Sanoma rakkaalleni! 4
Valvoja: katso7
Re: Sanoma rakkaalleni! 4
Aamen! Maranata!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Halleluja! Aamen!!
sydäntä lämmittävä sanoma!
Varmasti luottaen keneenkä? Minuun saat toivosi laittaa sillä minä olen sinun Kuninkaasi. Kaitsen sinua kuin lammasta. Olen se hyvä paimen. Olen elämäni uhrannut sinun vuoksesi ja sentähden tahdon sinua siunata. Taivaasee vie tiesi koska Karitsa verinen Karitsa on uhrattu tähtesi. Lepoon vien sinut sinne vihreille niityille jonne olet kaivannut jo pitkän aikaa. Ole sinnikäs kun etsit minun rauhaani jonka sinulle tuon. Lampaat kuulevat minun ääneni siksi et voi olla kuuro. Sydämesi on avattu juuri minulle eikä sinun tarvitse pelätä että vihollinen onnistuisi sinulle valehtelemaan sillä minä itse Jeesus paljastan sen. Kaikki voit minussa sinun ei tarvitse murehtia kuinka selviät. Selviät minun avullani kun laitat kaiken luottamuksesi minuun. Näet eteenpäin koska kuljet jäljessäni ja minä en mutkittele vaan kuljen suoraa tietä. Ole uskollinen minun seuraajani niin saat niittää laupeuden niiton.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Aamen!
Aamen 

Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Amen 

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Niin moni on luovuttanut ja seurannut riivaajien oppeja. Älä minua hylkää niin minä pidän sinusta kiinni ettei sinun tarvitse luovuttaa sieluasi saatanalle. Ikuinen elämä on totta valitset täällä maan päällä missä vietät iäisyytesi. Maailma pimenee ja yhä useampi luopuu minusta koska saatana saa aikaan suuren luopumuksen. Se joka minua seuraa se ei pimeässä vaella. Maailma tulee painostamaan sinua ettet julistaisi totuutta kaikkea tätä huoruutta vastaan mutta pidä sinä kiinni minun sanastani sillä annan sinulle siihen voiman. He ovat luovuttaneet koska ovat antautuneet haureudelle. Varo sitä kuin ruttoa sillä se saastuttaa koko sinun sydämesi ja mielesi. Puhdistu Karitsan veressä tule puhtaaksi kuin valkoinen villa vain minun vereni saa sen aikaan. Jumalattomien sydämet ovat kuin pimeä yö mutta ei sinun sydämesi rakkaani. Pimeys peittää maan niin sen se on tehnyt. Kirkastan kirkkauteni huoneen ja se huone olette te minun rakkaani. Teen teistä jättiläisen joka murskaa perkeleen pään ja kaikki hänen joukkonsa. Yksi ajaa pakoon tuhat niin sanon sanassani ja se on totta. Minun sanani ei tyhjänä palaja. Taivaan kansalaisen saat minulta perinnön ja se on ikuinen elämä Jumalan Pojan valtakunnassa siksi kilvoittele ja voita voiton kruunu sen asetan päähäsi. Amen!
Amen! Tuo Sanoma on niin totta! Pitäkää siitä lujasti kiinni, sillä valheen tuoja on kintereillä! Oppikaa tunnistamaan se, sillä siinä ei ole rakkautta!
Jumala on Rakkaus!

https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... 92023.html
Jumala on Rakkaus!
https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... 92023.html
Viimeksi muokannut Tuija, 23 Syys 2023, 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Aamen! Herra, anna anteeksi minun rikkomukseni Sinua kohtaan ja ota Veresi suojiin, ristisi juurelle parannuksen tekoon! Herra, anna meille voimaa vastustaa haureutta ja Herra puhdista! Minun haluni on tulla Sinun kaltaiseksesi, ohjaa siihen suuntaan ja johdata aivan kaikessa, pienimmässäkin arjen asiassa, niin kuin teetkin. Jumala on todella Rakkaus ja Jeesuksessa on ainut Pelastus! Aamen!
Aamen! Kiitos ja anteeksi Isä!
Tämä sanoma tuli kuin vastauksena.
Läheiseni kanssa tuli juuri erimielisyyksiä. Miten kipeältä tuntuu, kun huomaat, että nämä opit ovat tehneet syvän kuilun sinun ja läheisesi välille. Keskustelusta ei meinaa enää tulla yhtään mitään, kun ei vain löydy oikeita sanoja. Tuomitsin ja sain näpäytyksen. Kun toisen elämänkatsomukseen on tullut maailmaa syleilevät filosofiset ajatukset, jälleensyntymiset yms.. Rukoilisitteko läheiseni pelastumisen ja minun puolesta. Ja kaikkien meidän uskovien puolesta, jotta löytäisimme tällaisissa tilanteissa sanat ja teot, jotka kirkastaa Kristusta, eikä päinvastoin.

