Jumalan johdatuksessa 2.

Valvoja: Tuija

Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 06 Joulu 2020, 11:49 Ne, jotka ovat vihollisen lapsia, ovat alkaneet näyttää todellisia värejään. Heidän kasvonsa muuttuvat ja ne muuttuvat rumiksi. Katso monia Hollywood-kuuluisuuksiasi, joita olet palvonut vuosia. Heistä on tulossa hirvittäviä.
Barack Obama on joissakin kuvissa vanhentunut todella paljon, joissakin kuvissa hänellä on kuin lepakon korvat....

Joe Biden on puolestaan "nuorentunut" esim.vuoden 2017 videosta, jossaa Biden onnitteli satavuotiasta Suomea. Bidenin vaalikampanjan aikaiset kuvat näyttävät Bidenin ihon paljon kiiltävämmältä. :|

Sanna Marin on minusta aina näyttänyt jotenkin oudolta, posliikasvoiselta nukelta, ja ikäänkuin ilmeettömältä persoonalta. Olen kokenut hänet jotenkin ei-ihmismäiseltä, olisiko oikeampi termi, sieluttomalta.... :|
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen AO! Tuo sieluton on todella hyvä kuvaus.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, ihan samaa mieltä. Mulla on sormikkaat kädessä kun meen kauppaan, mutta maskille sanon piut paut. Käsidesikin taitaa olla tislattua hyttysmyrkkyä. Yhtä tyhjän kanssa, jollei siis kovasti pelkää flunssaa, joka hoituu pois levolla. Toi kasvottomuus littyy varmaan tulevaan antikristukseen, jonka kasvoja ei kukaan vielä tiedä. Mutta esim. YouTube alkaa olla täynnä erilaista videota tähän liittyen (kokeile ns. puhtaalta pöydältä niin sen näkee), siellä on Babylonin kielellä videoita, joiden aloituskuvassa on tyyppejä, jonka kasvot ovat häivytetty. Tai en tiedä meneekö se toisin päin, että Kristuksen kasvoja ei kukaan vielä tunne, mutta Hänet ja Hänen omansa yritetään sitten leimata. En tiedä, mutta Herra tietää ja se riittää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuohon AO:n kommenttiin liittyen, ihmiset eivät kestä katsoa sitä körppänää kun se saapuu "stagelle", vaan heidän mielensä menevät sekaisin raivosta. Meillä kantti kestää, koska Herra katselee maailmaa meidän lävitsemme itse antamallamme luvalla. Herra ei tarvitse älylaitteita tähän.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Antikristus tulee olemaan sieluton".
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 06 Joulu 2020, 12:23 Tuohon AO:n kommenttiin liittyen, ihmiset eivät kestä katsoa sitä körppänää kun se saapuu "stagelle", vaan heidän mielensä menevät sekaisin raivosta. Meillä kantti kestää, koska Herra katselee maailmaa meidän lävitsemme itse antamallamme luvalla. Herra ei tarvitse älylaitteita tähän.
Minä pidän, Barack :twisted: Hussein :twisted: Obamaa :twisted: antikristuksena, enkä ketään muuta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuula1 kirjoitti: 06 Joulu 2020, 12:04 Aamen. itsekin olen nähnyt nykyään näyssä ihmisen kasvoja erilaisia ihmisiä, joiden kasvot ovat muuttuneet vääristyneiksi ja rumiksi
Hekin ovat kuitenkin nyt vielä lähetystyön kohde. Jos mahdollista, ne joilla vielä on (hetken vielä) Facebook, Whatsapp tai Youtube-tili lähettäisivät esim. seuraavan traktaatin:

http://www.4laws.com/laws/finnish/default.htm
Jumala rakastaa sinua

(Mielestäni voi tulla aika jolloin Facebookin käyttäjien seuraajina tai seurattavina tulee olemaan rokotettuja ihmisiä, mikä mahdollisesti johtaa rokottamattomien seurantaan tai jopa vainoon? Ainakin paheksuntaa)
Tuula1

