Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa teille ..

Nyt tässä harjooittelen käyttämään tätä uutta blogia täällä.
Kerron teille nyt jotain, parilta viime viikolta, kun ilmoitin teille, että Herra oli ollut hyvin hiljaa, eikä juuri jaettavaa ollut, se oli raastavaa ja väsyttävää aikaa. Mutta niin piti olla.
Heti aluksi ilmoitan, että minä uskon vahvasti Jumalan johdatukseen, sitä Hän on tehnyt minulle, minun koko tämän iän.
Lokakuun lopulla kun meillä oli Rukous kokous, puhuimme eräästä tilaisuudesta joka meidän tulisi ehkä järjestää. En avaa sitä sen enempää.
Melkein kaikki halusivat kyllä olla tuossa mukana, mutta vastuu vetäjiä siihen ei tahtonut löytyä.
Lopulta sitä alettiin vierittää minun kontolleni. En kokenut sitä omakseni, enkä siksi, mitä Herra oli minulle suunnitellut. Mutta koska olin näiden kokouksien alulle panija niin minulta sitä vaadittiin.
Olin kyllä halukas osallistumaan siihen, niin kuin muutkin, mutta veto vastuu siitä olisi minulle aika mahdoton, kun minulla ei ole tuota autoa eikä korttia millä sitä ajaa. Tilaisuus olisi tarkoitus järjestää aivan toiselle paikkakunnalle kuin missä asun ja matkaa sinne on n. 30-40 km?
Tiedän ja tiedämme että sinne tarvittaisiin vahvaa herätystä, sillä se on uneliaisuuden tilassa.
Lopulta sovimme, että rukoilen 2 viikkoa Herralta valaistusta tähän asiaan ja olisiko se minun tehtäväni, vai onko Herra suunnitellut sen jollekkin muulle?
2 viikkoa rukoilin tätä aamuin, illoin. Koko kahden viikon aikana en saanut mitään näkyä yleisesti jaettavaksi, mutta vain yhden näyn sain tuona aikana ja niin se oli tarkoitettu.

Näin eräänä aamuna rukoushetkelläni kuvan, jossa oli iso pyöreä pöytä ja sen pöydän äärellä istui vain 1 ihminen, jonka heti tunnistin erääksi uskon sisareksi meidän rukous ryhmästämme. Siinä hän istui tuon pyöreän pöydän äärellä aivan yksin.
Kyselin Herralta, että mitä Hän tahtoo tällä sanoa, onko tämä vastaus tuohon vetäjä kysymykseemme?
Jatkoin kuitenkin rukouksiani sen täydet 2 viikkoa ja muuta en saanut sinä aikana, joten sen täytyi jotenkin olla vastaus kysymykseemme?

Eilen sitten oli minun luonani kokous ja mietin kerronko tämän näkyni kaikille ja etenkin tuolle kuvassa olevalle sisarelle? Päätin että kyllä minun pitää kertoa ja kun sen tein, näin kuinka tämä sisko aivan hypähti siinä istualtaan, kun kuuli nimensä.
Sanoin hänelle kahden kesken, että olin ensin epäröinyt kertoa tätä, josko olisi mitään, mutta että hän saa itse tunnustella, onko kuva hänelle? Puhuuko Jumala tämän kuvan kautta? Tunnustella tätä ajan kanssa. Hän yllätti minut vastauksellaan:
- " Itseasiassa, minulla on tästä sydämen tieto, miten tuo tilaisuus tulee tehdä ja toteuttaa .."
Kiitin Herraa, sillä tämä oli täydellinen vastaus tuohon kuva näkyyn jonka sain siinä 2 viikon aikana. Näin se oli tarkoitettu, eikä muut kuva näyt sotkeneet tuota Herran ilmoitusta asiasta. Tämä olisi siis Herran tahto asiasta ja tämä sisar asuu juuri tuolla paikkakunnalla minne tuo tilaisuus olisi tarkoitettu.
Nyt saatoin tämän tuoda näkyväksi myös tänne, sillä Jumala oli vastannut kysymykseemme.
Jumala oli antanut tämän sisaren sydämelle ja tämän Hän näytti minulle kuvanäkynä. Kiitos Rakas Jeesus Kristus! Rakas Jumalamme!

