Jumalan johdatuksessa 2.

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ei Galilean mies sinun ohi käy - Joka janoaa:
https://youtu.be/1YeNC-qTyH8
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom.

Tänään herättyäni ja ollessani rukouksessa, näin taas lyhyitä lauseita, mutta en kyennyt niitä lukemaan. Juuri kun ajattelin että nyt minun tulee nousta tähän päivään, sain nähdä vielä kuvan, joka oli kuin värityskirjan sivu, jossa oli mustavalkoisia pieniä kuvia, toisistaan erillään. Se oli täynnä noita kuvia.
Ajattelin että pitäisikö niiden mustavalkoisuuteen saada väriä? Mitä kuva haluaa sanoa?
Tämän sanan löysin tähän:

Habakuk:
2:1 Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa.
2:2 Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea."
2:3 Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.

Tämä kohta myös herätti huomioni iloisesti:
"mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa."
Yöllä nukuin huonosti kun mieheni "kuorsaili" kovin äänekkäästi. Lopulta tuskastuin ja kohotin sydämeni Herran puoleen, en ollut koskaan rukousta käyttänyt tällaiseen pyyntöön, mutta nyt sen tein:
- " Herra hiljennä tuo kuorsaus, että saan nukuttua, Herra Auta!"
Tätä siinä pienen hetken hoin ja kohta tuo kamala kuorsaus hiljeni, ei kokonaan, mutta siedettäväksi, jossa oli mahdollista nukahtaa. Kiitin Herraani ja sitten nukuinkin aamuun. :D :lol:

Amen.
Kiitos Jeesus! TAPAHTUKOON Sinun tahtosi.

Koen, että näitä näkyjäni ja hengellisiä Sanomia näin jakaessani, teen juuri sitä. Jaan Jumalalta saamia viestejä, yrittäen kuvata ne niin, kuin olen ne saannut, että muutkin kiirressä voisivat ne nähdä ja lukea. Ne opastavat meitä siihen tulevaan, jonka Herra on meille kullekkin suunnitellut ja ne varmasti toteutuu, eikä myöhästy.

📝🖼🎨
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tämä palsta/foorumi on yksi niistä huoneen tauluista.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aamen. Kiitos Sinetti tuomastasi näystä. Tuon Habakukin kohdan Jumala antoi minullekin, vuonna 2006. Siitä saakka olen odottanut Jumalan näyttämiä asioita. Hitaasti jotkut asiat tapahtuvat.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa teille.

Tänä aamuna rukouksessa sain kaksi kuvaa. Ne hätkädyttivät aluksi, kunnes ymmärrys niihin lasketui.
Näin kuinka jotakin kuollutta kannettiin. Hänellä oli valkoiset vaatteet puettu ylleen. Häntä oli kantamassa suuri joukko ihmisiä ja hän makasi tuollaisella avonaisella lavetilla.
Sitten näin juuri ennen kuin olin alkamassa ylös nousta vuoteeltani, valkoisen kyyhkysen, joka lehahti eteeni ja kohta siihen lensi toinen valkoinen kyyhky. Ne lensivät iloisina toistensa läheisyyteen ja aivan kuin olisivat toisiaan suudelleet nokillaan.
Mietin tätä ihmeissäni ja pyysin Herraa avaamaan tätä, jos oli Häneltä.
Kohta alkoi ajatus virrata. Ymmärsin, että kuolemassa, muutumme Hänen kaltaisikseen. Tuo kyyhky kuvaa Henkeä, joksi mekin muutumme ja siinä ilossa ja vapaudessa Hän tulee meitä vastaan, osoittaen rakkauttaan noilla suudelmilla ...
Mietin, oliko tämä Raamatullista, Hänen sanansa mukaista?
Ja muistin paikan, josta tässä kerrotaan, avasin sen ja tiesin sen olevan totta:

Toinen kirje korinttilaisille 3
1. Alammeko taas suositella itseämme? Vai tarvinnemmeko, niinkuin muutamat, suosituskirjeitä teille tai teiltä?
2. Te itse olette meidän kirjeemme, joka on sydämeemme kirjoitettu ja jonka kaikki ihmiset tuntevat ja lukevat.
3. Sillä ilmeistä on, että te olette Kristuksen kirje, meidän palvelustyöllämme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan sydämen lihatauluihin.
4. Tämmöinen luottamus meillä on Kristuksen kautta Jumalaan;
5. ei niin, että meillä itsellämme olisi kykyä ajatella jotakin, ikäänkuin se tulisi meistä itsestämme, vaan se kyky, mikä meillä on, on Jumalasta,
6. joka myös on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.
7. Mutta jos jo kuoleman virka, joka oli kirjaimin kaiverrettu kiviin, ilmestyi kirkkaudessa, niin etteivät Israelin lapset kärsineet katsella Mooseksen kasvoja hänen kasvojensa kirkkauden tähden, joka kuitenkin oli katoavaista,
8. kuinka paljoa enemmän onkaan Hengen virka oleva kirkkaudessa!
9. Sillä jos kadotustuomion virka jo oli kirkkautta, niin on vanhurskauden virka vielä paljoa runsaammassa määrin kirkkautta.
10. Sillä se, millä ennen oli kirkkaus, on tämän rinnalla kirkkautta vailla, tämän ylenpalttisen kirkkauden tähden.
11. Jos sillä, mikä on katoavaista, oli kirkkaus, niin vielä paljoa enemmän on sillä, mikä on pysyväistä, oleva kirkkautta.
12. Koska meillä siis on tämmöinen toivo, niin me olemme aivan rohkeat
13. emmekä tee niinkuin Mooses, joka pani peitteen kasvoillensa, etteivät Israelin lapset näkisi sen loppua, mikä on katoavaista.
14. Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
15. Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;
16. mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois.
17. Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.
18. Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus! Ruumiimme lunastusta odotamme!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

22. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
23. eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.

Room. 8
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

Tämä hetki lähestyy?
(Kyseessä Jeesus ja Jeesuksen mainitsema edeskäypä. )

Joh.ilm.11:
7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
9 Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan.
10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
11 Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.
https://raamattu.uskonkirjat.net/servle ... 7854807845


(Edeskäypä)
https://raamattu.uskonkirjat.net/servle ... 7854975965
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

KIRJE HEPREALAISILLE: https://www.youtube.com/watch?v=jZs5YWuA7z4
SIVUSTO RAAMATTUUN: http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/f ... 38/UT.html


Rauha olkoon kanssanne.

Tänä aamuna, rukouksessa olessani, sain nähdä kuvan rukoilevasta naisesta, joka oli kuin Marian kaltainen.
Ja hänen alapuolelleen tuli teksti, KIRJE HEPREALAISILLE.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan, koen että meidän kehoitetaan nyt lukemaan tai kuuntelemaan tuota sanaa. Olkaa tälle kehoitukselle kuuliaiset, kaikki tekin, jotka Herrassa, Jeesuksessa Kristuksessa olette, tämä on meille!

Siunaten tätä luku hetkeä, Hänen kauttaan ja Hänen kanssaan!
Ella
Viestit: 746
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Sinettisormus tästä kehotuksen sanasta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirje Heprealaisille: https://www.gotquestions.org/Suomi/ylei ... kirja.html
Lyhyt yhteenveto: Kirje heprealaisille oli suunnattu kolmelle ei ryhmälle: Kristukseen uskoville; niille epäuskoisille, jotka tiesivät ja hyväksyivät Kristukseen liittyvät tosiasiat; ja niille epäuskoisille, jotka tunsivat vetoa Kristusta kohtaan, mutta kuitenkin viime kädessä hylkäsivät hänet. On tärkeää ymmärtää, mille ryhmälle mikäkin kirjeen kohta oli osoitettu. Jos tätä ei tehdä, kirjeen tulkinnat ovat ristiriidassa muiden Raamatun kirjojen kanssa.
Kuuntelin tuon kokonaan heti ylösnoustuani ja koin, että nyt on aika tarkistella uskoamme ...
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Tänään Jeesus yllätti minut aamuisessa rukous hetkessäni, tuomalla eteeni 2 valkoista ruusua!
Kiitos Jeesus! Olet rakkain!
💖👑💖
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olkoon tämä päivä Siunattu meille kaikille, Jeesuksessa Kristuksessa. 🌼🌼🌼
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinetti-Tuija ja muut:

Olin eilen eräässä seurakunnassa ja vanhemmistoveli opetti pelastusvarmuudesta ja myös siitä voiko pelastuksen
menettää. Hän toi esiin Hebr. 10:26 kohdan tahallisesta synnistä ja perusteli tuon perusteella, että voi menettää.

Mielestäni tuo kohta on ensinnäkin kirjoitettu sen ajan ihmisille ja koko luvun sekä myös luvun 6 perusteella voisi
ajatella, että sen ajan ihmiset, juutalaiset, palasivat takaisin lakiliittoon. Ilman muuta se on myös kuvaus tämän
ajan ihmisille.