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo. kyllä työpaikalla katsovat minua ihmeissään, kun minuun ei ole tarttunut tuo korona. noh. kun Jumala suojelee omiaan niin Hän kanssa suojelee, vaikka keväällä monta korona potilasta hoidin ja olin maskittakin välillä huoneessa, kun oli kiire. monta kuollutta laitoin jotka kuoli koronaan. enkä tällä asialla kehu. Kunnian saa Jeesus joka minua suojeli.ja marin on todellakin joku sieluton, kun katsoo sen kasvoja. ei mitään sanomattomat.suomea silti puolustan viimeiseen asti ja haluan että suomen johto puhuu totta kansalle, eikä vääristele asioita, mutta aika on paha, eikä tätä kehitystä enää voi pysäyttää mutta jarruttaa voin.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rukoilkaamme hänen puolestaan, sillä hän ei tiedä mitä tekee. Rukoillaan ennenkaikkea hänen pelastumisensa puolesta.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoillaan hänelle Jumalan voimallista kosketusta 🙏🙏🙏
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunausta sinulle Tuula! Herramme Armon on meidän kanssamme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 06 Joulu 2020, 12:30
Eero kirjoitti: 06 Joulu 2020, 12:23 Tuohon AO:n kommenttiin liittyen, ihmiset eivät kestä katsoa sitä körppänää kun se saapuu "stagelle", vaan heidän mielensä menevät sekaisin raivosta. Meillä kantti kestää, koska Herra katselee maailmaa meidän lävitsemme itse antamallamme luvalla. Herra ei tarvitse älylaitteita tähän.
Minä pidän, Barack :twisted: Hussein :twisted: Obamaa :twisted: antikristuksena, enkä ketään muuta.
Voipi olla, voipi olla olemattakin. Sitten on vielä se väärä rohveetta, mutta se taitaa pitää majaansa jossain muualla.

Ootko AO nähnyt Natanin kokemuksesta kertovan videon vuodelta 2015?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin vielä toisen kuvan jossa kädet kannattelevat palloa, koin sen maapalloksi, mutta se oli täysin valkoinen kun se loisti kirkkauden valoa.
Ehkä se on se tulevaisuus joka meitä Jumalan omia odottaa.
Jeesus sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo." (Joh. 8:12). Jeesuksen valossa on turvallista vaeltaa kohti kirkkautta.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eero kirjoitti: "Voipi olla, voipi olla olemattakin. Sitten on vielä se väärä rohveetta, mutta se taitaa pitää majaansa jossain muualla".

https://m.youtube.com/watch?v=pIvsFxZ03IA

Lassi Erpiö - Paavi; väärä profeetta

Netissä on lukuisia muitakin videoita ja kirjoituksia aiheesta.

Itse olen kehitellyt mielessäni jonkinlaisen "Aikaikkunan", jossa on useita pieniä ikkunaruutuja ja sitten kun nuo kaikki ovat auki siirrytään seuraavaan vaiheeseen Jumalan suunnitelmissa tai mahdolllisesti tuo aikaikkuna kattaa kaikki tapahtumat alusta loppuun asti.

Eli nyt jos väärä profeetta on jo esillä, niin löytyykö Raamatusta muita aikaikkunan ruutuja, jotka ovat aukeamassa: esim. kaksi säkkipukuista todistajaa, kolmas temppeli etc ja missä järjestyksessä näiden täytyy tulla.

----------------------------------------------------
Suomen rokotuksen "aikaikkuna":

Thl:n Puumalaisen mukaan rokotettuja ei tulisi koskemaan samat rajoitustoimet ja määräykset ja kuin rokottamattomilla, esimerkkinä vaikka matkustaminen ja MV-lehden mukaan Suomen koronavilkku kytketään ylikansalliseen EU:n puhelinjäljityksen Gateway-järjestelmään.

Eli kysymys: miten rokottamattomat asioivat ja toimivat jatkossa?

Ei liittynyt siis tähän väärään profeettaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mulle tuli 30.11. autolla ajaessa Herran Sana. Laitoin sen ensin Jarmolle koeteltavaksi ja nyt kun asia nousi näin esille, niin laitan tännekin jakoon.

