VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa, Kristuksessa ..

Herra on ollut viime ajat hyvin hiljaa .. ja olen kokenut vahvasti, että nyt tulee hetkeksi hiljentyä, olemalla Herran kanssa.
Olen vähentänyt netti kirjoitustani ja olen saanut vahvistukseksi kuulla että on muitakin uskovia jotka ovat saaneet saman kokemuksen, kuin Herran kehoituksena.
Kysyin toissa iltana, ilta rukouksessani vahvistusta tähän ja pitäisikö minun hiljetä myös tällä blogi puolella? Herra vahvisti eilen, aamu rukous hetkelläni, näyttäen tuota tv:n tauko/virityskuvaa. Näin sain ymmärtää että olin kokenut tämän oikein, eikä minulla ole edes mitä jakaa, sillä niin on Herran tahto.
Täällä vielä olen teidän kanssanne, mutta muussa netti elämässä olen nyt hetken hiljaa. Tarkoituksen tälle vain Herra tietää ..
Olen kuuliainen tälle.
Oikeassa terässä olevaa työkalua käytetään eniten.On siis tärkeää muuttua uuteen. VIRITTÄYTYÄ!!!
Sain myös vahvistuksen ja ymmärryksen tuohon virityskuvaan jonka sain. Virittäytyä, on nyt REEMA sana. Se on tämän hiljentymisen tarkoitus. Virittäytyä Jumalan tahtoon. Ympärileikata korvat ja sydän kuulemaan ja olemaan avoin Jumalan johdatukselle ja Hänen tahdolleen.
Viime kesäkuussa Pirkko Vesavaara kertoi kokouksessa, kuinka oli kuullut miehen äänen, joka kehoitti;
- " Virittäkää kanteleenne soimaan!"


Aamun sanotaan koittavan, valkenevan tai sarastavan. Jokainen aamu on uuden alku. ”Joka aamu on armo uus.” Miten tärkeää onkaan aloittaa se oikealla tavalla ja virittäytyä oikealle aaltopituudelle. ”Aamu aamulta hän herättää minut, herättää korvani kuulemaan oppilaan tavoin” (Jes. 50:4).

Psalmien kirjasta ei löydy yhtäkään aamurukoukseksi nimettyä lukua, mutta monet sen pyynnöistä liittyvät aamuun. ”Herra, jo aamulla kuulet ääneni, aamun hetkellä tuon sinulle pyyntöni ja odotan vastaustasi” (Ps. 5:4). ”Ravitse meitä armollasi joka aamu, niin voimme iloita elämämme päivistä” (Ps. 90:14).



Tänään, herättyäni ja alkaessani rukoilemaan, näin ensin pimeyden keskellä valon, se oli kuin kirkas taskulampun valo. Jatkoin rukoustani ja sen päätteeksi sain nähdä vielä, enkeleiden soittavan pasuunoihin. Herran tuleminen lähestyy ja meidän tulee nyt valmistautua ja virittäytyä, vain Hänen edessään.

Maailma kyllä kuohuu, mutta tärkeämpää on olla Herramme edessä, oppia kuulemaan Häntä ja olemaan avoin Hänen edessään ja viemään evankeliumin sanomaa eteenpäin, loppuun asti.

Ei kuitenkaan jättäydytä sinne erämaahan eikä kammioihin, sillä siitä on Herran sana Matt.24:ssä.

