Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Tässä voimme kesukstella näin ylisesti blogi tekstini aiheista, mutta rakkaudella ja sopuisalla sydämellä.
Olette minulle rakkaat ja sen toki tiedätte ... :P :roll:


PSALMIT 133
1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että
veljekset sovussa asuvat!
2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukkuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille.
3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.
Sinettisormus

Re: Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kysyisinkin nyt heti alkuun, että miten koette, laitanko kaikki tuohon Jumalan johdatusta ketjuun, vai teenkö aina uuden aloituksen, uudella otsikolla, kun saan uutta jaettavaa?
Sinettisormus

Re: Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muutamat ovat kysyneet voiko näihin minun blogi teksteihin kommentoida. Ovat arkailleet, mutta voin teitä lohduttaa kertomalla, että iloitsen siitä jos joku kokee jotain teksteissäni ja haluaa kommentoida. Kaikki rakentava ja hyvä keskustelu on minun blogissa sallittua. 🤗😍💖
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Sormus

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Minulle kaihi on tuonut sormukset näköpiiriin. Illalla katsoin taivaalle, että mikä kumma sormus tuolla on, mutta toiset sanoivat: ”Äiti, se on tähti”. Mutta minulle se näkyi sormuksenkaltaisena! Telkun yms. merkkivalot näkyvät rinkuloina myös. Ne muistuttavat minulle sitten näistä Sinetin sormuksista!!
Sinettisormus

Sormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Angelicus.

Se joka on Herran valitsema on Herran sinettisormus. Me, Herran omat saamme olla Hänen sormuksiaan, kuka missäkin palveluksessa. Olkaa sille kuuliaiset. Hän voi tehdä työtä joka voi tuntua vähäpätöiseltä, esim. suurten saarnaajien rinnalla, mutta tuo työ voi olla suurempaa kun näiden huippu julistajien, sillä Herra on asettanut hänet siihen ja tietää sen tärkeyden. Sinettisormus vahvistaa asiakirjoja ja sopimuksia. Herran sinettisormus/palvelija muuttuu sormuksensa näköiseksi.

Haggai 2:23.
Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot; minä otan sinut, palvelijani Serubaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut olen valinnut, sanooHerra Sebaot.”

Sinettisormuksen tarina, tarina jonka Jumala minulle monesti eritahoilta vahvisti: https://sinettisormus.blogspot.com/p/2011.html
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinetti, älä lähde yhtään mihinkään ! :)

Aivan samoin minua vastaan hyökättiin rukoillessani homoutta vastaan kotikirkossani, juuri sinä kertana kun tasan 7 vuotta tuli täyteen aloittamaamme viikottaista aamurukoushetkeä.

Kun kerran Jumala on halunnut juuri sinulle unia ja näkyjä antaa, niin sinä olet "VELVOLLINEN" niitä meille esille tuomaan. Ei Jumala niitä huvikseen juuri sinulle anna. Vihollinenhan ei haluaisi yhtään Jumalan viestiä meille periksi tulevan.

Samoin Barbara on monella videollaan todistanut, että AINA kun joku merkittävämpi profetia/uni/näky on TULOSSA, niin saatana JOKA KERTA aiheuttaa hankaluuksia, joko Barbaran terveyteen, tai esim. tekniikka ei toimi, tai YouTube tai Facebook poistavat hänen viestejään, tai eivät niitä julkaise.

Barbara säännöllisesti sitten myös valittaa, ja monesti se kyllä sitten myös auttaa.

Jos sinun tuomillasi viesteillä EI OLISI MITÄÄN MERKITYSTÄ, ei saatana vaivautuisi sinun työtäsi estämään. :)

Joten, jatka aivan samoin kuin tähänkin asti....sillä valittajat väsyvät eivätkä kauaa jaksa sillä heillä ei ole Jumalan VOIMAA,niin kuin itse hyvin tiedät.

;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain juuri nämä lohduttavat sanat :

Johanneksen evankeliumi:
15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
Vastaa Viestiin