Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Juuri äsken mietin alkuviikosta saamaani kuvaa rukouksessa. En ole sitä jakanut. Näin sellaisen rengas/korulukon ja se oli auki. Mutta kohta sain nähdä kuinka se sulkeutui.
Tuo pyöreä rengaspiikki, joka menee renkaan sisään lukittaessa, oli paljon pidempi kuin tuo kuvassa oleva.
Ensin vapaus sitten lukkoon .. ?
Liittyisikö tähän koronaan? Nyt halusin kuitenkin jakaa.

Profeetta Jesaja ennustaa. ”Ja minä panen Daavidin huoneen avaimen hänen olallensa; ja hän avaa, eikä kukaan sulje, ja hän sulkee, eikä kukaan avaa.” Jes. 22.2. KR. 33/ 38.

Avain asiaa uskosta: https://liisarantasaari.wordpress.com/2 ... a-uskosta/
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Sanan ja Rukouksen illassa 28.7.20 Näky!

Suomen ympärillä valkoiset muurit. Hän motittaa Suomen ja korona poistuu. Tämä tulee olemaan voiton vuosi. Kiitos ja Ylistys!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Ella, tämä oli tärkeä tieto/ profetia.
Saattaisi juuri kuvata tuota lukitsemista.
Kiitos vahvistuksesta.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo ilta löytyy Ilpoisten piirin videolta, 28.7.2020.
Kohdalta 38 ...
https://youtu.be/nlO8Q4KHH-k
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAAMEN! TAPAHTUKOON TÄSSÄ JUMALAN TAHTO!!!!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ennen tuota Ellan ilmoitusta, kävin hetkeksi lepäämään mutta uni ei tullut. Olin siinä kuitenkin silmät kiinni levossa ja näin ison ja korkean kartanon. Sillä oli lisä siipiä paljon ja sen seinät oli valkoiset, aivan kuin tuossa Ellan tuomassa profetia näyssä oli Suomen ympäri valkoiset muurit. Tuossa näkyni kartanossa oli myös punainen katto. Josko kertoo samaa asiaa?
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom.

Tänä aamuna näin kaksi kertaa saman tekstin, mutta en kyennyt sitä lukemaan. Se näytettiin niin nopeasti. Toisella kerralla siihen oli liitetty jokin kuvakin, mutta siitäkään en saanut selvää.
Tätä harmittelin Herralle ja sitä kuinka olin riittämätön ottamaan sitä vastaan.
Näin että sanat siinä lauseessa oli lyhkäsiä ja siellä oli numero 1, ja että siinä oli s kirjaimia.
Pyysin, että jos tämä olisi Häneltä ja olisi tärkeää sanomaa, antaisi ja vahvistaisi sen minulle.
Kohta sain ajatuksiini lauseen:
- " Se on 1 ja sama asia."
Heti nousi kysymys, tämäkö se on? Mutta mitä tämä tarkoittaa? Mikä tuo asia on?
Vahvista tämä minulle.
Nousin ylös ja söin aamupalani ja lähdin siitä heti tuota tutkimaan. Voisiko tuohon löytää vastauksen?
Ja todella, tämä tuli minua vastaan ja uskon sen todellakin voivan olla vastaus tuohon lauseeseen, kaikessa totuudessa ja yksinkertaisuudessaan:

... " Jumalan sana on muuttumaton niin kuin Jumalakin ja aina sama."
Lue linkistä lisää: http://www.uskonet.fi/artikkelit/156/ra ... iskunnalle

Amen.
Sinä ja sanasi olette aina ja iankaikkisesti sama, nro.1.
Halleluja!!!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

:) .....jännityksessä odotamme......
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

....odottavan aika on....... :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaus kirjoitettu liitteeksi tekstiin. Kiitos AO mielenkiinnon osoituksestasi. 🤗
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuosta olisi voinnut tehdä Raamattuvisa pähkinän .. :roll: :P
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Palaan vielä hieman eiliseen. Sain Herralta eilen nuo sanat:

- ... rakastan lapsiani."