"Tää lähti siitä, että vieressä ajoi tullilaitoksen auto ja mulle tuli mieleen, että valtion hommissa olevat joutuvat tekemään vaativaa työtä minimipalkalla, eivätkä saa ihmisten arvostusta, vaikka pitävät tätä maata pystyssä, Sitten Herra sanoi, että se johtuu siitä että tasavalta ei ole hänen mielensä mukainen valtiomuoto, koska siinä kansaa ei hallitse hänen asettamansa kuningas. Ainakin aikaisemmin kuninkaan palveluksessa olevat palveluksessa olevat olivat kunnioitettuja virkamiehiä. Näin ei presidentin alla ole. Tässä on myös oikea syy sille miksi Britannia lopulta erosi EU:sta.

Sitten tuli mieleen, että entäs keisari? johon Herra vastasi, että keisari on se, joka korottaa itsensä kaiken yläpuolelle. Sitten Hän kysyi, että kuka pitää Rooman keisarin valtaa tänä päivänä? johon vastasin, että paavi. Hän sanoi, että paavi on antikristus ja että Hän kertoo tämän ennalta käsin ja yksityisesti niille ihmisille joiden se tarvitsee tietää.

Tää oli nyt mun mielestä niin kun varmaa tietoa, sitten Hän puhui siitä, että paavin valta ei ulotu tänne Suomeen asti, niin kuin ei ulottunut keisarinkaan valta, mutta vaikuttaa tänne niin kuin vaikutti silloinkin ja että Hän suojelee Suomen kansaa nyt, niin kuin suojeli silloinkin ja että varsinkaan Herran omilla ei ole mitään hätää. Sitten Hän sanoi, että Tukholman profetia toteutuu niin kuin se on puhuttu ja että nään siitä osan tapahtuvan."

Tässä nyt puhuttiin antikristuksesta, mutta olen kyllä tietoinen, että paavi on hengellinen johtaja. Kuitenkin, sieltä kautta se voima (yök) tulee.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://samueltuominen.com/2018/05/07/2 ... tikristus/

27 itsenäistä syytä siihen miksi uskon Prinssi Charlesin olevan Raamatun Antikristus

Tuo kannattaa selata - aika hyvät perustelut, vaikka ajattelisin antikristuksen tulisi olla nuori. 30-vuotias kuten Jeesus?

Ilm.13:15
...Se on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen, niin että kuva jopa kykenee puhumaan
Puhuva kuva voisi olla AI-hologrammi ja tuli taivaasta tulee satelliiteista.

Peto saa tulen aikaan taivaasta satelliittien avulla ja pedon kuva siis hologrammi?
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Eero että jaoit tämän.
Minä olen pitkään .. jo vuosia ollut sitä mieltä, että jos kuka täällä maan päällä on Antikristus, eli hänellä on Antikristuksen henki, on juurikin paavi, joka on ääneen julistanut olevansa Kristuksen sijainen. Voiko enempää korottaa?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinettisormus kirjoitti: 06 Joulu 2020, 09:49 Eilen olin kotikokouksessa. Meitä oli vain 6.
Siinä rukouksessa näin ensin ihmisen joka oli pukeutunut sellaiseen keskiaikaiseen täys haarniskaan, se oli rautaa.
Ja sen kasvo suoja oli ylhäällä ja näin sieltä kasvot.
Koin itse että se oli täydellinen sota asu ja maski ylhäällä että voimme kovaan ääneen julistaa.
Näin vielä toisen kuvan jossa kädet kannattelevat palloa, koin sen maapalloksi, mutta se oli täysin valkoinen kun se loisti kirkkauden valoa.
Ehkä se on se tulevaisuus joka meitä Jumalan omia odottaa.

Siunattua Itsenäisyys päivää!
Herra olkoon kanssamme!!!

💖👑💖🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Jumalan taisteluvarustus -rukous

Totuuden vyö: Herra, kiinnitän vyökseni totuuden vyön. Kiitän Sinua Herra, että Sinun Sanasi on totuus. Herra, pyhitä minut Sanallasi joka päivä (Joh 17:17). Herra, auta minua olemaan uskollinen lukemaan ja tutkimaan Sinun Sanaasi päivittäin.