Amen.
🙏🙏🙏



Kirje galatalaisille 5
1. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
2. Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
3. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
4. Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
5. Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
6. Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.
7. Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia?
8. Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu.
9. Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.
10. Minulla on teihin se luottamus Herrassa, että te ette missään kohden tule ajattelemaan toisin; mutta teidän häiritsijänne saa kantaa tuomionsa, olkoon kuka hyvänsä.
11. Mutta jos minä, veljet, vielä saarnaan ympärileikkausta, miksi minua vielä vainotaan? Silloinhan olisi ristin pahennus poistettu.
12. Kunpa aivan silpoisivat itsensä, nuo teidän kiihoittajanne!
13. Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
14. Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
15. Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.
16. Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
17. Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
18. Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23. Sellaista vastaan ei ole laki.
24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.
Sinettisormus

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Maailma pauhaa ja yrittää, näin herpaannuttaa katseemme pois KRISTUKSESTA! SIKSI NYT ON AIKA VIRITTÄYTYÄ!
Pankaa pois kaikki mikä ei ole hyvää hedelmää.
Sinettisormus

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vaikka maailmassa ja olosuhteissasi tapahtuisi mitä, kulje vain katse eteenpäin, älä jää pälyilemään sivuille, sillä sitä juuri vihollinen tahtoo.
Herra kulkee siinä edellämme ja katse suunta on Hänessä.

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Sinettisormus

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN?
Sinettisormus

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
16. silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17. joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18. ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
32. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
50. niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51. ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Tuula1

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen Sinetti. Samoja asioita minulle näytetty myös. yhtenä päivänä näin sellaisen lapsen kasvoisen enkelin, joka soitti pasuunaan, mutta en kuullut ääntä. Ja pitemmän aikaa on Jeesus puhunut minulle siten, että olen tuntenut Hänen läsnäolon ja tuntenut, että Hän kuuntelee rukoukseni. Siunausta sinulle Rakas Siskoseni.
Sinettisormus

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula, kuin myös, ole Siunattu Kristuksessa.
Minäkään en kuullut noiden pasuunoiden ääntä, mutta näin kuinka enkelit niihin puhalsivat.
Pi_O

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Aamen!
Itselläni on aivan vastaavia tuntemuksia.
Sinettisormus

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen ja kiitos Pi_O. Siunausta myös sinulle Kristuksessa.
Nyt täytyy jättää maailman turhuudet ja virittäytyä tärkeimmän eteen .. Jeesuksen Kristuksen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Eero »

AAMEN! Mulla katkesi jotenkin suora yhteys Herraan joulun jälkeen ja syykin selvisi, koska Herra kehoitti eilen, ei nyt suoranaiseen paastoon, mutta keventämään ruokavaliota kuitenkin. Mä oon jouluihminen, mutta se nyt vähän kostautui liiallisena maallisuutena. Tai en tiedä onko se minusta itsestä kiinni vai menevätkö asiat aina näin aalloissa, Herran tahdon mukaan joka tapauksessa. Hänen kasvojaan etsien!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Eero.
Koen samoin. Joulu jäi päälle ja nyt täytyisi ottaa itseä niskasta kiinni.
Ruokavalio on myös virittäytymistä uuteen.
Eilen kuuntelin erään todistuksen ja siinäkin tuotiin vahvistukseksi tuo virittäytminen Herran tahtoon. Tuo sana Virittäytyä on reema sana.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla kans välillä lipsuu ja onneks oon kova rukoilija sillee, että oon jatkuavsti äänessä Jeesukselle käsin. Pyydän häneltä jatkuvasti voimia ja välillä myös vapaapäiviä sillee, että saisin elää vain päivän pari, kuin kuluttaakseni ne vain pois. Sitten saan taas uuden vaihteen ja jaksamisen... En tiiä, jotenki sillee se menee. Oon mä yrittäny taas pudottaa kilojaki mutta aika heikolla menestyksellä. On niitä kai vähä lähtenykki mut voi ku sais enemmän pois.
Pi_O

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Mulla ei ole ruoka vaan tallimatkat, jonka kanssa on nyt kipuilua. Ja viimeyönä siihen liittyi myös ruoka.

Sen jälkeen, kun Kamux teki härskin vedon mun auton kanssa niin olen kulkenut milloin mitenkin tallille, mutta mielestäni aivan liian harvoin. Olen saanut Jumalalta selvän viestin, että ei enää VR:n junilla.