***********************************

"He jatkoivat sitten matkaa Frygian ja Galatian halki, sillä Pyhä Henki esti heitä julistamasta sanaa Aasian maakunnassa. Mysian puolelle tultuaan he yrittivät lähteä Bityniaan, mutta Jeesuksen Henki ei sallinut sitä, ja niin he kulkivat Mysian kautta ja tulivat Troakseen.

Yöllä Paavali näki näyn. Makedonialainen mies seisoi hänen edessään ja pyysi: 'Tule meren yli tänne Makedoniaan ja auta meitä.' Kun Paavali oli nähnyt tämän näyn, me hankkiuduimme heti lähtemään Makedoniaan, sillä ymmärsimme, että Jumala oli kutsunut meidät julistamaan evankeliumia siellä."
Ap. t. 16:6-10 [kr92] [kr38]

Olkaamme Siunatut Hänen, Jeesuksen Kristuksen nimessä!
Amen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus, Herra on hienosti johdattanut sinua. Kiitos ja kunnia ja ylistys Hänelle kaikissa asioissa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa teille.
Kerronpa vielä hieman tuosta edellisestä kokouksesta. Meillä on tapana, kun rukous hetki aloitetaan niin asetamme tuolin keskelle huonetta ja siihen saa istua vuorollaan kaikki jotka rukousta tarvitsevat.
Kun tuli minun vuoroni, niin veljeni vaimo sai minulle siinä rukoushetkellä ihanan kuvan. Joka hyvin kertoi tämän hetkistä uskoni tilaa, sillä nyt olen taas saanut rauhan valtavien hyökkäysten jälkeen.
Hän näki että olin kulkenut suoraa tietä ja saapunut kahden valtavan oven eteen joka avautui yhdeksi isoksi oviaukoksi, ovien avautuessa sivuille.
Siinä minä seisoin tuossa ovella ja pidin molemmin käsin kiinni ovien karmeista, kummaltakin sivulta ja kurkoitin päätäni ovesta sisään ja uteliaana katselin sitä sisällä olevaa ...
Sanoin että jokin aika sitten minulle nähtiin, että kuljin tietä jossa näkyi merkityt askel paikkani. Joskus ne hieman erkanivat tuolta merkitystä polulta mutta palasivat aina takaisin.
Tuolloin minulle sanottiin että esteitä tulee tielle paljon mutta ne kaikki tulee väistymään.
Nyt veljeni vaimo taas kertoi että tuo tie oli kyllä nyt aivan suora. HALLELUJA!
Olin siis nyt tullut jonkun uuden ja tärkeän eteen. Esteet oli voitettu ja kyllä se taistelua olikin.
Nuo valtavat ovet oli nyt minulle täysin auki, mitä ne sitten pitävätkään sisällään. Se jää nähtäväksi.

Nyt keskiviikkona kävin työpäivän jälkeen viemässä entiselle työkaverilleni joulutervehdyksen ja istuinkin siellä nyt useamman tunnin. Hän iloitsi käynnistäni kun oli jäänyt yksin miehensä kuoleman jälkeen.
Hän kertoi että oli kertonut minusta siskonsa tyttärelle ja tämä iloitsi siitä että tällä ystävälläni oli minun kaltainen ystävä, joka uskoo Jeesukseen. Tämä siskon tytär asuu kuulema Tampereella ja käy jotain Raamattu koulua, eli sielläkin ollaan uskovia ja siksi ymmärrän heidän ilonsa minusta. Mutta kaiken kaikkiaan tämä oli hyvin palkitsevaa.
Nyt jään avoinna odottamaan mitä uutta nyt avautuu tai on jo avautunut elämääni, kunhan vain uskaltaudun astumaan siihen sisälle, tuosta suuresta ovi aukosta.
Kiitos Jeesus!!! ♥️👑💍

KR 1933/-38
Ilm. 4:1 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva."

