Sunnuntai päivän rauhaa ...
Kerronpa teille hieman aamuöistä untani. En tarkoita että sillä olisi mitään merkitystä, mutta en vähään aikaan ole tuollaisia unia nähnyt.
Olin mieheni kanssa jossain ulkotilaisuudessa. Se oli joku pieni kylä jossa se oli järjestetty.
Taivas oli pilvinen ja yhtäkkiä näin kuinka yhdestä kohtaa pilvet hieman raottuivat.
Näin kuinka niiden takana oli erilaisia lentäviä koneita. Yksi oli iso musta kone.
Yritin näyttää miehelleni, että katso, mutta hänellä oli muuta kiinnostavampaa eikä ehtinyt katsoa sitä mitä minä näin.
Viereeni tuli vanha pappa ja hänellä oli kännykkä.
Hän zoomasi nuo koneet kännykällään isommiksi ja olimme yhtä mieltä, että ne eivät olleet tästä maailmasta.
Kohta koneiden vierellä lenteli eläviä hahmoja. Yksi oli kuin muurahainen muodoltaan ja musta. Tiesimme että nämä oli avaruuden henkivaltoja.
Sitten jatkoin mieheni kanssa kylän tutkimista. Tulimme jonkin ison aukon luo joka oli maahan tehty.
Astuimme sisään tuosta aukosta ja tulimme johonkin valtavan suureen maanalaiseen tilaan. Se oli valtava huone.
Sen seinät oli tehty jostain oksista tai oljista ja niitä oli taitavasti jatkettu sitomalla niitä lomittain yhteen.
Ihmettelimme tilaa. Se oli vanha, mutta ei sillä tavalla kuin meidän " museot" ovat, vaan vielä paljon vanhempi, siis todella vanha ja siellä oli ihmeellinen tunnelma.
Sitten lähdimme pois enkä muuta unesta muistakkaan.
Jotta tällaista tänään ... jäi hassu fiilis.
Oon joskus ennenkin nähnyt unta noista henkivalloista mutta nyt en pitkään aikaan ...
Ne vakoili meitä ..