Mutta ... vuokra-autot on niin kalliita, ja kaverini, jonka kyydillä olen välillä kulkenut ei enää omista hevosta jne. Joten olen välillä mennyt junalla. No viikonloppuna söin vakuumipakattua kalaa ja heti sen jälkeen alkoi mahaa välillä kipristelemään. Ei pahasti laisinkaan, mutta eilen illalla luulin sen olleen ohi. Joten päätin illalla ennen nukkumaan menoa, että tänään menen junalla heti aamusta tallille. Mutta mutta, yöllä vatsakivut alkoivat voimakkaana ja tuntui siltä, että nyt alkaa paha ykätauti. Joten sanoin Jumalalle, että "Okei, en mene junalla tallille. Ykätautisena ei sovi matkustaa junassa." ja ei mennyt kuin hetki, niin vatsa parani. Ja on yhä ok.

Tuntuu vaan niin pahalta pitää sitä hevosta "omillaan." Onneksi tallilla on täysihoito ja hevosella ikää 29-vuotta, joten päivittäinen treeni ei enää ole tarpeen... Samalla pyydän rukousta tämän autoasian kanssa, jos täällä ollaan vielä keväälle asti :?: :!: :idea:
Lisätty 23.1.2021: Kiitos hiljaisille rukoilijoille. Kukaan ei halunnut julkisesti osoittaa tukeaan.

Ja sellaista vielä, että 23.1.2021 Jerusalem on ollut pääkaupunkina 70-vuotta. Raamatussa on paljon erilaisia ennustuksia Jerusalem ja 70-vuotta. Yksi esimerkki:

Jeremia 29:10 Sillä näin sanoo Herra: Vasta kun ne seitsemänkymmentä Baabelin vuotta ovat täyttyneet, minä katson teidän puoleenne ja panen täytäntöön teitä kohtaan hyvän lupaukseni ja palautan teidät tähän paikkaan.


Ks. Kuvakaappaus Hourly Watch YT-videosta (mielenkiintoista):
Liitteet
Näyttökuva (118).png
Sinettisormus

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo.
Meidän tulee muistaa myös levätä, se on tässä nyt raskaasti opittu. Jeesuskin meni välillä lepäämään järven toiselle puolen, että sai hetken levätä siitä kansan paljoudesta, tai Getsemanen puistoon.
Itselle on nyt osunut muutamia ns. takertujia ja se on hyvin kuluttavaa.
Laitoin tuosta edellisen kirjoituksen blogiini, kun sain siitä näyn...

http://sinettisormus.blogspot.com/2021/ ... u.html?m=1

Katso7 sanoma blogin lopussa oli täsmä sanoma tuohon kaikkeen ..
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinettisormus kirjoitti: 18 Tammi 2021, 10:40 Kuva


Rauhaa, Kristuksessa ..

Herra on ollut viime ajat hyvin hiljaa .. ja olen kokenut vahvasti, että nyt tulee hetkeksi hiljentyä, olemalla Herran kanssa.
Olen vähentänyt netti kirjoitustani ja olen saanut vahvistukseksi kuulla että on muitakin uskovia jotka ovat saaneet saman kokemuksen, kuin Herran kehoituksena.
Kysyin toissa iltana, ilta rukouksessani vahvistusta tähän ja pitäisikö minun hiljetä myös tällä blogi puolella? Herra vahvisti eilen, aamu rukous hetkelläni, näyttäen tuota tv:n tauko/virityskuvaa. Näin sain ymmärtää että olin kokenut tämän oikein, eikä minulla ole edes mitä jakaa, sillä niin on Herran tahto.
Täällä vielä olen teidän kanssanne, mutta muussa netti elämässä olen nyt hetken hiljaa. Tarkoituksen tälle vain Herra tietää ..