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Ilm. 1:10 Minä olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
Ilm. 1:19 Kirjoita siis, mitä olet nähnyt ja mikä nyt on ja mitä tämän jälkeen on tapahtuva.
Ilm. 22:6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.

Biblia (1776)
Ilm. 4:1 Sitte näin minä, ja katso, ovi avattiin taivaassa, ja ensimäinen ääni, jonka minä kuulin niinkuin basunan puhuvan minun kanssani, sanoen: astu tänne ylös, ja minä osoitan sinulle, mitä tästälähin tapahtuva on.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa ..
Tänään oli hauska juttu eräässä kirja tilaisuudessa. Menin katsomaan lastenkirjoja ja siinä oli 2 poikaa joiden ohi menin. Kohta kuulin kun toinen poika sanoi:
" Näitkö äsken ton yhen naisen? Se oli ihan Jeesuksen näköinen nainen."
En tiedä tarkoittiko minua, onhan minulla pitkät hiukset. Mutta jos tarkoitti, niin olen siitä hyvin otettu, sillä sanotaanhan että Kristuksen kirkkaus ja valo loistaa meistä uskovista! Kuinka hyvälle se tuntuikaan vanhan uskovan mummon sydämessä, kun pieni lapsi osaa yhdistää Jeesuksen aivan tavallisiin arkisiin asioihin ja näkee Jeesuksen kanssa kulkijoissa. 🌟✨👑

Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella. Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa.”
- - -
"Tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka julistamme teille: Jumala on valo, hänessä ei ole pimeyden häivää. Jos sanomme elävämme hänen yhteydessään mutta vaellamme pimeässä, me valehtelemme emmekä seuraa totuutta.

Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
Matt. 5:14-16; 1. Joh. 1:5-7 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa.
Tänään, rukous ja läsnäolon hetkellä, juuri ennen, kun olin aikeissa nousta ylös, sain nähdä kuvan, jossa taustalla oli valtavat lumikinokset ❄❄❄ mutta aivan kuvan edessä, näin pensaan tai puun, jonka oksat levittäytyivät kehystämään kuvaa.
Tuon "puun" oksilla näin lehtiä ja puulla / pensaalla oli rehevä lehvästö. 🌳
Kiitos Jeesus tästä, jokin on väistymässä? Lumi oli jäänyt taustalle.
Ehkä tämä tilanne täällä palstalla, saamme olla tuo rehevä lehvästö yhdessä ja noita vihreitä, eläviä lehtiä henkilökohtaisella tasolla, eläviä Kristuksessa ja Hänen Sanansa totuudessa? 👑🌳🕊


Katsokaa viikunapuun lehtiä!

"Ottakaa oppia vertauskuvasta, jonka viikunapuu tarjoaa: kun sen oksa virkoaa ja alkaa tulla lehteen, te tiedätte, että kesä on lähellä.

Samalla tavoin te kaiken tämän nähdessänne tiedätte, että se aika on lähellä, aivan ovella. Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu.

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa."
Matt. 24:32-35 [kr92] [kr38]
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sinetti näystäsi. Minä ajattelin aivan päinvastoin :D tuosta näystäsi.Ajattelin talven olevan edessäpäin, ja vieläpä lumisen sellaisen. Itse toivon, ja uskon, että vielä tulee Suomeen niitä lumisia talvia ennen kuin tulee loppu, näin ainakin itse toiveajattelen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, AO, veljeni.
Näin me voimme nähdä samasta kuvasta erilaisia asioita. Minä näin tuon lumen takana olevana ja sinä tulevaisuudessa .. näemme odotuksiemme mukaan. 🙄😄
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Job 38:22 Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, oletko nähnyt rakeiden varastot.
Lumen varastossa on ollut paljon lunta tänne, nyt on 35cm. Oli jo ennen 30cm mutta se suli välillä pois.
Kun lumi sulaa, se muuttuu vedeksi ja kostuttaa maan. Ja kaivot täyttyy vedellä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Tuli tänä aamuna tulkintaa tuohon puu kuvaan. Se on Vanhurskauden Tammi, tammen juuret on vielä routaisessa maassa. Osa lumen peitossa.
Jes:61:3 panen Siionin murheellisten päähän- antamaan heille juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan,
ylistyksen vaipan masennuksen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet" Herran istutus, hänen kirkkautensa
ilmoitukseksi.

