Jumalan johdatuksessa 2.

Valvoja: Tuija

Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minulle tuo torni toi taas mieleen oman uneni jonka näin varmaan 20- vuotta sitten ja joka herätti minut..
havahdutti, että Jeesus on tulossa ja vieläpä minun elinaikanani!!

Siinä unessa tiesin olevani New Yorkissa, kadut olivat muuttuneet kanaaleiksi, valoja ei ollut.. muuta kuin tornissa, joka tuli minua kohti. Olin parvekkeella ja proomu tuli vasemmalta kohti ja siinä oli tuo torni(se ei unessa edustanut baabelin tornia vaan ennemminkin Jumalan valtakuntaa) Se nousi sellaisen ruosteisen proomulaivan päällä kohti taivaita, valaistuna kirkkaasti ja oli ainut valopilkku pimeässä harmaassa kaupunkikuvassa.
Olin ottamassa siitä kuvaa, mutta aloinkin näpertää kameraani ja sen hienouksia, välillä lähestyvää tornia vilkuillen. Olin varma että se tulee ohitseni ja otan kohdalla kuvan.
Kun taas nostin päätäni se tekikin tulosuuntansa nähden 90 asteen käännöksen vasempaan ja katosi rakennusten taakse. En saanut kuvaa! Olin menettänyt tilaisuuteni.
Uni eteni... mutta loppui siihen, kun ymmärsin, että se oli elämäni kannalta tärkein asia, saada tuo kuva.
Elämällä ei ollut kertakaikkiaan mitään merkitystä enää sillä hetkellä. Muistan tuon unen niin hyvin, koska se toivottomuus eli uskon, toivon ja rakkauden puute oli niin käsinkosketeltavissa tuossa unessa, että puistattaa vieläkin..

Koen että uni oli minulle herätykseksi ja varoitukseksi. Se herättää minut vielä tänäänkin, kun sen muistan..terästäydyn!
En halua oikeasti joutua kokemaan tuota hetkeä!!
Jeesus on tulossa.. sitä tuo torni minulle merkitsee! :)
Sinetti toikin juuri oikean Raamatun paikan. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan!!
Pidetään lamput palavina ja kirkkaina!!
Tuula1

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen Pigeon. Jeesus tulee. se on varmaa. tämä joulu on jollakinlailla erikoinen. jopa pajunkissat ovat samallalailla kuin pääsiäisenä nupullaan tuossa pellolla
Tuula1

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

ajattelin hakea pääsiäspajunkissat maljakkoon joulupöytään.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Hauska idea! mutta, joo.. sellainen erikoinen odottava tunnelma on.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihmeellinen hiljaisuus .. rauha 💗👑
sisar

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tuula1 kirjoitti: 15 Joulu 2020, 18:22 ajattelin hakea pääsiäspajunkissat maljakkoon joulupöytään.
Ja he heiluttivat palmunoksia ja huusivat: HOOSIANNA! Siunattu olkoon HÄN, joka tulee Herran Nimessä"
Tuula1

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

eiköstä vaan. tämä jouluhan on ihan pakana juhla, niin sama kuinka sitä viettää vaikka pääsiäskissat maljakossa. heh. niin ja tämä rauha kyllä liittyy Jeesuksen tuloon. ja sekin oli kumma se torven ääni, jonka kuulin töissä, eikä sitä kukaan muu kuullut. aivan outoa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 15 Joulu 2020, 14:50
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 15 Joulu 2020, 12:33 Kuva

Korkein on Helsingin Kalasatamaan marraskuussa 2019 valmistunut 35-kerroksinen Majakka, jonka korkeus on 134 metriä. Se on Suomen ensimmäinen pilvenpiirtäjä kun kriteerinä on yli 100 metrin korkeus. Samaan Redi-kokonaisuuteen on suunniteltu muitakin yli 100-metrisiä taloja.

En tiennytkään tuollaisesta.
Tuossa kuvassa on hotelli Torni, Tampereella.


Helsingissä oleva Majakka on tällainen ;

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... C_3%29.jpg
Nääs, en näe Näsineulaa. Onko varma tieto? Voihan tuo olla vaikka Empire State Building...
Factcheck - False and debunked or not... :D
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Juu, ei näykkään Näsinneulaa, kun kuva on otettu koilliseen, ja Näsinneula on tuosta kuvanottopaikasta luoteeseen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Unohdin kertoa eilisen, aamulla kuulemani sanat rukous hetkellä, kaiken kiireen ja surun keskellä ..
Kun aamulla rukoilin ennen ylösnousuani, kuulin naisen äänen joka sanoi:
- " neljäs piiri .."
tai se saattoi olla myös näin:
- " neljäs piirissä".
En ole tätä liioin kerinnyt miettimään, mutta nyt muistin ja ajattelin jakaa jos herättää ajatuksia.

