TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Shalom!

Tänä aamuna, rukoillessani näin astian, vai oliko se ehkä vesikaivo, mutta se oli melkein täysi .. siis melkein!
Mietin tämän tarkoitusta ja pyysin että Herra avaisi tämän minulle.
Katsoin erään hengellisen ohjelman ja sen päätteeksi aloin rukoilemaan ja laulamaan kielillä.
Sillon sain ymmärryksen sydämelle ja se oli kuin ajatus jonka Herra halusi laskea meille kaikille jaettavaksi:

- " TÄYTTÄKÄÄ ASTIANNE YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!"

Amen.

Tämä on ollut myös sydämelläni, että toimimme vain vajaalla kapasiteetilla, emme niin kuin Jumalan lasten kuuluisi. Emme ota käyttöömme sitä auktoriteettia joka meille perillisille on annettu. Palvelutehtävät odottaa, ne suorastaan huutaa meitä palvelemaan, mutta jokin meitä estää, emme toimi täysillä.
Nyt on aika tehdä muutos! Aloitetaan täyttäen astiamme, Pyhällä Hengellä, Hänen Sanansa kautta ja Sanan voimassa, jossa on kaikki lupaus!
Ei ole enää aikaa hukattavaksi!
Nouse palveluun, Jeesuksen Kristuksen NIMESSÄ!!!


Ef 1:13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,

Room 8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"

“Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut.” Joh. 14, 26. Opetuslapset tarvitsivat Pyhän Hengen tullakseen muistutetuksi kaikesta siitä, mitä Jeesus oli heille puhunut maan päällä ollessaan. Tänä päivänä Pyhä Henki puhuu meille Raamatun kautta juuri samalla tavalla. Siksi on tärkeää lukea, mitä on kirjoitettu. Pyhä Henki auttaa meitä ymmärtämään lukemamme ja muistuttaa meitä monissa tilanteissa, siitä mitä on kirjoitettu.

Amen.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Itse näin (mahdollisesti) eilen näyn, jossa tyhjensin säkeistä perunoita puisiin kaukaloihin, joita oli hyvin monta suurehkossa navettamaisessa tilassa. Kaukaloita oli vieri vieressä ja ne olivat kooltaan suurin piirtein säkin kokoisia ja korkuisia.

Mielestäni en "keksinyt" tuota omasta päästäni. Jollakulla voi olla selitys tähän.

Erityisesti tänä aikana tulee varastoida Jumalan sanaa sydämiimme, koska koen, että esim. Päivi Räsäsen tapaus on vasta alkusoittoa tuleville vainoille ja siksi on herättävä ja noustava valvomaan Herran antamaa sadonkorjuuta varten.

Tuo siis liittyen Sinetin näkyyn.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Taisit unessasi olla Karmel-kodilla täyttämässä pernalaareja.... ;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuva

Ao:n selitys oli niin lihallinen, että voiko sitä paremmin kuvaksi pukea :D

Perunan nimitys suomen kielessä tulee ruotsin sanasta päron, päärynä, sillä ruotsin kielessä on perunaa aikaisemmin kutsuttu maapäärynäksi, ruots. jordpäron. Maapäärynän lisäksi perunaa on pidetty myös maaomenana. Ranskankielinen sana pomme de terre samoin kuin hollannin kielen aardappel tarkoittavat maaomenaa.[3] Ruotsissa ensimmäiset perunat viljeltiin 1600-luvulla Uppsalan linnan puutarhassa maaomenina.

Ollaankin syöty kaiken aikaa päärynoita perunoina :mrgreen:

Antakee anteeks hupailu...
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 13 Marras 2020, 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

;) Niin, en sitä "hengelliseksi" tarkoittanutkaan......

Ilmeisesti tuo Karmel-koti ei ole sinulle entuudestaan tuttu ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Huudahdin jo, että Halleluja - Herra lähettää minut Israeliin, mutta tuo Karmel-koti onkin Suomessa.

Mielestäni olin varma, että tuo niminen olisi myös Israelissa.

Kts. myös lisäys perunan nimityksen alkuperästä kuvan yhteydessä. Ruotsalaiset ovat olleet salaliitossa meitä vastaan ja syöttäneet meille täyttä potaskaa eli ovat syöttäneet meille päärynöitä perunoina.

Totta puhuen, monesti ei tule mietittyä semantiikan kannalta sanojen merkitystä tai taustoja.

Eikös tuo kuvan kaiverrettu lankku olekin lautanen (lautainen)eli alunperin lautaset ovat olleet laudan palasta koverrettuja astioita!

Sinetti toimikoon lautamiehenä tässä asiassa; lyököön joko meidät laudalta tahi kävellyttäköön lankulta!

Voittajille omakustanteinen lankkupihvi syötäväksi.
🐂🍴🍳🍟

🔯 ps. onko tämä joku versio Daavidin tähdestä.
Sinettisormus

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyysin Herralta vastausta noihin perunoihin.
Googletin peruna Raamatussa ja löysin tämän niin osuvan tekstin pätkän. Ehkä se tuotiin eteeni:
"Me olemme Jumalan lapsia, Hänen ymmärryksensä on suurempi kuin meidän. Meidän on turvattava Häneen. Kaiken rukouksen on perustuttava tälle ajattelutavalle.



Raamatusta näemme, että rukoukseen kuuluu pyytäminen ja saaminen.

Se on kuin istuisimme perheen ruokapöydässä ja sanoisimme: "Voisitko ojentaa perunat?"
https://www.rukous.net/rukous-raamatun-sanoin


Siinä ei tarvita sen kummempaa. Ruokalajin saannista oli huolehdittu jo siinä vaiheessa, kun perunat oli pantu pöytään. Pyytämällä ilmaisemme sen, että haluamme osan tästä ruokalajista. Rukous on sitä, että pyydämme Jumalan meille jo varaamien asioiden tulevan meidän kohdallemme. Se on jo pöydässä valmiiksi keitettynä. Meidän tarvitsee vain yksinkertaisesti pyytää, että se siirrettäisiin kohdallemme."
Itse mietin noita perunoita, että ne ovat kuin maailman ruokaa. Niitä ei ole mainittu Raamatussa. Ehkä liian usein viljelemme sanomaa joka ei ole sitä Sanaa jota Jumala meidän haluaa viljellä, kylvää ja korjata.
Mutta leivästä siellä puhutaan ja paljon. Jumalan sanan leipää.
🍇🍞🍇
Sinettisormus

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin .. pojat, en laita teitä lankulle. Yhdessä tässä tietä käydään.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Itselleni tuli lähinnä mieleen perunan varastointi siemenperunoina nälänhädän aikaa varten...

1. Seurakuntien tulisi varautua vastaanottamaan ihmisiä, joilla on fyysinen nälkä
2. Seurakuntien tulisi ennenkaikkea varustautua vastaamaan ihmisten hengelliseen nälkään tulevina aikoina herätyksen alla
3. Uskovien tulee varustautua sekä hengellisesti, se on kyettävä vastaamaan ihmisten hengellisiin tarpeisiin, mutta myös varustauduttava aineellisesti niitä varten, joilla ei ole enää mitään
!?!

Matt. 25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 14 Marras 2020, 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa Kristuksessa. 💖👑💖

Me olemme siskot ja veljet keskenämme ja Kristus on meissä = olemme 1!!!
Me olemme kaikki yhtä tärkeitä tuossa ruumissa. Oli palvelutyö mikä tahansa.
Hän on tullut meihin asumaan, ei vain tuoden hammasharjan ja mukin käydäkseen silloin tällöin luonamme. EI!!!
Hän on tullut luoksemme kokonaan asumaan, tuoden mukanaan kaiken sen hyvän mitä Hänellä on, lahjat ja voiman, jota meillä on laillinen lupa käyttää. Meidän tulee todella käyttää niitä, eikä jättää niitä unohduksiin kuin Hänen sanaansa, pölyyntymään kirjahyllyyn.
Jeesus huutaa sisällämme että päästäisimme Hänet ulos kehostamme. Alkaisimme käyttää Hänen voimaansa ja lahjojaan. Ne kaikki on jo valmiiksi tehty ja meidän ei tarvitse kuin alkaa käyttää niittä uskossa, Pyhän Hengen kautta, joka meissä on.
Kun on masentunut ja tylsä olo, juuri silloin on mitä otollisin hetki lähteä käyttämään niitä, päästämään Jeesus ulos!!
Mitä enemmän tätä teemme sitä vahvemmaksi voima meissä käy. Se on Kristuksen elämänvirta meissä. Se käy sitä vahvemmaksi mitä enemmän sitä käytämme. Lähde lakkaa jos sitä ei käytetä. Mutta käytössä se pulppuaa!!!
Päästetään siis Kristus meissä vapauteen, ei kahlita Häntä vain itsellemme.
Amen?

AAAMEN!!!!!
💓🔥👑🔥💓💥💥💥💥💥💥💥
Torstai iltana mieheni valitti että selässä oli kipua. Komensin kivun pois laittaen käteni kivun päälle. Eilen aamuna mieheni sanoi että kipu on vielä siellä. Minä huudahdin nojatuolista käsin että ei ole enää, sillä sen täytyy lähteä pois. Mieheni oli päivän hiljaa ja illalla kun käytiin nukkumaan .. ilmoitti että kipu on pois.
Minä hymyilin että niinhän sanoin 🔥👑🔥
Sinettisormus

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: TÄYTTÄKÄÄ ASTIAT YLITSEVUOTAVIKSI PYHÄLLÄ HENGELLÄ!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kolos.
1:10 vaeltaaksenne Herran edessä arvollisesti, hänelle kaikessa otollisesti, kaikessa hyvässä työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen kautta,
1:11 ja hänen kirkkautensa väkevyyden mukaan kaikella voimalla vahvistettuina olemaan kaikessa kestäviä ja pitkämielisiä, ilolla
1:12 kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,
1:13 häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.
1:14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
1:16 Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
1:17 ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
1:18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
1:19 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
1:20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
1:21 Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut
1:22 Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,
1:23 jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.
1:24 Nyt minä iloitsen kärsiessäni teidän tähtenne, ja mikä vielä puuttuu Kristuksen ahdistuksista, sen minä täytän lihassani hänen ruumiinsa hyväksi, joka on seurakunta,
1:25 jonka palvelijaksi minä olen tullut Jumalan armotalouden mukaan, joka minulle on annettu teitä varten, täydellisesti julistaakseni Jumalan sanan,
1:26 sen salaisuuden, joka on ollut kätkettynä ikuisista ajoista ja polvesta polveen, mutta joka nyt on ilmoitettu hänen pyhillensä,
1:27 joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo.
1:28 Ja häntä me julistamme, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kristuksessa.
1:29 Sitä varten minä vaivaa näenkin, taistellen hänen vaikutuksensa mukaan, joka minussa voimallisesti vaikuttaa.
Vastaa Viestiin