Illalla katsoin livenä soihtu seurakuntaa Kotkasta. Lopussa pastori Hannu, pyysi uskovaa Rauni siskoa tulkitsemaan kielillä puhumistaan, josko siinä olisi illan loppuun Sanomaa Herralta. Ja kyllähän sitä tuli. On ihmeellinen armolahja tulkita kielillä puhetta.
Minut pysäytti tuo kohta kun tämä Rauni sisko tulkitsi yhden kohdan näin:

.. Jumala sanoo; Minä rakastan lapsiani ..."
Todella, nuo Sanat kuin vahvistukseksi aamulla saamaani.. rakastan lapsiani!!!
Halleluja !! Amen!!

Toivoin kokoajan illan lopussa että sieltä tulisi Herralta jotain vahvistusta. 🙌🙌🙌👑
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

Sakarja 4:
9 Herra on oleva koko maan kuningas.
Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.

:arrow: https://raamattu.uskonkirjat.net/servle ... 6396697502




Sinettisormus kirjoitti: 02 Elo 2020, 09:25 Kuva


Shalom.

Tänä aamuna näin kaksi kertaa saman tekstin, mutta en kyennyt sitä lukemaan. Se näytettiin niin nopeasti. Toisella kerralla siihen oli liitetty jokin kuvakin, mutta siitäkään en saanut selvää.
Tätä harmittelin Herralle ja sitä kuinka olin riittämätön ottamaan sitä vastaan.
Näin että sanat siinä lauseessa oli lyhkäsiä ja siellä oli numero 1, ja että siinä oli s kirjaimia.
Pyysin, että jos tämä olisi Häneltä ja olisi tärkeää sanomaa, antaisi ja vahvistaisi sen minulle.
Kohta sain ajatuksiini lauseen:
- " Se on 1 ja sama asia."
Heti nousi kysymys, tämäkö se on? Mutta mitä tämä tarkoittaa? Mikä tuo asia on?
Vahvista tämä minulle.
Nousin ylös ja söin aamupalani ja lähdin siitä heti tuota tutkimaan. Voisiko tuohon löytää vastauksen?
Ja todella, tämä tuli minua vastaan ja uskon sen todellakin voivan olla vastaus tuohon lauseeseen, kaikessa totuudessa ja yksinkertaisuudessaan:

... " Jumalan sana on muuttumaton niin kuin Jumalakin ja aina sama."
Lue linkistä lisää: http://www.uskonet.fi/artikkelit/156/ra ... iskunnalle

Amen.
Sinä ja sanasi olette aina ja iankaikkisesti sama, nro.1.
Halleluja!!!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos NIMESSÄNI, tuohon sopivaan Raamatun jakeeseen. Hän todellakin on nro.1. Ja sama eilen, tänään ja huomenna. Meidän Kuningasten Kuningas!!!