Läheiseni kanssa tuli juuri erimielisyyksiä. Miten kipeältä tuntuu, kun huomaat, että nämä opit ovat tehneet syvän kuilun sinun ja läheisesi välille. Keskustelusta ei meinaa enää tulla yhtään mitään, kun ei vain löydy oikeita sanoja. Tuomitsin ja sain näpäytyksen. Kun toisen elämänkatsomukseen on tullut maailmaa syleilevät filosofiset ajatukset, jälleensyntymiset yms.. Rukoilisitteko läheiseni pelastumisen ja minun puolesta. Ja kaikkien meidän uskovien puolesta, jotta löytäisimme tällaisissa tilanteissa sanat ja teot, jotka kirkastaa Kristusta, eikä päinvastoin.
Sano läheisellesi, että Kristinuskon Jumala ei ole se, joka kirkossa roikkuu alttarin päällä, sen ovat tehneet ihmiskädet ja Hänen sanansa on kautta aikain väännetyt ihmisen omiin tarkoituksiin. Ei Jumala ole tuomitseva puhe saarnastuolista.
Jumala on se, jota mietit kun katsot taivaalle ja ihmettelet, että miksi tämä kaikki on olemassa ja kuka on sen Luonut.
Jumala on se, jota mietit kun katsot taivaalle ja ihmettelet, että miksi tämä kaikki on olemassa ja kuka on sen Luonut.
Jumala on minulle tästä puhunut vahvasti tänä kesänä. Eli se pää oppi on että antakaa oikeasti anteeksi ja tehkää se Rakkaudessa! SILLÄ ilman Rakkautta emme ole mitään. Anteeksi anto jää vajaaksi ilman oikeaa Rakkautta.
Kirjoitin tuosta blogissani ja tämän kesän olen saanut itse todeta että tuo toimii.
Kuulin kahdesti sanat: " sano: Minä Rakastan Sinua."
Tuota olen toteuttanut kuuliaisesti ja aloitin miehestäni. Kaikille sukulaisille ja ystäville sen olen ilmoittanut ja jo muutamalle evankeliointi kohteelle, eikä yhtään vastusta ole tullut .. päin vastoin.
Saatana haluaa että me mökiltämme ja ettemme käytä noita Jeesusken Rakkauden sanoja: sano: Minä Rakastan Sinua!
Ne on muutosta tekevät sanat, jotka on kuin tarkoitettu tähän aikaan, kun maailma on mitä on, paha kukoistaa ympärillä, eikä missään näy eikä kuulu mitään hyvää.
Noiden sanojen ansiosta minulla on ollu hyvin erikoinen kesä ja sen pitää jatkua tätä eteenpäinkun.
Puolisoni kanssa meillä on kuin uusi "kuherrus kuukausi", hän kertoi että mistä nyt tuulee ja tuli miettineeksi ( huumorilla) että pitäneekö kutsua valkotakkiset.
Ei noita sanoja tule viljeltyä liikaa ja nyt niihin vahvasti meitä kehoitetaan.
Kokeilkaapa. Joka kerta kun niitä käytin, mietin uskallanko sanoa, sitä hoin mutta sanoin silti ja koskaan ei tapahtunut mitään pahaa, päinvastoin.
Vihollinen yritti estää sitä tuomalla noita mietteitä: USKALLANKO?
MUTTA JEESUKSEN RAKKAUS SYDÄMESSÄ SEN TEIN! SILLÄ JUMALA ON RAKKAUS JA RAKKAUS ON VOITTANUT KUOLEMAN!
HALLELUJA!
AMEN.