Toinen Pietarin kirje puhuu kyllä vakavasti aiheeseen liittyen. Mutta kuinka kaikkien näiden lukujen jakeet
kohdistuvat tämän ihmisiin?

Entä lankeaminen jopa päivittäin? Ja entä luopiot, voivatko he palata Herran tykö? Onko niin, ettei tuon 10:26
mukaista synnin tilaa voi saada anteeksi? Armo.

Hebr. 10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,

Laitan tähän koko luvun, koska Raamattua tulee mielestäni lukea kokonaisuutena ja vähintäänkin lukukokonaisuus
kerrallaan sekä huomioida rinnakkaisviitteet.

Hebrealaiskirje:
10:1 Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta, ei se koskaan voi samoilla jokavuotisilla uhreilla, joita he alinomaa kantavat esiin, tehdä niiden tuojia täydellisiksi.
10:2 Sillä eikö muutoin olisi lakattu niitä uhraamasta, koska näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä?
10:3 Mutta niissä on jokavuotinen muistutus synneistä.
10:4 Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
10:5 Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
10:6 polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.
10:7 Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - tekemään sinun tahtosi, Jumala.'"
10:8 Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt",
vaikka niitä lain mukaan uhrataankin,
10:9 sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi." Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.
10:10 Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.
10:11 Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja,
jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa;
10:12 mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,
10:13 ja odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi.
10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.
10:15 Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:
10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
10:17 ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista."
10:18 Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.
10:19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
10:20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
10:21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
10:22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;
10:23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
10:24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;
10:25 älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.

10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
10:27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
10:30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa."
10:31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
10:32 Mutta muistakaa entisiä päiviä, jolloin te, valistetuiksi tultuanne, kestitte monet kärsimysten kilvoitukset,
10:33 kun te toisaalta olitte häväistysten ja ahdistusten alaisina, kaikkien katseltavina, toisaalta taas tulitte niiden osaveljiksi, joiden kävi samalla tavalla.
10:34 Sillä vankien kanssa te olette kärsineet ja ilolla pitäneet hyvänänne omaisuutenne ryöstön, tietäen, että teillä on parempi tavara, joka pysyy.
10:35 Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, jonka palkka on suuri.
10:36 Sillä te tarvitsette kestäväisyyttä, tehdäksenne Jumalan tahdon ja saadaksenne sen, mikä luvattu on.
10:37 Sillä "vähän, aivan vähän aikaa vielä, niin tulee hän, joka tuleva on, eikä viivyttele;
10:38 mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen."
10:39 Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi.
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 24 Elo 2020, 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra, Siunaa tätä päivää ja ota meidät Sinun Veresi suojiin ja auta meidät pukemaan ylle koko Sinun sota-asusi, kaikille niile, jotka Sinulta sitä pyytävät. Aamen!

Ihminen asuu saastaisessa ruumiissa, joka haluaa tehdä syntiä ja tekeekin kunnes Jeesus sen lunastaa. Mutta Herramme Veressä on se voima, joka pesee meidät puhtaaksi ja Hänen kaltaisekseen me kilvoittelemme loppuun asti!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Toivo:
Hebrealaiskirje:
6:1 Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Jumalaan,
6:2 oppia kasteista ja kätten päällepanemisesta, kuolleitten ylösnousemisesta ja iankaikkisesta tuomiosta.
6:3 Ja niin me tahdomme tehdä, jos vain Jumala sallii.
6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
6:5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
6:6 ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.
6:7 Sillä maa, joka särpii sisäänsä sen päälle usein tulevan sateen ja kantaa kasvun hyödyksi niille, joita varten sitä viljelläänkin, saa siunauksen Jumalalta;
6:8 mutta se, joka tuottaa orjantappuroita ja ohdakkeita, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se poltetaan.
6:9 Mutta teistä, rakkaat, uskomme sitä, mikä on parempaa ja mikä koituu teille pelastukseksi - vaikka puhummekin näin.
6:10 Sillä Jumala ei ole väärämielinen, niin että hän unhottaisi teidän työnne ja rakkautenne, jota olette osoittaneet hänen nimeänsä kohtaan, kun olette palvelleet pyhiä ja vielä palvelette. >> Jakeen lisätiedot
6:11 Mutta me halajamme sitä, että kukin teistä osoittaa samaa intoa, säilyttääkseen toivon varmuuden loppuun asti,
6:12 ettette kävisi veltoiksi, vaan että teistä tulisi niiden seuraajia, jotka uskon ja kärsivällisyyden kautta perivät sen, mikä luvattu on.
6:13 Sillä kun Jumala oli antanut lupauksen Aabrahamille, vannoi hän itse kauttansa, koska hänellä ei ollut ketään suurempaa, kenen kautta vannoa,
6:14 ja sanoi: "Totisesti, siunaamalla minä sinut siunaan, ja enentämällä minä sinut enennän";
6:15 ja näin Aabraham, kärsivällisesti odotettuaan, sai, mitä luvattu oli.
6:16 Sillä ihmiset vannovat suurempansa kautta, ja vala on heille asian vahvistus ja tekee lopun kaikista vastaväitteistä.
6:17 Sentähden, kun Jumala lupauksen perillisille vielä tehokkaammin tahtoi osoittaa, että hänen päätöksensä on muuttumaton, vakuutti hän sen valalla,
6:18 että me näistä kahdesta muuttumattomasta asiasta, joissa Jumala ei ole voinut valhetella, saisimme voimallisen kehoituksen, me, jotka olemme paenneet pitämään kiinni edessämme olevasta toivosta.
6:19 Se toivo meille on ikäänkuin sielun ankkuri, varma ja luja, joka ulottuu esiripun sisäpuolelle asti,
6:20 jonne Jeesus edelläjuoksijana meidän puolestamme on mennyt, tultuaan ylimmäiseksi papiksi Melkisedekin järjestyksen mukaan, iankaikkisesti.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 24 Elo 2020, 09:33 Kuva