Jes:60:21 Sinun kansassasi ovat kaikki vanhurskaita, ha saavat periä maan iankaikkisesti he, minun istutukseni vesa, minun kätteni teko
minun kirkkauteni ilmoitukseksi,

Ps92:13 Vanhurskas viheröitsee kuin palmupuu, hän kasvaa kuin Libanonin setri.
14. He ovat istutetut Herran huoneeseen, he viheriöitsevät meidän Jumalamme kartanoissa.
15. Vielä vanhuudessaan he tekevät hedelmää, ovat mehevät ja vihannat!
16. Ja julistavat, että Herra on vanhurskas, hän, minun kallioni ja ettei hänessä vääryyttä ole.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Voisiko olla niin, että tämä puu pidättelee kylmyyttä takanaan?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Eero, hyvä tulkinta. Koen kuitenkin että tuolla on meille Herran omille lohdullinen viesti.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ajattelin, että Herran omat pitävät maailman kylmyyden loitolla, tuohon Ellankin laittamaan sanaan viitaten.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mitä tuohon muuta voi sanoa kuin iso AAMEN!!!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom!
Herran Rauhaa!
Eilen sain olla todistamassa erään seurakunnan tilaisuudessa ja koko seurakunta väki kiitteli minua yksitellen hyvästä todistuksesta.
Ystäväni istui penkissä itkien, kuunnellessa todistustani, jonka luonnehti sen koskettavaksi.
Siitä saan kiittää Herraa, joka näytti minulle nuo jo avoimet ovet. Olen nyt sen äärellä, astumassa esiin ...

Tänään, aamuisessa rukoushetkessäni, Herran läsnäolossa, sain nähdä kuvan kaislikosta, veden äärellä. Pyysin Herralta siihen vahvistusta ja juuri äsken sain siihen Sananpaikan, joka voisi ilmaista tuon kuvan sisältöä. Se on yksi minun lempi Sananpaikkoja:

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.

8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.

Kiitos Jeesus Kristus!
Pyros

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Rauhaa.
Tänään, rukous ja läsnäolon hetkellä, juuri ennen, kun olin aikeissa nousta ylös, sain nähdä kuvan, jossa taustalla oli valtavat lumikinokset ❄❄❄ mutta aivan kuvan edessä, näin pensaan tai puun, jonka oksat levittäytyivät kehystämään kuvaa.
Tuon "puun" oksilla näin lehtiä ja puulla / pensaalla oli rehevä lehvästö. 🌳
Kiitos Jeesus tästä, jokin on väistymässä? Lumi oli jäänyt taustalle.
Ehkä tämä tilanne täällä palstalla, saamme olla tuo rehevä lehvästö yhdessä ja noita vihreitä, eläviä lehtiä henkilökohtaisella tasolla, eläviä Kristuksessa ja Hänen Sanansa totuudessa? 👑🌳🕊
Jer. 17: 5-8.

5. Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta.
6. Hän jää alastomaksi arolle eikä näe mitään onnea tulevan; hän asuu poudan polttamissa paikoissa erämaassa, asumattomassa suolamaassa.
7. Siunattu on se mies, joka turvaa Herraan, jonka turvana Herra on.
8. Hän on kuin veden partaalle istutettu puu, joka ojentaa juurensa puron puoleen; helteen tuloa se ei peljästy, vaan sen lehvä on vihanta, ei poutavuonnakaan sillä ole huolta, eikä se herkeä hedelmää tekemästä.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Pyros, veljeni.
kiitos tästä Sananpaikasta, ... niin sopivaa.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

PS 1:3 Hän on niin kuin istutettu puu vesiojan tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki,
mitä hän tekee menestyy.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Ella .. olet niin rakas 💖💞💖💞💖
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Niin myös sinä, rakas sisareni!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »


😍😘
Vastaa Viestiin