Sain myös vahvistuksen ja ymmärryksen tuohon virityskuvaan jonka sain. Virittäytyä, on nyt REEMA sana. Se on tämän hiljentymisen tarkoitus. Virittäytyä Jumalan tahtoon. Ympärileikata korvat ja sydän kuulemaan ja olemaan avoin Jumalan johdatukselle ja Hänen tahdolleen.
Viime kesäkuussa Pirkko Vesavaara kertoi kokouksessa, kuinka oli kuullut miehen äänen, joka kehoitti;
- " Virittäkää kanteleenne soimaan!"
------------
Tänään, herättyäni ja alkaessani rukoilemaan, näin ensin pimeyden keskellä valon, se oli kuin kirkas taskulampun valo. Jatkoin rukoustani ja sen päätteeksi sain nähdä vielä, enkeleiden soittavan pasuunoihin. Herran tuleminen lähestyy ja meidän tulee nyt valmistautua ja virittäytyä, vain Hänen edessään.

Maailma kyllä kuohuu, mutta tärkeämpää on olla Herramme edessä, oppia kuulemaan Häntä ja olemaan avoin Hänen edessään ja viemään evankeliumin sanomaa eteenpäin, loppuun asti.

Ei kuitenkaan jättäydytä sinne erämaahan eikä kammioihin, sillä siitä on Herran sana Matt.24:ssä.
Nyt ilmeisesti on tulossa myös konkreettinen netin sulkeminen tietynlaisten puhdisten ajaksi?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Otin vapauden korjata sun viestiäsi UJ!

Mulla on myös sellainen fiilis, että nyt on tapahtumassa Neitsyeiden nukahtaminen, koska Herran Tulemus viipyy.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kiitos!

Laitan vaikka tähän ketjuun - tälläinen väittämä löytyi?

Bidenin virkaanastujaisharjoitukset on peruttu, eikä sitä ilmeisesti jatketa tänään tulipalon takia. Biden ei osallistunut harjoituksiin, eikä myöskään merkittäviä henkilöitä, joiden odotetaan osallistuvan, mukaan lukien väistyvä varapresidentti Mike Pence.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Mielenkiintoista.. Sana virittäjä on ollut käytössä viime päivinä paljon, ja näin toissayönä unen, jossa minua kehotettiin vähentämään rutkasti aikaa näytön äärellä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hmmm... mistähän mahtaisi johtua? Mä meinasin tänään alkaa ahdistumaan kun en jaksanut lukea netistä tietoja ”viimeisimmästä tilanteesta”, johon Herra totesi että Hän kyllä ohjaa sen tiedon äärelle mitä kulloinkin on tiedettävä.

Eli Herran äänen kuuntelua tarvitaan nyt ja se on myös totta, kuten tuossa yllä on hienosti todettu, että lepo on tarpeen silloin kun siihen on kehoitusta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VIRITTÄYTYKÄÄ JUMALAN TAHTOON!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuva

https://rumble.com/vcxaw5-emergency-ale ... ation.html

Rumble - mitä sinun on tiedettävä tulevista päivistä! Virkaanastujaiset, joita ei koskaan tule olemaan! Kapinalaki, toimeenpanomääräys 13848 Täydessä voimassa. Jumala voittaa!

Voisiko Sinetin näky liittyä tähänkin? Ilmeisesti nettiin katkoja ja jonkinlainen hätätilalähetys -lähinnä siis Usassa. Nettikatkot maailmanlaajuisia?

(Huom. Tuo video on patrioottien tuotantoa, joten nähtäväksi jää)

Tämän olin laittanut 31.7.2020

"Shofar Finland

Te jotka,Jeesuksessa Kristuksessa olette,

Valmistautukaa seuraavaan koettelemukseen, joka maanpiiriä kohtaa,ojentautuen Paastossa ja rukouksessa, ettei tulisi yllätyksenä, että pitäisi ruveta paastoon. Kun se koetus alkaa, niin silloin 4 päivää ei tunnu ylivoimaiselta. Myös netti tulee olemaan poikki tuolloin, älkää olko minkään kahlitsemia,vaan riippukaa Kristuksessa. Uskovan rukous voi paljon kun se on harras. Kristus olkoon kanssamme ja kaikkemme."
Vastaa Viestiin