkiaan eivät tule osalliseksi tuosta perkeleellisesta eksytyksestä.

Mark. 9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

Rinnakkaisviitteet
5Moos. 13:6 Jos sinun veljesi, sinun äitisi poika, tai sinun poikasi tai tyttäresi tai vaimo, joka on sylissäsi, tai ystäväsi, joka on sinulle kuin oma sielusi, salaa houkuttelisi sinua ja sanoisi: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita et sinä tunne eivätkä sinun isäsi tunteneet
Luuk. 17:1 Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Mahdotonta on, että viettelykset jäisivät tulematta; mutta voi sitä, jonka kautta ne tulevat!
Luuk. 17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.

Etteikö vain olisi niin että tiede ja tieteen tietäjät olisivatkin tulleet monille jumalaksi, se on epäjumalaksi Minun sijaani sanoo Herra Yahweh Tsidkenu, joka on oleva iankaikkisesta iankaikkiseen elävä, pyhä ja ainoa Jumala.

En ensinnäkään tahdo, että kukaan tämänkään palstan lukijoista eksyy - puhdistakaa jo siis sydämenne tämän maailman lehdistön ja informaatioteknologian tuottamasta valhepropagandasta - mutta en myöskään tahdo että kukaan tälläkin omistamallani palstalla eksyttää viattomia
ottamaan rokotteen, sillä se on tie helvettiin - en voi enää tunnistaa sellaista omakseni, joka uskoo valheellisesti luodun pandemian valheelliseen lääkitsemiseen, joka valheellisesti tarjoaa ikuista elämää ilman poikani ristinsovitustyötä.

Tämä on osa sitä eksytystä, jonka olen lähettänyt ja monet omani, sitä suren, menevät mukaan tähän eksytykseen.

Olenko sanonut, että poikani verihaavojen kautta voisitte parantua myös maailman pistosten, se on kyyn, esille tuoman viimeisen yrityksen kautta tuhota ihmiskunta.

Kirjoitettu on, 1 Moos 3:15, Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille: se on rikkova sinun pääsi, ja sinä olet rikkova hänen kantapäänsä , . - tuon käärmeenkö antaisitte lävistää itsenne sen sijaan, että luottaisitte, että poikani Herra Jeesus Kristus kerran tukli kerran lävistetyksi puolestanne.

Huomaattehan veriuhrin merkityksen ristillä ja huomaattehan verenvuodatuksen merkityksen pistosten yhteydessä. Eikö poikani veri riittänytkään lunastamaan ikuiseen elämään.

Jokaisen, joka nyt lukee tämän kirjoituksen, ymmärtäköön, ettei ota enää mitään rokotepistoksia, sillä kyseessä ei ole edes sairauden hoito, vaan sairauden ja kuoleman aikaansaaminen tieteen avulla. Tämä on ollut jo pitkään pahuuden valinneitten suunnitelmissa ja nyt teknologian sen mahdollistaessa seuraavana on tuolta pahuuden järjestelmältä tarjolla pedonmerkki, jota tietenkään ei kenenkään tule ottaa.

Aika on laulaa ja karkeloida Herralle Jeesukselle Kristukselle kiitosta ja kunniaa. Aamen - Pian ovet sulkeutuvat pelastukseen ja pian, se on, hyvin pian on oleva Karitsan häät ja siellä valmistettuna morsiusjoukolleni hääateria. Amen, totisesti, Herra on Pyhä ja peljättävä


2.Tessalonikalaiskirje:
2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
2:5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
2:6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
2:13 Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.
2:14 Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.
2:15 Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.
2:16 Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,
2:17 lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa.

Koeteltavaksi profeetalliselta osalta ja myös informatiiviselta osalta
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Uskon Jeesukseen.
💖👑💖
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kiitos ja kunnia ainoastaan Herralle Jeesukselle itselleen. Amen.

Sellainen kokemus, että tulee rukoilla ensinnäkin maamme rajoille vahvempaa vartiointia Herralta mutta myös varjelusta omille rajoillemme.
Rukoilla päivittäistä verensuojaa elämiemme ja läheistemme elämien ylle sekä pukea päivittäin ylle Jumalan sota-asu ja tunnustaa katuen kaikki synnit Herralle samalla ne anteeksipyytäen Häneltä.

Tulevina päivinä tulette huomaamaan yhä enenevissä määrin käytännön elämän ihmeitä arjessanne ja työssänne. Se on ikäänkuin synnytystuskien alkua herätykselle, johon minä tahdon kaikki omani valmistaa pyhinä ja puhtaina. Henkeni tulella varustettuina.

Kysykää tästedes minulta kuinka teille uskottuja varoja sijoitatte ja olkaa osaltanne huutavan ääni erämäässä tässäkin maailmanajassa.

Aamen. Totisesti Aamen.

Jeesus elää ja hänen verihaavainsa kautta olemme paratut
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
👑👑👑
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jos on lainattu toisten kirjoituksia, niin tulee aina mainita alkuperäislähde, ja tuolloin mielellään myös linkki.Kiitos.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kiitos Jumalalle tuosta huomiosta - nyt linkit lisättyäni tulevat esiin artikkelit kokonaisuudessaan ja samalla eksytykset paljastuvat.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Vahvaa asiaa ja Sanaa. Aamen!!
Vastaa Viestiin