Vanhurskauden haarniska: Nyt kiinnitän ylleni vanhurskauden haarniskan. Kiitän Sinua, Isä, siitä että Jeesus tuli synniksi minun puolestani, jotta minä saan elää Sinun vanhurskaudessasi niin kuin 2 Kor 5:21. Anna minun ja perheeni pysyä “Kristuksessa” päivittäin, sillä ilman Sinua, Herra, me emme voi tehdä mitään (Joh 15:4-5).

Rauhan evankeliumi: Sidon jalkineikseni alttiuden julistaa rauhan evankeliumia. Kiitän Sinua, Isä, että olen valmistautunut todistamaan toivostani jokaiselle ihmiselle, jonka Sinä tuot kohdalleni tänään. Kuljen päivittäin Jumalan rauhassa, enkä pelkää vihollisen uhkailuja tai valheita minua ja perhettäni kohtaan. Seison Jumalan Sanassa. (1 Piet 3:15; Room 10:17)

Uskon kilpi: Nostan uskon kilven ylös itseni ja perheeni eteen, niin että se sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet. Hänen suunnitelmansa ja juonensa minua ja rakkaimpiani vastaan sammuvat Jeesuksen nimessä. Herra on voimani ja kilpeni. (Ps 28:7a; 1 Joh 5:4)

Pelastuksen kypärä: Laitan päähäni pelastuksen kypärän. Kiitän Sinua pelastuksestani ja ikuisen elämän lahjasta, jonka sain Jeesuksen Kristuksen, Herrani, kautta (Room 6:23; 1 Joh 5:11-12). Kiitos, Herra, kaikista eduista, joita minulla on “Jeesuksessa Kristuksessa”. Vangitsen kaikki ajatukseni kuuliaiseksi Jeesukselle Kristukselle (2 Kor 10:3-5). Päätän kiinnittää katseeni siihen, mikä on ylhäällä enkä siihen, mikä on maan päällä (Fil 3:19; Kol 3:2) Kiitän Sinua, Isä, että suojelet mieltäni ja perhettäni kaikenlaisilta vihollisen hyökkäyksiltä. Olkoon perheemme kuollut synnille ja maailman houkutuksille ja elävä Kristukselle Jeesukselle ja täynnä Hengen hedelmää, jota on rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, lempeys ja itsehillintä (Room 6:11-14, Gal 5:19-26).

Hengen miekka: Kohotan ylös hengen miekan, joka on Jumalan Sana. Sillä voin voittaa kaikki avioliittomme tai lastemme ongelmat, koska miekka on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka (Joos 1:9; Hepr 4:12). Saarnaan Sanaa ja astun esiin sopivaan ja sopimattomaan aikaan (2 Tim 4:2). Herra, anna minun puhua Sinun Sanaasi rohkeasti Sinun rakkaudellasi (Room 10:8-9). Puhun Sanaa rukouksissa, jokaiselle ihmiselle ja jokaisessa tilanteessa, jonka Sinä järjestät minun tehtäväkseni Jeesuksen Nimessä. Aamen. (Mark 16:15).

http://www.yksiavioliitto.fi/jumalan-ta ... arustus-2/
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

2. Piet.
1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
1:21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Viime yönä, kun olin pitkään hereillä ja hiljaa keskustelin Herran kanssa, näin kuvan jostain suur kaupungista. Se oli yö kuva.
Siinä näytettiin minulle jotai kapeaa ja korkeaa tornia.
Mietin mikä torni tuo oli? Ehkä jokin tv torni, tai jotain sellaista. Se oli hyvin korkea ja kapea. Sen ympärillä näkyi kaupungin valot ..
Ihmettelin miksi tuo näytettiin. Oliko tämä edes Herralta, mutta ajattelin tämän silti jakaa jos se nostaa jotain eteemme?

Ehkä tuo kuva on vertauskuvallinen, kertoen yhteydestä, joka meillä on Jumalaan, Pyhän Hengen ja Hänen Sanansa kautta.
Pyhä Henki vaikuttaa myös Sanassa, sillä se on Jumalan Sanaa ja ne ovat yhtä ja vahvistavat toinen toistaan!
Kuvan avain sana on : YHTEYS!

Siunausta päiväämme!
Vastaa Viestiin