Kirjoitin tuosta blogissani ja tämän kesän olen saanut itse todeta että tuo toimii.
Kuulin kahdesti sanat: " sano: Minä Rakastan Sinua."
Tuota olen toteuttanut kuuliaisesti ja aloitin miehestäni. Kaikille sukulaisille ja ystäville sen olen ilmoittanut ja jo muutamalle evankeliointi kohteelle, eikä yhtään vastusta ole tullut .. päin vastoin.
Saatana haluaa että me mökiltämme ja ettemme käytä noita Jeesusken Rakkauden sanoja: sano: Minä Rakastan Sinua!
Ne on muutosta tekevät sanat, jotka on kuin tarkoitettu tähän aikaan, kun maailma on mitä on, paha kukoistaa ympärillä, eikä missään näy eikä kuulu mitään hyvää.
Noiden sanojen ansiosta minulla on ollu hyvin erikoinen kesä ja sen pitää jatkua tätä eteenpäinkun.
Puolisoni kanssa meillä on kuin uusi "kuherrus kuukausi", hän kertoi että mistä nyt tuulee ja tuli miettineeksi ( huumorilla) että pitäneekö kutsua valkotakkiset.
Ei noita sanoja tule viljeltyä liikaa ja nyt niihin vahvasti meitä kehoitetaan.
Kokeilkaapa. Joka kerta kun niitä käytin, mietin uskallanko sanoa, sitä hoin mutta sanoin silti ja koskaan ei tapahtunut mitään pahaa, päinvastoin.
Vihollinen yritti estää sitä tuomalla noita mietteitä: USKALLANKO?
MUTTA JEESUKSEN RAKKAUS SYDÄMESSÄ SEN TEIN! SILLÄ JUMALA ON RAKKAUS JA RAKKAUS ON VOITTANUT KUOLEMAN!
HALLELUJA!
AMEN.
Tuossa on Pigeon myös sinulle lääke. Ole rohkea! Jeesus on kanssasi.
Aamen sanomaan
Uskostaosaton sen enempää kuin hengellisesti sokea ei ymmärrä kristinuskon hullutusta, jossa ihminen on syntinen, silti pelastuu ilman tekoja ja vieläpä samassa pelastussuunnitelmassa on nöyrryytetty samalla Jumalaa laittamalla Hän/Poika naulattuna ja ruoskittuna puuhun kiinni.
Uskosta osaton kuitenkin ymmärtää usein häpeän. Jumala on "nöyryytetty". Ja usein vasta nöyryytettyinä ja pohjalla ollessamme mekin vasta käännymme katsomaan Jumalaan sanoen, "jos olet siellä voitko vastata".
Siksi niin tärkeää on, että meillä on rakkaus. Me olemme uskosta osattomien seurassa se malli joka lempeästi seuraa rinnalla, ei arvostele ja ehkä odottaa että vastapuoli käy kaiken muun läpi, kunnes pohjalla ollessaan vihdoin muistaa sanamme. " Jumala on olemassa. Jeesus rakastaa sinua." Se ainoa avain mikä auttaa pohjalla. Se on viimeinen kortti, jota ei ole vielä käytetty.
Jeesus on Noan arkki jonka ovi on vielä hetken auki. Se pelastaa meidät tulvasta jota mikään muu uskonto ei voi tehdä. Ja koska me, allekirjoittanutkaan ei aina turhautumisessa löydä tuota rakkautta niin me saamme pitää Jeesuksesta kiinni ja Hän ylläolevan sanoman mukaisesti antaa meille uuden voiman puhumiseen ja rakkauteen.
Me emme saa omaa oppiamme jaetuksi muille hakkaamalla Raamatulla päähän. Me emme saa ketään uskoonkaan sillä tavoin. Meidän on muistettava että Jeesus ei käskenyt meitä istuttamaan puuta, kasvattamaan sitä, hakkaamaan valmiiksi polttopuiksi ja kantamaan niitä valmiina uhrilahjana Jeesuksen eteen. Meidät pyydettiin kylvämään siemen. Kaikki muu on Herran käsissä, voimme toisinaan kastella, mutta kasvua emme voi pakottaa. Sinä olet tehnyt jo paljon, jos olet kylvänyt siemenen. Muistetaan turhautumisissamme että kukaan ei tule Jeesuksen luo ellei Isä vedä. Annetaan siis Heillekkin jotain töitä.
Rukousta sinne ja meille kaikille 🩷
Kristinuskohan on ainoa uskonto joka lupaa pelastuksen ilman tekoja. Uudelleensyntymisopissakin on kyse siitä että ihmiselämän mittainen aika ei riitä sovitukseen siksi kiertokulku jatkuu milloin minkäkin kautta. Loputon oravanpyörä ilman armoa.
Uskostaosaton sen enempää kuin hengellisesti sokea ei ymmärrä kristinuskon hullutusta, jossa ihminen on syntinen, silti pelastuu ilman tekoja ja vieläpä samassa pelastussuunnitelmassa on nöyrryytetty samalla Jumalaa laittamalla Hän/Poika naulattuna ja ruoskittuna puuhun kiinni.
Uskosta osaton kuitenkin ymmärtää usein häpeän. Jumala on "nöyryytetty". Ja usein vasta nöyryytettyinä ja pohjalla ollessamme mekin vasta käännymme katsomaan Jumalaan sanoen, "jos olet siellä voitko vastata".
Siksi niin tärkeää on, että meillä on rakkaus. Me olemme uskosta osattomien seurassa se malli joka lempeästi seuraa rinnalla, ei arvostele ja ehkä odottaa että vastapuoli käy kaiken muun läpi, kunnes pohjalla ollessaan vihdoin muistaa sanamme. " Jumala on olemassa. Jeesus rakastaa sinua." Se ainoa avain mikä auttaa pohjalla. Se on viimeinen kortti, jota ei ole vielä käytetty.
Jeesus on Noan arkki jonka ovi on vielä hetken auki. Se pelastaa meidät tulvasta jota mikään muu uskonto ei voi tehdä. Ja koska me, allekirjoittanutkaan ei aina turhautumisessa löydä tuota rakkautta niin me saamme pitää Jeesuksesta kiinni ja Hän ylläolevan sanoman mukaisesti antaa meille uuden voiman puhumiseen ja rakkauteen.
Me emme saa omaa oppiamme jaetuksi muille hakkaamalla Raamatulla päähän. Me emme saa ketään uskoonkaan sillä tavoin. Meidän on muistettava että Jeesus ei käskenyt meitä istuttamaan puuta, kasvattamaan sitä, hakkaamaan valmiiksi polttopuiksi ja kantamaan niitä valmiina uhrilahjana Jeesuksen eteen. Meidät pyydettiin kylvämään siemen. Kaikki muu on Herran käsissä, voimme toisinaan kastella, mutta kasvua emme voi pakottaa. Sinä olet tehnyt jo paljon, jos olet kylvänyt siemenen. Muistetaan turhautumisissamme että kukaan ei tule Jeesuksen luo ellei Isä vedä. Annetaan siis Heillekkin jotain töitä.
Rukousta sinne ja meille kaikille 🩷
Viimeksi muokannut Sanna, 23 Syys 2023, 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: kirjoitusvirheet part 458
Syy: kirjoitusvirheet part 458
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Kiitos viesteistä Eero, Tuija, Sanna!
Kyllä tässä on oppikoulu meneillään ja avainsanat ovat rakkaus ja anteeksianto. Ne on päässeet kylmenemään, enkä ole pystynyt kohtamaan lähimmäisiäni sen kautta.
Kiitos rukouksista!

Kyllä tässä on oppikoulu meneillään ja avainsanat ovat rakkaus ja anteeksianto. Ne on päässeet kylmenemään, enkä ole pystynyt kohtamaan lähimmäisiäni sen kautta.
Kiitos rukouksista!
Tiedän ettei tiesi ole ollut helppo mutta muista että minä olen aina ollut tukenasi ja tulen olemaan. Vihollinen tuo käärme kiertää sinua ja yrittää ympyröidä sinut kauhullaan mutta sen yritys jää vain yritykseksi sillä sinä olet turvannut kaikkivaltiaaseen Jumalaan. Jeesus Kristus Hän on sinun voimasi ja tukesi kaikilla teille. Älä lähde mutkaisille poluille ja synnin teille varoitan sinua että saisit kaikessa kokea minun läsnäoloani. Synti tuo kavala asia vie sinut pois luotani mutta jos lankeat aina saat palata luokseni ja vereni pesee sinut puhtaaksi. Katsahda minun puoleeni niin saat kokea kuinka minä sinua eteenpäin vien. Huuto joka kaikui Golgatan ristiltä Se on täytetty. Se oli Karitsan huuto ja silloin vavahtivat vihollisen voimat ja henget pelosta sillä niille se oli kadotustuomio. Lähde kanssani kulkemaan suoraa tietä katso minuun älä vilkuile vasemmalle ja oikealle kaikki niitä vihollisen voimia jotka tahtovat sinut tuhota.
Amen
Jeesus, varjele meidän jalkoja lankeamasta, varjele että kätemme ei palvele pahassa. Aseta jalkoihin alttiuden kengät ja kädet palvelemaan.

Kiitos rakas veli että jaksat jakaa näitä meille. Niin moni niistä lohdutuksen ja voiman saa, jaksaa uudessa päivässä ja uusissa tehtävissä. 

https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... 02023.html
https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... 02023.html
AAMEN!
Kiitos tästä vahvistavasta sanomasta taas jälleen kerran!