Tänään Jeesus yllätti minut aamuisessa rukous hetkessäni, tuomalla eteeni 2 valkoista ruusua!
Kiitos Jeesus! Olet rakkain!
💖👑💖
Kysymys.

Eikö valkoinen ruusu ole mm. hautajaiskukkana ??

Jos näin, niin silloin tämä näky voisi liittyä tuohon valkoiseen viittaan puettuun vainajaan, jota kannettiin avonaisilla paareilla. Ja, jossa olivat nuo kaksi valkoista kyyhkystä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Ella
Viestit: 746
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Ella »

Valkoinen ruusu Wikipedian mukaan.
Viattomuus, puhtaus, salaisuus, ystävyys, arvossa pitäminen ja nöyryys.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänää 60v. + 1pv.
Tänään sain nähdä vielä yhden valkoisen ruusun. Se oli samanmoinen, herkkä ruusu kuin nuo 2 edeltäjäänsä.
Olin ihmeissäni ja kiittäen iloitsin.
Kun nousin, niin mieheni kysyi miltä nyt tuntuu olla 60 v. + 1 pv?
Nauroin ja kerroin tuon yhden ruusun tälle aamulle. Kysyikö Herra minulta tuota samaa?
💖👑👑💖
Nuo eilen saadut 2 valkoista ruusua sai minut mietteisiin. Olinhan syntynyt klo. 2.20.
Numero 2 on hyvä profetaalinen numero.
Halusiko Herra minulle kertoa tällä jotain?

http://sinettisormus.blogspot.com/2020/ ... a.html?m=1
Täytin eilen 60. En niitä sen enempää juhlinut.
Eilen oli herkkä päivä. Ei minulta normisti kyyneleet herahda mutta nyt sai niitä koko ajan pidätellä kun muistivat tavalla jotka osuivat ja upposivat. 💖🙌
Olen täällä innoissani. Sain eilen cromecastkin ja uuden jbl bloothoothin.
Nyt voidaa kuunnella ja laulaa myös tv n kautta. Youtube näkyy sieltä ja joissakin videoissa on sanat ni nyt näkyy. Blootoot on kyl hyvä myös ja hyvin toimii !!!
Jumala kuuli ja näki mitä tarvitsen. Nyt saamme ylistää häntä paremmin. 🙌🙌🙌🙌
Vanha bloothoot särisi eikö siit ollu paljoo apuja .. mutta nyt kuuluu ja toimii ja on helppo ottaa mukaan.
Ja Joo .. harjoittelin tota tv tä. YouTubesta laulelin noita heprealaisia missä oli sanat. Pyhä Henki tuli ylle. 🕊️🕊️🕊️
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Sieppaa.GIF
Sieppaa.GIF (20.46 KiB) Katsottu 5593 kertaa

60 on HYVÄ ikä! Eikö mennytkin ihan tuossa tuokiossa siitä kun täytettiin 50?

Onnea, hyviä asioita ja kukkien tuoksua tiellesi!
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Vastaa Viestiin