Iloitsen, että muutuit vihdoin näkyväksi, sinä veljeni/ siskoni.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuula1 kirjoitti: 08 Huhti 2020, 23:32 minulla on ainut vapaa huominen päivä tälläviikolla. niin työn täyteistä minun elämäni on. ja huomisen päivän pyhitän paastolle. kuulin, että tämä eristys voi kestää jopa syksyyn. olen vahvasti sitämieltä, että elämme ahdistuksen aikaa ja synnytystuskat vain kiihtyvät.pedonmerkki tulee tänävuonna. se on kyllä saletti. niin vahvat ovat merkit ilmassa. ihmiset ovat jokapaikassa ymmällään, mitä seuraavaksi tapahtuu. Tarttuvat kaikkeen turvalliseen ja tuttuun kun vain on mahdollisuus ja kyselevät milloin tämä kaikki palaa ennalleen. mutta kun se ei palaa. en voi sitä suoraan heille sanoa, vaikka haluaisinkin. kierrän asiaa, kuin kissa kuumaa puuroa. tänään menin käymään hyrylän lidlissä. pois lähtiessä kävin tankkaamassa auton siinä samassa pihapiirissä olevalla kylmäasemalla. niitä tankkeja oli puhistamassa kaksi kiinalaista miestä suojamaskit kasvoillaan. ajoivat hienolla autolla. vähän laittoi ihmettelemään, mitä ne niitä tankkeja rättien kanssa puhistivat ja miksi ne sattuivatkin olemaan juuri kiinalaisia, josta tämä korona oli kotoisinkin.no kaupassa asiakkaat olivat kahdenmetrin etäisyydellä toisistaan. oudoksi on tämä maailma mennyt totta tosiaan. ja kaikenlisäksi kuulin tänään, että kaunialan sairaalasta ollaan tekemässä korona sairaalaa,, eli sinne nyt sitten alkaa tulemaan kaikkea, jota vantaa laittaa sinne tulemaan. aivan kamalaa. nyt olen rukouksessa tämän paaston totta tosiaan.niin paljon on aihetta. Tule Herra Jeesus ja hae morsiamesi poissa.
Onneksi ei tullut.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Muutaman vuoden sisään? Jos siis ajatellaan, että siru on lopullinen pedonmerkki.

https://rapsodia.fi/klaus-schwabin-haas ... et-ja-wef/
IMG_20210620_121655.png
Tällä videolla on suomeksi tekstitettynä lyhyt pätkä Sveitsin RTS-kanavalla vuonna 2016 näytetystä Klaus Schwabin haastattelusta, jossa hän kertoo siitä, miten ihmisiin tullaan pian asentamaan mikrosiru, jotta heidät saadaan sulautettua digitaaliseen maailmaan.

Klaus Schwabin perustama Maailman talousfoorumi puhuu jo aivan avoimesti ja virallisesti tästä heidän ”Great Reset” -hankkeesta, jonka tarkoituksena on nollata maailmantalous käyttämällä tätä ns. ”globaalia pandemiaa” siihen tekosyynä ja keppihevosena. Klaus on mm. sanonut COVID-19-pandemian tarjoavan: ”harvinaislaatuisen, mutta ajallisesti rajatun mahdollisuuden uudelleen ajattelemiselle, uudelleen keksimiselle ja nollaamiselle koko maailmamme suhteen.”

Oman pääministerimme ja hallituksemme kytkökset ja vierailut Davosiin ovat myös yhä suuremman kansanjoukon tiedossa täällä Suomessa, kun todellinen tieto näistä asioista leviää valtamedian kontrollin ulottumattomissa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 20 Kesä 2021, 12:19 Muutaman vuoden sisään? Jos siis ajatellaan, että siru on lopullinen pedonmerkki.

Lueskelin vanhoja viestejä koskien antikristusta ja pedonmerkkiä, ja huomasin näiden yhteyden joissakin profetioissa, sekä yhteyden Barack Obaman ja pedonmerkin kanssa.

Barack Obaman aikana, näin käsitin, tulee tarjolle pedonmerkki, "kuoleman vaihtoehtona", Eli, Barack Obama nousee valtaan, ja silloin, hänen valtakaudellaan tulee "merkki". On tuo "merkki" sitten mikrosiru, tai mitä tahansa, niin pedonmerkkiä edeltää kaaos sekä Obaman valtaannousu.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan linkin ketjuun, mikä liittyy tuohon pedonmerkkiin, ja Obamaan, ja lukuu 666. Kannattaa katsoa, sillä mehän helposti unohdamme vanhat viestit,vaikka ne olisivat kuinka mielenkiintoisia.

viewtopic.php?f=4&t=1508&p=24969&hilit=gematria#p24969
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllähän se voi olla, että pedonmerkki on jo täällä, koska tällä hetkellä kaikkea kansaa yritetään niin hanakasti saada kirjoihin ja kansiin, vieläpä digitaalisesti.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin