Sanoma rakkaalleni! 4

Valvoja: katso7

Pigeon

Re: Sanoma rakkaalleni! 4

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!🙏❤️
Tuija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Minä olen tie uuteen elämään. Saat turvallisin mielin olla sillä Kuningas itse seisoo vierelläsi. Vapahtaja Jeesus Kristus lyö kaikki vihollisesi maahan asti . Vereni kautta sinä saat astua uuteen elämään. Vaikka sinusta tuntuu monesti vaikealta saat luottaa minuun sillä en sinua ole milloinkaan jättänyt ilman minun apuani tulethan kanssani tuntemaan suuren Luojasi ja Vapahtajasi Jeesuksen. Kaikki on mahdollista sille joka uskoo sinullekin rakkaani. Kaitsen sinua omalla kädelläni silloin et voi eksyä sillä Lunastaja itse tarttuu oikeaan käteesi. Pilvet taivaalta satavat taivaallista kastetta päällesi ja sinä saat virvoittua kuin pajut joen varrella. Sateen kasteen sinä saat päällesi luota siksi minuun. Eteenpäin saat kulkea sillä voimallinen on sinun kanssasi. Katso itse minä valvon askeleitasi ja annan menestyksen tiellesi taivaallisen menestyksen.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon

Aamen! Olet siunattu🙏❤️
Tuija
Viesti:

Amen 💖👑💖
https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... 3.html?m=1

Nyt en saanut laitettua kuvien kanssa kun olen mökillä ja tällä kännyllä yritän jakaa. Mutta niillä voi koristella myöhemmin.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
katso7
Viesti:

Sinä saat tulla minun luokseni ja ottaa vastaan kaiken sen mitä olen sinulle varannut. Ethän enää pakene minua sillä rakastan sinua ja tahdon parastasi. Taivas odottaa sinua sillä sinä olet ottanut Kristuksen vastaan ja nauttia minun suosiotani sillä taivas ei hylkää yhtäkään rukoustasi. Kaiken sinä voit minussa se on minun sanani lupaus. Ei kukaan sinua voi riistää minun kädestäni sillä Jeesus itse on kanssasi. Kuljethan käsi kädessä minun kanssani sillä olen se hyvä Paimen. Jeesus tuo Ikuinen Kuningas seisoo vierelläsi ja saat nauttia minun suosiotani. Lepää minun käsivarsillani silloin voit kokea että sinua kannatellaan. Katso mitä minä olen sinulle varannut. Se kaikki lukee sinulle Pyhässä raamatussa. Älä väheksy Sanaa jonka itse olen sinulle kirjoittanut se on se sana joka tekee sinut eläväksi. Sinä saat julistaa minun voittoani tässä pimeässä maailmassa. Seiso lujana minun kanssani. Luoja sinun Luojasi on kanssasi et ole yksin. Käsivarteni sinua suojelee ja varjelee iloitse siksi yhdessä minun kanssani.
Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra Jeesus tule!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija
Viesti:

Amen! Ei väheksytä eikä piiloteta eikä hävetä Jumalaamme! Tuodaan Hänet päivän valoon Hänen teoissa ja sanoissa!
Pigeon

Kiitos ja Aamen!
Sanna
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen, kiitos Jeesus 🙏💕
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
katso7
Viesti:

Kaitsen sinua. Minä tulin että sinä saisit kokea yltäkylläisen elämän. Sen saat kun pidät minua kiinni ja riiput minussa kiinni. Lujat ovat sinun porttiesi salvat sillä minä ne olen tehnyt sellaiseksi ettei mikään vihollisen valta niitä voi murtaa. Lähetän sinut minun töihini sillä sitähän olet rukoillut. Miksi et luottaisi minuun. Kävelen rinnallasi sinun ei tarvitse väsyä tällä matkalla sillä Kuningas Jeesus vahvistaa sinua. Erämaitten halki sinut johdatan jaksat sillä saat juoda purosta tien varrelta. Jeesus se on minun nimeni ei ole muuta nimeä annettu jossa vapaudut ja saat kokea että sinua johdatetaan.Terveeksi saat tulla sillä minä olen Herra sinun parantajasi niin lukee minun sanassani ja saat luottaa siihen. En minä sinua ole vielä yksin jättänyt enkä tule jättämään. Vereni tuo kallis veri puhdistaa sinut ja saat nauttia sielun tyytyväisyyttä. Olet minun silmäteräni ja minä itse olen pyyhkivä kaikki kyyneleet sinun silmistäsi. Iloitse siksi Herrassasi Jeesuksessa. Siinä on sinun riemusi ja ilosi. Kulje kohti ikuista päämäärää siksi saat iloita.
Sanna
Valvoja

Aamen 🙏🩷💕✨️💎

Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Tuija
Viesti:

Amen 💖👑💖
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos rakas Jeesus kun parannat minut ja johdatat elämäni. Kiitos.
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Aamen🤍🤗😍
Tuija
Viesti:

Kävin jakamassa eteenpäin ja blogiini.
💖👑💖🙌🙌🙌🙌
Eero
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viesti:

Siunaan sinua sillä sen olen luvannut. Enennän sinut sillä olen enentävä Jumala. Kaiken sinä saat turvallisesti jättää minun haltuuni koska Vapahtaja itse seisoo vierelläsi. Enkeli ympäröi sinua joka puolelta hän levittää siipensä sinun ympärillesi ja varjelee sinua. Taivaan sotajoukot ovat puolellasi koska taivaan Jumala Jeesus kristus on voittanut nuo ilkeät paholaiset. Saatana ei tule muuta kuin tappamaan varastamaan ja tuhomaan mutta minä teen sen teot heikoiksi kuin mato. Vereni vuotaa yhä tähtesi se puhdistaa sinut . Saat täyttyä rakkaudella veljiäsi ja sisariasi kohtaan että voisin antaa sinulle minun lahjojani toisten hyväksi. Vain rakkaus muuttaa ihmisen. Siksi täytyy täyttyä minun rakkaudellani vain niin voit kohdata ihmisen. Kerran olen sanonut ja sanon yhä uudelleen älä pelkää. Tunnen sinun sydämesi ja tahtoisin vakuuttaa sinut varmuudella Jumalan rakkaudesta sinua kohtaan. Pelastettujen joukko kohta huutaa ylistystä Jumalalle ja Karitsalle sillä minä totisesti tulen pian. Ole valmis!
Tuija
Viesti:

Amen!! Halleluja !!!! (jaettu)
💖👑💖
Sanna
Valvoja

Aamen 🙏💎🩷💕✨️

Vastaa Viestiin