Neljä maan kulmaa?
Neljä ilmansuuntaa?

Mark. 13:27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Itselleni tuli heti ensimmäiseksi mieleen " the fourth district". En tiedä liittyykö tuohon sinun saamaasi sanaan. Googlaamalla tulee mm. vaali-alueita Yhdysvalloissa.

Ja, vetoomustuomioistuin Floridassa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kävin goglaamassa, että ”Neljäs piiri” on myös tieteisfiktiokirja tai kirjasarja, jossa seikkailevat ainakin veljekset Garbriel ja Michael. Elävät USAssa ”off the grid” eli yhteiskunnan ulkopuolella (tai pimennossa) ja suojelevat ”Matkaajia” tai jotakin sinnepäin... vissiin näitä USAn apokalyptisia visioita, en hirveästi tätä kuitenkaan tutkaillut, mutta raamatullisia nimiä käytetään niin kuin tämäntyyppisissä yleensäkin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rauhaa ..
Tulin vahvistamaan tuota edellistä sanomaani.
Tänään rukouksessa ollessa, siinä loppupuolella kun jo Herralle ilmoitin että minun täytyy alkaa nousta ylös, huokailin hiljaa että ei tänäänkään tullut mitään kuvaa, niin samassa näin tuon salmiakki neliön, jonka kulmat on ylös ja alas ja sivuille.
Sen keskeltä lähti samaan piirin muotoon viivoja kuin tuo neliö.
Niitä oli vieri viereen, kuvion reunoille ja ylikin.
Se muodosti kuin aalto kuvion tuosta neliöstä.
Jokaisessa kulmassa oli joku pieni neliö.
Nousi heti mieleen tuo .. neljäs piiri ..
Ääni puhui piiristä, eli sen täytyy olla maanpiiri!
Ehkä tuossa nyt kuvattiin kuinka tuo maanpiiri jo sykkii, joka kulmaltaan ..

Että tällaista tänään ..
Olkaa Siunatut Jeesuksessa Kristuksessa. 👑🙏
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

?

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hmm.. selitätkö vähän tätä? Tuli mieleen Egyptin pyramidit ja muistan että jossain on käyty keskustelua myös siitä minkä muotoinen Uusi Jerusalem lopulta on. Neliö siis, mutta voiko se olla myös "kärjellään seisova" neliö? Siis niinkuin pyramidin molemmat puoliskot yhdessä. Vai meneekö se jo jonkin harhaopin puolelle?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se oli enemmän kuin neliö ja kuin "hämähäkin" verkko.
Yritin etsiä samankaltaista kuvaa mutta en löytänyt ...
Oli sellainen kaavio kuva.
Mutta se varmasti esitti maanpiiriä tai ilman suuntia. Mutta ääni puhui piiristä ..
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eero kirjoitti: 19 Joulu 2020, 10:26 Hmm.. selitätkö vähän tätä? Tuli mieleen Egyptin pyramidit ja muistan että jossain on käyty keskustelua myös siitä minkä muotoinen Uusi Jerusalem lopulta on. Neliö siis, mutta voiko se olla myös "kärjellään seisova" neliö? Siis niinkuin pyramidin molemmat puoliskot yhdessä. Vai meneekö se jo jonkin harhaopin puolelle?
Liittyi pyramideihin, laitoin linkittä koska pyramideihin liittyy mystiikkaa, eikös Uusi Jerusalem ole kuution muotoinen?
Kuva

https://www.psephizo.com/biblical-studi ... -a-people/

Kuva

http://www.circleid.com/posts/20170815_ ... us_update/

SpaceX Satellite Internet Project Status Update

?

Satelliittien avulla internetin valvonta
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niin mä mietin, että jos kuution kääntää kärjelleen, niin tuleeko siitä pyramidi silloin, vai onko pyramidi geometrisesti jotenkin erilainen?

square.jpg
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään herättyäni, aloin hiljaiseen rukoukseen Herran puoleen.
Kun sain rukoiltua, kysyin Jeesukselta vielä voisiko Hän avata vielä tuota neljäs piiri asiaa?
Se oli jäänyt meiltä vielä niin vajaaksi. Jotain lisä selvitystä tarvitsee?
Tiedän että sanasta löytyy monta paikkaa tuosta maanpiiristä.
Kohta näin leveät ja juhlavat rappuset ylös taivaaseen. Niissä oli metalliset suorat kaiteet.
Sitten tuli vielä toinen kuva, tuo samainen neliö kuin eilen, mutta sen päällä oli Jeesus Kristus, tuossa risti asennossa. Pää yläkulmassa. Jalat alakulmassa ja kädet sivukulmissa.

Kiitos Jeesus että avasit tätä näin oleellisesti.
Amen.
Vastaa Viestiin